It is currently Thu Mar 28, 2024 9:09 pm



Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: Må desverre advare mot Jessica Ryan
PostPosted: Tue May 17, 2011 10:59 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
-rom-
Må desverre advare mot Jessica Ryan

Jessica Ryan har meldt Liv Marit Bakke til det såkalte barnevernet. Dette basert på livlige spekulasjoner, konflikter og tydelig som en hevnaksjon. Brevet hvor dette er gjort er gjort tilgjengelige for mange.

Jessica Ryan bruker også politianmeldelser som virkemidler, og trusler om respektive. Det finnes flere kilder.

Fra første stund ble det bråk når Jessica Ryan blandet seg inn i miljøet mot det såkalte barnevernet. Noen hevdet å kjenne henne fra før og advarte mot henne. Bakgrunnen for dette har ikke jeg interesse av å grave i.

Man kan selvsagt påpeke at enkelte burde bruke/utnytte journalister og skribenter konstruktivt, men i lys av de reaksjoner man har sett, med politianmeldelser, trusler om respektive og barnevernsmelding på de hun er i konflikt med, så er jeg nødt til å advare.

Det finnes selvsagt en mengde sårede og lidende mennesker blant de det såkalte barnevernet har herjet med. Jessica Ryan er ikke i nærheten av å vise disse nødvendig empati, tålmodighet og tålsomhet. Derfor må vi advare alle som blir herjet med av såkalt barnevern, fylkesnemnden, politi etc, om at de må holde seg unna Jessica Ryan. Konflikter med henne kan fort eskalere til usaklige anmeldelser til både politi og barnevern.

Jeg vil også advare mot å være kilde for Jessica Ryan. Fordi hun i brevet til det såkalte barnevernet hevder at Liv Marit Bakke har vert kilde til opplysninger til Jessica Ryan som journalist. Det er ikke noe som fremkommer i brevet som sier at hun har fått tillatelse fra Liv Marit Bakke å informere det såkalte barnevernet om kilde.

Jessica Ryan har med sin konflikthåndtering brent broene til miljøet som arbeider hardt mot barnevernsovergrep. De som vil ha kontakt med henne kan selvsagt det. Men det er vel gjerne slik at like barn leker best, og at man bør være forsiktige med de som ikke ser farene. Man vet ikke hvilke motiv de har for å relatere Jessica Ryan.

Skulle det jeg her har skrevet ende i en politianmeldelse eller barneversnanmeldelse, så minner jeg om at straffeloven inneholder flere paragrafer mot falske anmeldelser eller mot misbruk av anmeldelser. Ikke at jeg forventer at såkalt barnevern eller politiet vil bry seg om anmeldelser/motanmeldelser. Jeg legger imidlertid slikt ut på nett, og sprer det til titusener.

Vil også si at jeg synes det er trist at det hele tok denne vendingen. Jessica Ryan kunne gjort mye nytte for seg.
-rom-

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]