It is currently Thu Mar 28, 2024 7:30 pm



Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 
Author Message
 Post subject: Johanne Skjølberg, Mosjøen skole
PostPosted: Fri May 22, 2015 9:59 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
-rom-
HAR NOEN PROBLEMER MED JOHANNE SKJØLBERG/-
ledelsen ved Mosjøen skole?

Da har jeg fått nok av barneskolens ledelse her i Mosjøen. Og jeg har kokt over til gangs. Merk: Det er ikke kontaktlærerne jeg har fått nok av, men skolens ledelse ved Johanne Skjølberg, og skolehelsesøster.

Inspektør/leder Johanne Skjølberg er en stor drittsekk.

For det meste trives- og til dels stortrives våre barn på skolen. Vi har hatt TO unntak av våre TI barn. Begge gangene svikter skolesystemet totalt.

For det ene barnet var marerittet over, og hun skulle skifte skole til høsten. For dette kviterer Johanne Skjølberg med barnevernsmelding. (Den andre saken ligger langt tilbake i tid.)

Siden barnet var sosialt sterkt, utadvendt og snillere enn de fleste i utgangspunktet, så må jo skolen ha ødelagt barnet om de mener barnet trenger adekvat hjelp i framtiden.

Først svikter skolens ledelse totalt og så skyver de ansvaret over på barnet og foreldrene gjennom barnevernsmelding. Da er det liksom ikke skolen det er noe feil med, om de lykkes alliere seg med det såkalte barnevernet mot familiene. Da kan skolen spille rollen som hjelperen etter at de har tillat år med plaging og isolering.

Dette er jo en kjent taktikk fra skoler over hele landet. De driter på draget og skylder på barnet eller foreldrene. Som maktmiddel for å trumfe igjennom sin ukritiske versjon allierer de seg med det såkalte barnevernet.

https://www.google.no/search?q=Johanne+ ... sk+venstre

http://www.mosjoen-skole.no/ipub/pages/ledelse.php

http://www.mosjoen-skole.no/ipub/media/ ... 281%29.jpg


-rom-

EDIT - Legger inn kommentarer fra Facebook:

Sigrun Grønås Ja, helt klassisk framgangsmåte
Liker · Svar · 3 · 22. mai kl. 19:52
Hilde Heløy Håper jeg får inspektørjobben ved Granmoen oppvekstsenter - da blir det iallfall andre boller på en av Mosjøens skoler.
Liker · Svar · 3 · 22. mai kl. 20:40
Arild Holta http://www.mosjoen-skole.no/ipub/media/ ... 281%29.jpg
mosjoen-skole.no
Liker · Svar · Fjern forhåndsvisning · 1 · 22. mai kl. 21:03
Arild Holta Johanne Skjølbergs profil:
https://www.facebook.com/johanne.skjolberg?fref=ts
Liker · Svar · 1 · 22. mai kl. 21:05 · Redigert
Alf Magne Henriksen Hei Arild ! Vi er oppe i 9 barn så da vet vi jo at vi er en ekstra utsatt gruppe (med mange barn) Vi har kampet uttalelige kamper med kværnå.

Å det har vært drepende på kropp å sjel, og mange skorper etter sår Uttrykksikonet frown

Vi gir aldri opp om så det blir min død, det er dog en trøst å vite at, det er maktmisbruk med satanistiske hensikter fra barna kverna. satt i et sinsykt ond pengesystem på lik linje med menneskehandel.....

Det er godt å vite at Barna har det godt hos vi som er foreldre og ikke i et system fra helvete.

Jeg har delt en del personlige mailer med deg, hvis du vil så kan resten av siste sak sendes.

Jeg og konen må takke deg og din kone får at dere alltid har vært en kjempe støtte, som har øyne for rettferd og den virkelige sannheten.

Hjertelig Hjertelig Tusen takk for en medmenneskelig innsats fra dere uten sidestykke.

Du / Dere er våres forbilder mer enn dere kan forestille dere Uttrykksikonet heart

Takk Uttrykksikonet heart
Slutt å like · Svar · 8 · 22. mai kl. 21:24
Marita Jeanette Duracellkanin Holta Uttrykksikonet frown
Liker · Svar · 23. mai kl. 04:44
Dung Svalland Det stemmer her og med Kåre Byremo som sosial lærer på Krossen skole i Kristiansand og helsesøster. De står bak kidnapping av mine tre barn sammen med barnevernet.
Slutt å like · Svar · 1 · 23. mai kl. 06:38

Alf Magne Henriksen Eg klarer ikke å like Uttrykksikonet frown har ikke ord, eneste jeg kan si er at vi føler med deg / dere...Uttrykksikonet heart
Slutt å like · 2 · 23. mai kl. 07:45 · Redigert
Arild Holta
Skriv et svar ...

Julija Lande Factum est at skolens skrøpelighet samarbeider med bv bak foreldrenes rygg.. Det har skjedd på flere skoler jeg har jobbet. Grove eksempler fra Seterbråten, Bjørndalen, og Lusetjern skole. De fleste slike forrædere har en psykiatrisk diagnose som den "såkalte sosiallærer fra Lusetjern skole". Arild Holta , ta dem alle som en!!!
Slutt å like · Svar · 5 · 23. mai kl. 07:34 · Redigert
Knut-Helge Jacobsen Er det ikke slik det er ? Hele den kommunale flokk jobber jo under samme kommunevåpen dessverre!
Slutt å like · Svar · 4 · 23. mai kl. 07:43
Julija Lande De er tomme sekker, spreng dem....
Liker · Svar · 2 · 23. mai kl. 07:46
Natalie Iselin Grødeland fy søøøren førr noen drittsekker
Slutt å like · Svar · 3 · 23. mai kl. 08:29
May- Harriet Seppola Det er tragisk at slike menensker skal beholde sin stilling, når de avviker fra å gjøre en god jobb, sender de bekymring til barnevernet , ved siden av helsepersonell er de de fremste angivere mot familier.
Liker · Svar · 3 · 23. mai kl. 09:16
Arild Holta Dette skaper lidelse for både barn og foreldre. Signifikant forskning viser at barnevernet gjør det flere ganger dårligere enn f.eks rusmisbruker mht oppvekstvilkår/prognoser for barn.

Det er så utrolig dumt at det skulle ikke være mulig.

Goebbels velkjente uttakelse om at _hvis du gjør løgnen stor nok og gjentar den, så vil folk til slutt tro den_, er ikke en unskyldning for den ekstreme fordummelsen.

Mennesker har et personlig ansvar for å ikke påføre andre lidelse og tortur. Det ble klart slått fast i nurnberg prosessene.

http://no.wikipedia.org/wiki/N%C3%BCrnbergprosessen

Nå har imidlertid Norden forfalt så til de grader at samvittighetsfrihet ikke lengre er ett honnørord. Med Sosialistisk Venstre og slike som Johanne Skjølberg som applauderende fanatikere.

Det er tragisk at slike mennesker får arbeide i lederstilling og overfor barn og foreldre.
Nürnbergprosessen - Wikipedia
Nürnbergprosessen er en betegnelse som er bruk om rettssakene mot de ledende tyske nasjonalsosialistene...
no.wikipedia.org
Liker · Svar · Fjern forhåndsvisning · 2 · 23. mai kl. 13:34
Arild Holta Resultatet av å leve med barnevernspress finner man i f.eks denne norske forskningen nedenfor.

8 ganger flere barneselvmord, en dramatisk økning i kvinneselvmord drevet fram av deres "søstre" i skole, barnevern etc.

Helseproblemene rapporten avdekker, og dødsfallene, er "interessante". Den statistikken ser vi når medlemmene på forumet jeg driver, og medlemmer i barnevernsgruppene på Facebook dør. De har en dramatisk økning i helseproblemer og dødsfall.

For meg personlig betyr det at jeg får stadig flere alderdomsrelaterte problemer i en alder av 51 år. Dette i en slekt hvor man har gener for å bli 80-90 nå, og mer når jeg blir gammel.

Kort sagt stjeler disse mennskene liv og helse fra oss.

Det er ikke mulig å akseptere dette!

http://www.nibr.no/filer/2005-12.pdf
Liker · Svar · 4 · 23. mai kl. 15:10 · Redigert
Arild Holta Her er litt om stresskader, typiske symptom og annet.

http://en.wikipedia.org/wiki/Stress_%28biology%29...

Det er selvsagt en del psykobabbel i en slik artikkel. Ikke-evidensbasert "psykologi" er dessverre en del av den vestlige kultur.
Stress (biology) - Wikipedia, the free encyclopedia
en.wikipedia.org
Liker · Svar · Fjern forhåndsvisning · 23. mai kl. 15:34
Arild Holta Her er mer, inkludert litt om skadevirkninger av forstyrret kortisolnivå, hvilket stress skaper.

http://en.wikipedia.org/wiki/Cortisol#Other_effects
Liker · Svar · 2 · 23. mai kl. 15:44 · Redigert
Alf Magne Henriksen Veldig trist at ikke flere får øynene opp for hvor stor løgnen er i Norge mm.

-rom-

Jeg arbeider oftest uten bilder på Facebook. Derfor er f.eks icon og bildet av Skjølberg ikke med her over. Men det ligger altså på Facebook. Jeg arbeider litt fort, for jeg har det travelt. Våren kan ikke utsettes, og jeg må gjøre ferdig arbeidet med hagen her i nyboligen. Innkjøpt hekk, sjeldne lilla poteter mm, må ned i jorden som må forvandles fra grus til fruktbar jord.
-rom-

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Johanne Skjølberg, Mosjøen skole
PostPosted: Sat May 30, 2015 3:43 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
-rom-
Følgende la jeg nettopp ut på Facebook.

DET HJELPER Å PUBLISERE

Jeg er anmeldt for å legge ut informasjon på nett for å informere om overgrepene inspektør Johanne Skjølberg og helsesøster Inger Lise Hammer driver med, og forsøker å eskalere.

Overgripere i offentlige etater bruker anmeldelser som maktmiddel for å tvinge sine ofre til taushet.

Jeg mistenkte Johanne Skjølberg for å ha en del sterke narsissistiske sider. Når mennesker stikker hodet frem i alskens situasjoner, uten å komme med en eneste prestasjon, så er det grunn for slik mistanke. Ikke minst siden de søker posisjoner som gir makt og publisitet. Denne mistanken har jeg fått bekreftet.

I et møte hvor jeg ble all for sint, så har nå skolen gått "fem på" og skriftlig fremstilt Johanne Skjølberg både som helt og offer. Helteroller og offerroller er klassisk såkalt narsissistisk adferd.

Den tredje klassiske narsissistiske adferden er HEVNEN. Skolen, med Johanne Skjølberg i spissen, ikke bare overdriver i barnevernsmelding, men LYVER. Nå går de for å ødelegge familien. Narsissister er grusomme hevnere.

Når det gjelder behovet for helterolle så har Johanne Skjølberg vert Sosialistisk Venstre-politiker lokalt. Nå har hun mulighet til å bli hyllet av fanatiske partivenner som applauderer barnevernets tortur av barn. De bryr seg ikke om de 8-doblede barneselvmordene under det såkalte barnevernet. Eller den dramatisk økningen i kvinneselvmord de mer eller mindre sosialistiske eller moralistiske medsøstre i det offentlige driver frem.

De leker kvinnekamp mens de driver fremst barn og kvinner i døden gjennom dramatiske økninger i selvmord, sykdom og ulykker. Dette har vi norsk forskning og statistikk som viser.

At ideologi skaper overgrep har vi også forskning på. Barnevernet er i hovedsak en ikke-evidensbasert etat. Det som ikke er av høy evidensgrad heter ideologi, moralisme, synsing, maktbegjær, etc.
-rom-

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Johanne Skjølberg, Mosjøen skole
PostPosted: Sat May 30, 2015 3:46 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
-rom-
Det jeg er anmeldt for må være det som står øverst her og tilsvarende mm på Facebook.

Jeg kopierer hit en del fra Facebook:
-rom-

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Johanne Skjølberg, Mosjøen skole
PostPosted: Sat May 30, 2015 3:47 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
-rom-
27. mai kl. 03:01 ·

Jeg har fått nok av at dumme maktmennesker forsøker styre i mitt liv, og beklager at jeg føler for å legge ut dette som nok virker arrogant i første omgang. Men har man et åpent sinn med ettertenksomhet, så tror jeg man kan lykkes forstå meg.

Jeg vet ikke hva min IQ _SKULLE_ HA VERT. 2000-tallets forskning viser at IQ påvirkes av arbeidsminne i hjernen, og arbeidsminnet skades av stress. Det gir en sammenhang mellom stress og minskende IQ. Det såkalte barnevernet har vert et kontinuerlig pressmoment og det merker alle som relaterer mye til meg: Mest tydelig er at jeg sliter veldig med minnet. Jeg er stress-skadet.

På IQ-tester har jeg likevel aldri scoret dårligere enn hva snitten er i de aller lengste/høyeste utdanninger. For noen år siden arbeidet jeg litt med minneproblematikken min, og de rundt meg kommenterte at "nå husket du jo litt"...

Da scoret jeg 143 på en IQ-test som virker være ganske streng (snitten virket da til å være godt UNDER hundre for testen). Altså rundt 50% høyere enn snitten på den testen...

I Norge er det en trussel mot sosialdemokratiets likhetsideologi å score høyt på IQ. Man kan nemlig ikke utdanne folk til å manipulere like mange tanker i hodet samtidig, som en del med høy IQ kan. Man kan ikke gjøre folk lik. Mange med høy IQ lykkes "se" vanskelige sammenhanger som andre ikke er i stand til å se, hvor mye de enn vil. Selv om "trening gjør mester". Det er som med sjonglering i et kott med lavt tak: Det er begrenset hvor mange baller som kan være i luften på en gang. Slik er det også med hodet: Desto "trangere", desto færre tanker på en gang. Og dermed blir kompleksiteten i tenkningen nødvendigvis mindre. Er oppgaven for kompleks og ikke enkel å forenkle, så MÅ man ha høy nok IQ for å løse den.

Det er ikke noe galt i å ha lav IQ. Det er kun umoral som er galt. Men når folk med middels IQ skal herske over folk med høy IQ, så er det på samme måten som når psykisk utviklingshemmede hersker over de med normal IQ. Ja, faktisk er forskjellen på de med middels intelligens og de med høy like stor som forskjellen mellom sjimpanser og middels intelligente.

Det siste høres jo sinnsvakt arrogant ut. Men likevel er det virkligheten. Sjimpanser kan ha IQ på over 50. Snitten hos mennesker er gjerne 95-100.

Er IQ alltid viktig? Nei. Lykke er alltid viktig. Lykke krever frihet.

Er IQ viktig for alle typer jobber? Nei. Jeg kom over noen gode sitat:

- Man behøver ikke å ha høy IQ for å egne seg som leder, og IQ er bra [for vanlige ledere; min kom.] inntil en viss grense. Det er ikke nødvendigvis en fordel å være for intelligent. Med en IQ på over 130 tenker man ofte for raskt til at andre kan henge med og blir for forskjellig fra menneskene man skal lede, mener Karl-Åge Midbøe.

-Ekstremt høyt intelligente mennesker ønsker gjerne heller å fordype seg i et fagområde og vil bli sett på som for annerledes og originale til å passe i en mal som en definert lederrolle gjerne er, sier psykolog Bjørn Z. Ekelund i Human Factors. Bjørn Z. Ekelund er administrerende direktør i Human Factors og en av de mest erfarne organisasjonskonsulenter i Norge.

http://www.konsulentguiden.no/index.cfm?id=240458

Kort sagt: Lederne på skolen er mindre intelligente enn meg. Jeg passer ikke inn. Men de skal være med å dirigere livet mitt.

Når alle mulige byråkrater skal fortelle meg hvordan jeg skal leve (denne gangen ved hjelp av et skrullete barnevern), så har jeg innsigelser mot det de sier. Nå sist hadde jeg et møte med skolen. Johanne Skjølberg, skolens nestleder, skjønte ikke en dritt av hva jeg BEVISTE med EN kommentar: "Signifikant forskning sier..." Ikke var det sååå vanskelig heller... Sannheten var imidlertid på tvers av systemidiotien. Men jeg som forstår mer enn dem, skal altså sitte der dumt og være enig.

Hva om man setter noen hyggelige mennesker nermest med lettere psykisk utviklingshemning til styre Johanne Skjølbergs gjøren og laden? Tro om hun da hadde forstått? Vel, jeg tror mange hadde rasjonalisert bort for å ikke oppdage egen utilstrekkelighet. I psykologien snakker man da om forsvarsteknikker. De inkluderer en mengde tankefeil.

Før jeg var 40 år førte jeg statistikk over det jeg leste, og kom opp i tilsvarende nesten 50000 kunnskapssider. Siden har jeg ikke giddet å telle. Det har vert viktigere at kunnskapen er av høy evidensgrad. Fordi jeg vil ikke fores med alle myter som er innbakt i dårlig kunnskap (som man lærer på skolene!). I denne kunnskapsmengden finnes det også en del tusen sider psykologi. De ca 200 forskningsprosjektene relatert til familie, barn og barnevern jeg har kommentert på Forumet, er kunnskap kommet etter de "50000".

En doktorgrad tilsvarte i USA ca 10000 boksider. I Norge ca 15000. (Avhengig av hvor konsentert kunnskapen er. Mattematikk kan være svært mye mer konsentrert enn annet. Romaner er gjerne i motsatt ende...)

Systemidioter lykkes gjerne aldri med en faktabasert analyse av hva som er alvorlig galt med det de driver med. Men det gjør faktisk jeg. Likevel er det jeg som skal være den lydige hunden som skal danse etter deres pipe. Har de en sjelden gang IQ til å fortså noe virkelig komplekst, så mangler gjerne viljen. (Faktisk har jeg kun møtt et par leger som virker forstå når jeg forklarer ting som må ha flere årsaker. Da er det noen ganger vanskelig å presentere helseproblemer.)

Det er undertrykkelse å forkaste folks forståelse og evner.

At det også er undertrykkelse mot hvem som helst å gå inn for å lage et helvete med et liksombarnevern, bør være klart for alle.

Men det var ikke på grunn av undertrykkelse av mine evner jeg ble for sint i møtet med skolen. Det var fordi de er en trussel mot våre barn, og i en slik situasjon fordømte oss for å ikke ville vårt barns beste.

"- Dette er ikke til deres barns beste!"

Idioter!

Det bør virkelig ikke disse drittsekkene si. Etter år med DERES ødeleggelse for vedkommende barn. Hverken til folk med høy(t) eller lav IQ eller kunnskapsnivå.

Det neste som ble sagt var helsesøster noe hysteriske: - Kom dere ut! Da var vi på vei bortover gangen.

Fordelen jeg har mot andre som blir presset over evne, er at jeg skal lykkes få disse undertrykkende klovnene inn i historiebøker eller framtidige dokumentarer. Sann mine ord! Det de gjør blir bl.a foreviget på internett.
-rom-

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]