It is currently Tue Mar 19, 2024 4:19 am



Post new topic Reply to topic  [ 11 posts ] 
Author Message
 Post subject: en kommentar fra en "barnevern" ansatt !
PostPosted: Thu Dec 30, 2010 6:13 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Sat Nov 14, 2009 7:03 pm
Posts: 123
Jaja, jeg forstår logikken i argumentasjonen din..... Men kansje du kan forklare meg hvem som skal værne barna til forfyllede trygdemissbrukere og annet oppsop i samfunnet som aldri har betalt ei skattekrone? Jeg bare spør.... Når du har en løsning på problemet, så kan du åpne kjeften. Det er lett å sitte på sidelinjen og kritisere. Skal du kritisere, så får det i hvertfall være konstruktiv kritikk.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: en kommentar fra en "barnevern" ansatt !
PostPosted: Fri Dec 31, 2010 2:36 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Samme dype forakten for de som sliter og for de som er anderledes, som man så under nazismen.

Maktpakket som stikker av med barna over 90% oftere enn nødvendig, er problemet.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: en kommentar fra en "barnevern" ansatt !
PostPosted: Fri Dec 31, 2010 9:22 am 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Sat Nov 14, 2009 7:03 pm
Posts: 123
Ei sjef ved: Barne-og familietjenesten Midtbyen, forvaltning Trondhem har uttalt:

Foreldre som ikke tåler undersøkelser fra barnevern er ikke skikket til å være foreldre og foreldre som er redd for barnevern har angst og trenger hjelp.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: en kommentar fra en "barnevern" ansatt !
PostPosted: Fri Dec 31, 2010 9:58 am 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Sat Nov 14, 2009 7:03 pm
Posts: 123
foreldre som ikke tålte undersøkelser fra barnevernet var ikke sterk nokk til å ha barn iflg. sjef barnevernet, Barne-og familietjenesten Midtbyen, forvaltning Trondheim.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: en kommentar fra en "barnevern" ansatt !
PostPosted: Fri Dec 31, 2010 1:34 pm 
Offline

Joined: Fri Mar 19, 2010 8:18 am
Posts: 29
Location: kristiansand
Barnevernsansatte er bare noen krapyler.
Jeg og mannen min Harald traff Betzy Dutton, barnevernsansatt, på Fiskebrygga i Kristiansand i dag ca kl.12.00.
Harald kom først til henne så jeg følgte etter. Jeg hørte han sa slik: " Du stjal våre barn. Du må omvende deg akkurat som i militær. Syndens lønn er døden."

Hun svarte: " Du må snakke med barnevernskurator"
Jeg sa: " Jeg snakker med deg fordi det var du som løy i retten for å stjele mine barn.
Alle barnevernsansatte lyver for å stjele barn"
Da sa hun: " Hvis ikke du slutter så tilkaller jeg politiet" Hun tålte så lite, tenkte jeg.
Barnevernet må alltid ha hjelp av voldelige politiet. Det betyr at de vil ha vold og dømmer uskyldige barn.
Derfor sakl vi få vold og kaos i Vesten fordi det en sår skal også en høste


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: en kommentar fra en "barnevern" ansatt !
PostPosted: Sun Jan 02, 2011 5:26 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Barnevernsannsatte tåler inmari lite dem ja. Ikke kan en si et enda ord om dem som andre daglig kan si om hverandre!
Det samme finner man jo i politiet, de tåler ingen verdens ting å bli kalt som andre kan høre hver enda dag.
Det var vist en gang her jeg hørte om at en politi mann hadde begynt å sippe forde en ungjente hadde vært litt ufin i munnen mot han. Hehehe de tåler sannelig ikke mye!
Jeg vet jo at kvinner og jenter kan være noe følsomme men denne politi var tydeligvis litt for sårbar. Og hadde han med sin sårbarhet vært en trygdemotaker ville han ganske så sikker fått smelt i seg en diagnose også.
For psykitrien krever jo at folk skal tåle såpass. Ellers har de en diagnose for dem sårbare.
Da har man jo og mange innfor barnevernet som stiller kravene til diagnose. Der tåler de sannelig ikke mye.
Polit er dem raske og tilkalle om de føler at noen ikke behandler dem perfekt eller er ufine i munnen. Dem tåler ingenting! gjeng med psykiatriske tullinger!!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: en kommentar fra en "barnevern" ansatt !
PostPosted: Sun Jan 02, 2011 5:33 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Bernar wrote:
foreldre som ikke tålte undersøkelser fra barnevernet var ikke sterk nokk til å ha barn iflg. sjef barnevernet, Barne-og familietjenesten Midtbyen, forvaltning Trondheim.


Det er ret tog slett sinnsyke mennesker som jobber i det påståtte barnevernet, med totalt forskrulla tanker, tvangsinnlagt skulle dem vært! Barneplagere og famileødeleggere.
Tankene deres er rett og slett så syke. Ord finnes ikke dekning for hvor gerne dem er!!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: en kommentar fra en "barnevern" ansatt !
PostPosted: Sun Jan 02, 2011 10:50 am 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Sat Nov 14, 2009 7:03 pm
Posts: 123
Jeg fekk kr. 8000 i bot fra dommerfullmektig Stein Ove Erdal for å ha sendt texstmelding: Du er en kloakrotte til overformyndar Kåre Johan Antonsen.
Politiadvokat Knut Banken Broberg, Flora politistason ville at boten skulle være kr.10000.

Denne "overformyndar" Kåre Johan Antonsen hadde krenket meg ved å ta seg til rettes på mitt festede gravsted med sin makt. Han hadde ødslet bort penger til galskap. Jeg gav han beskjed om dette pr. brev, men han svarte ikke, ringte han, men svarte ikke. Sendte han texstmelding, svarte ikke. Dette pågikk over lang tid, til slutt sendte jeg han en melding om at han var en kloakrotte. Gravsted krenkelsene kan aldri rettes opp igjen og hele arven gikk tapt.
Dette brukte dommer Bjarne Vidar Kjølmoen, Trondheim tingrett i mot meg for å underbygge falske beskyldninger fra politikvinne Elisabeth Kvaløy, Heimdal politistasjon og fra politiinspektør Alf Rune Nilsen, Trondheim politistasjon


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: en kommentar fra en "barnevern" ansatt !
PostPosted: Sun Jan 02, 2011 11:39 am 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Sat Nov 14, 2009 7:03 pm
Posts: 123
Altså ,når folk får knust sine liv og sin familie, mister alt dem har og blir fratatt sine barn, da er det duket for kamp mot såkalt barnevern og hele det offentlige.
Så vidt jeg har hørt så snakket kongen vår også varmt om "barnevern" nyttårsaften, at vi måtte bli ennå flinkere til å bry oss hverandre og SI IFRA når vi syns det var noe galt med andre. Med andre ord, folk måtte sende mer bekymringsmeldinger slik at samfunnet kunne hjelpe.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: en kommentar fra en "barnevern" ansatt !
PostPosted: Sun Jan 02, 2011 2:47 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Sat Nov 14, 2009 7:03 pm
Posts: 123
Apripo bekymringsmeldinger til "barnevern".

En advokat with name Atle Standal, Florø skulle sende bekymringsmelding til barnevern for å skade meg. Han hadde engasjert seg i svik mot meg for å frarøve meg min arv. Jeg gjekk han i møte å det likte han ikke. Han har sjikane og terrorisert ringt meg annslagsvis 700 ganger på 2 år, kl.3, kl.4, kl.6 om natten og kalt meg for alt det han kunne komme på. Sinnsyke idiot, ape og halvape, hjerne som en flue, Kloakrotte, forbannede idiot osv. Han troppet opp utfor døren min og beit meg i handa alt han orket så jeg måtte til lege å få rabies sprøte, stivkrampesprøte. Jeg tok med bekreftelse fra legen og gjekk til Florø politistasjon for å annmelde. Dem var ikke interesert, og advokaten kunne ha villa meg noe når han ringte sa dem.......

Alt dette ble dommer jostein Hordvik, Gulating Lagmannsrett opplyst om på forhånd.
Advokat Atle Standal løy i retten med følgenede at jeg mistet alle sparepengene og hele min arv gikk tapt. Ikke bare det, jeg mistet mitt hjemsted og tilhørghet. Til og med mitt festede gravsted hadde dem ødelagt, jeg klarer aldri å gå dit mer etter en slik krenkelse.

Dommer Jostein Hordvik trodde på advokaten for han var advokat og hovedvitne.
Det såkalte barnevernet bruker desse folkene til å samarbeide med for å ta fra foreldre barna sine og


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: en kommentar fra en "barnevern" ansatt !
PostPosted: Sun Jan 02, 2011 11:46 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Mon Aug 23, 2010 3:49 pm
Posts: 151
Har fått munnkurv når det gjelder å si noe negatvit i retten... Selv om BV leder verbalt og skriftelig har mobbet meg, får jeg ikke lov til å nevne dette. Så du ser mon ami bernar, de har lov til å kalle oss alt mulig, men vi har ikke lov til å si noe som kan virke nedsettende om dem. Drømmer om å få mulighet til å si akkurat det jeg mener....
Synes du skulle skrive et leser innlegg i avisen om at du kallte vedkommende en kloakkrotte...Vet at jeg skal skrive i avisen om jeg vinner..


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 11 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]