It is currently Tue Mar 19, 2024 3:44 am



Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 
Author Message
 Post subject: Politikvinne Elisabeth Kvaløy,s Julegave til barna
PostPosted: Tue Dec 21, 2010 3:15 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Sat Nov 14, 2009 7:03 pm
Posts: 123
Det er nå 2 året på rad at mine barn må sitte alene i Julen på grunn av politikvinne Elisabeth Kvaløy og "barnevernskonsulent" Beate Blom sine perverse og groteske maktherjinger. Moren må være på jobb for andre pleietrengende, mens desse folkene kan knuse hennes familie, våres barn og våres liv og eksistenes.

"Barnevern" og politi har tvinget mor til mine barn til å innrømme ting som ikke er sant. Dem har skremt mor til mine barn slik at hun ikke tørr invitere deres far til jul.
Politikvinne Elisabeth Kvaløy, nå stasjonsjef ved Heimdal politistasjon Trondheim satte hendene i sida og lekserte mine barn på en ekstrem nedsettende og krenkende måte hvilken dritt dem hadde til far. Min yngste datter stod stiv av skrekk på samme flekken å hylskrek.
Politikvinne Elisabet Kvaløy er ikke normal.
Guten som var større var heller ikke interesert i å høre på og gjekk på PC en å spilte Game. Dette likte ikke Elisabeth Kvaløy.

Mine barn ble ved selsyn vitne til at deres far ble brutalt kastet i gulvet og trampet på med politistøvler slik at han har mein for livet. Påført håndjern og dradd ned trappa av flere politifolk, vist frem til naboer iført kjøkkenforkle, tøfler og håndjern og kastet på glattselle. HELT UTEN GRUNN.

Politikvinne Elisabeth Kvaløy sa i retten: HAN VAR IKKE STERK. Jeg viste at det nyttet ikke gjør motstand en gang. Jeg fekk store problemer med i komme meg tilbakers neste dag i snøslette bare iført stilongs, kjøkkenforkle og tøffler.
Elisabeth Kvaløy er også flustrert og har flustrert tankegang.

Advokat Torinn Svanem, Trondheim sa at DETTE skulle ikke Politikvinne Elisabeth Kvaløy ha gjort Torfinn Svanem sa også at han likte svært dårlig at hun hisset seg opp i retten pr. telefon.
Det kom også frem at politimann Snorre Løvseth som var nødt til å være med henne på volsfremvisningen den kvellen hadde nektet å skrive rapport diktert av politikvinne Elisabeth Kvaløy.

Politikvinne Elisabet Kvaløy har skrevet løyn- rapporter både i øst og i vest.
For å underbygge og sannsynliggjøre falske anklger fra 2 gutter ved dere foreldre hadde Elisabeth Kvaløy løyet i tiltalebeslutning til retten og sagt at jeg skulle volta henne og skjære av hun hodet.
Verken Politimann Snorre Løvseth eller Politikvinne Elisabeth Kvaløy stilte opp i retten.......
Elisabeth Kvaløy ble av dommer Bjarne Vidar Kjølmoen spurt 2 ganger om hvilen stygge ord jeg hadde sagt til henne. Hun husket ikke svarte hun begge gangene,
Til slutt tok hun fra løse lufen og sa at jeg hadde sagt ord som kuk og fitte og slikt.

Men dommer Bjarne Vidar Kjølmoen hjalp Elisabeth Kvaløy så allikavell slik at hun fekk det som hun ønsket. Hun tok seg inn i hjemmet å laget et helvetes hus for å vise hvor tøff hun var. Holdt voldsopptreden for mine barn.
Politiinspektør Alf Rune Nilsen, Trondheim politistasjon satt i tingretten å forsvarte 2 gutter , den ene av dem hadde sprunget etter mine barn rasendes med kniv, sprunget etter andre sine barn med kniv også. Guttene smilte på slutten av et videoopptak dommeravhør og sa at det var ikke sant det dem hadde beskylt meg for.
Politiinspektør Alf Rune Nilsen, Trondheim Politistasjon er "barnevernskjærringenes nyttige IDIOT.

Dette er et bestillingsverk fra Lerkendal bydel barnevern Trondheim.
"Barnevernskonsulent" Beate Blom, Lerkendal bydel barnevern har fått sitt bestillingsverk, "Gullkantet papir" for å starte andre fase av tortureringen av mine barn, godkjent og legitimert av tingrettsdommer Bjarne Vidar Kjølmoen.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Politikvinne Elisabeth Kvaløy,s Julegave til barna
PostPosted: Sat Dec 25, 2010 12:56 pm 
Offline

Joined: Sat Dec 19, 2009 10:27 pm
Posts: 10
Elizabeth Kvaløy, "Barnevernskonsulent" Beate Blom, Politiinspektør Alf Rune Nilsen and many more people involved in this and other similar " cases " in Norway are happily celebrating Christmas with their families at the moment, while the children and parents, whose lives are ruined by their wrong actions, are crying alone, feeling miserable, hopeless and devastated, not being able to be together with their loved ones for this very special celebration.

Are they really doing " the right job "? The Norwegian government is completely blind and deaf if such cases are still going on in Norway. All these " diligent workers" had forgotten, that their job is to protect children and families - to protect newborn babies from being killed on the day they are born and thrown out in the garbage, or to protect mothers and children, so that they are not slaughtered by their sexually abused oldest daughter, yes, it's shocking, but all this is happening here in Latvia and these are the cases where barnevern and police must be involved, but not the families, where some neighbors write that they have suspicions and the family should be checked, so Elizabeth Kvaløy does everything to show the neighbors - yes, we are checking that family, yes, we are doing something, yes, now you can see that we are " caring about Norwegian families ".

This case with the obviously false charges is a shame to all Norwegian police and Norwegian Children welfare!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]