It is currently Fri Apr 19, 2024 11:44 pm



Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 
Author Message
 Post subject: Tannleger fra helvete, SVARTELISTEN, hjemmeside
PostPosted: Mon Sep 17, 2007 11:59 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
3 måneders ventetid for å få rotfylt en jeksel?

På dette nettstedet blir tannleger og annet tannhelsepersonell svartelistet,

NAVN PÅ TANNLEGER VI IKKE KAN ANBEFALE

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Last edited by Mona Lygre on Mon Sep 17, 2007 12:23 pm, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject: Signer OPPROP
PostPosted: Mon Sep 17, 2007 12:06 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Signer opprop mot det offentliges uverdige behandling av sosialklienter:

Mona Lygre wrote:
[url=http://opprop.no/opprop.php?id=tannfeen]HJELP OSS!

Jeg protesterer med dette på sosialkontorets fossile behandling av sosialklienter når de trenger tannlegebehandling.

Jeg krever at sosialklienter må få gå til en hvilken-som-helst tannlege de føler seg komfortabel med og det når-som-helst når de måtte trenge tannlegebehandling!

Slik regelverket er i dag, utsettes sosialklienter for unødvendige lidelser og følelsesmessig stress.

Jeg krever at regelverket må forandres slik at det ”passer” til dens brukere.

I dag er regelverket for sosialklienter slik:

Pasienten har vondt i tannen.

Pasienten må bestille time til tannlegen på en offentlig tannklinikk som skal / må foreta et kostnadsoverslag.

Pasienten må vente i opp til 4 uker på å komme til denne konsultasjonen.

Etter konsultasjonen må pasienten vente i ytterligere 3 uker mens sosialkontoret behandler kostnadsoverslaget.

Når kostnadsoverslaget er klart, kan det først gies garanti til en tannlege, og NÅ først kan pasienten bestille time på tannklinikken eller hos en privatpraktiserende tannlege som påtar seg offentlige oppdrag.

Og pasienten må vente i ytterligere 3 – 4 uker før hun / han får time til behandling!

Når pasienten må vente i opptil 3 måneder på å få tannlegebehandling, så blir det fort kostbare rotfyllinger i stedet for proforma-fyllinger.

I tillegg påløper det gjerne mange akuttbehandlinger ved tannlegevakten opp i størrelsesorden 900,- kr.

Undertegnede har vært der 4 ganger i løpet av den lange ventetiden...

Dette er UVERDIG behandling av mennesker av et land som anser seg selv for å være selve sivilisasjonens høyborg.

Jeg og mine venner krever med dette at sosialkontoret skal betale tannlegebehandling for sine klienter etter at behandlingen er utført, uten og mukke, og at sosialklienten FRITT skal få velge hvilken tannlege de foretrekker å bli behandlet av!

Sosialklienter har krav på førsteklasses behandling og å bli behandlet med respekt og verdighet, og ikke som griser, slik som de blir nå.

Undertegnede sosialklient på yrkesrettet attføring har til din orientering måttet vente i nøyaktig 3 måneder på å få skikkelig behandling for rotfylling av en jeksel. Man skulle tro at det ikke finnes tannleger i Bergen…

Denne utrolige historien med flere, kan du lese mer om her: http://www.freewebs.com/tannleger/index.htm

Vennligst signer dette oppropet og send det videre til alle dine venner og bekjente. Tusen takk for hjelpen!
[/url]

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Last edited by Mona Lygre on Mon Sep 17, 2007 12:18 pm, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject: RE
PostPosted: Mon Sep 17, 2007 1:01 pm 
Offline
Superposter

Joined: Wed Sep 27, 2006 2:53 pm
Posts: 1149
Location: Danmark
Jeg ville legge til innhent innsyn hos alle tannleger du har vært hos, og skriver under på oppropet.

_________________
AMA

Skriver på en bokserie under tema "Når barnevernet dreper med loven i hånden"...
Internettside der saksdokumentasjon som benyttes oppdateres regelmessig:

http://www.freewebs.com/amasbvt/


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]