It is currently Thu Mar 28, 2024 10:53 pm



Post new topic Reply to topic  [ 20 posts ]  Go to page 1, 2  Next

Skal det være forbudt å kritisere barnevernsansattes virksomhetsutøvelse?
Ja, barnevernet tåler ikke offentlighetens lys 20%  20%  [ 3 ]
Nei, dette må være tillatt i ytringsfrihetens navn 80%  80%  [ 12 ]
Total votes : 15
Author Message
 Post subject: Underlig oppfatning av rettsstat
PostPosted: Fri Feb 09, 2007 11:49 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Rådmannen i Vefsn, Magne Pettersen, uttaler at det er uforenlig med at Norge er et rettssamfunnat foreldre går offentlig ut og kritiserer barnevernsansatte. Han må ha en underlig oppfatning av hva en rettsstat er for noe. Mener han at offentlige ansattes yrkesutøvelse skal være skjermet for kritikk, så befinner han seg langt ute på jordet. En rettsstat kjennetegnes nettopp ved at det er ytringsfrihet, og en ansatt i barnevernet må tåle å få virksomhetsutøvelsen omtalt uten at dette skal få strafferettslige følger for den det gjelder.

To barnevernsansatte i Vefsn har anmeldt en familiefar for å ha hengt opp plakater som beskriver deres virksomhetsutøvelse. De to barnevernerne har i lengre tid, ja, over flere år, trakassert en barnefamilie og kommet med urimelige og subjektive påstander om omsorgssvikt. Til tross for at barnevernet vanligvis vinner frem med sine falske anklager har barnevernet i denne saken ikke lyktes å frarøve ekteparet deres barn.

Belastningen på familien har likevel vært stor, og den ønsker derfor å advare andre barnefamilier mot barnevernet. Dette har blitt gjort ved å henge opp plakater og publisere bilder av de to barnevernsansatte på nettet. Bildene er tatt i ekteparets eget hjem mens de to barnevernerne var på såkalt ”tilsynsbesøk”.

Politiet i Vefsn har henlagt den ondskapsfulle anmeldelsen fra de to hysteriske barnevernskvinnene, Abel og Bangsund. De synes nok det er ”ubehagelig” å bli omtalt som de barnerøverne de faktisk er, men belastningen er intet mot den terroren barnevernet bedriver mot barnefamilier.

Barnevernet har makt til å røve barna fra hvilken som helst norsk familie. Barnefamilienes rettssikkerhet er illusorisk. Tre måneders undersøkelse iverksettes på grunnlag av sladder og ondsinnet oppspinn. Deretter kan barna tas dersom barnevernerne mener det er grunnlag for såkalt ”alvorlig omsorgssvikt” eller dersom det kan bli det en gang i fremtiden! Det er barnevernerne selv om avgjør hva som utgjør ”alvorlig omsorgssvikt”. Til dette benyttes gjerne barnevernsvennlige psykologer som etter en rask ”vurdering” av mor/far konkluderer med at barna trenger andre ”omsorgspersoner”.

Dersom en barnevernssak henlegges fordi barnevernet ikke får medhold i Fylkesnemnda eller fordi foreldrene ikke er tilstrekkelig ”samarbeidsvillige” kan nye undersøkelser åpnes fortløpende. Slik kan familier terroriseres i åresvis av et fryktinngytende og brutalt barnevern som under dekke av ”barnets beste” splitter familier og påfører barna livsvarige traumer.

Dette barnevernet er det altså familiefaren har funnet for godt å advare mot.

Rådmannen i Vefsn anser kritikken for å være et brudd med rettsstatens prinsipper. Hvis en rådmann har så liten forståelse for hva som kjennetegner en rettsstat så tyder det på at vi nettopp ikke lever i en rettsstat. Et av de viktigste prinsipper i en rettsstat er legalitetsprinsippet, som sier at den utøvende makt aldri kan gripe inn overfor eller dømme landets borgere uten å ha hjemmel i de gjeldende rettsregler. Dette kalles «negativ avgrensning». Folket nyter derimot «positiv avgrensning», det vil si at det kan gjøre alt hva det måtte ønske, så lenge det ikke bryter med de gjeldende rettsregler.

Barnevernet roper på nye lover som skal gjøre det forbudt å kritisere barnevernsansatte. Slik vil barnevernet omgå legalitetsprinsippet, som allerede omgås ved hjelp av den beryktede barnevernsloven. Barnevernsloven er en skjønnslov som gir de barnevernsansatte vide fullmakter til å gripe inn mot folket etter eget forgodtbefinnende.

Dersom Norge atter skal bli en rettsstat må barnevernsloven oppheves og prinsippet om ytringsfrihet håndheves.

Se også Yrkesutøvelse er ikke unntatt offentlighet

Jeg leser at justisminister Knut Storberget vil endre straffeloven for å beskytte barnevernsarbeidere som blir "sjikanert" på Internett. Husk nå endelig å gi loven tilbakevirkende kraft, Storberget! :lol:

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Last edited by agrippa on Sat Feb 10, 2007 9:14 am, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Feb 10, 2007 1:34 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Her er noe av Helgeland Arbeiderblads respons. Fra lørdagens utgave. Formann (råd-) Mao Pettersen pent plasser øverst.
Se avisutklippet.

De kunne jo nevnt forumet vårt, synes jeg. :) De er imidlertid livredde for å gi oss publisitet, samtidig som de føler seg nødt til det.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Last edited by Arild Holta on Sat Feb 10, 2007 1:39 am, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject: rådmannen
PostPosted: Sat Feb 10, 2007 1:37 am 
Offline
User avatar

Joined: Wed Jan 17, 2007 1:10 am
Posts: 23
Location: Leirfjord kommune/kommunehuset
rådmannen så jo virkelig ut som han kom fra månen :D

han har vist lite og gjøre. ser HA har brukt en hel side,ikke noe nytt fra den kommuneavisen.

:twisted: boikott Helgeland arbeiderblad


Top
 Profile  
 
 Post subject: Feig og moralsk avstumpet rådmann i Vefsn
PostPosted: Sat Feb 10, 2007 9:35 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Arild Holta wrote:
Her er noe av Helgeland Arbeiderblads respons. Fra lørdagens utgave. Formann (råd-) Mao Pettersen pent plasser øverst.
Se avisutklippet.

De kunne jo nevnt forumet vårt, synes jeg. :) De er imidlertid livredde for å gi oss publisitet, samtidig som de føler seg nødt til det.


Den feige og hyklerske rådmannen i Vefsn anklager dere for ikke å ha ytret dere med leserinnlegg i Helgeland Arbeiderblad. Han glemmer beleilig at Helgeland Arbeiderblad nekter å ta inn leserinnlegg som fremmer et annet syn enn det offisielle barnevernsvennlige synet. Plakatopphengning og publisering på internett er eneste mulighet for borgere som trakasseres av det barnefiendtlige "barnevernet".

Deretter minner rådmannen om at barnerøverne Babel og Vrangsund har familie. Det er da ingen som røver barna til Babel og Vrangsund? Det virker som om rådmannen er fullstendig blind for hvilke forbrytelser det såkalte barnevernet begår mot barn og foreldre. Det nytter ikke å gjemme seg bak en fullmaktslov som legaliserer kidnapping.

Rådmannen må være moralsk avstumpet for å fremme slike synspunkter. Jeg foreslår at befolkningen i Vefsn får vedkommende fjernet fra stillingen som rådmann med øyeblikkelig virkning. Han har med sine uttalelser diskvalifisert seg selv.

Vefsn kommune driver rå maktkamp mot barn og foreldre. Det er å håpe at statsadvokaten i Nordland har mere vett enn de ryggesløse barnevernelskerne på Mosjøen.

Barn skal ikke være et middel for å opprettholde unyttige og skadelige arbeidsplasser innen offentlig sektor. Gi barnevernskvinnene Babel og Vrangsynd trygd isteden dersom hensynet til deres økonomiske velferd er så maktpåliggende.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Lagt til mitt Space!
PostPosted: Sat Feb 10, 2007 11:01 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Innlegget ditt var så godt skrevet agrippa, at jeg har lagt det øverst på mitt Space*!!!

*Se "mine favoritt nettsteder".

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Feb 10, 2007 2:39 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Å ville begrense ytringsfriheten til kun etablerte røde aviser, er idiotisk. Formann Mao Pettersen kan nok ønske slikt, ja.

Det var noe slikt politiet sa første gang jeg ble anmeldt og de kom og hentet PCen: "Du bruker feil kanaler."

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Feb 10, 2007 6:01 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Arild Holta wrote:
Å ville begrense ytringsfriheten til kun etablerte røde aviser, er idiotisk. Formann Mao Pettersen kan nok ønske slikt, ja.

Det var noe slikt politiet sa første gang jeg ble anmeldt og de kom og hentet PCen: "Du bruker feil kanaler."


Hva mener egentlig politiet med det? Er det tillatt å skrive leserbrev men forbudt å henge opp plakater på lyktestolper og busskur?

Det virker på meg som om politiet bare synser. Politiet burde ha en paragraf å vise til.

Det kan ikke være tillatt å ytre seg kun når alle er enige i ytringene og forbudt hvis noen føler seg støtt.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Randi Reese krever konkrete tiltak mot løpesedler & plak
PostPosted: Mon Feb 12, 2007 2:36 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Randi Reese i Fellesorganisasjonen, som organiserer barnevernspedagoger, sosionomer og vernepleiere, hevder at det er "en skandale" at barnevernere "henges ut" på Mosjøen. Hun krever konkrete tiltak for å stoppe "uthengningen".

Jeg foreslår at barnevernsmyndighetene setter opp plakater med teksten:

Skutt blir den som i tale eller tekst kritiserer barneverntjenesten.

Slik kan barnevernet vinne "plakatkrigen" på Mosjøen.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Også polakker advarer mot Mosjøen
PostPosted: Tue Feb 13, 2007 3:33 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Det er ikke bare barnevernet i Mosjøen som er ille. En polsk nettside advarer mot å komme til Mosjøenpå grunn av dårlig lønn.

De polske elektrikerne som har sagt opp jobben ved anode-fabrikken i Mosjøen i protest mot lønn på kun 50 kroner timen, vil advare andre mot å komme til Mosjøen.

- Folk må få vite om den dårlige lønnen, sier Jaroslaw Piojda.

Kommentar: Barnevererne i Mosjøen er en gjeng høyt gasjerte overgripere i skjermet sektor, som bruker arbeidstiden på å forfølge foreldre, bortføre barn og påføre barn og foreldre ubotelig skade med sine mange unyttige og unødvendige "hjelpetiltak". Likevel er lønnen til skadevolderne i det såkalte barnevernet langt høyere enn lønnen til faglærte polske arbeidere. Man kan undres hvorfor det alltid er god lønn til udugelige liksom-pedagoger mens hederlige polske arbeidere avspises med småpenger.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Feb 13, 2007 4:06 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
I dag er det en morsom leder i HA - papirutgave - om plakatene og nettstedet.

Tidligere er jeg blitt navngitt på lederplass. Denne gangen har de fått min tillatelse til å navngi meg. Likevel heter jeg "mannen" i artikkelen. r-b-v.net heter "nettsted".

De anbefaler kommunen ikke å fortsette saken mot meg.

Årsak 1: Bare jeg hadde noe å tjene på det.
Årsak 2: Bare advokatene hadde noe å tjene på det.
Årsak 3: Ingen hadde noe å tjene på det.

Tro om redaktører trenger et laaaaangt kurs i logikk? :)

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Feb 13, 2007 4:16 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Dette er bare vås av politiet. Det finnes overhode ikke lovhjemmel for slikt nånsens.
agrippa wrote:
Arild Holta wrote:
Å ville begrense ytringsfriheten til kun etablerte røde aviser, er idiotisk. Formann Mao Pettersen kan nok ønske slikt, ja.

Det var noe slikt politiet sa første gang jeg ble anmeldt og de kom og hentet PCen: "Du bruker feil kanaler."


Hva mener egentlig politiet med det? Er det tillatt å skrive leserbrev men forbudt å henge opp plakater på lyktestolper og busskur?

Det virker på meg som om politiet bare synser. Politiet burde ha en paragraf å vise til.

Det kan ikke være tillatt å ytre seg kun når alle er enige i ytringene og forbudt hvis noen føler seg støtt.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Kampanjen for nedleggelse av barnevernet
PostPosted: Tue Feb 13, 2007 8:01 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Arild Holta wrote:
I dag er det en morsom leder i HA - papirutgave - om plakatene og nettstedet.

Tidligere er jeg blitt navngitt på lederplass. Denne gangen har de fått min tillatelse til å navngi meg. Likevel heter jeg "mannen" i artikkelen. r-b-v.net heter "nettsted".

De anbefaler kommunen ikke å fortsette saken mot meg.


Lederen med tittelen "Kampanje mot barnevernet" er nå publisert i internettutgaven av Helgeland Arbeiderblad.

Redaktøren er ikke udelt sympatisk til barnevernet:

På et punkt har mannen et poeng: Helse- og sosialetaten (med barnevernet i spissen) opptrer noen ganger rimelig arrogant. Ethvert forsøk på prinsipielle diskusjoner avfeies med henvisning til taushetsplikten. Slik sett har barnevernet et betydelig medansvar for at det kan koke over for noen.

Han gir også noen tips om hva som bør være strategien videre i kampen for nedleggelse av barnevernet:

Offentlig rettssak vil være en betydelig seier for mannen. Da har han lykkes med å tvinge barnevernsetaten ut på den offentlig arena. For å unngå fellende dom for ærekrenkelser må mannen føre sannhetsbevis for påstandene og han må godtgjøre at han hadde aktverdig grunn. Men barnevernets representanter må samtidig finne seg i nærgående eksaminasjoner.

Videre skriver han:

Lakmus-testen på demokratiet vårt er jo om vi er villig til å tåle også de ytringer vi er dypt uenige i – de ufyselige meningene. Vefsn kommune har ikke vært plagsom aktiv i det offentlige rom med å imøtegå ytringene.

Nå er det ikke alle som synes meningene til Arild Holta er "ufyselige", tvertimot. De fleste som har vært i ufrivillig kontakt med barnevernet og opplevd hvordan barnevernet misbruker sin makt og tøyer lovverket for å presse familier inn i hjelpetiltak mot deres vilje, vil stille seg bak meningsytringene til Arild Holta. Det er barnevernet og de barnevernsansattes terror mot barnefamiliene som er ufyselig.

Barnevernet ønsker ingen reell debatt og avfeier alle spørsmål med: Vi har taushetsplikt og kan ikke uttale oss om enkeltsaker.

Dermed slipper barnevernet den vanskelige oppgaven å forsvare sitt maktmisbruk. Det slipper å forsvare seg mot empirisk forskning som viser at barn tar skade av å bli tvangsfjernet fra sine naturlige familier.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Feb 13, 2007 11:02 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Forut for lederen fikk de en liten utklipp fra sakspapirene. Man må være dum i hodet, om man leser svart på hvitt at en viss person skårer høyt på psykopati, uten at man reagerer.

Det var vel derfor at han skrev om at jeg ville måtte føre sannhetsbevis i rettsak, og at ingen (dvs kommunen og barnevernet) vil tjene på det.

Han vil ikke ha rettsak fordi han vet at det kan ramme bv ganske klart. Han vil ikke ha sannheten fram.

Når det gjelder hans vakre ord om ytringsfrihet: Det er få aviser som har dårligere tro på ytringsfrihet. En fast spaltist fikk uimotsagt hevde at venstrefolk trengte å reddes fra seg selv gjennom å hindr ytringene deres. I Muhammed-striden var redaktøren helt på tvers av de som hevdet ytringsfrihet.

Ytringsfrihet for han, er at HA får den informasjonen de ønsker. Ikke at folk får ytre seg fritt.

At de hindrer meg spalteplass, begrunner han med at jeg driver "agitasjon og kampanje". Dette er bare vås. Hvordan drar han forresten skillet mellom ytringer og kampanje/agitasjon?

Forskjellen er fra hans synsvinkel at meninger som ligger langt fra hans gjenntas med noen måneder i mellom.

Problemet er imidlertid også at HA faller i sin oppkonstruerte kategori "kampanje/agitasjon".

Se øverst, over lederen, her fra papirutgaven. Hva er forskjellen på kampanje og å "øve inflytelse". (Har man Internet Explorer, så trykker man på "bildet" med musen. Så trykker man på iconet nederst. Dermed får man full størrelse og lesbarhet.)

Informasjon som går mot deres ønske om påvirkning (inflytelse) skal hindres.

Redaktør Are Andersen er imidlertid (rettelse:) IKKE så gal at han ikke forstår at man ikke skal forfølge folk i 18 år bare for å få alt av såkalte fagfolk mot seg. (Fy for en setning...)

Det vil jeg tro blir for irrasjonelt - til og med for Are Andersen og HA!

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Helgeland Arbeiderblad burde undersøke forholdene
PostPosted: Wed Feb 14, 2007 8:37 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Arild Holta wrote:
Se øverst, over lederen, her fra papirutgaven. Hva er forskjellen på kampanje og å "øve inflytelse".


Det står at "Helgeland Arbeiderblad skal fremme samfunnsengasjement og øve innflytelse på samfunnsutviklingen slik at det blir godt å bo på Helgeland".

Da burde avisen ønske velkommen debatten om barnevernet og lytte til synspunktene til "brukerne". Det er ikke godt å bo på Helgeland slik barnevernet ved Abel og Bangsund turer frem. Helgeland Arbeiderblad burde eksponere barnevernets overgrep mot barnefamiliene istedenfor å fordømme varslerne.

Det er noe som er fullstendig galt med barnevernet på Helgeland og andre steder. Forholdene for barnefamiliene er så ille at pressen plikter å ta opp saken. Helgeland Arbeiderblad burde drive undersøkende journalistikk og etterforske de mange sakene hvor barnevernet har fratatt foreldre barna uten rimelig grunn. Det er nok av saker å ta av.

Barnevernskvinnene Abel og Bangsund fortjener ikke heltestatus. De går løs på de svakeste, nemlig barna, og fratar dem deres viktigste vern, foreldrene. Offentlige myndigheter er ikke ufeilbarlige men har langt større muligheter til å begå overgrep enn enkeltindivider har. Opp gjennom tidene har borgere måttet forsvare seg mot eneveldige herskere. Barnevernet har så mye makt at vanlige mennesker er nærmest maktesløse. Norske borgere har rett til å leve i fred fra myndighetenes inngripen dersom de ikke har gjort noe kriminelt.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Norge begyner å ligne en Komunist stat!
PostPosted: Wed Apr 04, 2007 9:35 pm 
Offline

Joined: Fri Mar 16, 2007 12:46 am
Posts: 13
Født og vokst opp under Titos komunist regime i det tidligere Jugoslavia.
Det var tillat å kritisere alt og alle mot feil det eneste som var strengt forbudt var å kritisere komunal-stats ansate da havnet mann i fengsel.

Hver gang jeg leser noe i dagspressen her i Norge da spør jeg meg selv er dette virkelig jeg tror at jeg har opplevd dette for 30 år tilbake i tid, HAR TIDEN STOPET? mann har ikke lov å kritisere noen som begår lovbrud openbart og da sikter jeg til BV, Har det Norske folk virkelig luket øynene og ikke bryr seg at det foregår en katastrofe her i dette landet, staten bidrar til å splite familier, til å splite søsken fra hverandre, sender folk på flukt med sine barn, noen finner som siste utvei selvmord? mm.
Våkn opp Nordmen fjern de som bidrar til katastrofe.

Idag er det meg og minne barn, imorgen er det deg og dine barn som for svi for at du ikke brur deg for dine medmenesker og naboer som blir uretmesig fratat barna.
Det blir vel for drøyt å samenligne men Hvis noen prøver å ta en unge fra ett dyr så bitter dyret? Jeg er ikke Extrem men når det kommer til barna mine så er jeg Extremist og kommer til å forsvare dem med alle mulige midler inkl. fysisk motstand også. :twisted: |-D

_________________
Jeg tar gjerne loven i mine hender når det gjelder barna mine.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 20 posts ]  Go to page 1, 2  Next

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]