It is currently Fri Apr 26, 2024 7:39 pm



Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: Politiet skjuler hvorfor de tok bilder i vårt hjem
PostPosted: Mon Jun 26, 2006 3:04 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
[face=Arial]
Politiet skjuler hvorfor de tok bilder i vårt hjem[/face]


Jeg har kontaktet både politiet og barnevernet for å få en forklaring. Ingen svarer.

På spørsmål fra min kone, når de var her, svarte den arrogante politien: "Det får dere nok vite senere." Så tok han bilder i roteboden, av sengen hvor barna hadde lekt og rast ut fjølene etc. Han valgte ut alt som kunne danne et bilde av at vi bodde i et rot-hus.

[face=Arial]Vi kan også bruke fotoapparat[/face]
Vi tok en stor mengde bilder og sendte kopier til barnefjernkontoret. Etter det hørte vi aldri noe mer om bildene hvor de forsøkte oppkonstruere at vi bodde i et kaos. Jeg har senere skriftlig kontaktet både de som kaller seg "barnevern" og maktpakket i politiet som deltok i konspirasjonsforsøkene. De svarer ikke på hva bildene var ment som. (Beviser som ignoreres og bevis som forsvinner, bevisbare løgner etc har vi jo erfaring med fra svindelbeskyldningene...)

Image

Jeg har også krevd innsyn i alle barnevernets dokumenter. Bildene var ikke i dokumentene det såkalte barnevernet var tvunget til å sende oss. Vi finner selvsagt ingen grunn for å akseptere at makten trenger seg inn i våre hjem og forsøker oppkonstruere barnevernsaker mot oss. Ingen skal finne seg i slikt.

De ansvarlige for overgrepene i vårt hjem - etter at barnevernets utredere hadde frikjent oss - var sosialleder Venke Abel og fagleder i barnevernet Anne Lise Bangsund.

Hvor er bildene, onkel politi og hva skulle/skal de brukes til? Hvorfor skjules det etter at vi også tok bilder samme dag. (Jrf kvitering fra fotobutikk.)

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]