"Skriv svar" stod det nederst her, så da henger jeg meg på, for jeg leste Agrippas første kapittlet inne på Origo, og syns den siste setningen var morsom der og da. Men, jeg må nok si meg enig i at det holder, for jeg syns ikke at slike utbroderinger av dette tema passer her inne på RBV, med mindre en slik rapport i virkeligheten ble brukt som grunnlagsmateriale for å frata foreldre omsorgen for sine barn.
-Og det sier jeg som har lagt ut et "nakebilde" av meg selv på Nettby? Vel, det er et uskyldig bilde av meg selv fra den gang jeg var 25 år, hvor jeg sitter på en stein i Rimini, i bikini, riktignok toppløs, slik moten var den gang, men puppene har jeg selvfølgelig sensurert vekk med en kledelig brunfarge.
Jeg har satt bildet opp i en setting som er ment å være morsom, også på en måte å si ifra om at det er fullstendig meningsløst for menn å spørre meg om de kan få se nakenbilder av meg, og nå syns jeg det er for seint å ta det vekk, for det er sikkert kopiert og videreformildet for lenge siden.
Joda, jeg angrer bittert på at jeg gjorde det, selv om det kun var ment som en spøk, for nå bruker folk det mot meg for alt hva det er godt for, for å fremheve seg selv og å sverte min troverdighet.
Så, jeg vil herved advare alle andre mot å gjøre det samme som jeg har gjort. -Kle heller godt på deg, når du opptrer i "det offentlig rom". For, vi kommer ikke til å vinne denne "spyd-krigen" mot barnevernet ved å vise vår fysiske nakenhet. Og jeg tipper at nøyaktig det samme vil gjelde for oss om vi også skulle finne på å opptre i en avkledd språkbruk, slik som Agrippas 2dre kapittel antyder.
_________________ Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
|