It is currently Tue Mar 19, 2024 8:19 am



Post new topic Reply to topic  [ 6 posts ] 
Author Message
 Post subject: Ofret for de skyldiges frihet, nytelse og behag. Frostating
PostPosted: Thu Mar 10, 2011 1:28 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Sat Nov 14, 2009 7:03 pm
Posts: 123
Jeg krever de kriminelle, politikvinne Elisabeth Kvaløy, statsadvokat Per Morten Schjetne, politiinspektør Alf Rune Nilsen tiltalt og satt i fengsel.

Jeg krever at lagdommerene ved Frostating lagmannsrett, Randi Grøndalen, Svein-Jørgen Lindsetmo, Marit Forsnes får sine fortjente Nurnenbergprosser og blir fengslet. Dem har legalisert barnemisshandling, brudd på menneskerettighetene, falsk tiltale fra politiet, lyging fra politiet i retten og falsk dom mot meg. Jeg ble ofret for de skyldiges frihet, nytelse og behag . Dem eier ikke skrupler og gjør alt for at ikke kollega og venner får dommer på seg.
Lerkendal bydel barnevern Trondheim har fått sitt bestillingsverk slik at dem kan fortsette å utrette mer, ødeleggelser, forfølgelse, pining av barn og voksne.
På forhånd opplyser jeg om, INGEN PENGER
Vedlegg. 1 stk. kopi, henvisning til menneskerettighetene


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Ofret for de skyldiges frihet, nytelse og behag. Frostating
PostPosted: Thu Mar 10, 2011 1:39 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Sat Nov 14, 2009 7:03 pm
Posts: 123
Lagmann Randi Grøndalen sitter selv også i tilsynsrådet for klage på dommere , Domstoladministrasjonen i Trondheim. Lagmannsretten har legalisert kriminaliteten fra politi, "barnevern" og dommerene selv.

This case is a total violation of human rights. It seems that the police officers who came to show their superiority over the man, especially the police officer Elisabeth Kvaløy from Heimdal, Trondheim, had forgotten about the Declaration of Human Rights where in Article 9 it is said that: "No one shall be subjected to arbitrary arrest, detention or exile." In this case the police officers not only arrested the man, but also cold-bloodedly made him undress.
What is more, this police officer stayed with the three children, and talking non-stop with her arms on her waist, which is total demonstration of her superiority and is called bullying, she asked the youngest child, who was frightened by the violence the police officers had caused to her father, to agree that her loving father was not good enough? She wanted the little girl to forget how good she had felt on her father's lap an hour ago.
The Convention on the Rights of the Child, Article 16 says that: "Children have the right to protection from interference with privacy, family, home and correspondence, and from libel or slander." The Declaration of Human Rights, Article 5 says that: " No one shall be subjected to torture or to cruel, inhuman or degrading treatment or punishment."
The police officers' job is to care for the community and people and help them. However, the three children saw the brutality and total disrespect of the policemen. I believe, if the youngest girl was crying, she was totally shocked by what she experienced, and Elisabeth Kvaløy by her aggressive way of talking, made the youngest girl's condition worse. In addition, the police officers haven't even apologized to the family.
This is extremely dangerous as we, people from Eastern Europe see the Scandinavian countries, and especially Norway, as a model to achieve, but this model turns out to be monstrous from inside. To me the situation with the children welfare in Norway looks more like a regime seen in historical films about Nazi Germany or the Soviet regime in the
USSR, where a neighbour's false accusation was enough to arrest a person.
The police forces and the government should open their eyes and start caring for the people of Norway. Also, such brutal police officers who discriminate the community should be fired.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Ofret for de skyldiges frihet, nytelse og behag. Frostating
PostPosted: Thu Mar 10, 2011 8:28 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Sat Nov 14, 2009 7:03 pm
Posts: 123
Jeg sendte anken på det falske ankeavslaget til Frostating lagmannsrett og ba samtig om bekreftelse. FIKK INGEN BEKREFTELSE trass flere purringer.

Dette er omigjen det samme som når jeg sende anken til Frostating Lagmannsrett.
Jeg skrev klart å tydelig ANKE på dom fra Trondheim tingrett og bad om bekreftele på mottat. Dem svarte IKKE.

I det falske ankeavslaget sitt skrev dem bl. a. sammens med annen løyn at dem ikke hadde mottatt noe anke., men at dem hadde mottatt noen mailer med beskyldninger på politiet. KAN DU TENKE DEG NOE SÅ RÅTTENT ?

Hadde tidligere vert i kontakt med Marianne Berg Johansen, trondheim tingrett.
Ho skulle ringe meg opp igjen etter en time sa hun. Kan jeg stole på det sa jeg, ja det kunne jeg stole på sa ho.
Marianne Berg Johansen rigte aldri opp igjen. Jeg ventet ca. 48 timer så ringte jeg opp Trondheim tingrett. Da sa dem at jeg skulle få svar fra advokat Torfinn Svanem, Trondheim. Ja, men Torfinn Svanem er jo stukket av for 2 måneder siden sa jeg, han sa at han var venn med politiet og ville ikke angripe politiet.
Dem la bare på røret. Jeg var en plage.

Jeg hørte selvsagt ikke noe fra Svanem, han var jo stukket av fra hele greia uten å levre inn støtteskriv.
Det såkale ankeavslaget ble sent til advokat Christian Wiik, Trondheim selv om han hadde frabedt seg oppdraget helt fra begynnelsen.
adv. Christian Wiik var solidarisk med sin venn adv. Torfinn Svanem.
O.M.G !!!
jeg ble jo forvirret av de ansatte ved trondheim tingrett og Frostating lagmannsrett. Dem driver et hån og et spott med folk uten respekt.
Dommerene legaliserer det hele.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Ofret for de skyldiges frihet, nytelse og behag. Frostating
PostPosted: Fri Mar 11, 2011 12:50 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
De driter i folk om man ikke oppfører seg underdanig, krypende eller politisk korrekt. Ekkel kultur!

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Ofret for de skyldiges frihet, nytelse og behag. Frostating
PostPosted: Tue Mar 15, 2011 6:19 am 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Sat Nov 14, 2009 7:03 pm
Posts: 123
Til Frostating lagmannsrett,



Mailen nedenfor synes å gjelde en konkret sak hos dere, og oversendes derfor for eventuell oppfølging.



Med vennlig hilsen



Klaus R. Kristiansen

seniorrådgiver



Juridisk enhet - Domstoladministrasjonen

Postboks 5678 Sluppen - 7485 Trondheim

Tel. 73 56 70 00 - Fax. 73 56 70 01



Klaus R. Kristiansen, "seniorrådgiver" Domstoladministrasjonen i Trondheim har en plass å være å en plass å få penge.

" EVENTUELL OPPFØLGING"


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Ofret for de skyldiges frihet, nytelse og behag. Frostating
PostPosted: Fri Mar 18, 2011 7:21 am 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Sat Nov 14, 2009 7:03 pm
Posts: 123
Iflg. loven skal lagdommerene Randi Grøndalen, Svein-Jørgen Lindsetmo, Marit Forsnes ha minst 5 års fengsel, dem har også brutt menneskerettighetene,
§ 110. En Dommer, et lagrettemedlem eller et skjønnsmedlem, der som saadan handler mod bedre Vidende, straffes med Fængsel indtil 5 Aar.
Har han derved bevirket eller medvirket til, at nogen urettelig fældes i Straf eller større Straf end fortjent, straffes...


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 6 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]