It is currently Tue Mar 19, 2024 5:04 am



Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 
Author Message
 Post subject: Tor Aksel Busch, du har ingen rettigheter i min kropp
PostPosted: Fri Jun 10, 2011 7:53 am 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Sat Nov 14, 2009 7:03 pm
Posts: 123
Til Riksadvokat Tor Aksel Busch.

Jeg har 4/6 2011 mottatt brev fra politiinspektør Alf Rune Nilsen om at dem skal tappe blod av min kropp med makt og vold. Dvs. si at jeg blir fastspent med lærreimer til en benk og er forsvarsløs.
Dette er for meg en åndelig henrettelse.
Dette på toppen av et justismord, karakterdrap og familieterror som du har legalisert.

Politiinspektør Alf Rune Nilsen henviser til riksadvokat Tor Aksel Busch retningslinjer 15. August 2008.

JEG KAN OPPLYSE DEG MISTER RIKSADVOKAT TOR AKSEL BUSCH, DU HAR INGEN RETTIGHETER I MIN KROPP, DU SKAL SÅ ABSULUTT IKKE HA NOE BLOD FRA MITT LEGEME.

Med tillatelse tar jeg med:,
Pål Øyvind allias Dennis.
Min advokat Jan Normann kommer fra Oslo og opp til Namsos for å bistå meg i et møte med barnevernstjenesten da jeg var 6 mnd. I mors liv.
Vi møter barnevernsleder Kari Bergstrøm og Namsos kommunes advokat Arne Haudal.
Advokaten min Jan Normann har ikke utvekslet mange ordene med kommune teamet før kommunen sier: Om Vibeche planlegger å flytte fra Namsos kommune kan kommunen foreta et tvangskeisersnitt på henne.
Min advokat blir dypt rystet og sier : Kom Vibeche dette møtet må vi gå fra.

Hvem kan gi noen lov til slikt, INGEN. Det er en enorm krenkelse av mennesker, det er så grusomt at folk vil bare dø etterpå., flere og flere tar selvmord av “barnevern” galskapen i Norge. Setter dem seg til motverge så blir dem på toppen dømt til fengselstraff og registrert som kriminell, dem kan ikke ha barn, Og stemplet av andre. Om dem skulle klare å fortsette livet og få flere barn, vil “barnevern” være på pletten. Denne groteske offentlige kriminaliteten forgår skjult for folk flest i Norge.

Verdslig logikk og bedervede lover og direktiver skapt av psykisk syke mennesker setter seg over bibelen. Dette er et hån og et spott mot Gud og skaper ufattelige lidelser for mennesker ,det er religionsforfølgelse. Folk blir tvinget til å bryte Guds bånd.
“Barnevern” galskapen er ONDSPAP satt i sving og forplanter seg i samfunnet. Foreldre blir oppskaket av det, får angst, blir syk og blir sykmeldt fra jobb , arbeidsgiver får problemer osv. “Barnevern” får opplysninger fra legesenterene om foreldre og bruker det mot dem for å ta fra dem barna, DERE ER JO SYK……Det bevilges 17 milliarder årlig til å knuse familier og påføre dem et rent helvete på denne jord.
Dette er du riksadvokat Tor Aksel Busch en pådriver for.

Jeg legger ved galskapen til politiinspektør Alf Rune Nilsen.
Riksadvokat Tor Aksel Busch, du har bl. A. legalisert barnemisshandlig, familieterror og lyging i øst og vest fra politikvinne Elisabeth Kvaløy, Heimdal politistasjon Trondheim. “Barnevernskonsulent” Beate Blom, Lerkendal bydel følgte opp med misshandlig og pining av mine barn så dem fikk vondt i magen, klarte ikke å gå på skolen og mistet skolegang.. Familien måtte leve i et rent helvete.

I oktober 2009 reiste jeg til Trondheim for å møte i tingretten for falske anklager mot meg, løyn underbygget med løyn fra politiet for å sannsynliggjør dem.
På reisen så jeg indre bilder av et steinras. Jeg stod ned i en dal og jeg så store kampesteiner kom hoppende og dansende ned fra fjellet. Jeg tenkte at disse steinene kunne jeg lett komme meg unna når dem kom ned i dalen ved å løpe til den ene eller den andre siden.. Jeg ble hevet opp så jeg så lenger opp på fjellet og da så jeg mye mer stein i fart nedover og mye bredere. Dette klarte jeg ikke å komme meg unna tenkte jeg, den eneste løsningen var å løpe rett unna og opp i ande siden av dalen, men steinrast ville sannsynligvis ta meg igjen før jeg kom meg langt nokk opp på andre siden av dalen. Slutt.

Neste dag i Trondheim tingsrett. Dommer Bjarne Vidar Kjølmoen var forhånsinntatt på at hær var det som bare skulle dømmes. Han ville ikke høre på hva jeg sa og var heller ikke interessert. Det stod i den falske tiltalebeslutningen som statsadvokat Per Morten Schjetne hadde konstruert for Lerkendal bydel “barnevern” Trondheim at jeg skulle voldta og skjære hodet av politikvinne Elisabeth Kvaløy.
Elisabeth Kvaløy kunne ikke svare på dette og kjente ikke til det. Hvor kom den fra??? De øvrige angivelige voldstruslene i “tiltalebeslutningen” motsa hver andre og en hver kunne bare ved å se på det se at det var falskt og konstruert.

Men politikvinne Elisabeth Kvaløy var fra før forbannet på meg og hisset seg opp. Dommer Bjarne Vidar Kjølmoen hjalp henne med å lyge opp nye beskyldninger til det var nokk til å underbygge de andre falske anklagene. Slik ble løyn til sannhet.
Jeg ble dømt falskt til fengselstraff for vold av dommer Bjarne Vidar Kjølmoen. Dommeren døde plutselig etterpå.

En stund etter at jeg var kommet hjem igjen følte jeg med en ubeskrivelig sikkerhet at det var noen som var død som stod sentralt i retten.
Jeg ringte min ex. flere ganger i Trondheim og sa at jeg vet at det er noen som er død som var i retten.
Tidlig en morgen ved 6 tiden ringte min ex. Og spurte om dommeren hete Bjarne Vidar Kjølmoen, ikke sikker hva han hette sa jeg. Ja ,ho hadde sett dødsannonsen hans i avisa.
Dette er ingen ondskap.
R


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Tor Aksel Busch, du har ingen rettigheter i min kropp
PostPosted: Sat Jun 25, 2011 8:03 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Sat Nov 14, 2009 7:03 pm
Posts: 123
16/6 2011 svar fra riksadvokat Tor Aksel Busch :

Av brevet fremgår at De motsetter Dem å gi blodprøve for DNA-registrering. Det legges til grunn at denne delen av deres henvendelse vil bli besvart og håndtert av Sør - Trøndelag politidistrikt i tråd med gjeldene regelverk. Kopi av Deres henvendelse hit er derfor sendt til Sør-Trøndelag politidistrikt.

I brevet fremsettes det også flere grunnløse beskyldninger, som en ikke finner grunn til å kommentere nærmere.

Tor Aksel Busch.
Anders Blix Gundersen
kst. statsadvokat


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Tor Aksel Busch, du har ingen rettigheter i min kropp
PostPosted: Sun Jun 26, 2011 6:42 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Bernar wrote:
I brevet fremsettes det også flere grunnløse beskyldninger, som en ikke finner grunn til å kommentere nærmere.


Arrogante kødder som vanlig.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Tor Aksel Busch, du har ingen rettigheter i min kropp
PostPosted: Sun Jun 26, 2011 11:50 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Bernar wrote:
I brevet fremsettes det også flere grunnløse beskyldninger, som en ikke finner grunn til å kommentere nærmere.

Tor Aksel Busch.
Anders Blix Gundersen
kst. statsadvokat


Dette burde være standardsvaret fra foreldre når de kontaktes av "barnevernet".

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Tor Aksel Busch, du har ingen rettigheter i min kropp
PostPosted: Tue Sep 06, 2011 4:30 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Sat Nov 14, 2009 7:03 pm
Posts: 123
Jeg kan tilby meg å spytte på politiinspektør Alf Rune Nilsen og statsadvokat Per Morten Schjetne så kan dem ta DNA- test av det.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]