It is currently Tue Mar 19, 2024 10:48 am



Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 
Author Message
 Post subject: Måtte anke til politiet for falsk tiltale fra politiet
PostPosted: Sat Mar 05, 2011 9:27 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Sat Nov 14, 2009 7:03 pm
Posts: 123
ANKE.



Jeg anker hær ved ankenektelse fra Frostating lagmannsrett mottatt 3/3 2011 .



Statsadvokat Per Morten Schjetne, Trondheim statsadvokatembeter har konstruert en 100% falsk tiltalebeslutning mot meg.

Dette var et bestillingsverk fra Lerkendal bydel barnevern Trondheim.

Fremført i retten av politiinspektør Alf Rune Nilsen, Sør Trøndelag politidistrikt.

For å underbygge å sannsynliggjør den falske tiltalen har politikvinne Elisabeth Kvaløy, Heimdal politistasjon Trondheim hektet på løyn om at jeg skulle voldta henne og skjære av henne hodet.



Trondheim tingsrett 30 september 2010.

Politikvinne møtte ikke i retten. Hun ble av dommeren oppringt. Hun kunne da ikke svare for seg og kunne ikke huske at jeg hadde sagt at jeg skulle volta og skjære av henne hodet iflg. Tiltalen. Hun ble irritert og frustrert.

Dommer Bjarne Vidar Kjølmoen hjalp politikvinne Elisabeth Kvaløy ut av uføret med å hjelpe henne på gli med å bygge opp nye løyner (La frem epler på bordet som hun treiv med en gang).

Elisabeth Kvaløy tok fra løse luten at jeg hadde sagt stygge ord som kuk og fitte og slikt til henne.

Jeg brøt inn, men fekk beskjed om å tie.



På grunnlag av dette ble den øvrige falske tiltalen underbygget igjen og jeg ble dømt falskt til fengselsstraff for drapstrusler av dommer Bjarne Vidar Kjølmoen.

Dommeren døde 8 dager etterpå.

Min passive forsvarsadvokat Torfinn Svanem, Trondheim stakk av og leverte ikke inn støtteskriv til anken.



Statsadvokat Per Morten Schjetne innstilte på at anken AVVISES.

Jeg ble henvist til politiet for å skrive anken. Politiet selv hadde konstruert en 100 % falsk tiltale mot meg.

Jeg fekk 4 dagers ankefrist inkludert lørdag og søndag.





Saksbehandlingen , grunnlaget for ankenektelsen er en eneste lapskaus og tvert igjennom råtten.

“Beslutningen” er bygget på konstruerte løyner, forvrengninger, nektelser på BEVIST fakta.





Jeg har vert i kontakt med Turid Meidel, konsulent Frostating lagmannsrett og Marianne Berg Johansen Trondheim tingsrett. Dem har vert frekk og snakket meg rett i kjeften uten å høre og oppfatte hva jeg sa, dem har svart meg “God dag mann økseskaft”og lagt på rørt.

Dette “God dag mann økseskaft” snakket har dem skrevet i brev som gir en negativ fremstilling om meg, slik at det klart oppfattes at han dær er ikke noe å bry seg om.

Denne møkka referte lagdommerene : Randi Grøndalen, Svein -Jørgen Lindsetmo og Marit Forsnes ved avslaget på anken. Det var det greieste for dem. For at det skulle se ekte ut sendte dem kopi av avslaget til en advokat Christian Wiik som hadde frabedt seg saken.



For å underbygge angivelige falske påstander satte politikvinne Elisabeth Kvaløy, Heimdal politistasjon i gang voldsopptreden med mine små barn som tilskuere.

Huset ble stormet av 8 politifolk. Jeg ble slengt i gulvet, tråkket på med politistøvler og påført håndjern. Dradd ned igjennom trappene og ut, iført kjøkkenforkle tøfler og hådjern til forlystelse for naboer.

Jeg har ryggskader og smerter resten av livet.

Det kommer ingen barn dær lenger å besøker mine barn.

Barna til dem som satte ut de falske beskyldningene har sprunget etter mine barn rasende med en stor skarp kniv.

Det var 2 gang politiet kom falskt på huset.



Mine barna ble pint og torturert av ei viss tytte ved Lekendal bydel barnevern Trondheim for at dem skulle komme med falske innrømmelser mot sin far. Dem hadde vondt i magen , kaldsvettet og klarte ikke å gå på skolen, helt knust.



I Trondheim tingsrett 30/9 2010 ble det avspilt dommeravhør 7 måneder etter av de 2 to guttene som angivelig skulle ha satt i gang fanenskapet. Den ene gutten kjente jeg siden han var helt liten, ca. 4 år. Han var nå 13 år. De er mange år siden han snakket om kjøttøks. Han har sprunget eter mine barn rasendes med en stor skarp kniv. Han har vert inn i andre sine hus og sprunget etter barn med kniv.

Han har hadd ORDET BRUKES MEST AV SPAMMERE. MELDINGEN ER MENT Å HINDRE DEM. BEKLAGER OM ANDRE BERØRES! på mobilen sin som han hadde fått hos mora si sa han. Han har sendt ORDET BRUKES MEST AV SPAMMERE. MELDINGEN ER MENT Å HINDRE DEM. BEKLAGER OM ANDRE BERØRES! til min sønn sin mobil og sagt til skolen at min sønn hadde ORDET BRUKES MEST AV SPAMMERE. MELDINGEN ER MENT Å HINDRE DEM. BEKLAGER OM ANDRE BERØRES! på mobilen sin. Min sønn ble tadd for det og fekk melding hjem.



Dommeren eller avhøreren i dette spesial rommet for dommeravhør av barn fekk dem til å lyge lystig vekk og ville absolutt at dem skulle si at dem var redd.

Han som hadde sprunget etter barn mine med kniv bl.a. sa at han skulle dræp oss å sånn.

På slutten av øvhøret smilte han og sa flere ganger at , nei det esje sant.





Politikvinne Elisabeth Kvaløy ble anmeld til spesialenheten for politisaker for sin voldsopptrden med 8 politifolk med mine barn som tilskuere samt at hun har latt mine barn være alene uten foreldre til å forsvare dem mens hun skjelte ut deres far. Mine barn stod å hylskrek og var stiv av skrekk.

Her er flere brudd på menneskerettighetene. Dette driter spesialenheten i å henlegger saken etter politikinne Elisabeth Kvaløy sin løyn.



Politikvinne Elisabeth Kvaløy ble anmeldt til spesialenheten for å løyet i tiltalebeslutning og sagt at jeg skulle voldta henne og skjære av henne hodet.

Saken ble av Ellen Eikeseth Mjøs. Advokat i spesialenheten for politisaker henlagt på grunnlag av at det stod i tiltalebeslutningen at jeg skulle voldta og skjære av henne hodet.

Politikvinne Elisabeth Kvaløy kom fra dette styrket, jeg ble ennå mer svekket.

Spesialenhet ble opplyst om at Elisabeth Kvaløy kunne ikke svare for dette i retten den 30 sep. 2010. Hun husket ikke dette i det hele tatt. Det står igjen ting om denne voldtekten og hodeavskjæringen i domspapirene heller. Domspapirene ble sendt som bevis.

Politikvinne Elisabeth Kvaløy skal altså ikke tiltales å straffes for å fremsette falske draps og voldtektstrusler i tiltalebeslutning. Samt for å holt voldsopptreden med 8 politifolk forann øynene til mine barn. Skjelt ut far til mine forsvarsløse som stod helt uten foreldre til å forsvare dem. Mine barn stod stiv av skrekk å hylskrek. Dette er også brudd på menneskerettighetene





Det står i ankeavslaget at anken ble ikke levert inn. Dette er ikke sant. Jeg sendte inn fullstendig anke og innen fristen. Jeg bad samtidig om bekreftelse for mottatt anke, men fekk ingen bekreftelse, jeg purret på flere ganger men intet svar.. Til slutt kontaktet jeg domstoladministrasjonen i Trondheim. Da fekk jeg beskjed om å klage på skjema og da gav jeg opp.

Anken ble sendt til. Frostating Lagmannsrett, Trondheim tingsrett og statsadvokat Per Morten Schjetne. Dette har jeg bevis på.

Når ikke anken kom fra en advokat blir det bare kalt for mottatte mailer om beskyldninger mot politiet og andre.



Det står i ankeavslaget at jeg har fått oppnevnt 2 advokater. Dette er ikke sant.

Min passive forsvarsadvokat Torfinn Svanem stakk av for godt. Når advokat Christian Wiik, Trondheim forstod dette ville ikke han heller. Dem er solidarisk med sine kammerater.

Jeg hadde etter tingsretten 30/9 2010 spurt advokat Torfinn Svanem da vi gjekk forbi Hotell Residense om han var kammerat med politiinspektør Alf rune Nilsen som fremførte den falske tiltalen, dere møtes jo i retten nesten hver dag sa jeg. Ja sa Torfinn Svanem han var kammeret med politiinspektør Alf Rune Nilsen og han gjekk ikke til angrep på politiet.



Det står i ankeavslaget at jeg ikke har tillit og stoler ikke på politiet. Dette brevet var skrevet av lagmann Kari Lynne, Frostating lagmannsrett. O.M.G. !!!



Det står i ankeavslaget at jeg har avslått tilbudet fra Trondheim tingsrett om hjelp til anken. Dette er ikke sant. Jeg betale lang reise til Trondheim og var på Tingretten for å få hjelp til anken. Ingen hjelp, jeg ble i stedet henvist til advokat.. Det var fredag ettermiddag og helg, jeg kunne ikke stå dær å brenne opp mer penger.. Jeg gjekk ute om om natten til hurtigruten kom kl. 6 om morgenen.



Jeg fekk 4 dagers frist fra statsadvokat Per Morten Shcjetne til å levere in anke ( anken var for lengst innlevert, men manglet støtteskrivet.

Jeg ble av politimann Amund Woldseth , Heimdal politistasjon Trondheim bedt om å kontakte Fjordenes tingsrett for å få hjelp til anken. FjordeneTingrett hadde ikke noe med det å gjør iflg. Dommer Ole Kristen Øverberg. Det var den samme dommeren som tvinget på meg advokat i en arvesviksak.



Jeg endet opp med å måtte gå til politiet for å skrive anken. Politiet selv hadde konstruert en 100% falsk tiltale mot meg og beskyldt meg for drapstrusler og voldtekt



Jeg skrev støtteskrivet selv og leverte det innen fristen, anken var for lengst innlevet.

Jeg krever frikjennelse fra denne vannvittige galskapen jeg er beskylt for.



Jeg krever de kriminelle, politikvinne Elisabeth Kvaløy, statsadvokat Per Morten Schjetne, politiinspektør Alf Rune Nilsen tiltalt og satt i fengsel.



Jeg krever at lagdommerene ved Frostating lagmannsrett, Randi Grøndalen, Svein-Jørgen Lindsetmo, Marit Forsnes får sine fortjente Nurnenbergprosser og blir fengslet.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Måtte anke til politiet for falsk tiltale fra politiet
PostPosted: Mon Mar 07, 2011 9:23 am 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Sat Nov 14, 2009 7:03 pm
Posts: 123
Barnevernet krenker barna . Lerkendal bydel barnevern trondheim.



En tidligere ansatt tar et krast oppgjør med barnevernstjenesten.
Inger Elin Utsi

inger.elin.utsi@nrk.no
Knut-Sverre Horn

Knut-Sverre.Horn@nrk.no
Publisert 05.02.2007 13:54.
Skriv utDel/tipsTips en vennMottakers e-postDin e-postMeldingDel artikkelenFacebookGoogle bookmarksPermalenkehttp://www.nrk.no/ny ... /1.1765190.

Randi Haugland

Foto: Inger Elin Utsi/NRKBarnevernet bruker makta på en feil måte, og krenker både barna og foreldrene. I tillegg forsterker de konflikten i stedet for å løse dem.

Dette fastslår høgskolelektor ved Høgskolen i Finnmark, Randi Haugland, i sin nye bok. Den har fått den talende tittelen «Med makt til å krenke».


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Måtte anke til politiet for falsk tiltale fra politiet
PostPosted: Thu Mar 10, 2011 1:44 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Sat Nov 14, 2009 7:03 pm
Posts: 123
This case is a total violation of human rights. It seems that the police officers who came to show their superiority over the man, especially the police officer Elisabeth Kvaløy from Heimdal, Trondheim, had forgotten about the Declaration of Human Rights where in Article 9 it is said that: "No one shall be subjected to arbitrary arrest, detention or exile." In this case the police officers not only arrested the man, but also cold-bloodedly made him undress.
What is more, this police officer stayed with the three children, and talking non-stop with her arms on her waist, which is total demonstration of her superiority and is called bullying, she asked the youngest child, who was frightened by the violence the police officers had caused to her father, to agree that her loving father was not good enough? She wanted the little girl to forget how good she had felt on her father's lap an hour ago.
The Convention on the Rights of the Child, Article 16 says that: "Children have the right to protection from interference with privacy, family, home and correspondence, and from libel or slander." The Declaration of Human Rights, Article 5 says that: " No one shall be subjected to torture or to cruel, inhuman or degrading treatment or punishment."
The police officers' job is to care for the community and people and help them. However, the three children saw the brutality and total disrespect of the policemen. I believe, if the youngest girl was crying, she was totally shocked by what she experienced, and Elisabeth Kvaløy by her aggressive way of talking, made the youngest girl's condition worse. In addition, the police officers haven't even apologized to the family.
This is extremely dangerous as we, people from Eastern Europe see the Scandinavian countries, and especially Norway, as a model to achieve, but this model turns out to be monstrous from inside. To me the situation with the children welfare in Norway looks more like a regime seen in historical films about Nazi Germany or the Soviet regime in the
USSR, where a neighbour's false accusation was enough to arrest a person.
The police forces and the government should open their eyes and start caring for the people of Norway. Also, such brutal police officers who discriminate the community should be fired.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]