It is currently Tue Mar 19, 2024 7:08 am



Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 
Author Message
 Post subject: BEKYMRINGSMELDING.
PostPosted: Sun Jun 05, 2011 9:41 am 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Sat Nov 14, 2009 7:03 pm
Posts: 123
Til politimester Nils Kristian Moe, Trondheim.

BEKYMRINGSMELDING.
For politiinspektør Alf Rune Nilsen, Trøndelag politidistrikt.

Politiinspektør Alf Rune Nilsen bør så absolutt oppsøke St. Olavs Hospital for å få skannet hodet sitt.
Alf Rune Nilsen har en merkelig femferd som minner sterkt om demens, blodpropp i hjernen eller annen hjernesykdom.
Han må uansett fjernes, han er en stor skam for politiet og undergraver politiets respekt.

Politiinspektør Alf Rune Nilsen sendte meg brev for noen dager siden at dem skal ha DNA profil av meg, dvs. tappe blod av meg med tvang. Han henviste til rettskraftig dom. Dommen, falsk, er anket til høyesterett og er sådan heller ikke rettskraftig. Dette må politiinspektør Alf Rune Nilsen opplagt vite.
Lignende skjedde i Trondheim tingsrett oktober 2010. Vi satt å ventet på at vitnene skulle komme, etter en stund brøt Politiinspektør Alf Rune Nilsen ut at han hadde glemt å kalle inn vitnene.

Vitnene var politikvinne Elisabeth Kvaløy, Heimdal politistasjon og politiførstebetjent Løvseth.
Det stod i tiltalebeslutningen til Alf Rune Nilsen at jeg hadde truet med å voldta og skjære hodet av Politikvinne Elisabeth Kvaløy.
Elisabeth Kvaløy ble oppringt av dommer Bjarne Vidar Kjølmoen og konfrontert med hva som stod i tiltalen.. Da kjente ikke Elisabeth Kvaløy til dette i det hele tatt.
Den eneste kilde politiinspektør Nilsen kan ha dette fra er arbeidsleder Eirik Arestøl som hadde stått med øret inn til murveggen å lyttet at jeg skulle voldta og skjære hodet av Elisabeth Kvaløy. Hvorfor kom han ikke å hjelpte henne da ?

Denne” tiltalen “var et bestillingsverk fra Lerkendal bydel barnevern i Trondheim.
Denne voldtekten og hodeavskjæringen skulle brukes til å underbygge andre falske påstander, det var 2 gang politiet ble sendt falskt til huset.

I denne “tiltalebeslutningen” til politiinspektør Alf Rune Nilsen hadde han oppgitt 4 klokkeslett med “hendelsesforløp” i punkter a,b,c,d, alle klokkeslettene motsa hverandres innhold uten å si et ord. Det var opplagt at dette var gjort av en person som ikke var god i hodet sitt.
Jeg forsøkte i si dette med at bare klokkeslettene i tiltalebeslutningen motsa hverandre og det var opplagt at det var konstruert av en person som ikke var samlet i hodet sitt.
Dommer Bjarne Vidar Kjølmoen var ikke interessert og ville ikke høre det.

Det var en kvinnelig minister i Bondevik regjeringen for noen år siden som hadde det identisk med politiinspektør Alf Rune Nilsen, en kunne åpenbart se og høre på hennes fremferd at hun hadde et drypp eller verre en det i vente, Hun fekk hjerneslag, men kom seg vist. Alt som hun hadde gjort måtte kastes i søppeldonken og måtte gjøres om igjen. Det var ingen som brydde seg før det skjedde.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: BEKYMRINGSMELDING.
PostPosted: Sat Jul 30, 2011 12:29 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Sat Nov 14, 2009 7:03 pm
Posts: 123
Facebook venn til politiinspektør Alf Rune Nilsen, bare litt etterpå ble han slettet fra facebook.

MITT HAT OG RASERI...
av Øystein Skogrand den 30. juli 2011 kl. 11:46
MITT HAT OG RASERI: Hvis det er funnet en gapestokk - har jeg villet spyttet og i så fall hvor mange ganger før jeg har vært fornøyd? hvis dødstraff fantes, ville jeg vært med å skutt, satt dødssprøyten eller trykket på knappen på den elektriske stol? Hvis giljotinen fantes, hadde jeg trukket i spaken så hodet har blitt kuttet av? Hvis steining var tillatt, hadde jeg kastet en stein og hvor mange før jeg var fornøyd? Jeg vil holde fast på at vi er født grunnleggende gode og at vi OVERLATER HATET TIL DE SOM ER FOR SVAK TIL Å ELSKE....

LikerLiker ikke · · Del


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]