It is currently Thu Mar 28, 2024 1:05 pm



Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: Facebook annonser
PostPosted: Sun Feb 14, 2016 12:56 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Wed Dec 16, 2015 7:14 pm
Posts: 82
Hei!

I min jobb bruker vi facebookannonser på samme måte som BUFDIR. Facebookannonser er meget billig og enkelt og opprette. Det beste er å knytte dem til bestemte artikler på en hjemmeside. Har ikke forsøkt det, men tror også det vil være mulig å reklamere for selve forumet her.

En kan finslipe annonsene slik at man kan rette dem mot alle typer befolkningsgrupper. Feks. Småbarnsforeldre, besteforeldre, folk som liker eller leser bestemte teama, osv osv.

Kostnaden er minimal. En kan annonsere for 10 kr dagen og likevel treffe mange hundre lesere. En film vi har laget på jobben går faktisk for 10 kr dagen, men har likevel blitt vist over 400.000 ganger rett og slett fordi folk har likt og delt den pga inholdet.

Jeg er ikke rik, men blir gjerne med med de få kronene jeg kan avse inne i mellom. Her er det snakk om at selv småkroner bidrar til MYE publisitet.

Ta gjerne kontakt med meg på pm. om noen tenker at det er artikler eller filmer som bør deles med fler enn de som allede har forstått at systemet er helt ute å kjøre. En må ha egen facebookside/gruppe og tilatelse til å dele artiklene/filmene som skal deles. Om en står fast på noe, så gi meg beskjed. Jeg kan hjelpe step by step, så det når ut til så mange som mulig.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]