It is currently Fri Mar 29, 2024 9:23 am



Post new topic Reply to topic  [ 6 posts ] 
Author Message
 Post subject: VG igjen - vi takker...
PostPosted: Sat Feb 16, 2008 11:49 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
VG igjen - vi takker...

VG har hatt en ny artikkel om saken. Hyggelig er det, selv om de ikke står opp for ytringsfriheten, og selv om de ikke forstår barnevernsofrene.

Quote:

Tibarnsforeldre dømt for
M O B B I N G


Barnevernet er en mobbeorganisasjon med mobbende ansatte, som driver voksne og barn inn i helseproblemer, ja like inn i døden.

I tillegg er barnevernsansatte så til de grader dumme at de ofte ikke oppdager at barn blir skadet av behandlingen deres ved 9 av 10 bortførelser. Det er denne tragiske galskapen som gjør dem totalt uskikket til å ha med barn å gjøre. Ja, faktisk må de ikke få jobbe med mennesker over hodet når de ikke evner å oppdage- eller bry seg med andre sin lidelse. At det i tillegg er dem selv som skaper lidelse, vitner om svært mangelfull etikk og et uslåelig høyt psykopatnivå.


Saken blir anket så langt den kan ankes.

Tre, av flere dusin plakater, må altså endres litt... Vel, med en del sensurfremhevelser, så er de nyttige våpen i opinionsdanningen!

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: VG igjen - vi takker...
PostPosted: Sun Feb 17, 2008 8:31 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Arild Holta wrote:
VG igjen - vi takker...

VG har hatt en ny artikkel om saken. Hyggelig er det, selv om de ikke står opp for ytringsfriheten, og selv om de ikke forstår barnevernsofrene.


Artikkelen til VG er kjempebra, selv om den ikke støtter dere. Den nevner dere med navn og inkluderer mange av deres argumenter. VG er hakket over de andre avisene, som ikke våger å bruke navn. Det burde stått navn på de to barnevernskvinnene (Anne Lise Bangsund og Wenche Abel) som hevder seg mobbet (sic), også. Er det noen som mobber så er det jo barnetraffickerne.

Randi Reese i Fellesorganisasjonen er en notorisk løgner når hun påstår at mafiaen hun leder "hjelper barn". Det er grådighet og profitt som er motivet for traffickingvirksomheten. Det offentlige er så korrupt at hensynet til fagforeningene settes høyere enn hensynet til barn og foreldre. Alle som lider under barnetraffickernes forfølgelse, hadde nok gjerne sett at mafiaorganisasjonen til Randi Reese ble forbudt, men fagforeninger er en hellig ku i dette landet.

Randi Reese og hennes parasitter utbytter barn og foreldre og gjør barn til slaver for at hennes grådige medlemmer skal kunne kjøpe nye biler og hytter. Dette burde VG skrive om.

Barnetraffickerne burde ta barna til journalistene i VG. Da hadde nok pipen fått en annen lyd. Imellomtiden blir "barnevernet" hyllet som Stalin i Sovjetunionen på 50-tallet. Vi skal ligge paddeflate for de inkompetente despotene i "barnevernet" mens våre stupide politikere bevilger milliarder av kroner, som kun er til skade for barna og lidelse for deres stakkars foreldre.

Dere må absolutt anke avgjørelsen. Jeg tror Alstadhaug tingrett er helt på jordet når den gir de offentlige barnetraffickerne sin beskyttelse. Heldigvis ble dere ikke idømt saksomkostninger og har fått masse PR rundt saken.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Artikkelen
PostPosted: Sun Feb 17, 2008 4:20 pm 
Offline
Superposter

Joined: Wed Sep 27, 2006 2:53 pm
Posts: 1149
Location: Danmark
Artikkelen er ok den, man vet jo at vg er en propaganda avis fra før. Jeg legger merke til at den sier at nettstedet er lovlig. Er dette spesifisert i dommen?

Plakatene er nå etter min mening å beregne som kunst. Lurte på om jeg kunne få/kjøpe et signert eksemplar av hver enkelt sensurert plakat?

_________________
AMA

Skriver på en bokserie under tema "Når barnevernet dreper med loven i hånden"...
Internettside der saksdokumentasjon som benyttes oppdateres regelmessig:

http://www.freewebs.com/amasbvt/


Top
 Profile  
 
 Post subject: Salgsutstilling
PostPosted: Sun Feb 17, 2008 6:55 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Ama wrote:
Plakatene er nå etter min mening å beregne som kunst. Lurte på om jeg kunne få/kjøpe et signert eksemplar av hver enkelt sensurert plakat?


Kanskje Arild Holta kunne fått et galleri til å stille ut hans samlede produksjon? Jeg synes han er minst like bra som hun Marianne med klovnene. Inntektene av salget kunne gått til saken eller til å dekke eventuelle saksomkostninger i lagmannsretten.

Kanskje du kunne arrangere en utstilling av plakatene? Det er ikke sikkert Mette Marit kommer til åpningen og sannsynligvis heller ikke barnevernombudet, men kanskje mange andre, jf. den vellykkede demonstrasjonen i Tromsø.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re
PostPosted: Sun Feb 17, 2008 7:05 pm 
Offline
Superposter

Joined: Wed Sep 27, 2006 2:53 pm
Posts: 1149
Location: Danmark
Bra ide med utstilling, men tror ikke mange dansker vil forstå plakatsaken i øyeblikket, her har de Muhammedtegninger, selv mener jeg at det er en udmerket ide å selge plakater signert for alle som ønsker det. Dommen sier jo i seg selv at at plakaten er sensurert i det offentlige rom, men det betyr dermed ikke at de kan selges til privatpersoner?

Nå har jeg ikke lest dommen, men ut fra artikkelen i VG så burde jo dette være en løsning. Hva Arild Holte gjør med pengene han tjener på plakatsalg er opp til han.

_________________
AMA

Skriver på en bokserie under tema "Når barnevernet dreper med loven i hånden"...
Internettside der saksdokumentasjon som benyttes oppdateres regelmessig:

http://www.freewebs.com/amasbvt/


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Jun 03, 2009 5:17 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
:D


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 6 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]