It is currently Thu Mar 28, 2024 1:00 pm



Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: Adv. Torfinn Svanem, må nektes utbetalinger fra staten
PostPosted: Sat Mar 12, 2011 8:58 am 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Sat Nov 14, 2009 7:03 pm
Posts: 123
Fylkesmann i Sør Trøndelag.

Advokatene, Torfinn Svanem og Christian Wiik, Trondheim må nektes all fremtidig utbetaling fra staten.
“Forsvarsadvokat” Torfinn Svanem stakk bare av uten å levere inn støtteskriv til anke.
Han hadde tidligere uttalt at han var venn med aktor og politiinspektør Alf Rune Nilsen, Trondheim som fremførte en 100% falsk tiltale i Trondheim tingsrett i sep. 2010. Tiltalebeslutningen var et bestillingsverk fra Lerkendal bydel barnevern Trondheim. Og konstruert av statsadvokat Per Morten Schjetne.

For at jeg skulle frikjennes måtte politiet avsløres, da var det bedre for “Forsvarsadvokat” Torfinn Svanem å stikke av og la meg stå igjen. Når adv. Christian Wiik forstod dette stakk han også av og henviste meg til politiet for å få hjelp til anken, politiet selv hadde konstruert en 100 % falsk tiltale mot meg.
Jeg ble behandlet og snakket til som en løshund mellom Trondheim tingsrett, Frostating lagmannsrett, Fjordenes tingsrett, politiet. Lagmann Kari Lynne klarte å prestere å skrive at jeg hadde fått tilbud om hjelp til anken, men at jeg ikke stolte på politiet.

For ikke å gå til politiet for å skrive anke, skrev jeg anken selv og leverte den inn til Frostating lagmannsrett. Jeg forlangte bekreftelse på mottatt anke, men fikk ikke det.
I ankeavslaget stod det at jeg hadde ikke levert inn anken, men at dem hadde mottatt noen mailer fra meg med beskyldninger på politiet.
Altså min anke kalte dem for beskyldninger mot politiet.
Feigingen og “barnevernets” nyttige Idiot statsadvokat Per Morten Schjetne innstilte på at anken avvises. Jeg finner ikke ord på råttenskapen.
Lerkendal bydel barnevern har fått sitt bestillingsverk og kan fortsette med pining og tortur av barn og foreldre.
Legalisert av lagmenn, Randi Grøndalen, Svein -Jørgen Lindsetmo, Marit Forsnes, dem er livsfarlig.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]