It is currently Thu Mar 28, 2024 4:11 pm



Post new topic Reply to topic  [ 18 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
 Post subject: Her er Mona i GFSR
PostPosted: Mon Feb 20, 2006 10:26 pm 
Offline

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:18 am
Posts: 1
Jeg er helt ny bruker av dette forumet, men vil sikkert venne meg til det etterhvert.

I denne seksjonen kan vi skrive om Gruppen, og dens forskjellige prosjekter for gjensidig kontakt.

Med vennlig hilsen Mona Lygre.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Her er Mona i GFSR
PostPosted: Wed Feb 22, 2006 10:47 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:22 am
Posts: 108
Location: Ullensaker
Mona wrote:
Jeg er helt ny bruker av dette forumet, men vil sikkert venne meg til det etterhvert.

I denne seksjonen kan vi skrive om Gruppen, og dens forskjellige prosjekter for gjensidig kontakt.

Med vennlig hilsen Mona Lygre.



Hei dette er Jan Thore i gfsr på øvre romerike og her er gruppen oppe og går med regelmessige møter og vi er ca 5 stk som møtes jevnlig her

_________________
jan thore


Top
 Profile  
 
 Post subject: BTO
PostPosted: Wed Nov 08, 2006 11:26 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Bare Til Orientering:

Jeg og "MONA" er en og samme person.

Den gang skjønte jeg intenting av RBV, og til tross for min "langsiktige modning" så klart jeg likevel å finne ut av hvordan dette nettstedet fungerer!

Hørt hos fotografen: -Vil De ha et pent bilde, eller vil De ha et som ligner?

Her er ihvert fall et pent bilde av meg, tatt sommeren 2006:


http://www.sfm.no/Arkiv-2006/Art-Okt-06 ... _Lygre.htm

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Bilde
PostPosted: Wed Nov 08, 2006 1:36 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Sun Sep 24, 2006 2:11 pm
Posts: 401
Men det er jo også et pent bilde, Mona.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Nov 09, 2006 1:32 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
 
Men JEG synes ikke det ligner særlig! Mona ser rundere og friskere og snillere ut i fjeset enn på bildet her.

Marianne
  

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
 Post subject: Bilde-galleri?
PostPosted: Thu Nov 09, 2006 11:54 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
VIL DU VÆRE MED PÅ Å GI OSS ET ANSIKT UTAD?

-Først, tusen hjertelig takk for helskjønne komplimenter!!!

Har du et brukbart bilde av deg selv? Legg det ut, her eller der.

Tør du som jeg, å profilere deg selv på nettet, slik at publikum kan få se at vi som rammes av barnevernet er mennesker, og ikke monstre. Faktisk er vi helt ordinære fine mennesker utseendemessig.

Og da sier jeg bare versågod til nestemann i køen - vi har kort ventetid og god plass!

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Her er CV-en min!
PostPosted: Tue Nov 14, 2006 1:30 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Her er min CV, SPESIELT BEREGNET PÅ NYSGJERRIGE BV-SYMPATISØRER, SAMT DENNE

http://www.google.no/search?sourceid=na ... k+Lygre%22

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Last edited by Mona Lygre on Thu Dec 21, 2006 1:46 pm, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject: Eh, nå kan det godt hende at jeg har gjort noe veldig dumt..
PostPosted: Wed Nov 22, 2006 6:59 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Eh, nå kan det godt hende at jeg har gjort noe veldig dumt, igjen...

Men egentlig så kan jeg jo ikke noe for det, for jeg er jo diagnostisert til å være
ustabil og utagerende?

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: BØØØ!
PostPosted: Mon Dec 18, 2006 2:26 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
BØØØ!

Jeg er så glad i dag, for jeg er nettopp ferdig med å brette nyhetsbrev og sleike frimerker!

Jeg vil med den største glede pepre hele Norge med anti-barneverns-brev, og skulle med enda større glede hengt opp "lapper" over hele landet...

Visste du det, at når jeg henger opp lappene mine, så hukker jeg fatt i publikum som står i nærheten og sier: "Se her en ny lapp som du må lese!"

Du som er pro-barneverner må være på utkikk etter "lapper" som du kan rive ned... :wink: det spiller ingen rolle, for du aner bare ikke hvor mange kopier vi har!

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Den som intet våger - intet vinner.
PostPosted: Thu Dec 21, 2006 1:22 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Jeg er singel.

Og jeg har lagt meg ut på nettet - nesten netto.


Jeg trives utmerket godt i mitt eget selskap, og jeg er min beste venn. Men selvfølgelig savner jeg en kjæreste.

En venninne overtalte meg til å gå inn på Blink.no og som sagt, så gjort.

Av og til blir jeg veldig trist og lei meg, fordi at jeg er enslig, og jeg forbanner barnevernets psykolog Svein Magnar Hansen nord og ned fordi at han har forkludret mine sjanser til å treffe en skikkelig mann.

Jeg blir nokså isolert, ja, jeg må nok innrømme det, og å fly ute på byn på desperat jakt etter et mannfolk, det er ikke akkurat min stil.

På sett og vis kan du si / se det sånn; er det en "skikkelig mann" da, hvis han er så dum og tror på alt det vrøvlet som Svein Magnar Hansen har gulpet opp? Jeg tror neppe det.

Men, folk tror likevel mer på en "spesialist" sine ord. Og hver gang når jeg er i ferd med å bli kjent med en mann, så kommer det frem hva jeg gjør på og det er ikke alltid like kjekt...

Jeg gruer meg til å bli kjent med menn. Fordi at jeg er redd for å bli fordømt på grunn av "diagnosen". Og jeg har ikke lyst til å føre en fremtidig partner bak lyset, og det er så vanvittig slitsomt å måtte holde kjeft og skjule hva jeg har gjennomgått med barneverns-pakket.

Og jeg synes det er drit-flaut å legge meg selv ut på datingsteder. Og det går like skjeis hver gang; "hva gjør du på da?" og jeg skriver tilbake; "det vil du ikke vite".

Selvtillitten min er helt i dass på dette området. Og etter at jeg la Svein Magnar Hansen sin diagnose av meg ut på nettet, så føler jeg meg som en makk i et vannglass. -Det er ingen god reklame, og hans løgner vil for alltid bli brukt imot meg. Og det å legge seg ut på datingsteder inngår helt sikkert også som et tydelig kjennetegn på en diagnose... for da er du ihvert fall "manisk og hemningsløs".

Men, dessuten så har jeg ikke allverdens tid til å sitte å skrive og forklare meg til nye beilere. Jeg er dritlei. Og jeg er vanvittig dritlei av å "kosepreike" med menn som roser barnevernet opp i skyene. Jeg trenger ikke å utdype det temaet mer for deg som i likhet med meg er bv-offer.

Jeg hadde tenkt å avslutte min konto på Blink.no, men så kom jeg på bedre tanker... La "min rette partner" (hvis han finnes) heller få lese "alt" om meg på forhånd og gjøre opp sin egen mening, det sparer meg for tid, og ham for kjedelige overraskelser.

Samtidig kan jeg slå to fluer i en smekk. For jeg er villig til å gå gjennom ild og vann for å orientere publikum om barnevernets overgrep og opplyse dem som trenger det at det finnes en opposisjon de kan slutte seg til.

For, jeg har nemlig lagt ut linker fra min side på Blink til: Barnasrett, Likestilling, Redd Barna Våre og Space.

På Blink er jeg "frkdings".


Og jeg hadde blitt veldig glad hvis du vil registrere deg på Blink slik at jeg kan få legge deg til som min venn!!!

Og mannen? Ja, ka med han?

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: PS: Tips til bv-bitcher.
PostPosted: Thu Dec 21, 2006 3:51 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
PS: Tips til bv-bitcher.

Hvis du har lyst til å registrere deg på Blink.no, så er det absolutt en fordel at du logger deg inn med din mann sine personlige data. For, jeg kan se hvem som har besøkt Min Side. Og kvinner som ikke gir seg til kjenne for overfor meg, vil jeg selvfølgelig anta er en barneverns-bitch. -Men, inn må du jo bare, for på et bilde i Galleriet poserer jeg kun iført Evas drakt!!!

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Tør du? Bilde-galleri?
PostPosted: Tue Dec 26, 2006 2:26 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Mona Lygre wrote:
VIL DU VÆRE MED PÅ Å GI OSS ET ANSIKT UTAD? Har du et brukbart bilde av deg selv? Legg det ut, her eller der. Tør du som jeg, å profilere deg selv på nettet, slik at publikum kan få se at vi som rammes av barnevernet er mennesker, og ikke monstre. Faktisk er vi helt ordinære fine mennesker utseendemessig.


Tør du å legge ut bilde av deg selv på nettet, både her og der?

Vel, jeg gjør ihvert fall det. Spiller for øvrig ingen rolle, for de fleste "personlige opplysningene" om meg ligger jo her på RBV likevel. So what?

Hvorfor gjør jeg alt dette tullet? Svar: Fordi at jeg har en "narsssisssissstisssk personlighet" og kan ikke noe for det *hehe*

Men, det er altså ikke riktig. Nå gjør jeg dette utelukkende for å få tak i flere medlemmer til Gruppen (babyen min) og samtidig promotere mitt budskap.

Derfor har jeg planer om å legge meg ut på flere nettsteder. På
123date finner du også min profil. Se etter "lovely", så vet du det.

Ha en fortsatt God Jul!!!

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Og når jeg har lagt meg ut over hele landet, så skal jeg
PostPosted: Tue Dec 26, 2006 2:35 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Og når jeg har lagt meg ut på nettsteder over hele landet, med bilder og linker, så skal jeg samle alt sammen i en bøling og brette det ut på bloggen min...

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: PS: Beklager villedende informasjon.
PostPosted: Sat Jan 06, 2007 10:15 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Mona Lygre wrote:
Og jeg har lagt meg ut på nettet - nesten netto.


PS: Beklager villedende informasjon, men jeg er altså påkledd. Med
Quote:
netto
mente jeg å si følelsesmessig "nakenhet", fordi at jeg følte at det var flaut å være
Quote:
singel
og flaut å si at det hadde vært ålreit å i det minste å være ens kjæreste, til tross for de dårlige oddsene jeg hadde etter at jeg hadde lagt ut den horrible "diagnosen" på nettet.

- Og nå er jeg altså så heldig at jeg er blitt kjæreste med en vidunderlig mann.

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Den som intet våger - intet vinner.
PostPosted: Sun Jan 07, 2007 7:24 am 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Thu Jan 04, 2007 5:08 am
Posts: 50
Mona Lygre wrote:
Og jeg hadde blitt veldig glad hvis du vil registrere deg på Blink slik at jeg kan få legge deg til som min venn!!!



Jegg nå er det gjort... du har en venn... til på blink nå. Etter oppsriften med bilde, navn og hele sullamitten...


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 18 posts ]  Go to page 1, 2  Next

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]