It is currently Thu Apr 18, 2024 4:10 am



Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 
Author Message
 Post subject: Fire måneder etter dommen leverte politiet PCen tilbake
PostPosted: Sat Jun 14, 2008 12:35 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.

Fire måneder etter dommen leverte politiet PCen tilbake


Det er fire måneder for sent.

I dommen står det:
Etter rettens oppfatning vil en inndragning av Arild Hola sin datamaskin i dette tilfellet ramme hele Holta sin virksomhet. (...) En inndragning vil fremstå som et forsøk på å begrense Holtas virksomhet og nettside, noe som ikke er hensikten (...).

Jeg går ut fra at det er det som er politiets hensikt.

Politiet har vist mistet forstanden
Min kone har aldri besøkt sin onkel (ett unntak i en begravelse for 15-20 år siden), har aldri ringt han, har aldri oppsøkt han ute etc. Det gjelder hele den tiden jeg har vert gift med kona - i 25 år.

Med det samme som politiet kom med PCen, hadde de med et besøksforbud for min kone. Fra nå av og ut året får hun ikke ha noe med sin onkel å gjøre.

Bakgrunnen er at hennes onkel slenger skitt ute etter henne. Hans kompis kommer med rasistisk skittslenging (noen samiske gener). Etc etc. Etter mange år fikk hun nok og kjeftet dem opp skriftlig. Hennes søskenbarn (denne onkelens barn) synes dette var for frekt og angrep henne på gaten, med tre slag i ansiktet.

Saken ble anmeldt, og som ALLTID henlagt.

Og i dag kom altså besøksforbudet - ikke for de som oppsøker min kone, mobberne og hun som angrep min kone. Men for min stillferdige kone.

De er ganske enkelt ikke riktig rett.

Onkelen har i årevis sittet i Vefsn kommunestyre for SV. SV er her i distriktet et stort parti, med varaordføreren.

Vel, jeg har i brev til hennes onkel, med kopi til politiet, beskyldt politiet for ryggslikking og korrupsjon i betydning "hore uten betaling".

Slik er det altså å leve i oposisjon til maktpakket i Mosjøen i den mørkerøde eller brune kommunen Vefsn.

Jeg må jo gå ut fra at dette er en eller annen slags "takk for sist" fra maktpakket. Nå som vi er blitt dømt for skikane, er det sikkert viktig for dem å bygge på dette.

Til tross for at jeg ble snytsint over idiotiet, så kunne vi ikke for at vi regelrett skrek av latter. Å få besøksforbud overfor noen man absolutt ikke vil treffe, er nok et svært samfunnsnyttig tiltak.

|-D

Utrolig!

Som om det ikke skulle være nok. Så snart hennes onkel så henne på sykkel i dag, så skrek han igjen ukvemsord etter henne. Så har han altså selv brutt forbudet mot kontakt.

Noen ganger får jeg denne merkelige følelsen av at alle dørene til lukket avdeling er åpne. :twisted:

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Jun 14, 2008 1:47 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Fri Dec 22, 2006 1:40 pm
Posts: 978
Location: Vefsn
Måten og bakgrunnene til, og formålet med utstedelsen av besøksforbudet synes jeg å dra kjensel på fra da jeg ble ilagt forbud mot: ". . . Anne Lise Bangsund, Randi Slåttrem, Elisabeth Wullf Hansen, alle på barnevernstjenesten i vefsn kommune.. . ."

Vel det er vel et forsøk på å "snu på flisa" da, ved å insinuere at den fornærmede er den agressive part, men det er jo helt i tråd med den overgriperkulturen de lever av og beskytter.
Amatørmessig hersking, men det igjen reflekterer og avslører jo deres intensjoner, generelle kompetanse og r e d e l i g h e t til lokalsamfunnet.

Ellers så kan man jo lure på om denne onkelen er EDRU.

_________________
B.E.Bjorbekkmo
[size=75][color=red]
Gjør ALLTID og uten unntak opptak av møter, telefonsamtaler o.l. med BV etc[/color]
Dette har du lovlig og full adgang til iht [url=http://www.lovdata.no/all/tl-19020522-010-017.html#145a]straffelovens § 145a[/url], så lenge du selv deltar i samtalen.[/size]

[url=http://barnevernet.origo.no]Barnevern[/url]


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Jun 14, 2008 8:20 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
 
Litt pussig, kanskje, hvis SV-sympatisører rakker ned på samisk-ættede? Er ikke de svært imot rasisme, da? :idea:

Men men, politiske meninger springer jo ikke så ofte ut av logikk men av følelser. Forsøk på å begrunne sine meninger logisk kommer som etterpå-forklaringer.
  

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Jun 14, 2008 10:17 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Fri Dec 22, 2006 1:40 pm
Posts: 978
Location: Vefsn
MH Skånland wrote:

Litt pussig, kanskje, hvis SV-sympatisører rakker ned på samisk-ættede? Er ikke de svært imot rasisme, da? :idea:

Men men, politiske meninger springer jo ikke så ofte ut av logikk men av følelser. Forsøk på å begrunne sine meninger logisk kommer som etterpå-forklaringer.


Joda, ,slik at. . .. når det gjelder dette med EDRUELIGHET kan man vel egentlig undre seg over flertallet av medlemmene i dette kollegiet som kaller seg kommunestyre- utilbørlig påvirkning fra noen (èn) av representantene?

Politiet i Vefsn har vi jo fått bekreftet gang på gang og nå enda en gang.

Jeg gleder meg til denne forklaringen/begrunnelsen, men regner ikke med at den engang kommer, da disse unnlater å svare for sine overgrepsstøttende og egne mobbehandlinger i gjenkjennelig regimestil.

Et svar ville jo kunne avsløre dem.

_________________
B.E.Bjorbekkmo
[size=75][color=red]
Gjør ALLTID og uten unntak opptak av møter, telefonsamtaler o.l. med BV etc[/color]
Dette har du lovlig og full adgang til iht [url=http://www.lovdata.no/all/tl-19020522-010-017.html#145a]straffelovens § 145a[/url], så lenge du selv deltar i samtalen.[/size]

[url=http://barnevernet.origo.no]Barnevern[/url]


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Fire måneder etter dommen leverte politiet PCen tilbake
PostPosted: Sat Jun 14, 2008 7:41 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Arild Holta wrote:
Med det samme som politiet kom med PCen, hadde de med et besøksforbud for min kone. Fra nå av og ut året får hun ikke ha noe med sin onkel å gjøre.


Så vidt jeg vet, kan vedtak om besøksforbud bringes inn for domstolene. Da vil din kone få anledning til å avgi forklaring.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Fire måneder etter dommen leverte politiet PCen tilbake
PostPosted: Sun Jun 15, 2008 8:09 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen


Arild Holta wrote:
Til tross for at jeg ble snytsint over idiotiet, så kunne vi ikke for at vi regelrett skrek av latter. Å få besøksforbud overfor noen man absolutt ikke vil treffe, er nok et svært samfunnsnyttig tiltak.


-Jeg lo så jeg grein av denne storyen!

Og bare tenk på om jeg skulle fått besøksforbud for psykolog Svein Magnar Hansen, altså den klin sprøe psykologen som utredet meg. PS: Jeg går jo forbi kontoret hans hver gang jeg går inn til byen, og akkurat da "drøler" jeg litt ekstra ...


_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu May 21, 2009 11:00 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Feil person fikk besøksforbud.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]