It is currently Tue Mar 19, 2024 3:48 am



Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: "barnevern" planter ondskp i barn fra dem er helt små
PostPosted: Tue Jun 07, 2011 8:45 am 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Sat Nov 14, 2009 7:03 pm
Posts: 123
Barnevern”, politi og dommere planter ondskap, angst og skrekk i boligområder slik at foreldre og barn blir syk av det. Barn blir født rett inn i dette helvete og vet ikke om noe annet.
Foreldre må sykemelde seg fra jobben på grunn av dette. Da går dem rett i fella og “barnevern” kan innhente all opplysninger om dem, går dem ikke til lege, har dem ingen inntekt.
Får konflikt på jobben på grunn av fravær, du er lat og benytter systemet, sykemelding er for dem som virkelig er syk. Står i fare for å miste jobben. Står i fare for å miste barna.
Arbeidsgiver får problemer, ondskapen forplanter seg.

Tar foreldre seg en tur til på byen en kvell for å koble av å ta seg noen øll, står det anonyme spanere fra “barnevern” og politi i biler et stykke fra bussholdeplassen og kan se hvem som går av bussen også dem som kommer med taxi.
Ondskapsfulle naboer vet hvordan dem kan bruke “barnevern” og politi og ringer inn “bekymringsmelding” når dem kommer inn i hjemmet, helvete er løs for dem som har barn i hus.

Barn blir født inn i dette og vet ikke om noe annet. Barn og ungdommer truer foreldre om at dem skal anmelde dem for vold og trusler bare dem får sakelig tilsnakk for ondskap dem har utrettet for andre barn og familier. Politiet kommer med en gang, helt hysterisk for å få et offer i “barnevern” galskapen, dette gir høy status, jeg har “hjulpet”.

Hær er bare et eksempel på denne galskapen :





Politiet skal utføre et åndelg drap for å tappe BLOD med makt og volsbruk hvor jeg er fastspendt med lærreimer på en benk
Til Sør -Trøndelag Politidistrikt. Jeg har mottatt nokk et trusselbrev fra dere 4 juni 2011 om “ BESLUTNING OM REGISTRERING AV DNA- PROFIL. D.V.S. TAPPING AV BLOD FRA MITT LEGEME MED MAKT OG VOLD, FASTSPEDT I LÆRREIMER. DETTE PÅ TOPPEN AV ET JUSTISMOR...D, KARAKTERDRAP OG FAMILIETERROR. Dette er atter en ny kriminell handling fra Sør-Trøndelag politidistrikt. Politiinspektør Alf Rune Nilsen, Du fremstiller nye løyner likeens som dere gjorde i tingsretten. Du skriver: Ovennevnte ble i Sør-Trøndelag tingsretts rettskraftige dom av 1 oktober 2010 straffet for overtredelse av straffeloven paragraf 227 og 326. politiinspektør Alf Rune Nilsen, Den falske dommen er heller ikke rettskraftig, Anke på avslag av Anke fra Frostating Lagmannsrett ligger fortsatt hos høyesterett og er IKKE rettskraftig. Statsadvokat Per Morten Schjetne Trondheim statsadvokatembeter konstruerte en 100% falsk tiltale mot meg som var et bestillingsverk fra Lerkendal bydel “barnevern” Trondheim ved “barnevern” konsulent Beate Blom. Du, politiinspektør Alf Rune Nilsen fremførte den falske tiltalebeslutningen i tingsretten. Du er en stor skam for politiet og undergraver politiets respekt. Politikvinne Elisabeth Kvaløy, Heimdal politistasjon Trondheim laug i tiltale mot meg for å underbygge andre falske beskyldninger. Hun laug å sa at jeg skulle skjære av henne hodet og voldta henne. I Trondheim tingsrett okt. 2010 kunne hun ikke svare for seg. Hun ble spurt flere ganger av dommer Bjarne Vidar Kjølmoen om hvilkene stygge ord jeg hadde sagt til henne.. Til slutt tok hun fra løse luften at jeg hadde sagt stygge ord som kuk og fitte å slikt til henne. No problem, dommer Bjarne Vidar Kjølmoen hjalp politikvinne Elisabeth Kvaløy ut av uføret ved å hjelpe henne på gli med å konstruere opp ny løyn for så å underbygge de andre falske påstandene. JEG BLE DØMT FALSKT. Politikvinne Elisabeth Kvaløy har utført voldsoppvisning for mine barn, han har skrevet falske rapporter til “barnevern” og i øst og i vest, hun har oppgitt løyn i tiltale, hun har brutt barnekonvensjonen, hun har brutt menneskerettighetene. Politikvinne Elisabeth Kvaløy er kriminell og må settes i fengsel. Jeg anmeldte henne til Spesialenheten som for øvrig er en stor vits. advokat Ellen Eikeseth Mjøs i spesialenheten henla saken og henviste til tiltalebeslutningen hvor det stod at jeg skulle voldta og skjære av henne hodet. Jeg skrev uttrykkelig til dem at det som stod i tiltalebeslutningen var løyn fra politikvinne Elisabeth Kvaløy, jeg la også ved dokkumentasjon på at det var løyn. O. M. G., adv. Ellen Eikeseth Mjøs skulle hadd sparken på timen, istedet legaliserte sjefen for spesialenhen, Jan Egil Presthus den beviste forbrytelsen til Ellen Eikeseth Mjøs. Riksadvokt Tor Aksel Busch gjekk god for Jan Egil Presthus igjen. "barnevernskonsulent" har pint og tortuert mine barn så dem ble syk og fekk vondt i magen og mistet skolegang Barna ble tvangsavhørt av Beate Blom på Flatåsen skole,en "rådgiver fra "barnevern" på skolen stod vakt ut for døren. Foreldre og lærere fekk beskjed om at vist dem nærmet seg skulle dem tilkalle politi. Barna har fortalt hva Beate Blom snakket om og spurte om og det var helt groteskt. "barnevernskonsulent" Beate Blom har følgelig torturert mor til mine barn så hun ble sykemeldt fra jobben, dette sommens med ei i 20 årene som var utdannet og kunne mye om barn, pluss en utlenning som snakket norsk som også var annsatt i "barnevern". Dem snakket og oppførte seg som rein pøbel. “Forsvarsadvokat “ Torfinn Svanem, Trondheim stakk av som ei feig bikkje med halen mellom beina. Adv, Torfinn Svanem sa til meg etter at vi var i tingsretten at han gjekk ikke til angrep på politiet. Jeg spurte han om han var en venn med politiinspektør Alf Rune Nilsen, altså deg. JA, han var en venn av han sa han. Jeg ble av statsadvokat Per Morten Schjetne sendt til politiet for anke den falske dommen underbygget av den falske tiltalen skrevet av han selv og av politiets egen løyn. Jeg leverte inn anke selv, fekk ingen advokat. Jeg anmodet om kvittering for mottatt anke, men fekk det aldri. Jeg ble behandlet som en løshund av Frostating Lagmannsrett. Annsatte ved Frostating Lagmannsretten sa at jeg måtte stole på politiet da jeg nektet å gå til politiet for å skrive anke. Det som lagdommerene : Randi Grøndalen, Svein-Jørgen Lindsetmo, Marit Forsnes underbygget avslaget av anken med var bort i staur å vegge og et hånog et spott mot meg, slik blir løyn til sannhet. Dem er politiets nyttige IDIOTER. Dere skal altså tappe blod av min hellige kropp med makt og vold, hvor jeg ligger fastspent i lærreimer på en benk. Dette er en så stor ydmykelse og krenkelse at det er ensbetydende med et åndelig drap fra politiet i Sør-Trøndelag politidistrikt. Det finnes ikke noen unnskyldninger for dem utfører kriminaliteten og voldsforbrytelsene i politiet, dem utfører det frivillig. Jeg nekter konsekvent å bli tappet for blod under makt, vold, sparking og spenning fastspent i reimer. Det hører med til min religiøsitet , ånelige liv og kontakt med det høyere. Jeg går aldri i verden med på dette, det ville være det samme som selvmord. Utfører politiet dette, vil dette i tillegg til justismord, karakterdrap og familieterror bli et åndelig drap utført av Sør-Trøndelag Politidistrikt ved politiinspektør Alf Rune Nilsen. En kvinne som har vert utsatt for voldtekt kan beskrive et åndelig drap


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]