It is currently Tue Mar 19, 2024 4:08 am



Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 
Author Message
 Post subject: Politiet skal utføre et åndelig DRAP for å tappe BLOD
PostPosted: Fri Jun 03, 2011 10:08 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Sat Nov 14, 2009 7:03 pm
Posts: 123
Til Sør -Trøndelag Politidistrikt.

Jeg har mottatt brev fra dere 4 juni 2011 om “ BESLUTNING OM REGISTRERING AV DNA- PROFIL.

Dette er atter en ny kriminell handling fra Sør-Trøndelag politidistrikt.
Politiinspektør Alf Rune Nilsen, Du fremstiller nye løyner likeens som dere gjorde i tingsretten. Du skriver: Ovennevnte ble i Sør-Trøndelag tingsretts rettskraftige dom av 1 oktober 2010.………” DOMMEN “ er ikke rettskraftig, Anke på avslag av Anke fra Frostating Lagmannsrett ligger fortsatt hos høyesterett og er IKKE rettskraftig.

Statsadvokat Per Morten Schjetne Trondheim statsadvokatembeter konstruerte en 100% falsk tiltale mot meg som var et bestillingsverk fra Lerkendal bydel “barnevern” Trondheim ved “barnevern” konsulent Beate Blom. Du, politiinspektør Alf Rune Nilsen fremførte den falske tiltalebeslutningen i tingsretten. Du er en stor skam for politiet og undergraver politiets respekt.
Politikvinne Elisabeth Kvaløy, Heimdal politistasjon Trondheim laug i tiltale mot meg for å underbygge andre falske beskyldninger. Hun laug å sa at jeg skulle skjære av henne hodet og voldta henne.
I Trondheim tingsrett okt. 2010 kunne hun ikke svare for seg. Hun ble spurt flere ganger av dommer Bjarne Vidar Kjølmoen om hvilkene stygge ord jeg hadde sagt til henne.. Til slutt tok hun fra løse luften at jeg hadde sagt stygge ord som kuk og fitte å slikt til henne. No problem, dommer Bjarne Vidar Kjølmoen hjalp politikvinne Elisabeth Kvaløy ut av uføret ved å hjelpe henne på gli med å konstruere opp ny løyn for så å underbygge de andre falske påstandene. JEG BLE DØMT FALST.

Politikvinne Elisabeth Kvaløy har utført voldsoppvisning for mine barn, han har skrevet falske rapporter til “barnevern” og i øst og i vest, hun har oppgitt løyn i tiltale, hun har brutt barnekonvensjonen, hun har brutt menneskerettighetene.
Politikvinne Elisabeth Kvaløy er kriminell og må settes i fengsel. Jeg anmeldte henne til Spesialenheten som for øvrig er en stor vits. adv, Ellen Eikeseth Mjøs henla saken og henviste til tiltalebeslutningen hvor det stod at jeg skulle voldta og skjøre av henne hodet. Jeg skrev uttrykkelig til dem at dette var løyn fra henne. O.M.G. adv. Ellen Eikeseth Mjøs skulle ha vert avskjediget på timen, hun er udyktig, men den beryktede "shefen" for spesialenheten beskytter henne. og riksadvoten er enig med han igjen.

“Forsvarsadvokat “ Torfinn Svanem, Trondheim stakk av med halen mellom beina.
Adv, Torfinn Svanem sa til meg etter at vi var i tingsretten at han gjekk ikke til angrep på politiet. Jeg spurte han om han var en venn med politiinspektør Alf Rune Nilsen, altså deg. JA han var en venn av han sa han.
Jeg ble av statsadvokat Per Morten Schjetne sendt til politiet for anke den falske dommen underbygget av den falske tiltalen skrevet av han selv og av politiets egen løyn.
Jeg leverte inn anke selv. Jeg anmodet om kvittering for mottatt anke, men fekk det aldri. Jeg ble behandlet som en løshund av Frostating Lagmannsrett.
Det som lagdommerene : Randi Grøndalen, Svein-Jørgen Lindsetmo, Marit Forsnes underbygget avslaget av anken med var bort i staur å vegge og et hån mot meg, slik blir løyn til sannhet. Dem er politiets nyttige IDIOTER.

Dere skal altså tappe blod av min hellige kropp med makt og vold, hvor jeg ligger fastspent i reimer. Dette er en så stor ydmykelse at det er ensbetydende med et åndelig drap fra politiet i Sør-Trøndelag politidistrikt. Det finnes ikke noen unnskyldninger for dem utfører kriminaliteten og voldsforbrytelsene i politiet, dem utfører det frivillig.
Jeg nekter konsekvent å bli tappet for blod under makt, vold, sparking og spenning fastspent i reimer. Det hører med til min kontakt med det høyere. Dette vil bli et åndelig drap og kan aldri mer rettes opp.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Politiet skal utføre et åndelig DRAP for å tappe BLOD
PostPosted: Sat Jun 04, 2011 4:29 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
-rom-
Hadde de krevd noe slikt fra meg, etter justismord, karakterdrap og familieterror, så hadde jeg også nektet. Med hvilken rett kan man kreve slikt. Håper du har noen til å filme mest mulig av overgrepet.
-rom-

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]