It is currently Tue Apr 23, 2024 1:53 pm



Post new topic Reply to topic  [ 6 posts ] 
Author Message
 Post subject: Pengegaver til felleskonto 3411.24.69623
PostPosted: Mon Nov 13, 2006 2:33 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Vi tar imot pengegaver på vår felleskonto 3411.24.69623.

Pengene blir i all hovedsak brukt til frimerker når vi sender ut vårt nyhetsbrev til de deltakerne (medlemmene) som ikke har internett.

Samt diverse andre opplysninger, for eksempel "navn på advokater vi ikke kan anbefale" og "navn på advokater vi under tvil kan anbefale".

Denne listen er ikke tilgjengelig via internett.

Kopieringsmaskinen min / vår er røket, og derfor må vi ta penger av felleskassen for å få den fikset. (Jeg er fullstendig raka fant nå for tiden!) -For ellers så får ikke jeg sendt ut informasjon til de nye deltakerne.

PÅ FORHÅND, TUSEN HJERTELIG TAKK FOR HJELPEN!

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Vedr. cash.
PostPosted: Sun Nov 19, 2006 10:28 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Bare til en orientering: Vi har pr. 19.11.06. kr. 1.799,31 på vår felleskonto.

Det er meningen at vi skal ha minst mulig penger i kassen, slik at det rekker akkurat til det aller mest nødvendige.

For; jeg skal love deg at det fort kan bli krangel om hvordan pengene skal investeres!

Og den slags uro har vi ihvert fall ikke "råd" til.

Det er meningen at lokalgruppene skal være økonomisk selvhjulpne, derfor må du / dere opprette deres egne kontoer, og samle inn penger der, slik at dere har penger til det som dere anser som nødvendig.

Her i Bergen må jeg ha med meg min kasserer for å få ut penger av kontoen. Og hun må godkjenne hva jeg vil bruke pengene våre på. Og hun er ikke slettest ikke slapphendt, så mye kan jeg love deg.

Men, som tidligere sagt, så er kopieringsmaskinen min røket, og nå er den til reparasjon. Jeg kommer ingen vei uten kopieringsmaskinen min, og når slike store ting ryker, så går det på felleskontoen. For ellers så får jeg ikke sendt ut vårt nyhetsbrev nr. 12 til deltakerne før jul.

Sånn er det bare med den saken.

Hvor mye reparasjonen kostet oss, skal jeg skrive inn her på denne siden. Og kvitteringer og sånt stifter jeg som sagt fast i møteboken vår.

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Penger er ikkje alt - men du verden kor det hjelper!
PostPosted: Thu Nov 23, 2006 8:24 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Penger er ikkje alt - men du verden kor det hjelper!

Tusen takk til alle dere som har satt inn penger på kontoen vår.


Jeg var inne og sjekket i dag, og nå har vi 2.899,31 kr.

Nå venter jeg bare på kopieringsmaskinen min, sånn at vi kan få ut et nyhetsbrev til jul. I mellomtiden skal jeg legge ut det forrige nyhetsbrevet, nr. 11, her på nettet.

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Last edited by Mona Lygre on Fri Dec 29, 2006 1:41 pm, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject: TEAMWORK II: Jeg har fått kopieringsmaskin!
PostPosted: Wed Dec 27, 2006 4:57 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Mona Lygre wrote:
Nå venter jeg bare på kopieringsmaskinen min,


-kopieringsmaskin-kopieringsmaskin-kopieringsmaskin-kopieringsmaskin-kopieringsmaskin-kopieringsmaskin-

Fikk telefon i dag morges, kopieringsmaskinen min stod på Jektekaien i Bergen, og måtte hentes innen klokken 17.00...

For noen år siden fikk Gruppen 5.000,- kr. av B.S. Vi sponset O.K.K. med 2.000,- kr. til en kopieringsmaskin. O.K.K. har alltid hjulpet Gruppen med kopier.

Så røk min maskin, pluss denne. Men, O.K.K.s maskin kan fikses. T.P. kjører båt, og en kollega av ham kjører også båt, og han lastet kopieringsmaskinen fra O.K.K. i Finnmark over på sin båt. Så byttet de to båtene kopieringsmaskinen ute på fjorden, og den landet her i Bergen i dag morges.

Derfor ringte jeg til R.N. og han hentet maskinen på kaien, og nå står altså maskinen her hos meg i min stue!!!

Jippi, gjett om jeg er glad! Og alt dette her skjedde i løpet av en uke.

På skjermspareren min står det følgende: Geniale forfølger ikke noe mål - de blir forfulgt av målet! Så her har det gått troll i ord.

Har jeg glemt å si at jeg har fått ny fast-telefon?, og ny mobiltelefon?, og ny brevvekt?, og husker du at jeg har fått ny pc?, og har jeg glemt å si at jeg også har en makuleringsmaskin?

Og PS: Vi har helt sikkert nok penger i kassen til å få kopieringsmaskinen fikset. For trommelen er røket, men dette er altså en nyere maskin, så jeg regner med at det går greit.

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Dec 28, 2006 5:55 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
 
Hehe, tromle tromle. (Jeg falt for fristelsen til å avspore fullstendig, just for fun. Men hvis Arild forviser innlegget mitt, skal jeg akseptere det og rødme.)

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
 Post subject: Her er en til hyggelig avsporing:
PostPosted: Fri Dec 29, 2006 10:36 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Her er enda en til hyggelig avsporing:

Jeg glemte å si at jeg fikk fast-telefonen av min sønn til jul. Han gav meg også en dvd-spiller og en mp3-spiller.

Og husket jeg på å si at jeg er verdens heldigste mamma til verdens skjønneste gutter? Og at jeg er veldig, veldig lykkelig?

(Spesielt når jeg får tjangs til å erte bv litt.)

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 6 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]