It is currently Thu Mar 28, 2024 8:13 pm



Post new topic Reply to topic  [ 14 posts ] 
Author Message
 Post subject: Fant denne morsomme i Wikipedia
PostPosted: Tue Mar 21, 2006 1:04 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
:arrow: Wikipedia: Gruppen til familiens selvstendige rett

Noen skulle lagt til nederst:
8-# I stor frustrasjon måtte statsråden innse at hun ikke kunne bryte menneskerettighetene så åpenlyst.

:roll: :)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Jul 07, 2006 5:14 pm 
Hva er det som er så morsomt ved å blamere seg som tulling og original som kjemper mot vindmøller?




(Edit fra Admin: Har tipset mailleverandøren om spammeren og offentliggjort mailen og ip-nr. :wink: )


Top
  
 
 Post subject: Svar til "ANNA"
PostPosted: Sat Jul 15, 2006 7:37 am 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:52 am
Posts: 203
Du skulle vel ikke tilfeldigvis være en som ikke fikk vilja da? <^>

Du skjønner at her er det noen foreldre og til og med tidligere fosterbarn/barnehjemsbarn som klarer å se en annen virkelighet :!: :evil:

Det hender til og med at vi klarer å ha to tanker i hodet samtidig :!: Personlig har jeg nesten til enhver tid hele TRE tanker i hodet: Som foreldre, pårørende og proff i forhold til barnevern/fjern :!: :evil:


Top
 Profile  
 
 Post subject: Wikipedia nonsens
PostPosted: Mon Apr 23, 2007 3:16 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Noen med adgang til å redigere Wikipedia har hatt stor fornøyelse av å skrive inn opplysninger som ikke er relevant for GFSR.
Wikipedia fremstår med dette som et særdeles useriøst internett-leksikon.

Til orientering, så skal de rette opplysningene inneholde noe tilsvarende dette:

Mona Lygre wrote:
Informasjon vedrørende Gruppen til Familiens Selvstendige Rett:

Har du lagt merke til at det er ingen høyerstående personer (med makt og innflytelse) som hjelper oss? Ikke engang din egen advokat?

Vel, da får vi gå i gang med å hjelpe oss sjøl. Og hittil har vi kommet så langt:

Pr. 20.11.06 er vi 300 registrerte deltakere. Vi foretrekker å kalle oss selv for "deltakere", selv om "medlemsskapet" løper til det blir skriftelig oppsagt. For å bli deltaker i Gruppen, kan du kontakte en av våre kontaktpersoner.

Vi har to kategorier "medlemsskap", pris kr. 50,- pr. husstand eller et hefte med frimerker, og dette er en engangssum:
1. De "offisielle". For barnevernsofre.
2. Supporterklubben. For deltakere som ikke er direkte berørt av barnevernet, men som likevel støtter oss helhjertet.

Pr. 20.11. er vi 66 kontaktpersoner fordelt over hele landet.

Det er opp til enhver kontaktperson å arrangerer møter, ol. Møte-deltakelsen varierer. Lokalgruppene er selvstendige og sjølhjulpne. Derfor har vi en beskjeden medlemskontingent, fordi at penger som samles inn, skal forbli i lokalmiljøet. Derfor bør hver aktive gruppe ha sin egen kasse / konto. Det er et frivillig valg å stille opp som kontaktperson, og alle som ønsker det, kan stille seg til disposisjon for å tjene fellesskapet.

I Bergen er det faste møter hver 3dje uke. Vi tar opp tema som interesserer de fremmøtte, se f. eks. leserinnlegg. Bergensgruppen foreslår at møter kan bli lagt til deres møtetider.

På Eidskogen er det nå også faste møter.

På Kongsberg er det nå også faste møter.

På Eidsvoll har det også vært aktiv møtevirksomhet.

I Haugesund er det også aktiv møtevirksomhet.

I Alta er det også aktiv møtevirksomhet.

I Bodø er det også aktiv møtevirksomhet.

I Trondheim vil det også bli satt i gang møtevirksomhet.

I Bergen har det vært arrangert 4 punktdemonstrasjoner, 2 utenfor Tinghuset og 2 utenfor fylkesnemnda, når det har vært ønskelig for dem av oss som har hatt sin sak i retten. Vi har hatt med oss tomme barnevogner, snakket med folk på gaten, delt ut løpeseldler og samlet inn underskrifter til Svanhild Kristine Jensen.

I Bergen er det arrangert 3 fakkeltog. Med tomme barnevogner og løpesedler.

Vi har arrangert 4 toppmøter. Et i Trondheim, i Oppdal, i Oslo og i Haugesund.

I Oslo har det vært en demonstrasjon.

Vi har en aktiv gruppe på nettet. Deltakere som har internett blir automatisk satt opp på en felles sendeliste, hvor vi utveksler informasjon med hverandre.

Deltakerne blir satt i kontakt med hverandre via redaksjonen i Bergen.

Vi forsøker å sende ut "nyhetsbrev" til samtlige deltakere ca. 2 ganger i året. Derfor ber vi deltakerne og andre om å sende FRIMERKER til redaksjonen i Bergen, v / Mona Lygre, Kirkegt. 27, 5036 Bergen.

Vi har én felleskonto 3411.24.69623, og penger som blir satt inn her, går hovedsakelig til porto. Vi tillater utgiftsdekning til nødvendig utstyr som har med driften å gjøre. Derfor blir vi svært glad dersom du i ny og ne vil sette inn penger på denne kontoen.

Vi samler inn "navn på personer vi ikke kan anbefale" og ærbødigest får vi legge dem ut på ekslusive likestilling.com Denne tjenesten er kun forbeholdt deltakere av Gruppen.

Vi tar i mot navn på "advokater jeg ikke kan anbefale" og "navn på advokater jeg (likevel under tvil) kan anbefale". Disse listene er konfidensielle og ligger ikke ute på internett. Vi tar også imot navn på barnevernansatte, psykologer, leger, helsesøstre, jordmødre, ppt, bup, lærere, barnehageansatte, fosterforeldre, fylkesnemdsledere, politifolk, samt andre bv-sympatisører som fortjener en snarlig plass på nettet.

Vi anbefaler deltakerne våre til å gå i gang med det som de selv mener bør gjøres. "Kapasiteten min er sprengt, men den stillingen som du etterlyser, er nå besatt - av deg..." Lag gjerne din egen internettside, la oss dukke opp som paddehatter over alt, og la dem få se hvor mange vi er!

Vi kan tilby den rette personen et trivelig, ekspansivt og nyskapende arbeidsmiljø, og vi har mange dyktige medarbeidere med oss som gjør en glimrende jobb for fellesskapet. De er drevne eksperter på å kontakte myndighetene, presse på politikerne, og mange andre fremragende deltakere sprer viktig informasjon om oss og vårt virke på annen måte.

Ditt lille bidrag ved å melde deg inn i manntallet vårt, gir "kanonene" våre i frontlinjen uvurderlig støtte i ryggen når de taler vår felles sak. Derfor: Meld deg inn i manntallet og gi det lille du har. -I dag! Det er ikke meningen at du trenger å gjøre noe mer, selv om tilbudet er der - men en ting er ihvert fall helt brennsikkert; DET HJELPER BETRAKTELIG PÅ HUMØRET!

Enestående BarnasRett har tildelt oss vår egen seksjon på deres side, og der får vi legge ut diverse opplysninger samt leserinnlegg.

Vi har også flere andre interessante nettsteder som er under oppbygging.

I tillegg er redaksjonen av Redd Barna Våre så generøs å tildele oss vår egen seksjon på dette unike debattforumet.

Gruppen til Familiens Selvstendige Rett er startet av initiativtaker Mona Lygre. Gruppens navn ble til ved en avstemning i 2002.

Gruppen til Familiens Selvstendige Rett er en ØKONOMISK UAVHENGIG OG SELVSTENDIG GRUPPE, bestående av foreldre, besteforeldre og tidligere fosterbarn. Gruppens vedtekter ble fattet via forslag og avstemning blant deltakerne.

............... Hovedmålsetningen vår er som følger: BARNEVERNET SKAL NEDLEGGES I SIN HELHET ...............

Og du her hjertelig velkommen til å være med på å forme Gruppen til det som den skal bli i fremtiden! Nemlig en sterk og motstandsdyktig PRESSGRUPPE mot myndighetens maktmisbruk overfor barn og foreldre.

NB: Historier og navn som blir publisert på BarnasRett, Likestilling og Redd Barna Våre, vil under ingen omstendigheter bli trukket tilbake.

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Wikipedia nonsens
PostPosted: Mon Apr 23, 2007 3:50 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Mona Lygre wrote:
Noen med adgang til å redigere Wikipedia har hatt stor fornøyelse av å skrive inn opplysninger som ikke er relevant for GFSR.
Wikipedia fremstår med dette som et særdeles useriøst internett-leksikon.


Hvorfor driver de og blander sammen GFSR med "Listene"? Det er jo ikke samme sak.

De kunne jo skrevet at GFSR er en gruppe for foreldre som har blitt utsatt for trakassering og sjikane av ansatte i barnevernet.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Wikipedia nonsens
PostPosted: Mon Mar 10, 2008 2:19 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Fri Dec 22, 2006 1:40 pm
Posts: 978
Location: Vefsn
Gfsr.no
Fra Wikipedia, den frie encyklopedi


GFSR.no

- til støtte for familier som utsettes for barnevernsovergrep.
- for styrking av familiene som en selvstendig institusjon.
Mot maktovergrep

***

Det er ikke bare enkelt å forfatte en tekst som kan "godkjennes" av denne EivindJ.:http://no.wikipedia.org/wiki/Bruker:EivindJ

Advarsel: Denne siden har tidligere blitt slettet.

Du burde vurdere hvorvidt det er passende å fortsette å redigere denne siden. Slettingsloggen for denne siden gjengis her:

* 10. mar 2008 kl. 14:03 EivindJ (Diskusjon | bidrag) slettet «Gfsr.no» ‎ (Reklame: innholdet var: «== gfsr.no == http://www.gfsr.no GFSR- Gruppen til Familiens Selvstendige Rett.<br /> - til støtte for familier som utsettes for barnevernsovergrep. <br />- for styrking av familiene som en selvstendig institusjon. <br /> <br)

_________________
B.E.Bjorbekkmo
[size=75][color=red]
Gjør ALLTID og uten unntak opptak av møter, telefonsamtaler o.l. med BV etc[/color]
Dette har du lovlig og full adgang til iht [url=http://www.lovdata.no/all/tl-19020522-010-017.html#145a]straffelovens § 145a[/url], så lenge du selv deltar i samtalen.[/size]

[url=http://barnevernet.origo.no]Barnevern[/url]


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Mar 10, 2008 5:09 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Totalitære Wikipedia

Til og med diskusjonssiden for GFSR har de stengt, i frykt for kritikk.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Mar 10, 2008 5:31 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Fri Dec 22, 2006 1:40 pm
Posts: 978
Location: Vefsn
Wikipedia synes å støtte anonymitet blant sine "administratorer", hvor heldig er det?- både med tanke på pedias troverdighet og sikkerhet.

Hvordan beskytter pedia seg mot infiltrasjon fra ekstreme grupperinger og enkeltpersoners utøvelse utfra personlige holdninger og interesser.

I dette tilfellet kan det være en sammenheng med :http://no.wikipedia.org/wiki/GFSR, som de gjemmer sine "beslutninger" bak.

_________________
B.E.Bjorbekkmo
[size=75][color=red]
Gjør ALLTID og uten unntak opptak av møter, telefonsamtaler o.l. med BV etc[/color]
Dette har du lovlig og full adgang til iht [url=http://www.lovdata.no/all/tl-19020522-010-017.html#145a]straffelovens § 145a[/url], så lenge du selv deltar i samtalen.[/size]

[url=http://barnevernet.origo.no]Barnevern[/url]


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Mar 10, 2008 7:11 pm 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Fri Aug 31, 2007 8:53 am
Posts: 304
Han er jo bare et barn, ha medlidenhet med ham........... :(





Tror jeg..... :lol:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Mar 10, 2008 8:10 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Epost til Wikipedia

board@wikimedia.org
- eposten jeg wrote:

Når har dere tenkt å rette opp artikkelen om GFSR?

Gjennom mitt nettverk, VGD og andre forum er det blitt gjort kjent for trolig et tresifret antall mennesker, at dere krever å ha stående feil opplysninger om GFSR.

Artikkelen er nå enda mer foreldet og forfeilet.
    - Rune Fardal er ikke medlem i GFSR lengre.
    - Listene hans finnes ikke lengre.
    - GFSR er på ca 350 medlemmer. Ikke 300 lengre, som dere tidligere er blitt gjort observante på. I vert fall ikke flere tusen, slik dere hevder uten kildehenvisning.
    - GFSR er primært en selvhjelpsgruppe for barnevernsofre.
Jeg vil fortsette å spre info om at dere forsøker angripe og skade GFSR gjennom tåpeligheter og låsing av til og med diskusjonssiden. Ikke primært for GFSR sin skyld. Men for tusenvis av barnevernsofre og hjelpere som dere forkaster og gjør til løgnere. Bl.a de 4000-5000 som har markert seg på internett i underskriftskampanjer og i diverse forum og sosiale nettsteder.

På mitt forum - forum.r-b-v.net - har jeg ca 2000 besøkende dagen. I tillegg kommer alle andre steder hvor dette gjøres kjent:

Dere misbruker Wikipedia til å ramme motstandere av dagens misforståtte barnevern. Wikipedia er kuppet av forsvarere av dagens barnevern. Dermed er det ikke bare GFSR som får lide. Alle artikler som relaterer til barnevern lider under forkastelsen av interessen for hva forskning av høy kvalitet sier. Det gjelder forskning om adskillelse, hvor det foregår mest vold, resultater av barnevernets virksomhet etc. Dette er byttet med det en part - barnevernet - ønsker skal være virklighetsforståelsen.

Det bør ikke være nødvendig å hevde at for et leksikon, så skal forskningen gå foran visse gruppers meninger.

Jeg nevner igjen kontakten dere hadde med Tele2 for å få meg kastet av nett med beskyldelse om SPAM, kun fordi jeg krevde at dere rettet opp faktafeil i artikkelen om GFSR. Jeg fikk telefon fra Tele2 om at de ville kaste meg av nett om jeg påstått SPAMMET dere en gang til.

Hvorfor fortalte dere ikke Tele2 hva SPAMMEN skulle ha gått ut på? Mindre enn en håndfull forsøk på å bruke Wikipedia slik reglene sier at Wikipedia skal brukes. Dere har jo de tidligere sidene, som dere tilbakestiller. Da er det jo en smal sak å bevise? Eller?

Jeg kommer IKKE til å slippe denne saken, før dere ordner artikkelen, og jeg får en beklagelse for at dere beskylde meg for SPAMMING overfor Tele2. Det er ikke SPAM å behandle Wikipedia etter Wikipedias egne regler, for å ordne opp i useriøsitet og rene faktafeil.

Å nekte folk å kommentere på diskusjonssidene, at det er faktafeil i artikler, er derimot brudd på Wikipedias reglement. Men alle midler kan tydligvis tas i bruk i kampen for å drive opinionsdanning for barnevernets virklighetsforståelse - det eneste Rette og den ene fulle Sannhet. Til og med å kaste folk av nett.

Denne eposten legger jeg ut også på nye strategiske steder. Det holder ikke med flere tusen besøkende på de stedene dette er diskutert på r-b-v.net. Minimum et stort firesifret antall personer skal vite om fremgangsmåtene deres. Flest mulig skal få vite om deres forsøk på å angripe de som ikke aksepterer uten videre at det såkalte barnevernets versjon er det eneste korrekte.

All den tid folk kan risikere å miste nettilgang grunnet vås fra Wikipedia-ansatte, så er det nødvendig også for folks trygghet på internett, å spre informasjon om at det er farlig å redigere eller kommentere på Wikipedia. Man kan miste nettilgangen av slikt.

Med hilsen
Arild Holta.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Mar 10, 2008 9:33 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
  
Et meget lødig brev, Arild, og ett som samtidig klargjør mye. Det betyr også at man bør unngå å ha for mye med Tele2 å gjøre.

Det forekommer meg at det sitter en del lettvektere rundt om som tiltar seg en autoritet som – for å sitere barnevernet – "ikke samsvarer med alder og erfaring".

Når det gjelder Wikipedias redaktører, så er det visst en vaskeekte barneverner som er engasjert til å overvåke den teigen?

Men egentlig sier det seg selv at en slik "encyklopedia" hvor "alle" kan gå inn og redigere og legge til og forandre, det blir mye tulliball. Det finnes jo omtrent ikke det fenomen som folk ikke har motstridende meninger om, og hvordan i all verden skal det drives noen som helst sjekking, selv av enkle fakta? Det blir vel til at populære oppfatninger, eller de som fremmes iherdig gjennom propaganda, får monopol på å vinne frem, uansett sannhetsgehalt.

  

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Mar 10, 2008 10:27 pm 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Fri Aug 31, 2007 8:53 am
Posts: 304
MH Skånland wrote:
  

Det forekommer meg at det sitter en del lettvektere rundt om som tiltar seg en autoritet som – for å sitere barnevernet – "ikke samsvarer med alder og erfaring".

  


Ja, jeg syns det er litt "morsomt" at denne EivindJ bare er 19 år........
Men, vi kan jo ikke sjekke hvor gammel han egentlig er, da vi ikke vet hvem han er..........


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat May 03, 2008 11:54 am 
Offline

Joined: Mon Feb 27, 2006 3:40 am
Posts: 22
Tro om wikipediabruker "Lighter" får ha sin kommentar stående?


Ønsket redigere GFSR.

Rettsvesenet beskylder dem ikke for hets eller trakassering. Wikipedia gjør det.

Rune Fardal skal ha hevdet at GFSR har flere tusen medlemmer. Han er ikke lengre

medlem i GFSR. Leder Mona Lygre hevder noe over 300 medlemmer. Ring henne. (Gule

Sider).

Ved søk på navnet Mona Lygre kommer man til kategorien "Trakassering". All den

tid norsk lov ikke har noe å utsette på henne, så er dette drygt og kanskje på

kant med personvernlovgivning? I vert fall er det en sak man kan klage inn for

Datatilsynet for å få en redegjørelse.

På diskusjonssiden blir Redd Våre Barn (tidl. Redd Barna Våre) beskyldt for

ulovligheter. Nettsiden er ikke dømt for noe ulovlig. Tvert imot har man i en

nylig dom presisert at man ikke er ute etter nettsiden. "En inndragning [av

datamaskin] vil fremstå som et forsøk på å begrense Holtas virksomhet og

nettside, noe som ikke er hensikten med straffesaken." Holta har likevel valgt å

fjerne plakater som var lovlige å ha på nettsiden, men påstått ulovlige å henge

opp i store mengder på et lite tettsted. Trolig blir saken, som ikke fikk bli

anket, innklaget til menneskerettighetsdomstol.

Å beskylde lovlige internettsider for ulovligheter, hvor rettsvesenet ikke gjør

det, kan være straffbart. Dette er en kraftig voksende side, med folkelig apell,

NÅ med over 14000 sidevisninger daglig, og omtrent like mange besøkende som

Trondhjem kommunes sider i følge statistikk lagt ut på nettsiden.

Wikipedia må ikke sverte sitt rykte gjennom å agere som aktor og dommer.

Heller ikke ved å ha artikler stående, over lang tid, med faktafeil.

Kort sagt: Artikkelen og tilhørende diskusjonsside MÅ fjernes, eller i det

minste endres mye.

_________________
Noen politikere
føler en sterkere dragning mot dine barn
enn andre...


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Fant denne morsomme i Wikipedia
PostPosted: Mon May 05, 2008 11:38 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen

Tusen takk til de av dere som har hjulpet til med å få info om GFSR inn på rett kjøl! Og tusen takk til denne "Lighter"(?)

Arild Holta wrote:


Nå har jeg sjøl omsider somlet meg til å lage meg en konto på Wikien, men jeg skjønner jo fremdeles ikke bæret av hvordan jeg skal legge til mine egne kommentarer der inne. Jeg får heller se på det i morgen, for det gjenstår fremdeles en setning som ikke er relevant for GFSR:

Wikipedia wrote:
Gruppen har selv hevdet at den består av «flere tusen» personer, men oppslutningen er svært usikker.


Dette er sludder og vås, og må vel bare være ment for å sverte vår troverdighet. Når har f. eks. jeg noensinne ymtet frempå at vi er flere deltakere / medlemmer enn det som vi faktisk er?

Jeg har aldri løyet på oss flere deltakere enn det antallet som står oppført i "boken", i oktober 2002 var vi 73 medlemmer på landsbasis, og ikke lokalt som reporteren sier her på dette opptaket.

Den 19. mars 2003 opplyste jeg her at vi var 204 medlemmer, og den 20.11.06 opplyste jeg at vi var 300 registrerte medlemmer. Og nå sist, den 19. mars 2008: 345.

Og derfor vil jeg ha fjernet denne tullesetningen fra Wikien, ellers så må man jo lure på hvor det har blitt av deres "sikkerhet"?

Wikipedia wrote:
Gruppen har selv hevdet at den består av «flere tusen» personer, men oppslutningen er svært usikker.



_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 14 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]