It is currently Thu Mar 28, 2024 11:11 am



Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: Hjelp meg og finne min kjære Line jensen
PostPosted: Sat Jun 13, 2009 11:18 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Sat Jan 31, 2009 9:41 am
Posts: 223
Location: Hillerød Danmark
Hjelp meg og finne min kjære Line Jensen Fra Facebook

Quote:
Hei .Vær så snill å hjelp meg og finne min kjære datter som ble tatt i fra meg da hun var bare noen dager gammel..Hun er i dag 16 år .hun er født 28/1-93.Jeg har kun 2 baby bilder av henne men håper at noen kan igjen kjenne henne eller at hun selv kan se dette.Hun ble brått tatt i fra meg av Barneværnet Uten noen som helst grunn.Husk Line jeg tenker på deg hver eneste dag og hvert eneste minutt.Du har 5 herlige søsken som også vet om deg.Håper du tar kontakt med meg.
Kontaktoplysninger
Her er tlf nr dere kan ringe .Kun seriøse hendvendelser 98826917
Sted:
Bergen, Norway

Til dere som ser dette så vil jeg si at det er en venn av meg som hjelper meg og skrive dette da jeg selv ikke har data og vil helst være anonym.Men dere kan kontakte hege så tar hun kontakt med meg :).Håper innderlig du er der ett sted og vet at du har en mamma som savner deg sårt og har prøvd i alle år å få tak i deg Line


Denne apell er skrevet av ei Mamma som er veldig redd for at BV skal komme og røve fra henne de andre 5 barna hennes og er derfor anonym. Kontakt går derfor gennem ei venninde som kjenne mora som ei veldig omsorgsfuld mor, og som sansynligvis ikke forstår dybden av den frykt bare ei mor som har fåt tat barna kan føle.
Jeg ber alle dere som bor i området kikke dere omkring, og veldig gerne sette op efterlysning i området.

Fakta :
sammenfatter de opplysninger som foreligger.
Bv har fått skiftet navn ,fødselsdata på jenta.
Adoptivforeldrene:Baptistmenigheten,jenta står til baptistisk konfirmasjon neste år,2010.
Bor på vestlandet,mellom Haugesund og Egersund.
Adoptivfar-Politi. adoptivmor-Sykepleier(dette er ubekreftet,bv har gitt disse opplysninger)
Jenta vet ikke selv at hun er adoptert, basert på at alle papirer er unndratt offentligheten,og at det var for å skåne jenta mot mor(opplysninger fra bv mest sannsynlig)Alle papirer på jenta er borte.

Jeg tror ikke jeg behøver å fortelle dere her på forum hvorfor jenta ble tvangsfjerna, og hvilke forbrytelser der ligger til grunn for adoptionen. Muligvis har hu svid havregrøten, eller lignende forbrytelser.
Jeg håper folk i området, enten buende eller på ferie tar på sig tia og sette op lapper i området.
Jeg tror selv at jenta uanset utfaldet av et møte med mora, at hu og mora har det bedre dersom de begge får muligheta for å treffes, heller nu end om 2-10 år.
Image Image

_________________
Mormor Anna Balsgaard
(Eksil i Danmark. Spør dersom du har problem me språket )


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]