It is currently Fri Apr 19, 2024 12:44 am



Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 
Author Message
 Post subject: Splittende krefter i kampen mot det såkalte barnevernet
PostPosted: Thu Oct 22, 2009 1:55 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
I kampen mot overgrep mot familiene finnes det mange splittende krefter. I denne tråden vil jeg ta opp slikt.

Noen virker BÅDE splittende og relativt samlende. Derfor er det ikke enkelt å skille ut det destruktive. Mange av de som driver med destruktive handlinger og virksomheter, gjør mye godt også. Derfor er ikke dette helt enkelt å forholde seg til.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Oct 22, 2009 2:53 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Julianna gjør på mange måter en flott innsats, men hun har imidlertid stilt seg på parti med dem som krever å få bryte GFSR sine regler, samtidig som de krever å få være GFSR.

GFSRN er pr i dag det mest tøvete som finnes i kampen mot barnevernet. Å tro at man kan misbruke andres navn, samtidig som man forkaster de andres regler, ligger et godt stykke inn i irrasjonaliteten.

Jeg er nå delvis nektet å vise min støtte til Juliannas sak, fordi jeg informerte om at såkalte GFSRN ikke er GFSR. De snylter bare på de andres navn, mens de nekter å rette seg etter de reglene som gjelder for GFSR.

Likevel vil jeg påpeke at RVB støtter hennes sak fullt ut.

Quote:
Ang. din promotering av GFSR i min gruppe

Julianna Teslia October 22 at 12:25pm
Jeg har fått beskjed om at GFSR er nå oppløst grunnet Mona Lygres avgang. Derfor er det ikke aktuelt å promotere denne. GFSRN tok navnet sitt lovlig ved å være førstemann til å registrere seg i Brønnøysund. GFSR var aldri registrert. Mona oppfordret medlemmene i GFSR om å lage egne grupper, noe GFSRN er da et resultat av. Mona gikk til sak mot GFSRN fordi hun mente navnet var stjålet, men tapte.

Grunnet dette har jeg måttet fjerne noen av dine innlegg og melde deg ut av gruppa "Min Stjålne Datter". Du kan melde deg inn igjen om/når du vil men det er ikke lov å rakke ned på andre organisasjoner.

Dette til orientering.
Mvh. Julianna

Quote:

Arild Holta October 22 at 5:46am
1. Mona Lygra måtte gitt medlemmene beskjed om det skulle være noe oppløsning. Slik GFSR er konstruert, så kan ikke Mona Lygre oppløse det hele.

2. Man tar ikke navn ved å registrere i Brønnøysund.

3. At GFSRN er en følge av Monas oppfordring, har ingen ting med saken å gjøre. De krever å få bryte reglene, og er DERFOR helt enkelt ikke GFSR. Medlem i GFSR er - helt enkelt - de personer som forholder seg til hvordan GFSR er, og som vil være medlem.

4. Mona L har ikke gått til sak, så langt jeg kjenner til... Slikt gjøres gjennom domstolene og politiet. Mona L klaget til Br.registeret. Br.registeret har ikke mulighet til å drive selvstendig etterforskning, og heller ikke juridisk autoritet til å bestemme navnerettigheter.

5. Gruppen "Min Stjålne Datter" er jeg ikke med i av egeninteresse, men kun for å støtte DIN SAK, slik vi har gjort fra første stund på RVB. Det gjør ingen forskjell på mitt arbeid, at du velger å støtte mer destruktive og splittende krefter i kampen mot barnevernsovergrep.



For orden skyld: Julianna kommer IKKE til å bli kastet ut fra RVB av denne grunn, men ren reklame for GFSRN kommer FORTSATT ikke til å bli akseptert. GFSRN vil neppe noen gang kunne bli "stueren", og aldri med dagens ledelse. De kommer forstsatt til å fungere som en kreftbyll i det arbeidet vi driver med. Det er bare trist. Vi må imidlertid forvente at slike destruktive grupperinger oppstår nå og då.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Oct 23, 2009 1:24 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Fri Dec 22, 2006 1:40 pm
Posts: 978
Location: Vefsn
Jeg regner med at dette er ren "retaliation" for at jeg- i kraft av admin her på forumet, fjernet denne suspekte og anonyme annonsen for dette "jule/luciabordet" de (gfsrn) skulle arrangere over flere dager på ubestemt sted med anonyme "forelesere", etc.

Dèt beklager jeg, men jeg beklager ikke å ha fjernet denne diffuse, oportunistiske og intetsigende reklamen deres.

Her på forumet tar vi ansvar for våre brukere.
Dette anvsvaret hadde vi ikke ivaretatt om vi ikke stanset slikt.


Mail sendt med en orientering om dette samme dag som annonsen ble fjernet, den 13. oktober 2009
Quote:
Innlegget ditt der du/dere annonserer et såkalt julebord er fjernet da det først og fremst fremmer en "organisasjon" som har etablert seg på bekostning av andre.
Dette gjør denne "organisasjonen" ****N uønsket her på forumet.
Noe du burde ha kjent til om du hadde orientert deg omkring innen du valgte å støtte disse og deres aktivitet.

Dernest at annonsen er så og si anonym i sin form.

Også; Hva meg bekjent- etter å ha forespurt, har dere heller INGEN ANLEDNING å assosiere dere med Human Rights Alert Norge.

Human Rights Alert Norge ønsker heller IKKE å assosiereres med ****N eller deres aktiviteter.


Admin RVB.net
B.E Bjorbekkmo


Jeg vil også påpeke at RVB støtter hennes personlige sak mot barnevernet fullt ut.

_________________
B.E.Bjorbekkmo
[size=75][color=red]
Gjør ALLTID og uten unntak opptak av møter, telefonsamtaler o.l. med BV etc[/color]
Dette har du lovlig og full adgang til iht [url=http://www.lovdata.no/all/tl-19020522-010-017.html#145a]straffelovens § 145a[/url], så lenge du selv deltar i samtalen.[/size]

[url=http://barnevernet.origo.no]Barnevern[/url]


Last edited by B. E. Bjorbekkmo on Fri Oct 23, 2009 12:54 pm, edited 2 times in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Oct 23, 2009 4:05 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Quote:
Julianna Teslia October 22 at 8:46pm

Takk for at du har vist din støtte i min sak, det setter jeg pris på. Men jeg vil bare oppfordre om å ikke dra frem konflikter mellom GFSR og GFSRN inn i min gruppe. Jeg vil ikke diskutere hvem som har gjort hva da jeg ikke kjenner saken mellom de to gruppene 100% fra begge sider. Forøvrig har jo jeg mer kontakt med GFSRN enn GFSR.



Joda, det er nok det som er saken - hvor infoen kommer fra. Det er nemlig lett å bli offer for kverulerende og manipulerende krefter. Hjernen vår er jo konstruert for å relatere til sånn noenlunde ærlige mennesker. Når noen virker til å ha en feil som gjør at de utnytter andres forventning av ærlighet, så takler ikke normale mennesker dette helt bra.

Dette kommer sikker Julianna til å oppdage...

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]