It is currently Tue Apr 23, 2024 3:32 pm



Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: Barnevernsaksjonister radikaliseres
PostPosted: Sun Jan 27, 2013 2:32 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
-rom-
Barnevernsaksjonister radikaliseres

I flere år har jeg hevdet at den politikken myndighetene driver mot familier kommer til å bevirke at myndighetene føler behov for mer politi. Dette fordi at kampen mot barnevernsovergrepene kommer til å radikaliseres og akselereres.

Når mennesker får både et ideologisk og faktabasert forsvar for sin motstand mot å bli ødelagt, så skjer det noe med dem. De finner seg ikke lengre i å bli herset med. Å bli flere hjelper også.

Motstanden vil da utvikle seg til sivil ulydighet, aksjoner, direkte fysisk motstand, væpna aksjoner, etc. Mennesker som VET og kan bevise, yter mer mye motstand enn de som blir overkjørt mentalt.

Vi legger ut mengder med bevis på nett i form av dommer, juss, opplevde historier, etc. Og vet hva det kan føre til. Jeg har vel lagt ut lenker/kommentarer til rundt 150 forskningsprosjekt eller artikler om respektive.

Med de siste dagers begivenheter er det kanskje en del flere som oppdager at dette er potensielt mulig at man får mer voldelige konflikter. Jfr retorikken bestemte steder på Facebook…

Det er den som angriper som er ansvarlig for skadene FORSVARET gir. Det er barnevern, politi, politikere, de nyttige idiotene dommerne, psykobablerne, m.fl. som er ansvarlig for det som skjer om deler av miljøet mot barnevernsovergrep velger voldelige metoder i forsvar.

Jeg har altså advart for døve ører om at dette kommer til å skje.

F.eks i debatt med denne KrF-politikeren (sitat):

"Politikerne må nok øke mengde politi om det såkalte barnevernet skal få fortsette sine overgrep uten selv å ta skade."

viewtopic.php?p=30650#p30650

Arbeidernes kamp hadde f.eks aldri fått samme vind i seilene om ikke noen gav dem en ideologi som arbeidsredskap (sosialismen). Vi har mye mer enn ideologi: Vi har fakta og forskning - bevis. Masse.

Jeg er altså svært bevisst at det vi holder på med også vil gi næring til grupper og individ som går lengre enn meg.

Min holdning er at myndighetene kan takke seg selv.

Bekymringen er at propaganda-aparatet (inkl. det meste av større media) skal bruke effekten i dramatiske handlinger på en slik måte at det skader saken. Det har skjedd før i historien.

Håper dette ble forståelig.
-rom-

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]