It is currently Sat Apr 27, 2024 6:44 pm



Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 
Author Message
 Post subject: når skal det ta slutt
PostPosted: Sun Jan 28, 2007 11:01 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker
User avatar

Joined: Fri Jan 12, 2007 1:06 am
Posts: 82
Location: Brønnøy Helgeland
http://www.helgeland-arbeiderblad.no/ri ... 550861.ece

man kan lure på når barnevernets makttog skal ta slutt,nå må den vanlige menige mann få opp øynene.

Oppfordrer onkler,tanter,besteforeldre,og den vanlige menige mann og ta ansvar.

Hvem er den neste som kan miste sine kjære barn?

Saken er den,at ingen kan føle seg trygg for ONDSKAPENS AKSE...

_________________
HUGO CHARLES OLSEN


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Jan 29, 2007 1:10 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Helgeland Arbeiderblad er en av de mest systemtro aviser man kan tenke seg. De siterer barnevern og politi som ivrige muslimer siterer Koranen.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: når skal det ta slutt
PostPosted: Mon Jan 29, 2007 7:40 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
HUGO OLSEN wrote:
http://www.helgeland-arbeiderblad.no/riksnyheter/article2550861.ece


I 2006 ble 9,000 barn fjernet av barnevernet, opp fra 8,200 barn i 2005. Dette er en formidabel økning og som følge står 543 i fosterkø mot 414 året før.

Spåmannen Magne Raundalen mener at økningen gjenspeiler en opprustning av barnevernet og en økt kunnskap om risikoen ved at barn ikke får "hjelp".

Det er ikke tvil om at den voldsomme økningen i barnefjernelser skyldes en opprustning av barnevernsmafiaen, som spyr ut sin løgnaktige propaganda om at barn "trenger hjelp" fra maktkåte liksom-pedagoger og kvakksalversker.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Jan 29, 2007 2:16 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
  
Hugo, det tar ikke slutt før så mange av oss har laget så mye publisitet og uro omkring disse grusomhetene at informasjonen og uroen når en kritisk masse som får det til å tippe over i riktig retning.

"kritisk masse ..." Bildet er fra krise-teori og ymse systemer og fenomener hvor noe bygger seg opp over lengre tid uten at de får særlig utslag, for så plutselig å føre til et "leir-ras". Jeg kom til å tenke på det fordi jeg nylig så om igjen Oliver Stone's film "JFK", om mordet på president Kennedy. Der dukker det opp en hemmelighetsfull person mot slutten av filmen, med viktig informasjon og støtte og oppmuntring til statsadvokaten fra New Orleans som lenge har arbeidet med å få tingene frem i lyset. Denne Mr X sier: "Foreta arrestasjoner, sett i gang ting, lag bråk - inntil dere når den kritiske masse, som får alle de som vet noe men som er blitt truet til taushet eller som er redde, til å fatte mot og komme frem med informasjon. Husk: Folk vil grunnleggende sett ha sannheten frem ('People are fundamentally suckers for the truth')."

Vi må drive på, alle sammen, komme ut med all den informasjonen hver av oss har. Samarbeide med andre i samme situasjon, ikke gi oss, ikke holde kjeft.

Et viktig symptom på hva barnevernet er for noe skadelig noe, er nettopp at de hele tiden gnåler om at det er så ille at folk offentliggjør sakene sine, at foreldre "eksponerer" barna sine, at man skriver på internett, at man nevner barnevernernes navn, så ille at barnevernsofre tar kontakt med hverandre, at de motsier barnevernet, og gjør det i flokk!

Barnevernet og myndighetene er sårbare: Tenk sannheten er de redde for! Med alle de titusener av lakeier som livnærer seg av dette systemet, tar det naturligvis tid og krefter å kjempe imot. Men det at det er sannhet vi bringer frem i lyset, det hjelper oss og gir oss nytt mot i mørke stunder.

Jeg sender dere ønsker om friskt mot.

Marianne
  
    

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Jan 29, 2007 9:24 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Tue Oct 10, 2006 11:54 am
Posts: 224
Location: ei lita bygd på vestlandet
Det er noe som jeg aldeles ikke forstår her.....Hvis man har fjernet 9000 barn i 2006 og kanskje 10-15%lavere antall for hvert av de foregående årene.....Dette er mange.....Hvorfor reagerer så få foreldre? Og om dette fortsetter vil det jo bli barnetomt i alle biologiske familier etterhvert....

Det er det jeg sier :Det er større skam å snakke om at barnefjernet har vært inne enn å fortelle om grove seksuelle overgrep. :oops:

OVERGREP SKAL SNAKKES IHJEL, IKKE TIES IHJEL :!:


Top
 Profile  
 
 Post subject: 9,000 barn i fangenskap
PostPosted: Tue Jan 30, 2007 8:15 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
langora wrote:
Det er noe som jeg aldeles ikke forstår her.....Hvis man har fjernet 9000 barn i 2006 og kanskje 10-15%lavere antall for hvert av de foregående årene.....Dette er mange.....Hvorfor reagerer så få foreldre? Og om dette fortsetter vil det jo bli barnetomt i alle biologiske familier etterhvert....

Det er det jeg sier :Det er større skam å snakke om at barnefjernet har vært inne enn å fortelle om grove seksuelle overgrep. :oops:

OVERGREP SKAL SNAKKES IHJEL, IKKE TIES IHJEL :!:


Barnevernet har ikke fjernet 9,000 barn ifjor. 9,000 er antall barn som er "tatt hånd om" av barnevernet totalt. Det er en formidabel økning fra året før. FN har kritisert Norge for at så mange barn lever i fosterhjem. Sett i forhold til folketallet er 9,000 barn meget. Jeg tror det er omtrent 800,000 barn i Norge. I tillegg kommer alle barna som er på hjelpetiltak, ofte mot foreldrens vilje.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Jan 30, 2007 10:37 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Oct 04, 2006 1:08 pm
Posts: 549
Location: Eidskog/magnor
Som de fleste sikkert vet har jeg jobbet hart med å få saken min ut på internett, og her er et utdrag av de siste papirer der min "blogg" er nevnt.

Det bør nevnes at mor i november/desember 2005 opprettet en "blogg" på internett hvor hun skriver om sin sak, hennes kamp mot barnevernet ovs. Hun navngir enkeltpersoner, herunder saksbehandler og undertegnede i til dels sjikanerende former og det mest alvorlige er at hun legger ut på internett sensitive og taushetsbelagte opplysninger til dels om far og andre forhold som er underlagt taushetsplikt. Det har fra kommunens side vært vurdert å politianmelde forholdet, men undertegnede frarådet dette på det nåværende tidspungt. Det er særlig i forhold til barnas far at saken etter undertegnedes mening er alvorlig.

At saken med nakenbildene og "bloggen" nevnes er for å vise trekk ved mor som ikke burde forekomme og som må virke negativt på henne sak.


Dette skrivet er undertegnet advokat Tore Brænden. Jeg syns det er patetisk av advokaten til barnevernet å prøve å kneble min yttringsfrihet, men når man leser hele dette skrivet så ser man helt klart at barnevernet egentlig ikke har noen sak så de bruker da dette som et "bevis" for at jeg har trekk som ikke er forenelig med morsrollen. Men jeg gir meg ikke for vi alle må gjøre det jeg har gjort for å få stoppet denne galskapen.

_________________
"Sjefen" på eidskogen


Top
 Profile  
 
 Post subject: Hensyn til "far"
PostPosted: Tue Jan 30, 2007 11:22 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Annette Olsen wrote:
Det er særlig i forhold til barnas far at saken etter undertegnedes mening er alvorlig.


Det er rart barnevernet er så opptatt av hensynet til barnas far. Jeg trodde ikke barnevernet drev såkalt "foreldrevern".

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 16 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]