It is currently Tue Mar 19, 2024 11:33 am



Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 
Author Message
 Post subject: LERKENDAL BYDEL "BARNEVERN" TRONDHEIM SINE BLODHUNDER
PostPosted: Wed Jun 29, 2011 8:23 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Sat Nov 14, 2009 7:03 pm
Posts: 123
Til, riksadvokat Tor-Aksel Busch, postboks 8002 Dep. 0030 OSLO.


RIKSADVOKAT TOR-AKSEL BUSCH, VÆR SÅ GOD Å GJØR JOBBEN DIN. DITT SVAR OM AT DU ER UTSATT FOR BESKYLDNINGER OG AT DU FINNER IKKE GRUNN TIL KOMMENTARER GODTAR JEG IKKE.

Jeg må i fengsel uskyldig, Jeg kan ikke få jobb hvor det kreves vandelsattest for jeg er gjort til en kriminell, Jeg får ikke visum til U.S.A, Jeg kan ikke adoptere, Jeg kan ikke gifte meg med en utenlandsk dame for da vil politiet legge frem dokumentasjon (Falsk) på at jeg er en kriminell, o.s.v.
Jeg kan ikke besøke mine barn, besøksforbud grunnet en falsk tiltalebeslutning basert på ondskapsfulle løyner som “barnevernsindustrien liker å høre, inkludert politi og dommere, dette gir dem en god følelse om at dem har gjort noe “GODT”. Dette er du riksadvokat Tor-Aksel Busch en pådriver for.
På toppen av dette har du godkjent justismord, karakterdrap, barnemisshandling , brutt barnekonvensjonen, brutt menneskerettighetene og familieterror.
På toppen av dette igjen legaliserer du en åndelig drap av meg for at politiet skal tappe blod av min kropp med vold og makt fastspendt i reimer.
Politiet og dem andre som står bak denne forbrytelsen er det såkalte barneverns nyttige IDIOTER og er “barneverns” blodhunder. Politiinspektør Alf Rune Nilsen, Sør-Trøndelag politidistrikt er en blodhund for Lerkendal bydel barnevern Trondheim.

Statsadvokat Per Morten Schjetne, Trøndelag statsadvokatembeter har skrevet en falsk tiltalebeslutning på oppdrag av Lerkendal bydel barnevern Trondheim. Hele “tiltalebeslutningen” var innhentet fra en ondskapsfull nabo og 2 foreldre som hadde slått seg sammens, samt politikvinne Elisabeth Kvaløy, Heimdal politistasjon Trondheim som underbygget deres lyner med selv å lyge.
Statsadvokat Per Morten Schjetne har gjort seg til det perfekte redskap for ondskapsfulle naboer. Rart, nei ikke rart når en statsadvokat for noen år siden løp rundt en barnehage med kuken ut. Han ble frikjent, var ikke tilregnelig i gjerningsøyeblikket. En politimann drog til en spinkel 15 årig gjentunge med knytteneven i ansiktet så blodet rann. Frikjent, det var et plutselig innfall og gjentungen satte seg til motverge.

Det stod blant annet i den falske tiltalebeslutningen til statsadvokat Per Morten Schjetne at jeg skulle voldta og skjære hodet av politikvinne Elisabeth Kvaløy. I Trondheim tingsrett kjente ikke Politikvinne Elisabeth Kvaløy til dette. Elisabeth Kvaløy hadde fått meg i vrangstrupen for jeg var ikke så ydmyk som hun ville. Dommer Bjarne Vidar Kjølmoen hjalp henne med å lyge opp nye løyner for å underbygge de andre falske tiltalene, slik ble løyn til “sannhet “i Trondheim tingsrett oktober 2009.

Hvor kom beskyldningene som stod i tiltalebeslutningen fra da ? Det er alvorlig å skrive en løyn i en tiltalebeslutning og spesielt av en politi. Politikvinne Elisabeth Kvaløy må ta sin straff for dette og all den andre kriminaliteten og volden hun har utført til mine barn, deres mor og meg.
Jeg klaget politikvinne Elisabeth Kvaløy til Spesialenheten for politisaker som for øvrig er en stor vits. Advokat Ellen Eikeseth Mjøs henlegger saken og viser til at det stod i “tiltalebeslutningen” at jeg skulle voldta og skjøre hodet av politikvinne Elisabeth Kvaløy ennå jeg la ved dokumentasjon på at hun selv hadde sagt at hun viste ikke om dette i retten. Den beryktede “Shefen” for spesialenheten gjekk god for Ellen Eikeseth Mjøs. Du, riksadvokat Tor-Aksel Busch legaliserte forbrytelsen som siste innstans.
RIKSADVOKAT TOR-AKSEL BUSCH, JEG SKAL HA SANNHETEN HÆR FOR EN DAG SELV OM DEN IKKE TÅLER DAGENS LYS.

Politikvinne Elisabeth Kvaløy, Heimdal politistasjon Trondheim har holdt voldsopptreden for mine små barn, brutt menneskeretter, brutt barnekonvensjonen løyet i øst og vest.
Jeg reiste langt for å besøke mine barn. Jeg var alene i huset. Helt uanmeldt kom det 6 politifolk trampenes opp trappen til stuen og beskyldte meg for husbråk, politikvinne Elisabeth Kvaløy var sjefen. Dem kunne ved selvsyn se at det var intet husbråk og jeg var helt alene i huset, jeg satt til og med i en stol og lyttet til klassisk piano musikk. Litt etterpå kom mine 3 barn i hus. Dette var 2 gang politi kom falskt på hus sa jeg til Elisabeth Kvaløy og akkurat når jeg var hær. Hun ville ikke høre på dette og gav seg ikke, jeg SKULLE innrømme. Plutselig ble jeg dradd av stolen jeg satt i og kastet i gulvet, trakket på med politistøvler, se foto, ilagt handjern med mine barn som tilskuere.

Jeg ble dradd ned trappa iført teskjorte, kjøkkenforkle, tøfler og handjern, vist frem til de skyldige ondskapsfulle naboene nytelse og behag. En samling av voksne og barn og 4 politibiler ut for huset. Jeg ble kledd naken av en politimann og dyttet på glattselle. Dagen etter ville dem tappe blod fra meg, men jeg nektet.
Jeg fekk store problemer med å skaffe meg klær og penger dagen etter.

Mine små barn stod helt alene uten foreldre til å forsvare dem mens politikvinne Elisabeth Kvaløy stod å skjelte ut faren deres etter noter, den miste jenta på 7 år stod stiv av skrekk å hylskreik. Hun skrev løyn “rapporter” i øst og vest som “barnevern” liker å høre for å skjule seg selv.

“Barnevernskonsulent” Beate Blom, Lerkendal bydel barnevern Trondheim overtok piningen og tortureringen av mine barn så dem ble syk av det og fekk smerter i magen også hele julen. “Barnevernskonsulent” Beate Blom ringte til skolen og meldte fra at hun skulle komme til angitt dato og klokkeslett 3 ganger for å tvangsavhøre mine barn. Rett før hun skulle komme ringte hun å sa at hun kom ikke så alikavell, dette gjorde hun hele 3 ganger. Mine barn hadde smerter i magen og kaldsvettet lenge før hver gang. I 2 måneder satt mine barn bare å så i veggen eller lå flat på sofaen eller i senga.
Da “barnevernskonsulent” Beate Blom kom for å tvangsavhøre mine barn fekk vi beskjed om at vist foreldrene kom ville hun tilkalle politi.
Det stod en såkalt rådgiver fra Flatåsen Skole som i virkeligheten er en spion for “barnevern” ut for døren dær tvangsavhøringen foregikk og rettet ut armene vist de andre barn nærmet seg døren. Mine barn fekk beskjed av Beate blom om å slå av sine mobiler og det ble sjekket også. Mine barn ble ydmyket til DE grader av “barnevernskonsulent” Beate blom for å snakke stygt om sine foreldre. Hele greia var reinhekla ondskap fra ende ti annen. Den eldste jenta drylte skolesekken i gulvet når hun kom hjem av raseri og nedverdigelse fra “barnevernskonsulent Beate Blom.

Mor til mine barn ble innkalt til avhør ved Lerkendal bydel barnevern Trondheim .
Beate Blom, en student i 20 årene og en fra India også i 20 årene som skulle være så flink og kunne så godt norsk oppførte seg som rein PØBEL til henne. Hun ble så sjokkert at hun greide nesten ikke å få frem et ord. Dem sa at hun var en dårlig mor, hun brydde seg ikke om sine barn og hvorfor hun samlet på slikt svineri som var far til barna.. Hvert ord kunne skrives tilbakers til 2 ondskapsfulle mødre og en ondskapsfull nabo som dem brukte for å knuse mine barn, deres mor og meg.

Jeg er blitt informert om at vist jeg snakket “stygt”, d.v.s sannheten om desse kriminelle til mine barn så vil dem bli sendt til psykolog med tvang.

RIKSADOKAT TOR-AKSEL BUSCH, JEG KREVER FØLGENDE KRIMINELL AVSKJEDIGET, TILTALT OG SATT BAK LÅS OG SLÅ FOR SINE FORBRYTELSER.
Politikvinne Elisabeth Kvaløy, Heimdal politistasjon Trondheim.
Politiinspektør Alf Rune Nilsen, Sør-Trøndelag politidistrikt
Statsadvokat Per Morten Shjetne, Trøndelag statsadvokatembeter
Dommer Bjarne Vidar Kjølmoen, Trondheim tingsrett. (Død)
“Barnevernskonsulent Beate Blom, Lerkendal bydel barnevern Trondheim.
Lagdommer Randi Grøndalen , Frostating lagmannsrett
Lagdommer Svein- Jørgen Linsetmo, Frostating Lagmannsrett.
Lagdommer Marit Forsnes, Frostating lagmannsrett.
Advokat Ellen Eikeseth Mjøs, Spesialenheten for politisaker.
Sjefen for spesialenheten Jan Egil Presthus.
Påtaleansvarlig Sigbjørn Oldren, Trondheim.
Etterforsker Arnfinn Henden, Trondheim.
Juridisk rådgiver Liv Marit Sylliåsen.

“Forsvarsadvokat” konfirmanten Torfinn Svanem stakk av , han gjekk ikke til angrep på politiet sa han og han var en venn med politiinspektør Alf Rune Nilsen, Sør-Trøndelag politidistrikt som fremførte den false tiltalebeslutningen i retten.
“forsvarsadvokat” Torfinn Svanem må nektes utbetalinger fra statskassen.

Jeg ble sendt til politiet for å skrive anke for en falsk tiltale fra politiet. Statsadvokat Per Morten Schjetne som selv hadde konstruert den falske tiltalebeslutningen innstilte på at anke ble avvist.
Kari Lynne , Frostating lagmannsrett skrev at jeg måtte stole på politiet.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: LERKENDAL BYDEL "BARNEVERN" TRONDHEIM SINE BLODHUNDER
PostPosted: Sat Jul 09, 2011 12:20 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Sat Nov 14, 2009 7:03 pm
Posts: 123
SVAR FRA RIKSADVOKAT TOR AKSEL BUSCH 5/7-2011.

Det vises til Deres e-brev 30. juni d.å.

Til orientering kan det opplyses at e-brevet er lagt i arkiv, uten ytterlige merknader herfra.
Ved fremtidige henvendelser hit av samme karakter, må det påregnes at disse blir arkivert tilsvarende uten at det sendes noe varsel til Dem.

Tor-aksel Busch Anders Blix Gundersen
kst. statsadvokat


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: LERKENDAL BYDEL "BARNEVERN" TRONDHEIM SINE BLODHUNDER
PostPosted: Sat Jul 09, 2011 8:59 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Sat Nov 14, 2009 7:03 pm
Posts: 123
Mariam Kukunashvili OMG.. this is terrible.. People think Norway is a very strong Country and people are living there happily.. Plz sent to me other reports/materials as well for my publication.. Thanks a lot for your help..


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: LERKENDAL BYDEL "BARNEVERN" TRONDHEIM SINE BLODHUNDER
PostPosted: Sun Jul 10, 2011 6:10 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
-rom-
Snakker du om denne personen?
http://www.visitandcare.com/infertility ... ia-ivf#top

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: LERKENDAL BYDEL "BARNEVERN" TRONDHEIM SINE BLODHUNDER
PostPosted: Tue Jul 12, 2011 5:03 am 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Sat Nov 14, 2009 7:03 pm
Posts: 123
Nei, det er ikke denne personen.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]