It is currently Sun Apr 28, 2024 8:09 am



Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 
Author Message
 Post subject: I går hengte jeg opp plakater
PostPosted: Fri Aug 04, 2006 4:15 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
[face=Arial]
I går hengte jeg opp plakater[/face]


Oppropet
Disse er fra den nye kampanjen - oppropet mot barnevernsovergrep. Det fine med dem er at folk kan dra av en liten lapp med internettadresser og telefonnummer. Så kan de gå inn på internettsiden hjemmefra.
:arrow: "Opprop"
:arrow: "Signer"

BarnasRett.no
BarnasRett.no har en mengde gode artikler og oppdaterte nyheter. De trenger all den oppmerksomhet de kan få. Så jeg hengte opp plakat også for dem.
:arrow: Plakat, BarnasRett

(Skulle du være fristet til å henge opp plakater, så har BarnasRett ytterligere en plakat.)

Redd Barna Våre
Denne anbefaler oss, r-b-v. Den ble også hengt opp. Den er forbedret litt. Ta en titt så ser du at jeg har regelrett "fyrt den opp" på andre linje...
:arrow: Barnevernshelvete

Diverse
Kunne ikke dy meg for å henge opp en av de plakatene jeg tidligere hengte opp. Rett før jeg ble anmeldt for spredning av plakater og politiet hentet PC-utstyret. PC-utstyret er levert tilbake og saken er henlagt. Det tok imidlertid nesten 1 år og 4 måneder. Er ikke helt sikker på om den ene siden plakaten omtaler - home.no.net/bvoffer - er oppegående lengre. Tre av fire anbefalte sider fungerer med sikkerhet. :)
:arrow: Barnerov

Disse anbefaler jeg også:
:arrow: Logikk1
:arrow: Logikk2


Årsaken til at jeg skriver dette er: Gjør likedan! Heng opp plakater. Få ut budskapet.
|-}

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: plakater
PostPosted: Sat Aug 05, 2006 2:44 am 
Offline

Joined: Wed Jul 12, 2006 3:39 pm
Posts: 31
Location: rogaland
:D plakatene var bra de. tenkte bruke noen av de samme fordi de vi har delt ut og hengt opp er litt kjedelige .ligger kopi av disse på fampo.no
nå råder jeg jo de fleste barnefamilier og emigrere til familievennlige tyrkia pga, det siste mediasaken om berykta stavanger barnefjern!
blir spennende og se om komunaldirektøren, og de andre som vet om overgrepene i stavanger,skjekker forskjellen på avdeling nord og sør i stavanger barnefjern, for da ser de at avdeling nord har flest omsorgsovertakelser.
nytter ikke og klage til fylkesmannens saksbehandlere heller:
de vgjør som alle andre og fraskriver seg alt ansvar.
er flott vi får dette skriftligt, så vi kan bevise at lokalpolitikerne ikke gjør en døyt. :D
gunn nylen hos fylkesmannen i rogaland er hvertfall flink til ikke ta jobben alvorligt,så får se hvordan det går, når vi får snakke med fylkesmannen personligt.
syns det er bra at folk kan få litt innsikt i barnevernets arb,metoder
for det er jo dette vi foreldre ikke har?
er som regel det disse skadedyrene i offentlig sektor kaller det, barna må fjernes fordi:
foreldrene mangler innsikt og ser ikke barnas behov.
har masse tid til kjøre runt og levere personligt i postkasser i hele rogaland, er vel det eneste fornuftige jeg kan gjøre, etter at jeg har vært surrogatmor for staten.
heldigvis har vi grunnloven,ytringsfrihet,menneskerettigheter og lov til egne meninger i komunisstaten norge :wink: hipp hurra for NORGE!!
stå på, kansje vi kan hjelpe andre,pluss at vi treffer kansje andre i samme situasjon?
norge er ikke så stort vet du.

_________________
LC"R-B-V.NET


Top
 Profile  
 
 Post subject: STAVANGERPLAKATEN :-)
PostPosted: Sat Aug 12, 2006 3:14 am 
Offline

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:57 am
Posts: 36
Dere fra Stavanger har jo fått egen plakat om han som med stort hell spiller Djevelen :twisted: overfor mødre og fedre.

:!: Hvem trenger å dø for å komme til helvete når de kan kontakte barnevernet i Stavanger?

:idea: Se under plakater på forumet. Finner dere det ikke, søk på plakater. Søkefunksjon øverst (link). Skriv plakat, og vips, så finner dere det.

_________________
"Dem som aldri har gjort en feil har aldri prøvd noe nytt." (Einstein)
Fyrifora er stadig pappa i nye situasjoner.
Fariseiske "barnevernere" har glemt sine feil.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 10 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]