It is currently Sat Apr 27, 2024 5:58 pm



Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: Adolph, her er svaret jeg lovet
PostPosted: Sun Jul 16, 2006 3:38 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Bakgrunn for denne postingen

Adolph, her er svaret

Det vanlige mytene om at pressen ikke får innsikt
Quote:
Jeg sier ikke at barnevernet ikke gjør feil. Men, problemet med disse sakene er jo at barnevernet ikke kan fortellee pressen hvorfor de henter barna.

Det er feil å gi inntrykk av at pressen ikke får vite barnevernets synsvinkel. I følge loven så har foreldre rett til sakens dokument. Det inkluderer de subjektive og gjerne oppkonstruerte beskyldningene fra familiebødlene på barnefjernkontoret. Det er tilgjengelig hos den overfalte familien.

Quote:
VG er gode på dette, Kristian Bang Smell har løst barnevernet fra taushetsplikten, bla bla bla. Men, Hr. Bang Smell kan ikke løse barnevernet fra noe som helst, taushetsplikten er der for å beskytte barnet senere, ikke for å beskytte eller skjule at BS er utvist fra Ukraina for kjøp av sex med mindreårige og dømt for utuktig omgang med en 3 år gammel gutt i Zambia, men at han spadde opp noen dollars og fikk forlate landet. B.S. kan ikke oppheve noe som helst.

Det er feil. Loven gir foreldre rett til å handle på vegne av sine barn - en rett foreldre har hatt i tusenvis av år. Det såkalte barnevernet driter i loven. Lovløsheten i barnevernet har vi begynt å dokumentere her. Det er så mye at det vil ta en del år å få det systematisert.

Litt fra fylkesnemdas behandling av "uthenging" (les: publisering) på nett i Fredrikstad-saken. Det er nok ikke så skadelig å offentliggjøre at noen kjemper for barna.

Menneskerettighetsbrudd og morro
Quote:
I slike tilfeller hadde det naturligvis vært fint om folk i barnevernet hadde litt humor, og spanderte tur for VG og B.S. til Zambia, for å diskutere saken der....

Det er ikke morsomt med en etat som driver med menneskerettighetsbrudd. Ikke er det morsomt med folk som ikke bryr seg om at Norge er dømt for menneskerettighetsbrudd uten å la seg korrigere.

Barnefjernere og andre sladrekjerringer...
Quote:
Før i tiden, på 70-80 tallet var barnevernet løsmunnet, i dag holder de tett. Jeg har sett, ikke personlig men på gode venner, hvordan et løsmunnet barnevern virker, og det er ikke vakkert.

Barnefjernerne skravler til skole, helsestasjon, naboer, leger, psykiatri, barns venner etc. De kaller det utredning. Jeg har personlig erfaring med sosialleder Venke Abel og hennes venninne Anne Lise Bangsund i Vefsn barnevern. Har enda ikke fått den etterlyste oversikten over telefonsamtaler. Tross lov om at jeg skal få innsyn i alt. Hvorfor ikke kalle det dokumentunderslag eller ulovlig overvåking?

Skal det dramatiske legalisere overgrep?
Quote:
Og jeg har bodd sammen med en kvinne som ble voldtatt av sin far og kompisene hans, far ble dømt. Likevel kunne vi ikke besøke hennes bestemor, fordi hun fortalte jævelen at datteren hans var der, og han forsøkte å få kontakt med henne. Det skal godt gjøres å få en mor til å forstå at hennes sønn er et svin, som ikke skal komme i nærheten av sin egen datter. For en mor, er det alltid håp om forsoning...

Jeg har bodd sammen med en kvinne og gjør det fortsatt. Barnefjernsarbeiderne skårer skyhøyt på skilsmissestatistikken og er ofte for følelsesmessig forkvaklet til å ha et familieliv.

Ellers driver du her følelsesmessig manipulering. Dåring kalte man det i gamle dager. Når man hengir seg i det kalles det gjerne selvbedrag. Av dåring dåre eller motsatt.

Fordi: De aller aller fleste barnefjernsaker er ikke av en slik dramatisk karakter. Fikk du med deg dette poenget, Adolph?

Mer av medisinen fjerner bivirkningen!
Quote:
En av de tingene jeg angrer på her i livet, er at jeg ikke grisebanket ham til rullestolen når jeg hadde sjangsen til det. Og barnevernet? Ja de visste om det lenge før de måtte gripe inn, dvs når far gikk direkte i fengsel uten å motta 2000 kroner. Naboer tipset dem, øyenvitner tipset dem, politiet SKREK om at noe måtte gjøres. Selv skolen reagerte, til tross for gode karakterer.
Hvem skal overta ansvaret, Holta. Bestemor som er ute etter forsoning, vennene som var minst like forfyllede og deltok i jævelskapen, hvem faen skal ta ungen?

Først dokumenterer du at barnevernet ikke taklet ansvaret og så skriker du etter... barnevernet? Hva går det av deg. Vi har hatt forskjellige varianter av barnevern i over hundre år. Det har aldri fungert. Ta konsekvensen av det. Bli rasjonell! Barn blir ikke plaget av gerninger om gerningene sitter i fengsler eller arbeidsleire til støtte for ofrene. Det synes jeg er flott barnevern og det er politiet som skal utføre det.

Du har ikke studert libertarianisme og trolig lite annet
Det som avslører deg er at du ikke takler prinsipper, logikk i filosofisk betydning, samt måten du bruker språket. Indikasjonene er for mange. Du er en narsissist som spiller kunnskapsrik. (Jrf begrepet "studert" under.)
Quote:
Yttringsfriheten er hellig, selv slikt bunnskrap som deg skal få ytre seg, men jeg har enda til gode å finne en ideologi som tilnærmelsesvis kan løse de problemene virkeligheten skaper, og den ideologien du bekjenner deg til er hinsides det meste jeg har studert. Inklusive kommunisme, nazisme (vel, nazisme er ingen ideologi, la oss si facisme med nogo attåt), zionisme og bullshitisme.

Jeg er libertarianer, mer liberal enn liberalister. Mer fri enn anarkister. Mer prinsippfast enn de aller fleste grunnet mye objektiv moralfilosofi og troen på det absolutte. Holdningene mine oversendte barnevernet fylkesnemnden. Det kalles politisk forfølgelse. Anne Lise Bangsund på barnefjernkontoret stod bak. Slikt er vanlig blant barnefjernerne.

Barnefjernerne har nå tapt saken mot oss. De holdt på i 18 år, idiotene. I femten år var jeg høflig. Aldri mer.

Desto galnere det blir, desto mindre galskap får vi
Selv påstått dårlige familier gjør en bedre jobb enn barnevernet. Det forholder jeg med rasjonelt til. Stikker ikke hodet i sanden og tror mer av galskapen lager mindre galskap.

Quote:
Du lever i en tenkt verden, Holta. Vi som bebor jorden kan ikke diskutere med deg, for du er ikke her hos oss. Du bor ett eller annet sted der ute, i en annen dimensjon, som kun eksisterer i dine egne fantasier. Du er den personifiserte god-dag-mann-økseskaft.

Logikk og prinsipper kolliderer med de sedvanlige. På samme måte som 2+2 ikke blir 5 når man ønsker det. Vanligvis kalles ikke logikk og prinsippiel tenkning for fantasi. Forskning viser at barnefjernerne gjør mer ondt enn godt. Forskning fornekter livsløgner men kalles likevel ikke fantasi.

Litt om mitt personlige helvete
Quote:
Alt som ikke passer inn kan oversees som løgn eller uvesentlig, alt ikke DU personlig har sett finnes ikke, mye fordi du er for feig til å omgåes dem som har gått til Helvete.

Hva jeg personlig har sett??

Jeg giftet meg inn i den mest berykta familie på midt-Helgeland. To av min kones søstre er døde av anorexia. Hilser på alkisene og andre familievenner. Har fått ødelagt mye av livet av mennesker som har gått inn og ut av psykiatriske sykehus. Det tok 20 år før jeg tok et knallhardt oppgjør for å beskytte meg og mine. Det skulle et sinnsykt barnevern til før jeg boikottet subjektive mennesker som brukte det eller lot seg bruke.

Med små barn nektet jeg selvsagt voldelige alkoholiserte å komme inn i vår leilighet. Vi hadde jo problem med han som var den mest berykta i distriktet...

Quote:
Noen av oss gjør det, vi gir ikke opp kompiser fordi de har blitt junkier. Om ikke annet kan de lære oss noe om den siden av virkeligheten, og det er nyttigt.

Slikt bruker barnefjernkontoret mot folk. De oppkonstruerer at man drar dette miljøet inn på barna sine og skader dem. Jeg kaller det omsorgsfascisme.

Som sagt så tålte jeg mye. Nevnes kan beskyldninger om pedofili, massevoldtekt, ødelegging av kroppsdeler, mordtrusler, svindel, hjernevasking, psykopati, hallik etc. Jeg har innfunnet meg med galninger inkludert en psykotisk som har truet meg på livet. Jeg skulle forsvinne skrev han etter å ha skutt min svoger. (Svogeren overlevde). Vi gikk og dukket for vinduene grunnet galningen. Jeg boikottet dem ikke da heller.

Grensen gikk når nære personer i familien beskyldte oss for å svelte barna. Barn som er gode i idrett og store for alderen. Dette overfor den manipulerende Anne Lise Bangsund på barnefjernkontoret.

Når nære mennesker meldte oss til barnevernet etter at jeg nektet å gå i fengsel for et justismord, ja, da gikk det over grensene. Jeg var hjemme for å passe et barn med klumpfot og to små. Dette måtte jeg skjule for judasene i nær familie. Vanskelig for kona å dra med seg tre små barn på handletur i Nordland på vinteren. Mye snø, vanskelig med tre barn i vogn, vet du. Greit å vente til sommeren med soning. At familie - inkludert de med klippekort i psykiatrien og med rusproblemer - ikke vitnet og støttet meg i retten - tross at vandelen min ikke har vert noe å si på - kunne jeg tolerert.

Grensen går når mennesker blir direkte farlig for mine nærmeste. Anne Lise Bangsund ville ta barna fra oss. For den belastningen hun påførte min kone og barna skulle hun vert plassert i en arbeidsleir til støtte for barnevernsoffer.

Grensen gikk også når en dame snøvlende i fylla hevdet jeg elsket henne og ikke kona. Og diverse annet. Eller når en annen ønsket bytte ut gubben sin med meg i ny og ne. Jeg omgås ikke mennesker som forsøker ødelegge forholdet til min kone.

Det minner om fylleprat!
Quote:
Vi stikker ikke av når folk utleverer seg som incest offer, vi vet at forholdet er slutt, fordi vi er opptatt på annet hold, men vi henger inne der så lenge vi kan, for noen må rydde opp etter slike fanatikere som deg, Holta. Jeg blir fristet til å bruke et ord som begynner på P. og slutter på sykopat. Men selv psykopater bor på jorden.
Faen vet hvor du er.


Det er denne type forvirra mennesker som gjør kampen mot overgrep avansert. Hvordan når man inn blant vrangforestillingene? Når inn i granskauen har jeg stukket av? Er det noe jeg ikke har gjort, så er det å stikke av fra perioder med regelrett helvete grunnet mennesker rundt oss. Menneskene som baktalte på det mest ekstreme og beskyldte meg for hva som helst, smilte jeg vennlig til i nesten 20 år. Helt til de ble for farlige for mine nære og kjære.

Fakta først, Adolph. Deretter forsøk på konklusjoner.

Du er for kort i nøtten. Trekker billige slutninger på sviktende grunnlag. FrP-sympatisørene begynner å bli litt for tilpasset den sedvanlige norske ukultur. Hvor mange barnevernsofre skal ta sine liv før du tar til vettet? Må du være sammen med en dame som er voldtatt av en miljøarbeider på et barnehjem og barnevernspedagog før du forstår? Hvor mange fosterforeldre skal få ha fosterbarn som sexuelt leketøy før du kobler inn det som kalles forstandig tenkning? Fikk du med deg at i Tyrkia-saken så har to fosterbarn beskylt denne "profesjonelle" fosterpersonen for voldtekt og sexuelt misbruk. Helt uten at det bekymret familiebødlene på barnefjernkontoret - du vet denne galne barnevernslederen i Stavanger.

En jente i en annen sak som fortvilet hevdet seg å være sexuelt misbrukt i barnevernets vold ble lagt inn på lukket avdeling. Man kan ikke si at de ikke griper problemene på en effektiv måte! Slik beskytter maktpakket sine egne. Fikk du med deg den nye forskningsrapporten som avdekket sexuell misbruk av barnevernsbarn. Sjekk kandidatene for Månedens Idiot i juni... Bloggen idioti.r-b-v.net. Forskere, departement og andre ble storlig overrasket over å oppdage virkligheten som har vert kjent i flere ti-år.

Det er grunner til at jeg kriger mot et ikke-fungerende barnevern støttet av selvpålagte idioter. Grunner gode nok til å stå på dag og natt.

Kan noen forklare meg hvorfor man skal støtte et barnevern som oftest gjør vondt verre? Jeg forstår nemlig ikke slikt på egenhånd.


_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]