It is currently Tue Mar 19, 2024 9:18 am



Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 
Author Message
 Post subject: Sinssyk lege Asif Siddique SMS Florø sa: Dær er døra og for
PostPosted: Sun Apr 26, 2015 4:05 am 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Sat Nov 14, 2009 7:03 pm
Posts: 123
Sinssyk lege Asif Siddique SMS Florø sa: Dær er døra og forsvinn ut, dette måtte jeg betale 195 kroner for. Jeg advarer folk på det sterkeste å ha kontakt med "lege" Asif Siddique. Med en slik fremferd som Asif Siddique føler du deg som en dritt og vist du ikke ligger flat for han og sier bare ha ja, blir han sint og ber deg forsvinne ut døra. Ass. fylkeslege Jacob Andersen skjuler han og snakker det det bort. Ass. fylkeslege Jacon Andersen har en plass og være og få penge
KLAGE. Til ass. fylkeslege Jacob Andersen, Fylkesmannen i Sogn og Fjordane. Jeg var til legevakt Asif Siddique, S.M.S i Florø 21 april 2015. Jeg var nødt til å gå til legevakta da jeg ikke har noe fastlege, skal ikke ha det der kommunist greia tredd ned over hodet. Da jeg skulle beskrive problemets sammenheng ble jeg møtt av et irritert gestapoforhør fra "lege" Asif Siddque. Han skulle ha kun 1 problem sa han. Det lar seg ikke gjøre sa jeg, da får jeg ikke beskrive problemet.Jeg følte at jeg snakket til veggen.Da sa"lege" Asif Siddique til meg: Der er døra og forsvinn. "lege" Asif Siddique er ubrukelig som lege, han forstår heller ikke godt norsk, ikke godt nok, han kom med beskyldninger som var vrangforestillinger inne i hans hode av di han ikke forstod godt nok norsk og ikke var interessert i å høre etter, var meget ufordeagelig Han hadde skrevet ut for mer en 1000 kroner i galskap, jeg rev i stykker alt sammens, jeg gjekk ut på automaten å betalt 195 kroner for ingenting.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Sinssyk lege Asif Siddique SMS Florø sa: Dær er døra og
PostPosted: Sun Apr 26, 2015 4:11 am 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Sat Nov 14, 2009 7:03 pm
Posts: 123
"Lege" Asif Siddique er livsfarlig for for familier med barn. Dem som blir anngrepen av "barnevern" med "lege" Asif Siddique som deres nyttige Idoit har ikke store muligheter til å komme seg unna


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]