It is currently Thu Mar 28, 2024 7:05 pm



Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 
Author Message
 Post subject: PSYKOLOG SVEIN MAGNAR HANSEN, FAN-CLUB, HER SAMLER VI OSS!
PostPosted: Thu Jan 25, 2007 9:35 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
rappet av Annette, hun wrote:
På denn tråden samler vi oss, vi som har hatt den lite hyggelige æren å møte Svein Magnar Hansen. Her kan vi bli kjent og utveksle erfaringer med hverandre.

VELKOMMEN!


Jeg har hatt den lite hyggelig æren av å møte psykolog Svein Magnar Hansen, og vi er tilsammen allerede 7 stykker i gjengen. Vil du være med, så heng på. Jeg har navn og nummer til de andre.

Dersom du er medlem i Gruppen, så vil du også kunne få navnet på dem som har vært utredet av "din" psykolog.

Vi digg, digg, digger deg (Svein Magnar Hansen)!

PS: Jeg har noen artige bilder!

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Jeg hjelper til
PostPosted: Sat May 17, 2008 2:04 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen


Jeg hjelper til litt med å bygge opp Svein Magnar Hansen sin CV på nett-søk. Den har begynt å bli riktig lang å fin nå, men det spørs om innholdet faller helt i smak. -Jeg derimot, er svært fornøyd.

Og du kan gjøre nøykaktig det samme som jeg gjør med de folkene du mener ikke gjør jobben sin skikkelig. Husk at for nesten hver eneste gang du skriver vedkommedes navn her på RBV, så blir det registrert av Google. Derfor må du være nøye med å skrive samtlige navn korrekt og gjenta det mange ganger for å være på den sikre siden.

Her er "Svein Magnar Hansen" på Google.

Her er "Svein Magnar Hansen" på Kvasir.

Her er "Svein Magnar Hansen" på Sesam.



Herlig at videosnuttene på Youtube er kommet med. Juppi. Ha en fortsatt god 17. mai!




_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Jeg glemt å si
PostPosted: Sat May 17, 2008 6:30 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen


Jeg glemte å si at på Google kan du få en eller flere "alerter" som varsler deg når Google legger ut nye sider på ditt navn osv. I dag fikk jeg denne orienteringen på min mail:

Quote:
Google Web Alert for: Mona Lygre

YouTube - Mona Lygre på TV Norge, 2. mars 2004
Apr 23, 2008 ... Views: 1882. Mona Lygre vs psykolog Svein Magnar Hansen, 2. mars 2004 ... Mona Lygre: Lag en presentasjon av deg selv og legg ut her ...

Mona Lygre på TV Norge 2004 - Truveo Video Search
Mona Lygre: Lag en presentasjon av deg selv og legg ut her. Channel: YouTube. Category: Home Video. Tags: Mona, Lygre, GFSR, barnevern, barnevernet ...

Video Search - tag:mona - AOL Video
Watch tag:mona videos. AOL Video has millions of free, high quality videos including music ... Mona Lygre på TV Norge ... Channel: YouTube. Category: News ...

Freetotry | barnevern video, videos, youtube, utube, watch ...
Mona Lygre i Redaksjon 1, del 2 Nå har jeg vært på tv 3 ganger - neste gang er det ... Etiketler:[] [barnevern] [barnevernet] [mona] [lygre] [gfsr] [mmpi] ...

LocalElements.com - Mona, Ut - Local People, Artists, Charities ...
Mona Lygre: Lag en presentasjon av deg selv og legg ut her · Unreal Tournament 3 Xbox 360 trailer · Mona Sahlin om Bilderbergmötet · Kill Buljo - Jompa og ...

This once a day Google Alert is brought to you by Google.
Remove this alert.
Create another alert.
Manage your alerts.



_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Enda mer stuff
PostPosted: Sat May 17, 2008 6:34 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen


På bloggen min finner du enda mer hot stuff om Svein Magnar Hansen. Og blant annet en tøff WARNING som du må se!


_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]