It is currently Tue Mar 19, 2024 9:59 am



Post new topic Reply to topic  [ 41 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3
Author Message
 Post subject: Re: OK for politimester NILS KRISTIAN MOE i Trondheim
PostPosted: Thu Mar 10, 2011 8:32 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Sat Nov 14, 2009 7:03 pm
Posts: 123
Jeg sendte anken på det falske ankeavslaget til Frostating lagmannsrett og ba samtig om bekreftelse. FIKK INGEN BEKREFTELSE trass flere purringer.

Dette er omigjen det samme som når jeg sende anken til Frostating Lagmannsrett.
Jeg skrev klart å tydelig ANKE på dom fra Trondheim tingrett og bad om bekreftele på mottat. Dem svarte IKKE.

I det falske ankeavslaget sitt skrev dem bl. a. sammens med annen løyn at dem ikke hadde mottatt noe anke., men at dem hadde mottatt noen mailer med beskyldninger på politiet. KAN DU TENKE DEG NOE SÅ RÅTTENT ?

Hadde tidligere vert i kontakt med Marianne Berg Johansen, trondheim tingrett.
Ho skulle ringe meg opp igjen etter en time sa hun. Kan jeg stole på det sa jeg, ja det kunne jeg stole på sa ho.
Marianne Berg Johansen rigte aldri opp igjen. Jeg ventet ca. 48 timer så ringte jeg opp Trondheim tingrett. Da sa dem at jeg skulle få svar fra advokat Torfinn Svanem, Trondheim. Ja, men Torfinn Svanem er jo stukket av for 2 måneder siden sa jeg, han sa at han var venn med politiet og ville ikke angripe politiet.
Dem la bare på røret. Jeg var en plage.

Jeg hørte selvsagt ikke noe fra Svanem, han var jo stukket av fra hele greia uten å levre inn støtteskriv.
Det såkale ankeavslaget ble sent til advokat Christian Wiik, Trondheim selv om han hadde frabedt seg oppdraget helt fra begynnelsen.
adv. Christian Wiik var solidarisk med sin venn adv. Torfinn Svanem.
O.M.G !!!
jeg ble jo forvirret av de ansatte ved trondheim tingrett og Frostating lagmannsrett. Dem driver et hån og et spott med folk uten respekt.
Dommerene legaliserer det hele.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: OK for politimester NILS KRISTIAN MOE i Trondheim
PostPosted: Fri Mar 11, 2011 2:58 pm 
Offline

Joined: Sat Dec 19, 2009 10:27 pm
Posts: 10
Here is a logical question: why Eirik Arestøl didn't come to help Elisabeth Kvaløy, if he heard, with his ear pressed at the wall, that somebody was trying to rape her?
If something like that really had happened, a conscientious person, like Eirik Arestøl pretended to be, would have hurried to help the woman!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: OK for politimester NILS KRISTIAN MOE i Trondheim
PostPosted: Fri Mar 18, 2011 7:25 am 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Sat Nov 14, 2009 7:03 pm
Posts: 123
Iflg. loven skal lagdommerene Randi Grøndalen, Svein-Jørgen Lindsetmo, Marit Forsnes ha minst 5 års fengsel, dem har også brutt menneskerettighetene,
§ 110. En Dommer, et lagrettemedlem eller et skjønnsmedlem, der som saadan handler mod bedre Vidende, straffes med Fængsel indtil 5 Aar.
Har han derved bevirket eller medvirket til, at nogen urettelig fældes i Straf eller større Straf end fortjent, straffes...


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: OK for politimester NILS KRISTIAN MOE i Trondheim
PostPosted: Fri Mar 18, 2011 11:30 am 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Sat Nov 14, 2009 7:03 pm
Posts: 123
BARNEVERNET ER ONDSKAP SATT I SYSTEM..."
Ja hva skal en si om dette da....Utnytte sin stilling...?!!!! Hvor ond er det mulig å bli?
"BARNEVERNET ER ONDSKAP SATT I SYSTEM!" SOM STADIG FLERE BARNEVERNSBARN SIER I INTERVJU MED MEG jf mitt pågående bokprosjekt "RETTSLØS" om barnevern & menneskerettigheter
http://www.nordlys.no/nyheter/article5532464.ece
"En tidligere ansatt ved barnevernstjenesten sendte bekymringsmelding angående sitt eget barnebarn etter en krangel med barnets mor. "


JA DET ER ONDSKAP SATT I SYSTEM når politikvinne Elisabeth kvaløy, Heimdal politistasjon og "barnevernkonsulent Beate Blom, Lerkendal bydel barnevern trondheim gjør seg til det perfekte redskap for ONSKAPSFULLE naboer. Piner og torturerer barn og foreldre til nytelse, frihet og behag for de skyldige.


Statsadvokater som Per Morten Schjetne konstruerer falske tiltalebeslutninger som er bestillingsverk fra"barnevern", Lerkendal bydel barnevern Trondheim.
Politet selv som har pint å torturert barn og voksne fremfører det i retten, v/Politiinspektør Alf Rune Nilsen, Trondheim.
Dette legaliserer, Randi Grøndalen, Svein-Jørgen Lindsetmo og Marit Forsnes lagdommere Frostating lagmannsrett.
Dem legaliserer ONDSKAP SATT I SYSTEM.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: OK for politimester NILS KRISTIAN MOE i Trondheim
PostPosted: Wed Mar 23, 2011 7:08 am 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Sat Nov 14, 2009 7:03 pm
Posts: 123
Lagdommerene, Randi Grøndalen, Svein-Jørgen Lindsetmo og Marit Forsnes måtte bite i gresset.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: OK for politimester NILS KRISTIAN MOE i Trondheim
PostPosted: Sat Apr 02, 2011 3:57 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Sat Nov 14, 2009 7:03 pm
Posts: 123
Til Justiskomiteen v/ Justisdepartementet.

Politioverbetjent Elisabeth Kvaløy, Heimdal politistasjon har løyet i tiltalebeslutning mot meg og sagt at jeg skulle voldta og skjære hodet av henne.
Tenk, dette kan politiet gjør å likevel slippe klar, heller en fjær i hatten.

Politioverbetjent Elisabeth Kvaløy ble anmeldt til Spesialenheten for politisaker som for øvrig er en stor vits.
Advokat på verv hos spesialenheten. Advokat Ellen Eikeseth Mjøs henla saken mot politioverbetjent Elisabeth Kvaløy og henviste til tiltalebeslutningen. KOKKO, det er så gale at jeg blir målløs.
Jeg skrev jo svart på hvitt til spesialenheten at denne tiltalebeslutningen var jo falsk.
Dem driter i hva jeg sier.

I Trondheim tingsrett 30 september 2009 kunne ikke politioverbetjent Elisabeth Kvaløy huske at jeg skulle voldta henne og skjære av henne hodet iflg. Tiltalebeslutningen. Det står heller ingen ting om det i domspapirene. Dem ble lagt ved som bevis til spesialenheten

Sjef for Spesialenheten for politisaker er så frekk å råtten at han skriver følgende: Han har i tillegg til å rette anklager mot ansatte i politiet og påtalemyndigheten også beklaget seg over advokat på verv hos spesialenheten, advokat Ellen Eikeseth Mjøs. Han gir uttrykk for at hun er “ubrukelig i tjenesten”. Sjef for Spesialenheten anser det ikke å være noe grunnlag for kritikk mot Mjøs og ser ikke at den bør kommenteres nærmere.
Spesialenheten finner ikke grunn til å omgjøre påtalevedtaket på bakgrunn av det som er anført i klagen
Jan Egil Presthus.

Jeg krever sjef spesialenheten Jan Egil Presthus avskjediget omgående, tiltalt og satt i fengsel.
Sjef for spesialenheten Jan Egil Presthus har tidligere i samme sak legalisert politioverbetjent Elisabeth Kvaløy sin barnemisshandling .

Dommer Bjarne Vidar Kjølmoen satt i selveste rettslokalet og hjalp politioverbetjent til å bygge opp en ny falsk tiltale. Dette brukte han til å underbygge falsk dom for meg.
Jeg ble dømt falskt til fengsel. Dommeren døde plutselig bare noen dager etter.
“Forsvarsadvokat” Torfinn Svanem, Trondheim stakk av uten å levere inn støtteskriv til anken. Jeg vet ikke hvorfor, spør han. Han hadde tidligere nevnt til meg at han gjekk ikke til angrep på politiet.. Politiinspektør Alf Rune Nilsen fremførte den falske tiltalen i tingsretten, “forsvarsadvokat “ Torfinn Svanem sa at det var en venn av han.

Statsadvokat Per Morten Schjetne , Trondheim statsadvokatembeter hadde konstruert den falske tiltalebeslutningen som var et bestillingsverk fra Lerkendal bydel barnevern Trondheim.

Jeg ble sendt til politiet for å skrive anken. Statsadvokat Per Morten Schjetne gjekk inn for at anken ble avist. Jeg fikk 4 dagers ankefrist i realiteten.

Jeg ble av Trondheim tingsrett og Frostating lagmannsrett sett på som en plage. Når jeg ikke ville gå til politiet for å skrive anke, skrev dem i brev, Han stolte ikke på politiet og hadde ikke tillit til politiet.
Jeg forlangte advokat , men det ble sabutert.

Lagdommerene Randi Grøndalen, Svein - Jørgen Lindsetmo, Marit Forsnes avviste min anke. Grunnlag, Løyn og lapskaus som var konstruert. Dem skrev blant annet i avslaget at saken hadde vert grundig diskutert i tingretten. SANNHETEN, DOMMER BJARNE VIDAR KJØLMOEN BRUKTE MYE AV TIDEN I RETTEN TIL Å HJELPE POLITIOVERBETJENT ELISABETH KVALØY MED Å BYGGE OPP EN NY LØYN DA HUN IKKE HUSKET HVA HUN HADDE SKREVET I TILTALBESLUTNINGEN.

“Barnevern” konsulent Beate Blom , Lerkendal bydel barnevern Trondheim har pint og torturert mine barn slik at dem ble syk av det, kaldsvettet og fekk vondt i magen og klarte ikke gå på skolen.
Hun hadde lov til dette sa hun. “Barnevern” konsulent Beate blom har også brutt barnekonvensjonen og menneskerettighetene.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: OK for politimester NILS KRISTIAN MOE i Trondheim
PostPosted: Fri Jun 03, 2011 8:40 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Jeg flyttet Thiis sin kommentar hit:
viewtopic.php?p=30760#p30760

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: OK for politimester NILS KRISTIAN MOE i Trondheim
PostPosted: Thu Aug 02, 2012 7:30 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Sat Nov 14, 2009 7:03 pm
Posts: 123
Dommer Bjarne Vidar Kjølmoen, Trondheim tingrett viste en spydig, usakelig og sterkt nedlatende holdning for meg.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: OK for politimester NILS KRISTIAN MOE i Trondheim
PostPosted: Fri Aug 03, 2012 2:42 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
-rom-
Dumhet er et valg. Det er valget av ignoranse, hovmod og lukkede sinn. De lever i sine glassboller og er ikke i nærheten av å titte på utsiden. Når de på utsiden blir ført inn i glassbollen deres føler de det ekkelt med disse som nødvendigvis har en annen oppfatning av systemet, domstolene og alt det andre gullfiskene tror på.

Vi er mange som har møtt drittsekker i barnevern, politi, dyrevern, psykiatri eller annet. I disse dommernes hoder er dette ikke-virklighet. Den offentlige part sa jo at det ikke var slik.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: OK for politimester NILS KRISTIAN MOE i Trondheim
PostPosted: Sun Aug 04, 2013 8:32 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Sat Nov 14, 2009 7:03 pm
Posts: 123
KLAGEADGANG
Da jødene veltet ut av kuvognene når toget ankom dødsleirene, var de i en apatisk transe uten håp om å overleve og uten tanke om å gjøre motstand. Selv om de skulle sendes rett i gasskamerene, fikk de beskjed om å merke bagasjen med navn. At de senere skulle få igjen bagasjen , lurte dem til å tro at de ikke skulle gasses der og da.

Systemet var utviklet for å unngå panikk, slik at det velsmurte maskineriet fungerete med minst mulig bryderi og overtid for bødlene.

Metodene staten bruker for å lure ofrene til å tro at overgrepet vil bli stanset og de vil få igjen livet sitt, er "klageadgang". Siden det er mulig å klage til en overordnet instans, og offeret kan bevise at det er utsatt for lovstridige og urimelige handliner som ødelegger et uskyldig menneske for livstid, slår det seg til ro med at marerittet snart er over. Intet anende om at klageadgangen brukes for å hvitvaske overgriperene og øke overgrepet, settes offeret i en transe der det legger løkken om sin egen hals. Offeret klager videre i sikker forvissning om at systemet med løgn og forvrengning for å ødelegge åpenbart uskyldige mennesker ikke går helt til topps.

I ettertid er det lett å se hvor naivt det er å anta at et system som ikke avslutter torturen av personer som har sittet 16 år uskyldig i fengsel, skal vise nåde til et offer som ikke kan sette nødvendig press bak retten til ikke å bli utsatt for lidelser og få tilbake livet sitt


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: OK for politimester NILS KRISTIAN MOE i Trondheim
PostPosted: Sun May 18, 2014 5:58 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Sat Nov 14, 2009 7:03 pm
Posts: 123
"Barnevern" konsulent Beate Blom har nå fått seg et barn selv på 10 måneder. Klarer Beate blom å pine å tortuere sitt eget barn like jævlit som hun gjorde med mine barn. Nei, helt sikkert ikke.
Lerkendal bydel "barnevern" Trondheim.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 41 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]