It is currently Tue Mar 19, 2024 9:09 am



Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: TRONDHEIM POLITISTASJON : DET NORSKE FOLK
PostPosted: Sun Aug 29, 2010 8:41 am 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Sat Nov 14, 2009 7:03 pm
Posts: 123
NÅR DET NORSKE FOLK HAR SAGT DET ER DET SANT. DETTE GJENTOK POLITIKVINNE FRA HEIMDAL POLITISTASJON.

Da jeg fikk se 3 politier glinse i sine uniformer i sommersola utenfor kjøkkenvinduet fattet jeg ingenting, trodde dem var kommet feil.
Se, sa jeg til kona, de står flere politier utafor. Politi, sa hun og skjønte heller ingen ting.

Vi måtte bare slippe dem inn. Dem oppførte seg som pøbel i ordets rette forstand.
Dem hadde fått melding om et gråtene barn som gjekk alene til barnehagen, barnemishandling, knuste møbler og inventar. Vi ble nesten målløs. Dette er ikke sant, sa vi. Barna er på skolen og i barnehagen og det yngste barnet på noen måneder ligger å sover.
Hær har aldri vert noen barnemishandling, knuste møbler eller inventar, det er bare å gå å se. Dem gjekk ikke å så, hørte ikke hva vi sa en gang.

Vår sønn skrek litt om morgenen for han ville ikke ha på seg hjelm. Han skulle sykle i barnehagen.
Hva om vi ikke hadde passet på at han hadde hjelm på seg ?
Dessuten har det aldri skjedd at våre barn har gått alene til barnehagen, ikke hjem igjen heller.

Dem forsatte bombarderingen av oss. Den ene av politiene noterte mens de andre to bombarderte oss hver med beskyldninger.

Du er en gammel kjenning av politiet sa han til meg. Hvordan det, sa jeg. Det kunne han ikke svare på. Han hadde sett meg før sa han. I hvilken anledning har du sett meg før da, sa jeg. Det kunne han heller ikke svare på.
Det yngste barnet som nettopp hadde sovnet, våknet og begynte å skrike av de; hun var redd spetakkelet deres.

Åååå.....har dokker et barn til utbrøt den ene av politiene. Vi hadde sugerør ned i statskassen, dem hadde fått melding om at vi var trygdesvindlere.
Vi aldri svindlet 5 øre. Kontaktet trygdekontoret med en gang med desse beskyldningene.

Dem ydmyket meg og kona med personlige og intime spørsmål.
Vi sa til dem gjentatte ganger at disse beskyldningene dere kommer med er ikke sant.
DA UTBRØT POLITIKVINNA OVERFOR MIN KONE SOM IKKE ER NORSK, OG GJENTOK DET : NÅR DET NORSKE FOLK HAR SAGT DET, ER DET SANT.


Til slutt fikk dem meg forbannet og det var vel de dem ønsket
Jeg skulle til å gå ut derfra . Da ble jeg innhentet og ilagt håndjern utafor huset mens en skare av barn og voksne og naboer stod å så på.
Kjørt til politistasjonen , avkledd og dyttet på glattcelle.

Jeg forlangte en advokat med en gang og betalt av dem, selv det viste jeg at jeg ikke fekk. I så fall en sleip advokat.
Etter en stud i glattcella kom det en som sa at han var psykolog og snakket til meg gjennom gitteret. Jeg hadde bedt om psykolog hit, sa han. Nei sa jeg, jeg har ikke bedt om noen psykolog hit. Han gjekk. Tenk altså!!! Da hadde politiene på toppen av det hele løyet igjen og ringt og sagt at dem hadde en som ønsket seg psykolog i cella Dette for ødelegge min kjære umistelige familie ennå mer.

Jeg sjekket etterpå og det stemte. Dem hadde sent dette videre til både Helsestasjon og Barnevern og legesenter
Dette er et blandt mange fra politiet for å hjelpe barnevern til å pine familier inn i døden
Barnevern liker slike (rapporter) fra politiet
De såkalte barnevern sier ikke at dem har slike råtne saker skrevet av syke kriminelle i politiet. Dem bruker det til ballast til siste ord i en (sak) blir sagt. Da legger dem det frem......Og kommer dem med slike saker skrevet av politiet er saken definitivt gitt.

Det kan vøre mange grunner til at folk er skilt, men det er personlig. Jeg kom der for å hjelpe til med barna mens hun gjekk som lærling. Hun er ikke norsk. Det var umulig å få tak i dagmamma for alle ville ha det svart. Hadde jeg ikke hjulpet, hadde det tatt år og dag før hun hadde kommet seg ut i arbeidslivet.
Politiet har egen liste over utenlandske kvinner som er gift med tidligere norsk sjømann. Dem må passes på.........


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]