It is currently Tue Mar 19, 2024 5:24 am



Post new topic Reply to topic  [ 13 posts ] 
Author Message
 Post subject: DET SKAL BLI LITT AV EN GRINING TIL JUL!
PostPosted: Fri Oct 27, 2006 3:13 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
HUFFDA - DET SKAL BLI LITT AV EN GRINING TIL JUL!!!

Jeg var lagt, men fikk ikke sove fordi at jeg hadde åpnet en mail med denne linken kl. 22.00:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=135478

Denne saken er gjengitt og blåst opp i alle landets aviser i dag.

Til det vil jeg bare si følgende; de amerikanske forskerne hadde aldri i livet gått i gang med dette forskningsprosjektet sitt dersom de hadde visst hvordan det norske "drapsmaskineriet" ville utnytte den til sin fordel. Hm, eller kanskje er det det amerikanske barnevernet som står for denne forskningen - for å legetimere sine egne ugjerninger?

Dette er en kraftig advarsel til deg med små barn i huset, eller som er høygravid nå, eller er det like før jul og der omkring, og egentlig alltid ellers i året:

Nå skal jeg fortelle deg en helt sann historie: I tenårene fikk Susanne helt vanlige jente-tenårings-problemer og ville ta livet av seg. Hun fikk time hos en psykolog og gikk der et par ganger. Etter hvert vokste hun problemene av seg, og traff en hyggelig mann. De flyttet sammen og hun ble gravid.

Uheldigvis fikk den psykologen som hun hadde gått til for mange Herrens år siden snusen i at hun var blitt gravid. Hvor etter han sendte en bekymringsmelding til barnevernet. Da Susanne hadde født babyen, troppet barnevernet mannsterk opp på barneklinikken og tok babyen med seg.

HM. Man skulle jo ha trodd at Susanne var blitt helbredet for sine plager av denne mirakelmannen, ikke sant? Men, halloooen, det er Norge og ikke bushen i Afrika vi snakker om! Her blir vi aldri kurert for noe som helst, bare verre, i følge ekspertene.

Først etter mange års kamp fikk akkurat denne her Susannen igjen barnet sitt. Du vet, den der frasen: "Nå har barnet knyttet seg til fosterforeldrene, og tilbakeføringen må skje over langs, eller det må være en myk overgang..." -Men dette tilfellet var unntaket og ikke regelen. Det er nå så merkelig, at alle folk går rundt og håper på at de skal være unntaket fra regelen?! De aller fleste Susannene jeg kjenner til har nemlig aldri fått noe mer enn - et personnummer. Barnets. Og som oftest, ja SOM OFTEST er babyen blitt tvangsadoptert. Punktum.

Forsøk å forklar meg følgende: HVILKEN FORBRYTELSE HADDE SUSANNE GJORT SEG SKYLDIG I? HUN FIKK JO IKKE EN GANG FORSØKE Å VISE AT HUN KUNNE VÆRE EN GOD MOR. DU, JEG HAR SNAKKET MED LANGT OVER 600 PERSONER, PÅ TELEFONEN, I NORGES LANGSTRAKTE LAND - SÅ, JEG VET HVA JEG SNAKKER OM. OG JEG SNAKKER IKKE OM 2 STYKKER SOM HAR OPPLEVD DETTE. DU KAN GANGE DET ANTALLET MED 10, OG DET ER BARE DET LILLE SOM JEG VET OM.

Her er mine "ordrer": Hold deg langt unna "offentlige personer". Helsesøstre er spesielt farlig og det samme med barnehage-ansatte. Si minst mulig. Du og partneren din må trene dere på å svelge kameler, mange kamler. Alle "problemene" deres er LUKSUSPROBLEMER. For nå må dere stå sammen med hverandre og ikke være med på å grave grøften dypere. -Ikke lukk opp døren og smelt for smiskingen til barnevernpedagogene. Disse bitchene har 3 års dressur i smiskefaget og Killer-genet er medfødt. Les de andre innleggene mine på nettet, Advarsel: Barnevernet dreper, mine 10 bud, osv. Søk på "Mona Lygre". PS: "Drapsmaskineriet" har smisket spanjolene i senk, så stikk heller av til et annet land.

Og her er dagens arbeidsoppgave: For å bli sterk, må du trene. Og da går du / vi i gang med et nytt OPPROP OG ET NYTT OPPRØR! Lag gjerne din egen tekst, en orientering om denne galskapen med diverse linker og send det rundt til alle e-mail adressene dine. Jeg har gjort det før jeg, så jeg vet hvordan det er å få "hat"-mail i retur. Jeg skal også høre om vi er noen som kan ordne med et felles nytt OPPRØR, for nå er begeret fullt!

Søk også på ordet "anaklitisk depresjon", jeg har det i boken min og legger ut en strofe om det og i morgen.

Alle høytider er store for drapsmaskineriet, men julen er desisdert den aller største barnekidnappings-greien (mange helligdager), og jeg vil gjøre det lille jeg kan for å stikke kjepper i maskineriet deres. Og ditt lille bidrag er av enormt stor betydning for våre felles fremskritt, bare så du vet det.

Og nå kan du se på denne her linken: DET NYTTER!!!

http://www.sfm.no/

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Ny runde med OPPROPET.
PostPosted: Fri Oct 27, 2006 8:17 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Jeg har endret og lagt til denne teksten i dag, lørdag den 28. oktober. Les Marianne sine kommentarer til dette oppropet før du sender rundt akkurat dette oppropet. Legg gjerne inn en kopi av ditt forslag, sånn at vi andre kan få bruke det istedet for. Jeg har også redigert dette oppropet litt lengre nede på siden. Hm., -harddisken min er full akkurat nå, og jeg / vi trenger din hjelp!

OPPROP!

Jeg har limt sammen dette utkastet, og det kan du fikse på så mye som du vil, sånn at det passer best for de "vennene og uvennene" som du vil sende OPPROPET vårt til. Altså, kopier utkastet og send det videre på e-mail. Husk at det nytter!



HEI!

Vi trenger din støtte, og

jeg lurte på om du vil være så snill å signere vårt OPPROP mot barnevernet som stjeler mange barn fra helt normalt fungerende foreldre og deres familier.

Vi blir svært takknemlig for ditt bidrag!

Du kan lese mer om oss på følgende linker:

http://www.barnasrett.no/

http://www.likestilling.com/

http://forum.r-b-v.net/

Send meg videre til alle som du kjenner - både dine venner og uvenner!

Dette OPPROPET kan også sendes som SMS:
________________________________________

UNDERSKRIFTSKAMPANJE MOT BARNEVERNSOVERGREP

To måter å signere:

Send SMS 'opprop bv ditt navn' til 1937
Skriv under på http://opprop.r-b-v.net

Hjelp små og store barnevernsofre!

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Last edited by Mona Lygre on Sat Oct 28, 2006 11:23 am, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Oct 27, 2006 9:36 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
  
Mona, jeg lurer på om det ikke burde legges mindre vekt på at familiene er "normalt fungerende" og større vekt på at de og deres barn elsker hverandre, så jeg foreslår at du tenker på en liten omformulering.

Det er jo slett ikke slik at det er ok å la barnevernet herje hos folk som ikke er normalt fungerende heller. Se på dem som er syke eller handikappede, se på dem som ikke klarer å holde orden på sin økonomi, eller som ikke makter et sykt barn.

Jeg synes vi går i en felle hvis vi bare vil være solidariske med dem som er utmerkede, og hvis vi på død og liv fremhever oss selv som prikkfri. Også uperfekte, dumme, syke, forhutlede, ulykkelige mennesker har rett til å ha barn, til å ha dem hos seg, og barna har rett til sine egne foreldre, uansett om barnevernet forakter dem.

I tillegg er det jo sånn at selv de familier hvor det kunne trenges hjelp, action eller oppvask, selv disse fortjener ikke å bli maltraktert av et barne"vern" som er fullstendig grotesk. De fortjener tvert imot mere humanitet og nennsom aktelse for deres selvbestemmelsesrett og liv.

Eller hva?

Marianne
  

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Last edited by MH Skånland on Sat Oct 28, 2006 7:45 am, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject: Tusen takk
PostPosted: Fri Oct 27, 2006 11:10 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Tusen takk skal du ha Marianne, for dine konstruktive forbedringer av mitt utkast.

- Genialt, og absolutt JA, det som du foreslår synes jeg er ENDA bedre. Adressert til barnevernets forargelse.

Og denne er adressert til deg Marianne: En populær forfatter skriver det folk tenker. Et geni inviterer dem til å tenke noe annet.

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Oct 27, 2006 11:15 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Finnes det normale? Hva er det normale?

Når jeg ser rundt på en del mennesker - påstått normale - så får jeg en ubehagelig følelse i magen og tenker:
- Jeg vil i vert fall ikke være helt normal!

:)

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Genialt.
PostPosted: Fri Oct 27, 2006 11:40 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Jeg må jo bare si meg enig i det siste innlegget.

Bare en dåre holder orden - et GENI skaper kaos! Og det skal visstnok være et finsk ordtak.

:D :D :D :D Sånn sett er jeg heldig - jeg trenger ikke bevise noe lenger - for jeg har jo diagnosen å vise til. :D :D :D :D

Men, men, jeg jobber med en fortsettelse på psykobablerne, De Store Prognostikatorene, og underveis med det arbeidet, må jeg nok likevel se meg slått av min overmann
.
:idea:

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Oct 28, 2006 9:00 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
  
Det å si at "ja, det er så mange som ikke egner seg til å være foreldre, så mange andre foreldre som er så ille at barnevernet absolutt bør gripe inn, men jeg er jo helt normal og en god forelder, så her har barnevernet gjort en feil" – – det er nøyaktig hva fariseeren gjorde ("jeg takker deg, Gud, for at jeg ikke er som disse andre ..").

Jeg kom til å tenke på noe vi kan svare hvis folk synes at vi bare skal ha å gjøre med de barnevernsofre som er utmerkede på alle måter:

"Det har levet en bedre en enn meg som har sittet til bords med tollere og syndere."
  

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
 Post subject: Har du et bedre forslag til "nytt opprop", så kom
PostPosted: Sat Oct 28, 2006 11:16 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
HEI!

Vi trenger din støtte, og

jeg lurte på om du vil være så snill å signere vårt OPPROP mot barnevernet som stjeler mange barn fra deres foreldre og familier.

Vi blir svært takknemlig for ditt bidrag!

Du kan lese mer om oss på følgende linker:

http://www.barnasrett.no/

http://www.likestilling.com/

http://forum.r-b-v.net/

Send meg videre til alle som du kjenner - både dine venner og uvenner!

Dette OPPROPET kan også sendes som SMS:
________________________________________

UNDERSKRIFTSKAMPANJE MOT BARNEVERNSOVERGREP

To måter å signere:

Send SMS 'opprop bv ditt navn' til 1937
Skriv under på http://opprop.r-b-v.net

Hjelp små og store barnevernsofre!

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: prestasjonsangst m.m.
PostPosted: Sat Oct 28, 2006 2:16 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
prestasjonsangst MED MER.

Aller først har jeg lyst til å hjernevaske deg med dette kloke sitatet, sagt av en anonym:

Et veloppdragent menneskes kvalitet kan man som regel vurdere ut fra den måten det omgås uoppdragne mennesker på.

Hopp i det, sier nå bare jeg. Selv om jeg har utpreget prestasjonsangst, så skriver jeg likevel her inne på Redd Barna Våre. Til alle dere i Gruppen, har jeg flere ganger sagt følgene: Du kommer sikkert til å gjøre mange feil, men gjør de med begeistring!

Og som du ser, så er ikke jeg feilfri. Ingen av oss er det. Vel, bortsett fra de prikkfrie barnevernpedagogene. Til tross for mine dårlige odds, se diagnosen, så er jeg i hvert villig i ånden, til å lære mer. Og til å forbedre karakteren min. Til barnevernets forargelse.

Jeg synes det er merkelig at alle andre mennesker er fulle av menneskelig feil, bortsett fra en spesiell gruppe: Barnevernpedagoger, psykologer, psykiater, fosterforeldre, advokater, dommere, fylkesnemndsmedlemmer, politifolk, leger, helsesøstre, lærere, barnehageansatte, jordmødre, sosionomer, samt de ADELIGE, KJENDISER, MILLIONÆRER, og JOURNALISTER.

Vi hører i hvert fall aldri et eneste ord om at de driver med omsorgssvikt bak PERFEKTE FASADER og lukkede dører i det skjulte. Så, da må det jo logisk sett være her alle MØRKETALLENE befinner seg, når de såkalte ekspertene og forskerne kommer draskende med sine spekulasjoner om hvor mange overgrep som blir begått og som de ikke finner ut av.

Dersom du ikke har prestasjonsangst fra før av, ja så får du det hvert fall etter en solid diagnose. For min del så trengte ikke jeg den, for bare det å være født tvilling, er en diagnose i seg selv. Og det er jeg. Se her, "Tvillinger har lavere IQ":

http://www.barnasrett.no/

Min tvillingsøster derimot, er mye større og sterkere enn meg og hun er dyktig og vellykket. Det er bare fordi at jeg er tredjemann født inn i en søskenflokk, og den forstyrrelsen er enda verre. Tredjemann er bøllen. Den posisjonsløse som ikke hører hjemme noen steder. I siste liten ble det oppdaget at det var ett til foster ”i mors liv”. De erfarne jordmødrene den gang, burde jo ha latt være å gjort noe, da hjertelydene forsvant på det nyoppdagede fosteret. I stedet for provoserte de frem en fødsel, søg ut et friskt pikebarn før de deretter sleit en liten blå bylt på 2300 gram ut etter beina. Bare så synd for barnevernet at legene klarte å få liv den ubetydelige kjøtt-klompen.

Jo da, jeg har fremdeles fødselsmerker på beina. Men jeg skjønner bare ikke poenget med at legevitenskapen gjør alt de kan for å redde disse premature taperne – når du ser hvilket bedrøvelige liv vi har i vente. Og jeg skjønner heller ikke poenget med å kartlegge alle disse avvikene. Tanken er hederlig nok den, for forskerne og legene tror det at det offentlige hjelpeapparatet skal hjelpe disse skjøre spirene videre i livet, men men men

-Nå har jeg ikke tid til mer selvmedlidenhet. Hensikten min er å få deg på beina. I seksjonen for ”medlemmer” ser jeg at det er mange som har skrevet seg inn i manntallet, og det er SVÆRT, SVÆRT GLEDELIG! Og enda mer STRÅLENDE hadde det vært dersom flere av dere vil HOPPE I DET OG SKRIVE NOEN STROFER!

Se nå bare på den fine ord-utvekslingen som har funnet sted mellom meg og Marianne. Se du den? Som jeg sier, så er jeg ikke feilfri, men du verden så villig jeg er, igjen i ånden, til å lære nye tricks. Og du kan gjøre akkurat det samme som jeg gjør. Drit oppi prestasjonsangsten og hopp i det. Begynn å klor ned din mening. Bare en kort strofe. Gjett om Marianne har mast på meg, for å få meg til å skrive her inne, å fy fela mi! Jeg var livredd, og fikk pusteproblemer bare hun så vidt snisset det temaet. Og jeg kommer garantert til å bli korrigert på dette svaret også, og mange, mange flere innlegg, og nå vil jeg faktisk ha det. Fordi at jeg har lært noe nytt. Selv om diagnosen min sier at det er umulig.

Og jeg har en viktig digresjon til Marianne sine uttalelser. Jeg er helt enig med henne. Jeg har snakket med mange folk på telefonen, og det er også helt vanlig at de sier: ”Ja-men, han / hun er alkoholiker, narkoman, psykisk syk, fysisk syk…” og så videre. Derfor mener de at barn ikke kan være med slike ”forkrøplede” mennesker. Og jeg svarer dem ”det er ikke relevant for saken”. For, jeg har for øvrig hatt nøyaktig det samme synet som Marianne nevner, og det har jeg også beskrevet i manuskriptet mitt.

Bare så du vet det, så er alle disse såkalte ”forkrøplede” menneskene utmerkede foreldre for barn sine. De er faktisk de aller beste. Dessuten så er det helt normalt å være såkalt ”annerledes” enn NORMALGRUPPEN. Det er bare den overnevnte gjengen som har hjernevasket deg til å tro noe annet.

Det som jeg med sikkerhet vet, er at det finnes andre måter å hjelpe folk på – dersom de sliter. Alle foreldre gjør så godt de kan for barna sine. Og alle foreldre ønsker det beste for dem. Det eneste som trengs noen ganger, det er å vise foreldrene en bedre måte å være foreldre på. Til og med narkomane kan fungere optimalt, dersom de blir vist en bedre måte. Og det vil jeg skrive mer om et annet sted. For jeg har nemlig forskningsrapporten fra Sveits som viser at det går ann, og så har jeg mange bøker som viser hvordan selv de verste foreldre kan forbedre karakteren sin – uten barnevernets hjelp.

Avslutningsvis vil jeg si dette: Absolutt ingen er tjent med å lære barna å hate foreldrene sine desto mer. Derfor skal barnvernet avskaffes, helst i går. Og nå kan du lese opp igjen det nydelige sitatet som jeg skrev inn øverst på dette ”svaret”!

PS: Jeg må garantert inn igjen i dette dokumentet for å rette opp igjen opplagte skrivefeil, mens andre korreksjoner ønsker jeg som sagt at du skriver et svart til meg på. Men, nå må jeg stikke - skal rekke butikken.

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Nov 09, 2006 2:01 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
MH Skånland wrote:
Jeg synes vi går i en felle hvis vi bare vil være solidariske med dem som er utmerkede, og hvis vi på død og liv fremhever oss selv som prikkfri. Også uperfekte, dumme, syke, forhutlede, ulykkelige mennesker har rett til å ha barn, til å ha dem hos seg, og barna har rett til sine egne foreldre, uansett om barnevernet forakter dem.


Hvilke mennesker er det som er uperfekte, dumme, syke, forhutlede og ulykkelige i motsetning til oss "normalt velfungerende" mennesker?

I denne sammenheng vil jeg gjerne trekke frem Bibelens ord om at vi er alle syndere. Det er faktisk ingen som er prikkfri, ihvertfall ikke i Guds øyne. Alle har prikker.

Mennesker er utstyrt med ulike egenskaper. Noen er musikalske, andre er sportslige. Sammen utfyller vi hverandre. Det blir som med kroppen: Alle kan ikke være "øre", noen må være "nese". Andre igjen er "øye" og noen er "stortå".

Et "øye" kan være like velfungerende som en "ankel".

Er det greit å utsette barna for skilsmisse dersom man har et ryddig hjem eller er det bedre for barna å vokse opp i et rotete hjem med begge foreldrene tilstede?

Det blir som å se pinnen i øyet på sin neste uten å legge merke til bjelken i sitt eget øye. Barnevernerne tror at de er så perfekte at de ikke skjønner hvor forferdelig galt det er å true en familie med oppløsning. Ikke la oss gå i den samme fellen.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Syndere.
PostPosted: Thu Nov 09, 2006 6:01 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Den som er uten synd, kan få kaste den første steinen!

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: 25 dager før jul.
PostPosted: Wed Nov 29, 2006 5:44 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
25 dager før jul, og jeg ble nettopp oppringt av en familiefar som mistet 3 barn for en uke siden.

Jeg kommer til å fortsette å rapportere innringere her frem til jul.

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: DET SKAL BLI LITT AV EN GRINING TIL JUL!
PostPosted: Sun Dec 07, 2008 2:24 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen


Julen er også barnevernets høytid, da har de for vane å bli litt mer manisk av seg, for de skal jo liksom redde så mange barn fra alle de forferdelige foreldrene som også "liksom" kan anklages for å ha store planer om å gå på fylla i juleferien, og den er jo som kjent enda lengre enn vanlig dette året...

Og jeg vil gjøre mitt beste for å oppdatere dere hver gang jeg får en telefon fra fortvilte foreldre som ringer til meg.


_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 13 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]