It is currently Wed Apr 24, 2024 9:59 pm



Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: Fått tilbake Facebook-kontoen min
PostPosted: Sun Mar 25, 2012 7:40 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
-rom-
Fått tilbake Facebook-kontoen min

Facebook beklager på det sterkeste at jeg har blitt utestengt. De hevder det skyldes en misforståelse.

Jeg vil forsøke å ikke bruke Facebok "for mye". Vi trenger også å bygge opp miljøet på Google+ som skal ha passert 130 000 000 (hundre og tredve millioner) brukere. Facebook holder altså på å få en reell konkurrent.

Arbeidet på causes.com (fremst: Fjern overgriperen, ikke barnet!) må jeg forsøke få i gang igjen. (Har i skrivende stund ikke testet tilgangen via Facebook enda.)

Google+ er blitt det nest største av "reelle" sosiale nettsted i den vestlige verden. (Det finnes to kinesiske giganter.) Google eier også Orkut med ca hundre millioner brukere, fremfor alt i Brazil og India. Det betyr at Google har lyktes med å bli gigant i markedet for sosiale nettsteder - etter flere forsøk. (Wave med mere)

Facebook trenger konkurranse. De har vert ekstremt arrogante. Barnevernsofre har blitt utestengt i mengder, om de ikke kryper for makten. Derfor ber jeg flest mulig om å bruke Google+. Den fungerer bra, og vil få mer funksjonalitet i takt med at de lykkes, vil jeg tro.
-rom-

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]