It is currently Tue Apr 16, 2024 11:02 am



Post new topic Reply to topic  [ 37 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next

Når vil barnevernet i Norge bli nedlagt?
Aldri 0%  0%  [ 0 ]
Når mer enn 50 % av norske familier har fått barna tvangsfjernet 100%  100%  [ 6 ]
Våren 2045 0%  0%  [ 0 ]
Om 3 år dersom Fr.p. vinner stortingsvalget 0%  0%  [ 0 ]
Total votes : 6
Author Message
 Post subject: Frigjøringen
PostPosted: Tue Jan 09, 2007 11:22 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Barnevernskvinnen Tone Lassen åpnet nervøst døren. Hun var nervøs, for hun hadde plaget en familie i lang tid. Moren var nå på randen av sammenbrudd, og Tone fryktet at den fortvilte moren skulle gå til personlig angrep på henne, Tone Lassen! Derfor vurderte Tone Lassen å sykmelde seg. Hun kjente mange leger, og det var bare å hinte litt om stort arbeidspress og trakassering fra barnevernsklientene så skrev legene villig ut en lengre sykmelding til henne. Da skulle hun sannelig ta seg en velfortjent ferie til Syden. Saga Solreiser hadde visst et godt tilbud for tiden, og Tone Lassen tjente ikke så meget som barnevernspedagog at hun kunne reise med rutefly. Det ble nok å ta til takke med charter, også denne gangen. Men dersom hun fikk stillingen som barnevernsleder i Rønna kommune så ville hun booke en luksus-tur til Bahamas på straksen.

Tone Lassen kjørte bilen ut av garasjen. Plutselig hoppet en kvinne frem og hev et malingsspann på bilen hennes. Tone Lassen skrek hysterisk. Dette måtte være den persolighetsforstyrrede moren som nylig var blitt fratatt sine fire små barn, som gikk til motangrep. Da Tone Lassen åpnet bildøren fikk hun rød maling på hendene. Hele bilen var dekket av rød-maling. Fy og fy, tenkte Tone Lassen, nå går foreldrene for langt. - Det må da være mulig å kidnappe barna deres uten at de skal løfte så meget som en finger. Litt tårer hører med, men dette er en reaksjon totalt ute av proporsjon.

Oppkavet ankom Tone Lassen kommuneborgen i bygda. Hun slapp seg ned i den komfortable sofaen på kontoret til barnevernslederen og plapret løs om det grufulle hun hadde opplevd. Barnevernslederen ringte øyeblikkelig til sin faste kontakt i politiet. - Nok et angrep fra en forelder, sa politimannen resignert. I det siste hadde nemlig foreldre over det ganske land begynte å oppføre seg merkelig. De ville ikke lenger sitte stille og se på at barna deres ble tvangsfjernet av sosionomer og liksom-pedagoger. Våpenet deres var malingspann med rød maling som ble helt over sosionomenes biler. Bilverkstedseierne gned seg i hendene, for aldri hadde så mange biler blitt nedsølt med rød maling. Det var rene epidemien.

Tone Lassen hadde endelig fått roet seg ned. - Kommunen tar regninga, hadde barnevernslederen sagt beroligende til den oppskakete barnevernspedagogen. - Du får ny bil samt 100,000 kroner i oppreisning. Ta deg nå en sykmelding, så sees vi om en tre ukers tid.

På politistasjonen var moren Tora Larsen blitt lagt i jern. Politiet hadde opprettet en egen enhet mot "foreldre-terroristene", som de ble kalt. Justisministeren hadde gitt politiet frie tøyler i kampen mot foreldre som nektet å gi slipp på sine barn. Politimester Ingalill Karlsen hadde fått fullmakt til telefonavlytting av samtlige barnefamilier i Norge, og hittil hadde mer enn 30,000 rebelske foreldre blitt anholdt.

På Rådhusplassen i landets hovedstad hadde tusenvis av foreldre samlet seg. De stod stille. Mot dem hadde forsvaret mobilisert tanks. Barnevernspedagogene hadde forskanset seg inne i Rådhuset. Nå var det sosionomene mot folket. En mor stilte seg opp foran en tanks. Kommandøren var rådvill. Skulle han kjøre over henne slik han hadde fått ordre om fra landets myndigheter eller skulle han risikere riksrett? Mannen valgte å styre utenom henne.

Politifolkene hadde i samarbeid med brannvesenet fått tak i vannkanoner. Foreldrene som protesterte mot barnevernets tvangstiltak ble spylt vekk fra stedet. Skrikende mødre med små barn lå hjelpesløse på granitthellene mens terrorpolitiet rykket frem mot dem. Da var det at kommandøren så rødt. Han dreide tankskanonen mot Rådhuset. Det ene Rådhus-tårnet ble beskutt! Sosionomene og barnevernspedagogene, som hadde forskanset seg inne i Rådhuset, hylte av frykt. De hadde ikke lenger hærens støtte. Foreldrene stormet fremover. Senere på kvelden var det bare rester igjen av den stalinistiske bygningen. Barnevernets diktatur var endelig brutt. En ny statsminister ble valgt samme høst. Aldri mer barnevern, stod på plakater over hele landet. Slik ble barnevernet nedlagt i Norge. Det skjedde våren 2045.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Last edited by agrippa on Wed Jan 10, 2007 8:24 am, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Jan 09, 2007 11:41 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Knallbra :!:

La oss håpe vi får mobilisert massene litt raskere.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Jan 09, 2007 12:56 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
 
Historien er utrolig godt skrevet. Jeg måtte le hult midt i frysningene – det er jo realistisk. Hmm, jeg tenkte på stormen på Bastillen.

Dernest på østtyskerne som samlet seg i Nikolaj-kirken i Dresden (jeg tror det var Dresden, ikke Leipzig) og så til slutt gikk til Stasi-hovedkvarteret. Stasi-folkene satt forskanset inne i bygningen og ventet på angrep. Men alt folk gjorde var å sette ned hver sitt lille stearinlys foran bygningen. Derved ble Stasi skjemt ut.

Så tenkte jeg på elve-marinen i Moskva, som støttet Jeltsin på det avgjørende tidspunktet. Det hjalp bra. Så vidt jeg vet, tjenestegjør elve-marinen på elver og kanaler.
  

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Jan 10, 2007 8:59 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Her er en utskriftsvennlig utgave av agrippa sin fortelling.

http://spre.r-b-v.net/agrippa-fri.pdf

Kommer tilbake til dette...

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Fredelig midler
PostPosted: Wed Jan 10, 2007 10:11 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Sun Sep 24, 2006 2:11 pm
Posts: 401
MH Skånland wrote:
 
Dernest på østtyskerne som samlet seg i Nikolaj-kirken i Dresden (jeg tror det var Dresden, ikke Leipzig) og så til slutt gikk til Stasi-hovedkvarteret. Stasi-folkene satt forskanset inne i bygningen og ventet på angrep. Men alt folk gjorde var å sette ned hver sitt lille stearinlys foran bygningen. Derved ble Stasi skjemt ut.
  


Jeg har absolutt tro på fredelige og lovlig midler. Men å skjemme ut barnevernet og deres håndlagere tro jeg ikke vi vil kunne få se skje. Til det er barnevernets ideologer altfor hardbarket, og representerer i så måte en mennesketype som ikke føler anger ved selv de grusomste mennesketragedier som de har vært med på å forårsake.


Last edited by Rinna on Wed Jan 10, 2007 11:19 am, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Jan 10, 2007 10:31 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
  
Det jeg nevnte, var bare assosiasjoner, ikke nødvendigvis helt parallelle med vår situasjon.

Du har trolig rett i at fredsommelig fremvisning ikke er nok, men oppgjøret med Stasi skjedde jo heller ikke i et vakuum. Det måtte store politiske hendelser til, både i inn- og utland. Men da uroen først var i gang, hjalp altså også en fredelig, men uredd demonstrasjon av hva befolkningen sto for og hva Stasi var.
  

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
 Post subject: Frigjøringen fra barnevernets tyranni
PostPosted: Wed Jan 10, 2007 11:54 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Arild Holta wrote:
Her er en utskriftsvennlig utgave av agrippa sin fortelling.

http://spre.r-b-v.net/agrippa-fri.pdf

Kommer tilbake til dette...


Den utskriftsvennlige versjonen var jo kjempefin, da!

Alt kom med på ett ark.

Kanskje er det nettopp sånne små fortellinger som kan bidra til å bevissgjøre flere foreldre. Mange bekker små, gjør som kjent, en stor å.

Forøvrig er inspirasjonen hentet fra Frigjøringen av Norge våren 1945, og jeg har også lagt inn episoden fra Den Himmelske Freds Plass i 1989 da en modig kinesisk student stilte seg opp foran en tanks. Han ville ha blitt most til kjøttdeig dersom kommandøren ikke hadde svingt unna. Dessverre så ble det kinesiske opprøret slått ned, og det kinesiske folk må fremdeles leve under et beinhardt kommunistisk tyranni.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Fredelig midler
PostPosted: Wed Jan 10, 2007 12:18 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Thu Jan 04, 2007 5:08 am
Posts: 50
Rinna wrote:
... barnevernets ideologer altfor hardbarket, og representerer i så måte en mennesketype som ikke føler anger ved selv de grusomste mennesketragedier som de har vært med på å forårsake.


Barnevernsfolk er ikke en gruppe mennesker som er hardbarket. Dette er helt feil, og jeg må protestere. Jeg har jobbet med barnevernsfolk siden 1997, og har holt kurs for hundrevis av dem, vært på sosiale tilstelninger med dem osv. osv. har TIDLIGERE hatt en drøss med venner fra dette miljøet... ja jeg sier tidligere for jeg har merkelig nok ikke fått noen telefoner etter jeg gikk ut med at jeg skulle kjempe mot dem, til det ikke fantes noen barnvernsoffring igjen .... da ble det tyst i talatuten gitt.... ( Ja jeg sier offring… for foreldre blir et offer – som et lam til gudene på et stein alter i gamle dager.)

Men det jeg vil frem til, er at det du sier, om jeg har forstått deg rett, og det kan jo hende at jeg har misforstått.... men hvis du mener barnevernsfolk er hardbarket, og uten samvittighet? Ja da tar du så feil som du kan ta.

I 90 % av tilfellene, så er dette helt feil. Nesten alle jeg kjenner er hyper sensitive for kritikk. De tåler omtrent ingenting. Når jeg har holdt kurs for dem, og må korrigere, føler jeg at jeg sitter med en svært "hårsår" elve, og må finne frem mine mest fintfølende pedagogiske sider... nå er ikke jeg pedagog, så det kan jo hende det er meg det er noe i veien med :roll:

I begynnelsen så ble jeg svært oppgitt hver gang jeg holdt kurs 2 for noen av disse. Flere ganger slo jeg i bordet overfor en del, og sa at de ikke hadde klart å kvalitetssikre noe av arbeidet sitt siden sist, og derfor bedriver uforsvarlig barnvernsfaglig arbeid. Da brøt den ene etter den andre sammen, og avdekket for meg at de ikke burde jobbe i et yrke der man hele tiden må være svært kritisk til det man selv gjør, og aldri slutte å granske resultatet av sine handlinger på en oppriktig og ærlig måte. Jeg forsto at ingen av disse var i stand til å "se seg selv i speilet".

Når jeg så har sagt det, så må jeg forklare hvorfor de fremstår som mennesker uten samvittighet, og det er fordi når man tror at man redder et forsvarsløst lite barn - ja da, overskygger denne vidunderlige tingen man tror man har gjort, all sunn fornuft i øverste etasje(hjernen). At det de har gjort medfører å "kjøre over foreldrene med tunge redskaper" til alle beina i kroppen er knust - fører ikke til dårlig samvittighet - fordi det de tror de har gjort er å redde noen. Det blir som hvis jeg hadde måttet skyte Hitler, etter jeg fant jøder som sultet i hjel i et gasskammer. Jeg hadde nok ikke følt noe anger ved å gi Hitler litt rottegift heller....

Så her er poenget, at de tror de hjelper.... ikke at de er hardbarket, eller uten samvittighet.... og de tror alle foreldre som har problemer med barnevernet, har det med god grunn. Det å ha problemer med barnevernet, er på en måte beviset på at det de gjør når de kjører over noen - er riktig. De er med andre ord personer som ikke sjekker om ting er riktig før de setter i gang. Heller ikke personen som sjekker i ettertid om det de selv har sagt, var sant.

Det man kan si, er at de ikke tilhører en gruppe fritt tenkende mennesker. De er personer som går i flokk, og som ikke kan tenke selv. Dette er ikke en flåsete bemerkning men seriøst. Det finnes ingen erfaringer jeg kan vise til, der jeg har opplevd noen av disse som fritt tenkende.

Mesteparten av disse menneskene er etter min ydmyke oppfattning, personer som ikke er ferdig med å være barn. De er mennesker som identifiserer seg med barn, og som har opplevelser fra barndommen som er vonde, og som føler at de skal ta hevn over sine foreldre som ikke så dem, som ikke holdt dem på fanget så mye som de trengte når de var barn. De har lav selvfølelse og behov for å bli ivaretatt, og dette savnet sitter å hardt i dem, at de finner seg jobb innenfor barnevernet, for å redde barn fra foreldre.

Så til de 10 % som ikke passer inn under disse 90% som jeg har snakke om over. Disse 10% er mennesker som tiltrekkes av yrket fordi de liker å styre over andres liv. De liker å kontrollere andre, liker å bestemme hva som skal skje. De føler seg triltrukket av barnevernet fordi at her har de mer makt over andres skjebner en i noe annet yrke.

Dette er selvsagt min ydmyke og personlig mening, som jeg har uten noen form for formell kompetanse som psykolog eller fagperson inne relevant fag. Jeg baserer meg bare på 10 års studie av disse personene ut fra min kompetanse inne kartlegging og utvikling av psykologiske utredningssystemer for pc. Samt ut fra min kompetanse på systematisk registrering av adferd. Jeg er selvsagt ikke da noe psykolog eller fagperson som innehar kompetanse til å uttale meg, slik at dette er bare min personlige oppfattning - og jeg kan selvsagt ta helt feil.

Det er imidlertid ikke noen tvil i min sjel, og at disse barneverns folkene, er personer som ikke på noen måte er hardbarket. De tåler ikke et skjevt ord noen av dem.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Ikke hardbakket
PostPosted: Wed Jan 10, 2007 12:45 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Sun Sep 24, 2006 2:11 pm
Posts: 401
Vel, det kommer i så fall ut på et om de er hårsåre til de grader at de ikke tåler kritikk, og lever i den vrange troen at de gjøre godt. Poenget er snarere, som du selv påpeker, at de ikke ser at de ødelegger mennesker.

Uansett hvordan vi beskriver de enkeltmenneskene som jobber i denne etaten, har vi med et system å gjøre, som ikke har noen som helst plass i et demokratisk samfunn, i hvertfall ikke i sin nåværende form. Barnevernsmedarbeideren er bare et ledd i dette juridiske uvesenet som ikke vår rettstat verdig.

Av den grunn finnes det flere angrepsvinkler vi kan benytte oss av: en måte er å presse fram en endring av loven. Sålangt har utsiktene til det vært heller dårlige. Lovendringene som trådte i kraft ved årskifte gjør det vanskeligere å få en sak gjenopptatt, og det er bare et eksempel. Men før eller senere vil denne restriktive praksisen kollidere med den allmennaksepterte rettsoppfatningen hos de fleste jurister, og i samfunnet generelt. Så jeg har ingen tro på at det blir så lett for staten å slå ned på barnevernsofre, spesielt i en tid hvor domstolene blir utsatt for kritikk fra andre hold.

På den annen siden, har jeg lest at barnevernet taper stadig flere saker i fylkesnemden. Det må vi ta som et positivt tegn om at det nytter å vise motstand.

Det pågår for tiden en debatt om vitenskapens stilling i rettsaker. Denne debatten vil før eller senere også tangere barnevernets grunnlag for å gripe inn etter dagens praksis: Barnevernets faglige fundament er temmelig skjørt til å tåle en kritisk vurdering.

Og så finnes det lovlig aksjonsformer som fakkeltog m.m., som heller ikke bør undervurderes.

Det vil ikke være lett, men jeg kan ikke se for meg et dagens barnevern kan unnslippe så lett som de som drev barnehjemmene på 50- og 60-tallet.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Fredelig midler
PostPosted: Wed Jan 10, 2007 12:49 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
etikeren wrote:
Rinna wrote:
... barnevernets ideologer altfor hardbarket, og representerer i så måte en mennesketype som ikke føler anger ved selv de grusomste mennesketragedier som de har vært med på å forårsake.


Men det jeg vil frem til, er at det du sier, om jeg har forstått deg rett, og det kan jo hende at jeg har misforstått.... men hvis du mener barnevernsfolk er hardbarket, og uten samvittighet? Ja da tar du så feil som du kan ta.

I 90 % av tilfellene, så er dette helt feil. Nesten alle jeg kjenner er hyper sensitive for kritikk. De tåler omtrent ingenting.


Det å være hyper-sensitiv for kritikk betyr ikke nødvendvis at man har en samvittighet, og du motsier vel heller ikke Rinnas påstand om at barnevernerne ikke føler anger.

Jeg tror din beskrivelse av barnevernerne er riktig, men jeg trekker litt andre konklusjoner. Det å ikke kunne se feil ved seg selv, er ikke en god egenskap. Det å utelukkende være opptatt av å dømme andre mens man selv betrakter seg som perfekt, er ikke bra dersom man ikke virkelig er det. "La den som aldri har syndet kaste den første sten".

Sannsynligvis har barnevernerne så svak identitet at de trenger å ha makt og kontroll over andre for ikke å helt miste seg selv. De innbiller seg at de hjelper mens de i virkeligheten skader. Det nytter ikke for mottageren å si at dette gjør vondt, for de er ikke hørbare overfor andres følelser. De er så selvopptatte og egoistiske at de bare ser seg selv og sine egne behov (for makt). Det er godt mulig at dette skyldes opplevelser de har hatt i egen barndom, men det kan også skyldes deres nåværende livsstil.

Det er fint at en in-sider fra barnevernet skriver her. Det er interessant å vite mer om menneskene som er våre torturister.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Last edited by agrippa on Wed Jan 10, 2007 12:54 pm, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject: Insider
PostPosted: Wed Jan 10, 2007 12:53 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Sun Sep 24, 2006 2:11 pm
Posts: 401
agrippa wrote:
Det er fint at en in-sider fra barnevernet skriver her. Det er interessant å vite mer om menneskene som er våre torturister.


Haha, det kommer nok han Aron til å ta seg nær av. Han er ingen insider, tvertimot, som han gjør seg umaken til å forklare......eller hva sier du Aron? :)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Insider
PostPosted: Wed Jan 10, 2007 1:10 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Rinna wrote:
agrippa wrote:
Det er fint at en in-sider fra barnevernet skriver her. Det er interessant å vite mer om menneskene som er våre torturister.


Haha, det kommer nok han Aron til å ta seg nær av. Han er ingen insider, tvertimot, som han gjør seg umaken til å forklare......eller hva sier du Aron? :)


Jeg mente ikke at Aron var en torturist, men at han kjente miljøet fra innsiden i og med at han har jobbet med systematisering av data. Det er jo ganske artig å høre han fortelle om barnevernerne. De har makt utelukkende i kraft av barnevernsloven. Jeg lurer på hvorfor myndighetene har funnet for godt å gi slik nesten absolutt makt til slike ressurssvake mennesker. Menneskene som jobber innen barnevernet er som skapt til å bli bødler. Kombinasjonen av hypersensitvitet overfor kritikk/svake kognitive evner og skjønnslover er fullstendig katastrofal.

Man kan si at hvis barnevernerne var våre foreldre, så ville de bli anklaget for omsorgssvikt. De ser jo ikke sine barns behov (dvs barnevernsklientenes), kun sine egne.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Ikke hardbakket
PostPosted: Wed Jan 10, 2007 1:22 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Thu Jan 04, 2007 5:08 am
Posts: 50
Rinna wrote:
Poenget er snarere, som du selv påpeker, at de ikke ser at de ødelegger mennesker.


Jeg har hørt barnevernsfolk sitte å si mang en gang: "Ja det er jo trist med moren til jenten, hun er jo helt ødelagt av dette, men det er jo ikke noe annet vi kan gjøre for å redde den stakkers jentungen - så vi må jo bare stå på alt vi kan."

Derfor er nok virkeligheten mye verre en du ser ut til å se, om jeg har forstått deg rett - korriger meg om jeg tar feil. Du sier nemlig at ikke barnevernet ser at de ødelegger mennesker.

La meg si det så alle forstår det:

Barnevernet vet meget godt at de ødelegger folk ! De tror at dette er eneste utvei for å redde barna !


Last edited by etikeren on Wed Jan 10, 2007 1:28 pm, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Insider
PostPosted: Wed Jan 10, 2007 1:25 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Thu Jan 04, 2007 5:08 am
Posts: 50
Quote:
Jeg mente ikke at Aron var en torturist ...


Vell .... 8) Ikke sikkert alle de svake sjeler i barnevernet er enig .... lenger.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Jan 10, 2007 1:32 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
  
Arons fremstilling av barnevernere, pluss noen essensielle punkter i Rinnas og Agrippas kommentarer, ville bli en høyst lesverdig artikkel. Går det an for dere å koke det sammen til et samlet manus, folkens?

  

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 37 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]