It is currently Thu Mar 28, 2024 10:46 pm



Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 

Hvordan kan innvandrere best beskytte seg mot det norske barnevernet?
Nekte hjemmebesøk 0%  0%  [ 0 ]
Kontakte advokat ved første henvendelse fra barnevernet 27%  27%  [ 3 ]
Ikke la barna bli observert av personer med tilknytning til barnevernet 0%  0%  [ 0 ]
Nekte å uttale seg til barnevernet 0%  0%  [ 0 ]
Flykte til et annet land for å unnslippe barnevernet 73%  73%  [ 8 ]
Lære barna opp til at barnevernsansatte er overgripere 0%  0%  [ 0 ]
Betale penger til barnevernsleder for at hun skal la familien være i fred 0%  0%  [ 0 ]
Annet 0%  0%  [ 0 ]
Total votes : 11
Author Message
 Post subject: Barnevernet tok barna fra innvandrerpappa
PostPosted: Fri Oct 26, 2007 7:48 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
- Etter at min kone forsvant, føltes det som om jeg hadde et stort åpent sår. Dette såret hadde så vidt begynt å gro da barnevernet tok fra meg barna mine. Dermed sitter jeg nå med ett nytt åpent sår. Det er rett og slett forferdelig, sier han.

Dette forteller Sirwan Abdullah Ali (42) om hvordan det føltes da hans kone Belur forsvant fra hjemmet, og barnevernet grep inn og tok barna.

I et intervju med Drammens Tidende stiller Sirwan seg uforstående til forsvinningen, og omtaler ekteskapet med Belur som godt.

Barnevernet griper inn i alle familiekonflikter og gjør vondt verre. De bryr seg ikke om barna, som savner sine foreldre. Barnevernet er utelukkende opptatt av å fjerne så mange barn som mulig fra foreldrene, og hensikten helliger midlene.

Innvandrere har god grunn til å frykte det norske barnevernet. De fleste ansatte i barnevernet tror ikke på Gud og lever umoralske liv. De tar barna fra foreldrene fordi de får betalt for å gjøre det. Det er den norske stat som befaler de barnevernsansatte å ta barna, for staten vil oppdra barna selv uten foreldrenes innblanding.

Hvis du blir kontaktet av barnevernet ta øyeblikkelig kontakt med en advokat. Ikke slipp dem innenfor husets fire vegger, for de er løgnere og vil skrive at dere lever i skitt og dritt og ruser dere selv om dere aldri har smakt alkohol.

Mange nordmenn tjener gode penger på å tilby seg som fosterpersoner til barnevernet. De tjener på å ha barna dine boende hos seg. Ofte er det snakk om mye penger som gjør det mulig for familiene å kjøpe ny bil og hytte på fjellet. De bryr seg ikke om at barna er tatt fra sine naturlige foreldre uten grunn, for pengebegjæret gjør dem onde.

Barnevernet er en sosialistisk institusjon som har som siktemål å ødelegge familiene. Ikke la barnevernet ødelegge din familie.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]