It is currently Thu May 02, 2024 4:54 pm



Post new topic Reply to topic  [ 21 posts ]  Go to page Previous  1, 2

Lengter barnevernsbarn etter "helt alminnelige" fosterhjem?
Nei, de lengter hjem til mamma og pappa 57%  57%  [ 4 ]
Ja, de lengter, men ikke etter nye fosterhjem 0%  0%  [ 0 ]
Ja, men bare i barnevernernes fantasi 0%  0%  [ 0 ]
Nei, barna lider under barnevernet, men barnevernerne kjører sitt eget egoistiske løp uten hensyn til barna 43%  43%  [ 3 ]
Total votes : 7
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Tue Jun 06, 2006 9:49 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
aetesaki wrote:
Quote:
Så håper jeg du forstår at du ikke utøver noen autoritet for hva som skal skrives eller ikke i dette forumet.


Det jeg forstår, Holta, er at du legger for dagen den samme mangelen på respekt for andres mening som det BV gjør.


Det finnes en mengde meninger jeg overhodet ikke respekterer. Jeg respekterer RETTEN TIL Å HA FORKASTELIGE MENINGER.

aetesaki wrote:
Vi er interresert i det samme, å kjempe mot "de lysebrune samfunnskreftene" som du kaller dem, "den 5te statsmakt" som jeg kaller dem. Med andre ord de delene av BV som utøver overgrep mot barn.

Det jeg ikke kan forstå er hvorfor du er så negativ til at jeg bruker min demokratiske rett til å støtte dette forum.


Du har ingen demokratisk rett til dette forum. Det er ikke demokrati å ha rett til det som tilhører noen andre. Det er overgrepsideologi.

aetesaki wrote:
Ja, jeg har en viss forståelse for at det trengs et barnevern, ...


Det er ikke TEMA her!

aetesaki wrote:
Og jeg kan heller ikke forstå hvorfor du hakker på meg fordi jeg står primært på barnas side.


Å tillegge andre motiv er uetisk hersketeknikk. Fordi det fremmer ikke sannhet.

aetesaki wrote:
...Er det fordi jeg ikke er like villig til å gå ut i ytterpunktene her som det du er, Holta? Ja, jeg har et litt mindre svart-hvitt bilde enn flertallet på forumet.


Hva du mener er ytterpunkter er uinteressant.

aetesaki wrote:
Holta, du har muligheten til å sensurere meg, men jeg håper du vet hva det betyr å bruke den muligheten?
Du vil kaste ut en person som stort sett støtter dere bare fordi han ikke er helt og holdent negativ til BV.


Å tillegge andre motiv er uetisk hersketeknikk. Fordi det fremmer ikke sannhet. Du følger ikke TEMA. Du innretter deg ikke på andres område etter disse andre sine regler. Den anarkistholdningen aksepteres ikke her.

aetesaki wrote:
På dette forum har du like mye makt som BV har ellers,


Logisk feilkonklusjon.

Premiss 1: Barnevernet krever rett til å bestemme over andres.
Premiss 2: Arild Holta krever rett til å bestemme over sitt.
Konklusjon: Arild er som barnevernet. :shock: :lol:

aetesaki wrote:
og som vi begge vet, dersom man setter feil type personer i en posisjon hvor de har uinnskrenket makt så vil de benytte seg av den.
Så, Holta, er du like ille som det BV du hater så sterkt, at du ikke selv kan tåler et lite avvik fra standarden du setter så høyt? Om du er, stenger du meg ute, på samme måte som BV stenger dere ute.


Logiske feilkoblinger.

Ber leserne legge merke til: "på samme måte".

Mulig aetesaki klarer å dåre seg selv med irrasjonell manipulerende dårskap. Nå er imidlertid ikke dette forumet fullt av dårer.

aetesaki wrote:
Om du er bedre enn BV, så tillater du at avvik kan forekomme. Hvem vet, kanskje vi kan lære noe av hverandre etter hvert?

Jeg tror du er bedre enn det BV er på sitt værste.


Jeg vet at du er en manipulerende person. Du har akkurat bevist det gjennom irrasjonell manipulerende argumentasjon.


For siste gang: Hold deg til TEMA.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Jun 06, 2006 9:59 pm 
Offline

Joined: Tue Apr 25, 2006 3:01 pm
Posts: 16
Greit du har bevist at du ikke er bedre enn BV.
Farvel! Jeg ønsker ikke å delta i en lynsjegjeng. Jeg har heldigvis ikke det samme hatet for BV som legges for dagen her.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Jun 06, 2006 10:16 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
aetesaki wrote:
Quote:
Heller en "dårlig barndom" enn ingen barndom og et ødelagt liv.

Men er det ikke bedre med en god barndom enn en dårlig?


Barnevernet kan ikke gi deg en god barndom. De vil ta fra deg livet.

aetesaki wrote:
agrippa wrote:
Hvor står det at barn har rett til å ha en såkalt "god barndom", og hvem skal bestemme hva som utgjør en "god barndom"?


I barnerettighetene som Norge har sluttet seg til, men er for dårlige til å følge. Der står både at barn har rett til en god barndom og hva som utgjør en god barndom.
Ut i fra eget minne står det at barn har rett på trygghet og beskyttelse mot overgrep og utnyttelse. Det står også at barn har rett på en seng og et tak over hodet, og en mor og en far. Og selv om det så vidt jeg husker står at barnet har krav på å vite sitt opphav, så står det ingenting om at barnet har plikt til å bo hos sitt opphav.


Ingen av disse tingene kan barnevernet tilby deg, kanskje med unntak av seng og tak over hodet. Barnevernet ER utrygghet og overgrep. De lyver til deg når de forteller deg at de tenker på barnas beste. De er ikke istand til å tenke på barnas beste, for de mangler empati for andre.

Barnevernet lokker barn med at de skal skaffe dem et sted å bo. Da går du i fellen like sikkert som når en pedofil lokker deg til å treffe ham på et ukjent sted. Bo hjemme hos dine foreldre eller klar deg selv. Ikke stol på barnevernet. Det vil bli dyr "hjelp". Du vil måtte betale med eiendomsretten til deg selv. De tar deg som en barnevernsslave.

aetesaki wrote:
Quote:
Du bør tenke på hva barnevernet kommer til å gjøre med barna du en gang kanskje får.

Og du bør tenke på hva BV gjør godt i steden for å bare tenke på hva de gjør galt. Jeg er skeptisk til dem, men jeg er skeptisk til deg og mange andre her også.


Barnevernet gjør ikke noe godt. Det er rendyrket ondskap. Er det tilfeldig at du dukket opp akkurat idag, 6. juni 2006?

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Jun 06, 2006 10:37 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
  
Vel vel, avslutningen var avslørende og ikke uventet. Hos denne merkverdige "debattanten" var det barnevernet som skulle forsvares og alle som elsker sine familier som skulle sjikaneres og latterliggjøres.
  


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Jun 07, 2006 12:37 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
aetesaki wrote:
Greit du har bevist at du ikke er bedre enn BV.
Farvel! Jeg ønsker ikke å delta i en lynsjegjeng. Jeg har heldigvis ikke det samme hatet for BV som legges for dagen her.


Som den strategen du er, burde du vel finne en bedre strategi enn å kalle oss "lynsjegjeng".

Lynsjgjengene henter mennesker uten lov og dom eller logiske bevis. Mange av oss vil ha barnevernsfanatikere straffet. Vi har imidlertid høyere tro på krav til bevis enn samfunnet du er en del av.

Derfor er begrepet "lynsjegjeng" skivebom, TT.

Lykke til med spillingen.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Last edited by Arild Holta on Wed Jun 07, 2006 1:20 pm, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject: Aetesaki utviser menneskeforakt
PostPosted: Wed Jun 07, 2006 7:38 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
aetesaki wrote:
Greit du har bevist at du ikke er bedre enn BV.
Farvel! Jeg ønsker ikke å delta i en lynsjegjeng. Jeg har heldigvis ikke det samme hatet for BV som legges for dagen her.


Angående dine hårreisende påstander om at vi er en "lynsjegjeng":

Har jeg drevet husundersøkelser og trakassering av barnevernsansatte? Jeg vet ikke hvor de bor en gang, for de har hemmelige adresser.

Har jeg truet barnevernsansatte med å fjerne barna deres dersom de ikke lystret meg? Har jeg spurt ut barnevernsansatte om privatlivet deres og snoket rundt i heimen deres?

Nei, ingen av disse tingene har jeg gjort.

Du må skjønne at det er barnevernerne som er overgriperne, ikke oss som bare forsøker å forsvare familiene våre mot denne familiefiendtlige bøllegjengen.

Du tenker alldeles ikke på barna når du aksepterer at de kidnappes fra sine mødre og sendes til underlige fosterpersoner, som lever av kjøp og salg med småbarn.

Si meg, forsvarer du handelen med negerslaver i forrige århundre, også? Hvorfor er det liksom mer akseptabelt med hvit slavehandel når det foregår i sosialdiktaturet Norge? Vi har rett til å leve uten å bli solgt av de ansatte på nærmeste sosialkontor, Aetesaki. Vi skal ikke leve i frykt for at menneskehandlere skal oppsøke oss i hjemmene våre, selv når de påstår at slavehandelen er "frivillig hjelp". Det er ikke mye frivillig, det kan jeg underskrive på.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 21 posts ]  Go to page Previous  1, 2

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]