It is currently Thu Mar 28, 2024 3:58 pm



Post new topic Reply to topic  [ 6 posts ] 
Author Message
 Post subject: Glad jeg ikke har små barn...
PostPosted: Sat May 09, 2009 3:21 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Oct 04, 2006 1:08 pm
Posts: 549
Location: Eidskog/magnor
Slik utviklingen går i dag så er jeg rett ut GLAD jeg ikke har små barn. Når helsepersonell skal tvinges til å melde foreldre mer, ja MER, enn de gjør i dag, ja da må man jo undres hvor langt skal dette hysteriet gå???!! Han ungen en blåflekk, så skal legen/barnehagen sende bekymringsmelding til bv. Har ungen dårlige tenner, så er det tannlegen som skal sende bekymringsmelding til bv. Men, har egentlig barnevernet kompetanse til å avgjøre om tennene til ungen er dårlige pga av overgrep eller om det kansje er andre årsaker? Har barnevernet kompetanse til å vurdere om barnet er litt vill av seg eller om foreldrene denger ungen? Jeg mener NEI! De erfaringene jeg har gjort meg tilsier at om tannlegen sender bekymringsmelding pga dårlig tannhelse, så vil vi få ett skred av pedofilbeskyldninger her i Norge. Og om barnehagene skal bli ennå mer aktive med å rette en beskyldende pekefinger mot foreldre, ja da får vi ett skred av vannvittige beskyldninger om vold i hjemmene.

http://www.dagbladet.no/2009/05/07/nyhe ... n/6108947/

Nei, jeg må bare si at utviklingen her i Norge har gjort at jeg angrer på at jeg fikk barn, og jeg skal ivertfall aldri ha noen fler barn. Er det virkelig sånn at våre styresmakter er så til de grader i klørne til disse pengesterke monstrene som står bak denne menneskehandelen, eller er det kansje Jens og den rødgrønne regjeringen som tjener seg søkkrike på våre barn?

Om jeg en dag skulle få beskjed om at nå, mamma, så skal du bli bestemor. Ja da vil jeg instendig be mitt barn om å flytte fra Norge. Jeg unner INGEN å få barn her i Norge, sånn som det ser ut som reglene skal bli.....

_________________
"Sjefen" på eidskogen


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat May 09, 2009 4:25 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Det er kjempe trist at det er slik. Barn vil jeg ha og får jeg ikke leve i fred i Norge med dem så er det bare å flytte fra landet. Ja tenk at mødre må informere sine barn i dag om hvor farlig barnevernet er. Dette for deres beste, og at barnevernet kan finne på å ta barna om foreldrene er unge.

Jeg angrer ikke på at jeg fikk barn, men skulle gjerne vært uten barnevernet. Både for egen del og generasjonen som er under oss.

Om ingen flere utdannet seg til barnevernspedagog så er de så hysteriske her i landet at de har alltids klart tatt like mange barn forde. Tenker Annikken Huitfeldt hadde kommet og tatt dem selv om så var.

Det er sant det er fullstendig galskap her . Det en har opplevd mange av maktas tvangs fjernelse av barn gjør vell at flere tenker at de angrer på at de fikk barn. Det er sørgelig trist og urettferdig og brudd på menneskerettighetene og ta barna fra folk.


Om barn har stygge tenner trenger ikke barnevernet ødelegge hele livet til barna. Og gi dem skrekk opplevelsen som værre er enn noe, å bli tatt fra sin mor og far. Røvet fra foreldrene.

Den grussomme smerten det må være for barn og foreldre å bli adskilt. Kan forstå dine tanker. Men det er barnevernet som skal ut. Mennesker må få lov å leve i fred. Foreldre må kjenne det trygt å få barn at vi kan få et trygt land uten det perverse barnevernet.

Barn må leve å få kjenne seg trygge for at ikke et pervers barnevern bare plutselig skal kunne dukke opp å ta dem fra mor og far.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat May 16, 2009 12:52 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Oct 04, 2006 1:08 pm
Posts: 549
Location: Eidskog/magnor
Det er en ting jeg ikke får ut av mitt hode, så jeg må bare få det ut her.

Jeg har vært under bv sitt tyrani siden 1987, jeg har i perioder vært langt nede psykisk pga disse hurpene i bv. Og etter ÅR med nedpsyking og dritt, så kidnappet de barna i 2004.

Etter 2004 så har jeg ikke hatt noe kontakt med hurpene i bv, og det har gjort meg godt. Så godt at jeg for første gang i mitt voksne liv gleder meg over livet! Jeg savner ungene noe så sinnsykt, så jeg har INGEN tro på at det er her årsaken ligger. Og forøvrig så er livet mitt ganske likt som det alltid har vært, så det ligger nok ingen årsak her heller. Så, den eneste virkelige forandringen i mitt liv er at BARNEVERNSHURPENE er VEKK!!! Da er det vel rimelig å annta at det er HER årsaken til min bedring av LIVSKVALITET ligger?

Så må vi jo da kunne annta at bv hurpene har samme innvirkning på andre mennesker også. Jeg annser ikke meg selv som noe annerledes enn andre så jeg anntar derfor dette. Og da er vi inne på ett meget viktig tema.

Disse forferdelige foreldrene, som driver med utstrakt omsorgssvikt, er de bare skakkjørt av bv? Var de slik FØR bv kom inn i bildet? Er bv skyld i at foreldrene fungerer dårlig?

Jeg mener det...

Og her får dere forklaringen til at jeg mener det.

Jeg har i de siste årene fått æren av å komme i kontakt med mange mennesker som alle har to fellestrekk. Vi har alle vært under bv sitt tyrani i mange år, noen av oss har også mistet barn til bv. Det andre fellestrekket er at vi alle har ett snev, noen mer enn andre, av sosial angst... Hvorfor det? Jo, fellesnevneren her er bv...

Så er det noen stemning for at jeg har rett? Er vi alle ødelagte av bv, eller var vi sånn FØR bv kom inn i bildet?

Jeg VET at jeg kansje provoserer litt nå, men jeg vil påstå at vi alle er skadet av den behandlingen vi har fått av bv. Og i følge norsk lov, har man da rett på erstatning. Kansje vi rett og slett skulle kreve vår rett?

_________________
"Sjefen" på eidskogen


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat May 16, 2009 8:03 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Jeg hadde sosial angst FØR barnevernet begynte å herje. Men er blitt så herdet at jeg ser på det som en slags destruktiv "terapi".

Jeg tror barnefjernerne elsker å terrorisere folk med litt sosial angst. De verbalt sterke smeller tilbake med munnbruk, og skaffer seg alianser. De med sosial angst oppleves som enklere offer, for de pines mer av det sosiale presset.

Ellers er det ikke noe tvil om at folk får sosial angst av å bli herset med av bv. Å bli påprakket mindreverdighetsfølelser av narsisistiske sopper som trenger å trø på folk for å styrke sitt ego, fører til sosial angst. Sosial angst, uttrygghet og mangelen på anerkjennelse, henger gjerne tett sammen. Det er lettere å slappe av - være trygg - sammen med folk som gir en anerkjennelse.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: "Barnevernet" påfører traumer
PostPosted: Sun May 17, 2009 10:13 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Annette Olsen wrote:
Etter 2004 så har jeg ikke hatt noe kontakt med hurpene i bv, og det har gjort meg godt. Så godt at jeg for første gang i mitt voksne liv gleder meg over livet! Jeg savner ungene noe så sinnsykt, så jeg har INGEN tro på at det er her årsaken ligger. Og forøvrig så er livet mitt ganske likt som det alltid har vært, så det ligger nok ingen årsak her heller. Så, den eneste virkelige forandringen i mitt liv er at BARNEVERNSHURPENE er VEKK!!! Da er det vel rimelig å annta at det er HER årsaken til min bedring av LIVSKVALITET ligger?


Det kan ikke være tvil om at det å være underlagt "barnevernet" fører til redusert livskvalitet, både hos foreldre og barn. "Barnevernet" er en maktinstitusjon som påfører familiene store plager. Hvor mange mennesker har ikke blitt trygdet som følge av "barnevernets" inngripen i familien? Det er sikkert ikke få.

"Barnevernet" skaper store sosiale problemer. Barn blir tvunget til å vokse opp uten sin naturlige familie. Bare dét er et stort traume.

Det burde være klart at de traumene som "barnevernet" påfører familiene, berettiger til erstatning. Om 20-30 år kommer det til å komme et ras av erstatningskrav mot "barnevernet" fra barn og foreldre som på brutalt vis ble skilt fra hverandre og tvunget til å leve separate tilværelser.

Men da er alle maktpersonene som vedtar tvangsfjerning idag, døde eller pensjonert.

Jeg tror likevel den beste medisinen mot "barnevernets" ondskap er det stikk motsatte, nemlig kjærlighet. Gode gjerninger vil kunne beskytte ofrene mot å gå til grunne.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun May 17, 2009 7:56 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Ja det er skadelig å være underlagt barnevernet. Barnevernet ødelegger både barn og voksne.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 6 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]