It is currently Thu Mar 28, 2024 10:55 am



Post new topic Reply to topic  [ 16 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
 Post subject: Gfsr kårer "årets navn"
PostPosted: Wed Mar 26, 2008 6:02 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Fri Dec 22, 2006 1:40 pm
Posts: 978
Location: Vefsn
Etter en ide fra Mona i GFSR har vi bestemt oss for at vi vil gi en oppmerksomhet og anerkjennelse til personer som har tilført noe av betydning i saken/kampen mot såkalt barnevern.

Mottaker for denne runden er allerede klart og vi har mottatt støtte fra flere andre organisasjoner og privatpersoner på dette valget, noe vi setter stor pris på.

Anerkjennelsen deles på flere personer denne gangen :D

Vi vil kunngjøre dette bl.a her i nærmeste fremtid og straks mottakerne er gjort kjent med resultatet.
(Jeg har vært og er fortsatt syk med feber, men straks jeg er oppe igjen)

***
GFSR.no

Bjørn Erik Bjorbekkmo


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Apr 07, 2008 4:00 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Fri Dec 22, 2006 1:40 pm
Posts: 978
Location: Vefsn
Gratulerer :D :D :D

Vi har den gleden å kunne annonsere at oppmerksomheten er tildelt Arild Holta med familie, for å ha utvist stor utholdenhet og innsatsvilje både under beleiringsforsøk fra såkalt barnevern i mer enn 20 år og at de har holdt familien samlet under denne påkjenningen- noe som i seg selv er en motivasjonsfaktor for alle som rammes av det som bare kan beskrives som et regime.

Vi er mange som er enige om at spesiellt Arilds innsats med å informere, opplyse om og belyse såkalt barnevern og deres nyttige idioter er uovertruffen i denne sammenheng.
Det skal også fremheves belastningen Arild og Turid har tatt med allt fra å henge opp plakater, opptre offentlig i debatter og til å opptre i rettsammenheng- ref: nå sist den såkalte Holta saken, http://www.barnasrett.no/samlemappe/barnevernet_i_mosjoen.htm
- og Arilds arbeide med og i dette forumet- RBV, er en gave og helt klart til stor støtte for alle fortvilte ofre for såkalt barneverns vilkårlige og vilkårsløse raseringer av familier i det norske samfunnet.


Arilds imøtekommenhet ovenfor de som både ønsker å skrive om egen sak, søker råd og de som trenger et forum for egen sak- ref: dette forumet (GFSR), er av stor betydning for utviklingen i arbeidet mot barnevernsregimet, både frem til nå og videre fremover.

Derfor ønsker vi å rette en oppmerksomhet og en stor takk.

Gratulerer også med bursdagen i dag Arild
:D

Hilsen og masse Gratulasjoner fra
GFSR, Barnas Rett og Folkevett, Kongsberg


Last edited by B. E. Bjorbekkmo on Tue Apr 08, 2008 12:39 pm, edited 4 times in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject: Tada!
PostPosted: Mon Apr 07, 2008 4:20 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen

|-D Tada! |-D

Gratulerer og gratulerer så mye, både med dagen og prisen!

Denne prisen har dere så jammensanten fortjent, sånn som dere har stått på for alle oss andre, i tillegg til å sørge for alle barna og rettsaker, samt fulle hyrer med holde alskens barnevernsrøvere unna livene deres.

Så, atter en gang til, GRATULERER så mye,

tre ganger HURRA for TURID og ARILD HOLTA!


_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Apr 07, 2008 5:08 pm 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Fri Aug 31, 2007 8:53 am
Posts: 304
Grattis med dagen, Arild !!! Enda en vær, juhu ! Verden kan ikke få nok av oss....he, he, he... :wink:

Og gratulererer så mye med utnevnelsen...hadde det ikke vært for dette forumet hadde det vært vanskelig å jobbe for en bedre framtid for våre barn.... Tusen takk for det du gjør - og er !!! :D

Jeg visste ikke at du også er en vær, Turid :D Men det er helt rimelig at værer finner hverandre. Det er det tegnet der mann og kvinne av samme tegn forstår hverandre best, visste du det?

Gratulerer så mye med dagen din den 10. Jeg har bursdag en dag i neste uke........ :)
Gratulerer også til deg med prisen fra GFSR ! Kos dere riktig godt........ :!:


Last edited by Bestemamma on Tue Apr 08, 2008 7:54 pm, edited 3 times in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Apr 07, 2008 7:02 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker
User avatar

Joined: Wed Mar 22, 2006 5:47 pm
Posts: 113
Til lykke med utnevnelsen Turid og Arild, og til lykke med dagen din i dag også Arild :)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Vel fortjent!
PostPosted: Mon Apr 07, 2008 7:43 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:13 am
Posts: 1063
På vegne av BarnasRett var jeg ikke i tvil om verdige vinnere da Årets Navn-forslaget ble lansert. Turid og Arild Holta har utstått så mye på egne OG andres vegne, og de har i særdeleshet fortjent oppmerksomheten. Gratulerer til begge to! :D

Det er mange år siden jeg traff Arild Holta i VG's nettdebatt. Det gikk hardt for seg og vi fikk mye pepper. Gleden over å ha vårt eget forum er derfor stor. Her kan vi boltre oss uten all den sjikanen som vi ellers møter i andre debatt-fora. Det krever imidlertid fulltids engasjerte kontrollører og web-kyndige. Arild Holta har vært det, og mye mer. Og mangt et dokument har han hjulpet meg med i mitt eget arbeid med BarnasRett.

"Bak enhver fremgangsrik mann står en forbauset kvinne" sto det på en kjøleskapsmagnet jeg engang hadde. Hvorvidt Turid Holta er forbauset vet jeg ikke, men jeg vet at vi ikke har kunnet glede oss over den fremgangen vi har hatt på nettet, spesielt med dette forumet, uten også hennes innsats. Takk skal dere ha!


Last edited by Nina on Mon Apr 07, 2008 11:54 pm, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Apr 07, 2008 11:18 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Tue Apr 03, 2007 3:48 pm
Posts: 207
[face=Tahoma]GRATULERER ARILD og TURID, og GRATULERER med dagen Arild![/face]

Dette har dere vel fortjent etter å ha gått i bresjen og banet vei for så mange andre.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Apr 08, 2008 4:36 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.


Takk for prisen (!) og for hyggelige ord.

Skal kommentere alt mer etter hvert.


_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Apr 08, 2008 7:14 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
  
Turid og Arild skal vite at deres innsats betyr veldig mye for mange, kanskje mere enn dere selv er klar over.

Et av de verste problemene for barnevernets ofre, tror jeg er isolasjon. Barnevernet prøver intenst å isolere dem de angriper fra hverandre, i tillegg til å sprenge familiene. I den situasjonen er betydningen av nettstedene og den kontakten det gir, uvurderlig. Og RBV leder an og er blitt over all forventning.

Plakatene som dere setter opp, er også viktige. Hvis de ikke var det, ville myndighetene ikke blitt på tuppa av dem.

De beste hilsner til hele familien fra oss som oppmuntres og hjelpes av innsatsen som stråler ut fra Mosjøen!

Marianne

  

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Apr 08, 2008 10:14 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
[face=Arial]Feiringen i år er blitt en opptur...[/face]

På vår 20-års bryllupsdag, kjempet vi i fylkesnemnda. Det ble forlik. Jeg skjelte ut sosialleder Abel og kommuneadvokat Hauso, så til de grader at vår kjente advokat Wiig truet med å dra. :lol:

På min 40-års dag skulle jeg vert i fengsel for påstått svindel. Jeg nektet å la meg fengsle i januar det året. Det ble en lukket feiring med kone og barn i april. Politiet måtte ufrivillig utsette fengslingene til 18. mai. De førstå 14 dagene sveltet jeg meg i protest. Hadde ikke hjertet begynt å slå så uregelmessigt, så hadde jeg fortsatt et par uker til. Til tross for tilsynsfører (spesialist i almenmedisin), gjenntatte barneverns- og politirazia med opptil 5 personer som gjenntatt gjennomsøkte huset, så lyktes jeg gjemme meg i fire måneder like ved PCen, i rommet mellom stuen og kjøkkenet. Politiet fant aldri gjemmestedet. :twisted:

10. april, året etter, i min kones 40-års dag, hadde barnevernsgalskapen og Anne Lise Bangsunds telefoner lyktes å knuse relasjonene i slekten på konas side. Ingen kom i Turids 40-års dag. Min slekt var for det meste for langt unna. :( Barnefjernsfantastenes splitt og hersk er velkjent.

Anne Lise Bangsund var i lange tider fast bestemt på å ta alle barna fra oss. Dato for fylkesnemnd var satt. Familien skulle knuses. Den relativt systemtro prof Kirsten Rasmussen stoppet fylkesnemnda. Hvordan hun kunne det, er det ingen som vet. Slikt skjer bare ikke. Jeg ser på det som en gave fra himmelen.

Ikke minst grunnet barnevernets manipulering, så mistet vi huset og opplevde økonomisk ruin. Tre leieboere betalte ikke. I tillegg drev vi omfattende ombygging, og hadde fått store vannskader. I stedet for å hjelpe oss mot en ganske velvillig husbank, så gav de intrykket av at vi hadde smadret huset. Tvangssalg under slike forhold gir hundretusener i tap. Jeg kunne fått hele huset i stand. Det eneste praktiske arbeidet jeg er brukbar god til, er snekring... De knuste oss økonomisk.

Midt oppe i den tøffeste tiden hadde kona to graviditeter. Vi var fast bestemt på at barnefjernsfjolsene ikke skulle få hindre oss i å få flere barn. Det er ikke enkelt å gå gravid når tilværelsen blir knust. I ettertid undrer jeg imidlertid litt over om vi ikke ville hatt litt større avstand mellom de siste barna, uten barnefjernsfantastenes innsats...

Det har vert 5-6 fullstendig uvirkelige år!! Og selvfølgelig har det gått på helsa løs.

Men hvorfor knekke om man ikke er nøtt... En alkoholiker påstod når jeg var gutt at følgenede stod skrevet i Bibelen: Salig er de med trehode; de flyter og kan ikke drukne. Mulig det er derfor jeg ikke har druknet i problemer. :)

Vi har hatt full støtte hos våre barn. Som noen sikkert har merket seg, så har de eldste skrevet under i oppropet mot bv. De eldste er over 20 år, og gamle nok til å ha selvstendige meninger.

Bakgrunnen for arbeidet på r-b-v.net, er at vi har fått sett hvor sykt systemet er. Både hvor ille politiet kan være, hvor fullstendig galne man kan være i det såkalte barnevernet, hvor irrasjonelle psyko-bablerne kan være, og hvordan rettsvesenet slikker maktetatene opp etter ryggen.

Så da trenger vi en folkebevegelse mot de verste sidene av råttenskapen. Barnevernsgalskapen er verst.

Som en del har oppfattet, så kunne jeg aldri gjort dette uten min kones arbeidskapasitet og innsats. Både på hjemmebane og mht de mange hundre plakatene hun har hengt opp.

Tusen takk for at vi fikk bli "årets navn"! Takk for blomster, kake og en gave på kr 2500,-. Vi tror på mye bedre dager enn de som har vert.

Saken vi kjemper for kan trolig kun vinnes gjennom å bli mange. Alles innsats er nødvendig for å få flere med. Derfor ser jeg på forumets deltagere som pionerer, som legger grunnen for det som skal til for å endre samfunnet.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Det er enestående!
PostPosted: Tue Apr 08, 2008 11:31 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen

Det er enestående at dere har har overlevd det forferdelige kjøret som dere har vært gjennom, og gjett om jeg er glad for det! Og jeg sitter her og føler at jeg bare har luksusproblemer i forhold til det helv*** som mange andre opplever i sitt møte med barnevernet. Det er ikke til å undres over at så mange bukker under, og jeg forstår dem bare så inderlig vel.

Man får ikke mer enn en tåler, sies det, og det som ikke tar livet av deg, gjør deg sterkere, men det får da være måte på...

Jeg liker spesielt godt denne, fordi den er selvopplevd: Det som ved første øyekast fortoner seg som en katastrofe, kan faktisk vise seg å være en forkledd velsignelse.

Eh, den er litt vanskelig å forstå, hvordan kan det å miste omsorgen for sine barn være en velsignelse?, hvordan kan det forstås for et barn?, og jeg selv skjønte heller ikke meteren da jeg ble rammet av barnevernet. Jeg knakk sammen like lett som en fyrstikk. Livet mitt gikk rett i dass. Men, min klokkesterke tro på en Høyere Makt, fikk meg kort tid over på en litt mer objektiv gren, da jeg kom i hu at jeg tidligere hadde bedt om å bli brukt som et redskap for Hans fred, og det var da jeg fikk øye på den brennende busken som sa til meg: "Du skal skrive om dette."

Hallusinasjoner eller ei - resten er HISTORIE.

Og måtte du Arild og Turid og alle barna deres lykkes over all forstand! Det har dere mer enn ærlig talt fortjent, og det samme til alle dere andre!


_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Apr 08, 2008 1:33 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Fri Dec 22, 2006 1:40 pm
Posts: 978
Location: Vefsn
Arild Holta wrote:
Men hvorfor knekke om man ikke er nøtt... En alkoholiker påstod når. . . ..


he he . . Sitat Anne Lise bangsund: "æ har bestemt mæ for å ikke la mæ knække. . . .man behøve jo ikke la sæ knække om man ikke e ei nøtt, å æ e ei hard nøtt. . . ."- sitat slutt.
ha ha ha ha :lol:

_________________
B.E.Bjorbekkmo
[size=75][color=red]
Gjør ALLTID og uten unntak opptak av møter, telefonsamtaler o.l. med BV etc[/color]
Dette har du lovlig og full adgang til iht [url=http://www.lovdata.no/all/tl-19020522-010-017.html#145a]straffelovens § 145a[/url], så lenge du selv deltar i samtalen.[/size]

[url=http://barnevernet.origo.no]Barnevern[/url]


Top
 Profile  
 
 Post subject: Beleiring
PostPosted: Tue Apr 08, 2008 6:16 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
bjørn erik wrote:
Vi har den gleden å kunne annonsere at oppmerksomheten er tildelt Arild Holta med familie, for å ha utvist stor utholdenhet og innsatsvilje både under beleiringsforsøk fra såkalt barnevern i mer enn 20 år og at de har holdt familien samlet under denne påkjenningen- noe som i seg selv er en motivasjonsfaktor for alle som rammes av det som bare kan beskrives som et regime.
[/url]


Gratulerer med effektiv motstand mot barnetraffickernes beleiring av hus og hjem i ikke mindre enn 20 år!

"Barnevernet" er et skrekkregime, som jeg ikke unner min verste fiende å oppleve. Det å være beleiret av disse perverse fanatikerne i år etter år, er en skjebne som man ikke skulle tro var mulig i et såkalt "demokratisk" land. Men Norge er ikke et demokrati, selv om vi har lover mot det meste. Lover er nemlig ingen garanti for at myndighetene ikke begår overgrep mot befolkningen.

Anne Lise Bangsund og de andre barnetraffickerne er patetiske når de hevder at de ikke lar seg knekke, for hvem er det som har forsøkt å knekke dem? Har de blitt fratatt barn? Har de opplevd razzia'er? Har de blitt rettsforfulgt? Nei, selvfølgelig ikke. De er overgripere som hjemler overgrep mot barna i den perverse barnevernsloven, som legitimerer barnebortføring, tortur og hjernevask av barn, alt for at unyttige parasitter skal ha sitt virke i offentlig sektor.

Det såkalte "barnevernet" er moderne slaveri. Det er tull når det påstås at mennesker ikke kan selges i dagens Norge. Såkalte fosterpersoner mottar hundretusener for barn de mottar fra barnetraffickerne. Kjøp og salg av barn sysselsetter flere titallstusen av ansatte.

Hipp, hipp, hurra for Turid og Arild Holta som har våget å tale den perverse "barneverns"-makten midt imot.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Apr 10, 2008 8:15 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen

Quote:
[face=Tahoma]GRATULERER med dagen TURID![/face]


_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Apr 10, 2008 9:15 pm 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Fri Aug 31, 2007 8:53 am
Posts: 304
Gratulerer med dagen, Turid ! Gi du lenge, lenge leve måååå...uff, denne maskinen synger så dårlig... :D


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 16 posts ]  Go to page 1, 2  Next

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]