It is currently Thu Mar 28, 2024 3:08 pm



Post new topic Reply to topic  [ 19 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
 Post subject: Eventyert over
PostPosted: Thu Apr 09, 2009 10:54 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Oct 04, 2006 1:08 pm
Posts: 549
Location: Eidskog/magnor
Ja, da var det over, mitt medlemskap i GFSR-N, allt som skulle til var at jeg ikke lot meg "herse" med mer, og sa klart ifra til Lena at dette vil jeg ikke være med på og da skal visst jeg knuses fullstendig. Hun har også prøvd å få meg ekskludert fra det politiske partiet vi begge er medlem av. Men jeg er egentlig veldig GLAD for at det er over. For ingenting ble sånn som det jeg var interiert i å være med på. Kontigenten, for å ta en ting, 250 kr!?! De fleste bv offer er fattige etter år med sabotering fra bv sin side. Så det er virkelig ikke mange av de som har råd til 250,- pr snute. Så har vi jo det faktum at da jeg og Lena dro til Bergen for å hente bilen til Lena, så ble jeg med ene og alene for å prate med Mona om registreringen, for jeg ville at vi alle skulle være med på det. Så har vi alle løgnene og intrigene Lena har satt igang, det er umulig å forholde seg til sånt. Så har vi Lenas behadling av medlemmene. Om et medlem prøver å si imot henne, så reiser hun seg opp og brøler til vedkommende. Sånn oppførsel har skremt mange vekk. Og hun oppfører seg som gestapo, ordrer folk til å lystre henne om de vil ha hjelp. Jeg har prøvd i det lengste å få henne til å forstå at man fanger fler fluer med honning enn eddik. Litt diplomati og en vennlig oppførsel, er ett mye bedre utgangspungt. De menneskene man kommer i kontakt med når man driver med dette er stort sett mennesker som trenger noen som bryr seg og som er villige til å lytte. Og tro på det de forteller, for det er trods allt bare vi som har følt det på kroppen selv som virkelig forstår.

Så helt til slutt vil jeg bare si, unnskyld alle sammen, og spesielt til Mona Lygre for at jeg var med på å stjele hennes baby som GFSR er for henne. Jeg forstår at det måtte ha gjort vondt for henne, så igjen, jeg er veldig lei meg for det hele. Jeg var dum og trodde på Lena og co. Jeg vil fortsette og jobbe mot systemet men med meg selv som fortegn.

mvh Annette, sjefen på Eidskogen. :)

_________________
"Sjefen" på eidskogen


Last edited by Annette Olsen on Fri Apr 10, 2009 12:22 pm, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject: Mail fra Lena
PostPosted: Thu Apr 09, 2009 12:29 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Oct 04, 2006 1:08 pm
Posts: 549
Location: Eidskog/magnor
Jeg fikk akkurat denne mailen fra Lena


Til Sten Tore Olsen, Annette Margareta Olsen, Bo Michael Solheim



Innkalling til ekstraordinært møte Lørdag 18. april kl. 14.00
i Sandvika Storsenter på Mc Donald


Agenda for dagen:

1. Ekskludering av styremedlemmer Annette Margareta Olsen, Sten Tore Olse og Bo Michael Solheim etter eget ønske

2. Insettelse av nye konstituert styremedlemmer



Mvh

Lena Synnøve Olsen
Leder gfsrn


Ja,ja, sånn kan det gå. Men det er bare deilig å vite at nå er jeg ute av det sirkuset der :) :) :)

_________________
"Sjefen" på eidskogen


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Apr 09, 2009 12:44 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Posetivt at du ber om undskylning.

Jeg tok tidligere kontakt med Lena og bad om at i det minste så måtte de skifte navn til noe lovlig. Det skulle bli videreformidlet til dere andre, skrev hun.

Slike konflikter er svært ødeleggende og splittende for de som blir en del av dem. Jeg skjønner rett og slett ikke meningen med å bryte reglene og lage et eget GFSR på egne premiss. Lena skrev til meg at det de holder på med ER GFSR. Pussig!

GFSR har sine regler, som alle andre sammenslutninger, foreninger eller organisasjoner. Det er kun de som retter seg etter disse reglene som kan være GFSR. Det er jo åpenbart.

Mulig at dere ikke kjente reglene i GFSR godt nok, og at man i fremtiden bør informere mer om disse.

At du nå er ferdig med utbrytergruppen som ignorerer reglene, er veldig bra. Håper det fører til mer samhold i miljøet mot det såkalte barnevernet.

Miljøet mot barnevernets overgrep trenger samhold og at man drar sammen mot gode mål.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Apr 09, 2009 4:10 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Oct 04, 2006 1:08 pm
Posts: 549
Location: Eidskog/magnor
Arild Holta wrote:
Posetivt at du ber om undskylning.


Jeg tok tidligere kontakt med Lena og bad om at i det minste så måtte de skifte navn til noe lovlig. Det skulle bli videreformidlet til dere andre, skrev hun.

Dette var helt ny informasjon for meg, for dette har ikke Lena videreformidlet til meg eller Sten.

Arild Holta wrote:
Slike konflikter er svært ødeleggende og splittende for de som blir en del av dem. Jeg skjønner rett og slett ikke meningen med å bryte reglene og lage et eget GFSR på egne premiss. Lena skrev til meg at det de holder på med ER GFSR. Pussig!


Jeg fremmet ved flere annledninger forslag om navneskifte, ja jeg var imot helt fra starten at vi skulle hete GFSR-N.

Arild Holta wrote:
GFSR har sine regler, som alle andre sammenslutninger, foreninger eller organisasjoner. Det er kun de som retter seg etter disse reglene som kan være GFSR. Det er jo åpenbart.


Helt riktig :)

Arild Holta wrote:
Mulig at dere ikke kjente reglene i GFSR godt nok, og at man i fremtiden bør informere mer om disse.


Jeg visste det godt og derfor var jeg imot dette fra starten, men ble stemt ned.

Arild Holta wrote:
At du nå er ferdig med utbrytergruppen som ignorerer reglene, er veldig bra. Håper det fører til mer samhold i miljøet mot det såkalte barnevernet.


Jeg er helt ferdig med dette sirkuset. Nå vil jeg konsentrere meg fullt og helt om å få satt søkelyset på bv og de åpenbare brudd på menneskerettighetene som daglig skjer der.

Arild Holta wrote:
Miljøet mot barnevernets overgrep trenger samhold og at man drar sammen mot gode mål.


Man drar alltid bedre sammen :)

_________________
"Sjefen" på eidskogen


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Eventyert over
PostPosted: Mon Apr 13, 2009 11:39 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen


Tusen millioner takk skal du ha for denne, Annette!

Det betyr veldig mye for meg.

Og min tilgivelse er herved effektuert!

Annette Olsen wrote:

Så helt til slutt vil jeg bare si, unnskyld alle sammen, og spesielt til Mona Lygre for at jeg var med på å stjele hennes baby som GFSR er for henne. Jeg forstår at det måtte ha gjort vondt for henne, så igjen, jeg er veldig lei meg for det hele. Jeg var dum og trodde på Lena og co. Jeg vil fortsette og jobbe mot systemet men med meg selv som fortegn.

mvh Annette, sjefen på Eidskogen. :)


Jeg syns dette er veldig stort gjort av Annette, og hennes handling er et godt eksempel til etterfølgelse for andre, og spesielt da med tanke på de som jobber for og i barnevernet.

Det var en fyr som en gang sa noe lignende; det er menneskelig å feile og guddommelig å tilgi. Og jeg vil også legge til at det største av alt er å be om unnskyldning når man har tatt feil eller gjort "dumme" ting.


_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Apr 14, 2009 1:32 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Oct 04, 2006 1:08 pm
Posts: 549
Location: Eidskog/magnor
Jeg er ikke flau over å gjøre feil, så jeg har ingen problemer med å si at jeg er utrolig lei meg for det som har skjedd, og selvsagt skulle du, Mona ha en uforebeholden unnskyldning. Jeg kommer sikkert til å gjøre fler feil, men ingen så ille som denne feilen. Jeg har lært.....

_________________
"Sjefen" på eidskogen


Top
 Profile  
 
 Post subject: Hvem er feilfri?
PostPosted: Tue Apr 14, 2009 2:02 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen

Jeg er ikke feilfri jeg heller, jeg gjør også dumme ting, og det kommer jeg sikkert til å fortsette å gjøre, nettopp fordi at jeg er et lærende, og feilende menneske.

Og livet har lært meg å si unnskyld når jeg tar feil. Jeg tåler det, og merkelig nok så blir jeg bare høyere aktet av den andre når jeg sier unnskyld og innrømmer det at jeg tok feil.

Og når jeg sier "unnskyld" til barna mine, "det var jeg som tok feil, kan du tilgi meg?" - så blir de kjempehappy og fornøyd og tiltroen deres til meg stiger, og det samme med tillitten oss imellom.

Hm.

Verden hadde sett helt annerledes ut dersom vi innførte en internasjonal "unnskyld, kan du tilgi meg"-dag,

samt GI-EN-STOR-KLEM-TIL-ALLE-dagen!

(Og ingen kan "komme her og komme her" og si at du Annette ikke kan innrømme dine feil, for da kan du jo bare henvise dem til denne tråden?)


_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Apr 15, 2009 8:49 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Oct 04, 2006 1:08 pm
Posts: 549
Location: Eidskog/magnor
Da erklærer jeg 9 april for offesiell "unnskyld, kan du tilgi meg"-dag, da det var den dagen jeg tok til vettet og ba om unnskyldning.
Så kan vi ha GI-EN-STOR-KLEM-TIL-ALLE-dagen! den 14 april. Vi kan jo her inne starte, så skal dere se at mange følger etter...

_________________
"Sjefen" på eidskogen


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Apr 15, 2009 8:54 am 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Fri Aug 31, 2007 8:53 am
Posts: 304
Kjempeflott Anette !! Også på min bursdag da...... :D


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Apr 15, 2009 10:56 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Oct 04, 2006 1:08 pm
Posts: 549
Location: Eidskog/magnor
Gratulerer med dagen til deg :)

_________________
"Sjefen" på eidskogen


Top
 Profile  
 
 Post subject: Jeg legger denne ut her også
PostPosted: Wed Apr 15, 2009 11:01 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Oct 04, 2006 1:08 pm
Posts: 549
Location: Eidskog/magnor
Dette er et innlegg jeg har både på facebook og nettby, men jeg regner med at "gernheia" vil få det fjernet så jeg legger det her også.


Gale kjerringer.

Nå vil jeg fortelle en sann historie, den er ikke gammel og den er selvopplevd.
Jeg traff Huskeberta (Lena Synnøve Olsen) for ca ett år siden. Jeg har i hele det året stått på for å hjelpe henne med å få orden på livet sitt, og det har kostet meg og Sten mange tusen kroner. Jeg har hatt mye med henne å gjøre. Hun har tilbragt utallige helger her, sammen med sin sønn, gratis.

Men historien jeg skal fortelle om startet etter at hun flyttet opp til Eidskogen.

Jeg tror at uvennskapet startet da jeg ikke ville kjøre henne til Bærum (gratis) da sønnen skulle til tannlegen. Hun ble merkbart sur da. Så Venke Helen Libraaten kjørte henne dit. Venke Helen Libraaten har av en eller annen grunn hatet meg siden dag en. Og det er helt tydelig at hun har vært ute med kjeften i denne saken også. Kansje det var hun som kom med disse beskyldningene
http://www.nettby.no/community/thread.p ... id=1120455

Jeg tror det, så hun har en god porson skyld i at jeg ble såret og irritert over drittpreiket her på Eidskogen.


Men dagene gikk og de begge var veldig smilende og fine oppe i trynet mitt (falske drittkjærringer). Så jeg drev med mitt og fortsatte å planlegge min ønskedrøm om å starte noe for ungdom her på Eidskogen. Jeg fikk tak i eieren av gamle pubben på Magnor, så vi fikk mulighet til å se på de lokalene om de passet. Og det gjorde de, de var perfekte for mitt bruk, så jeg og huseier ble enige om leie og leievilkår. Jeg og Lena og ei jente til dro på møte med Eidskog næringssørvis for å høre om det kunne være noen mulighet for noe kommunal større til prosjektet. Det hørtes positivt ut så jeg var optimistisk. Samme dag skulle jeg kjøre M til gardemoen, Lena ble med for hun hadde en avtale om å møte noen nye medlemmer i GFSR-N.

På veien begynte Lena å prate om dette prosjektet, og hun hisset seg opp bare mer og mer. Hun begynte å fantasere om at hun måtte ha en inntekt på 300 000,- i året for å være der.

Dette sa jeg at det var totalt umulig. Hun fortsatte med å si at vi trengte jo bare å få 10 mennesker inn som brukte 300,- hver pr dag. PR DAG!?! Dette er faktisk Magnor! Vi skal være glad om det kommer 1 person hver dag, 10 er urealistisk.

Men Lena ville ikke høre, hun forlangte at jeg skulle ringe huseier og kreve 6 måneders gratis husleie og en halvering av husleien. Dette sa jeg klart ifra om at jeg så absolutt ikke ville gjøre. Lena EKSPLODERTE!

Du har helt rett "tiedomi" hun er gal, og trenger sårt sine piller.

Jeg nektet å krangle om dette da jeg annså at dette ikke var noe å diskutere. Men Lena begynte å sende smsèr til min ektemann, Sten Tore, der hun la ut om at jeg var dritsur og at hun ikke fattet hvorfor han var gift med meg. Dette var ikke første gang hun gjorde.

Vi kom til Thon hotellet på gardemoen, der Lena hadde avtale med de nye medlemmene i GFSR-N, jeg stoppet og sa at hun skulle bare gå inn og ta det møtet, men Lena ble sittende, hun forlangte at jeg skulle bli med.

Jeg svarte da at jeg hadde ikke noen avtale med noen, det var det hun som hadde så dette skulle hun få gjøre selv. Lena satt der som en furten unge, jeg sa, nei vel, enten går du nå ellers så blir det ikke noe møte for jeg stopper ikke her på tur hjem fra gardemoen.

Lena svarte ikke, så jeg satte bilen i gir og kjørte derfra. Vi leverte M på gardemoen og begynte på hjemveien. Lena satt helt stille og smsèt med min mann på turen hjem.

Vi kom hjem og Lena gikk ut av bilen, henten sine hunder og en av Sten sine hunder. Så gikk hun hjem. Jeg hørte ikke mer fra henne, så etter noen dager så sendte jeg henne en vennlig mail med noe info. Samt en forespørsel om hun kunne fjerne mitt navn fra GFSR-N sin registrering i brønnøysund, siden jeg ikke satt i syret mer så syntes jeg ikke at det var noe vits at mitt navn sto der.

Så lagde jeg en bra kontrakt på den hunden som lena hadde som var Sten sin, der lena fikk muligheten til å tjene masse penger uten å lee på en finger, eller ha noe økonomiske belastninger med å fore opp valpene. Sten og Mikke kjørte bort med kontrakten til Lena, da de kom dit hadde Lena laget en kontrakt hun syns var så bra, den var på hele 3 setninger, den jeg hadde lagd var på nesten 2 A4 ark...

Lena protesterte villt på vår kontrakt, hun insisterte på sin. Sten kom så hjem og fortalte dette til meg, Lena hadde forlangt at det skulle spesifiseres at hundene ble hennes når de var betalt (i min verden er det en selvfølge) Så skulle det stå at en evetuell egenandel om hunden ble påkjørt skulle deles i 2, dette syns jeg var bare for dumt, for en utgift so kansje kommer gpa at hun ikke passer på hunden, skal deles i 2 men ikke utgifter til å fore opp valper, nei det kunne vi ikke gå med på.

Så sten og Mikke hentet da hunden, og sa at det ikke ble noen avtale. Lena ble rasende, Venke var der også.

Så sendte jeg en mail til Demokratene der jeg sa ifra meg alle verv i styret, både på fylkesplan og lokalplan, dette pga at jeg var så lei av all den sladderen som Venke produserte om meg.

Da Kjell i Demokratene fikk den mailen, så ringte han meg. Han overtalte meg og Sten til å fortsette i Demokratene. Det ble mye frem og tilbake i dagene som fulgte. Venke og Lena forlangte at jeg skulle ekskluderes fra Demokratene, på grunn av denne private situasjonen.

Som alle forstår så kan ingen ekskluderes på grunn av private ting, kun om vedkommende i ord eller gjerning skadet partiet.

Det ble innkalt til ekstramøte i Lokallaget, problemet var bare at verken jeg,Sten eller Mikke fikk noen innkalling og da er jo ikke innkallingen gjyldig. Jeg fikk masse støtte fra Demokratene sentralt, og det skulle egentlig bli holdt et møte den 19 april, dette er nå avlyst pga det innlegget jeg har her inne som har overskriften "Til alle Eidskoginger".

Dette ble et for stort problem for Demokratene, at de måtte avlyse møtet den 19. Dette er for såvidt helt greit for meg, jeg ville jo i utganspungtet ut av dette så denne løsningen på problemet er midt i blinken for meg. Så nå skal Venke fortsette som leder i Demokratene, så lenge det varer....

Nå hører det jo også til historien at Venke Helen Libaaten skylder oss kr 800,- for en tur jeg og hun tok til fattidoms seminaret i Lillehammer.

Og Lena skylder godt over 10 000,- i ubetalte valper, dekk til bilen og diverse andre ting.

Og allt dett skjedde bare fordi Lena er sykelig sjalu på mitt liv og det jeg har så hun ville ha meg vekk og overta mitt liv. Det misregnet hun seg, for Sten Tore tåler henne ikke og har heller aldrig likt henne noe serlig.

Rart hva sjalusi kan gjøre.

Kjøpsavtale på hund.
Mellom Sten Tore Olsen, selger, og Lena Synnøve Olsen, kjøper.
Navn på hunden: Deanna Troy, født 29.09.2007.
Kjønn, tispe.
Farve: Beige og svart.
Spesielle annmerkninger:
Lena Synnøve Olsen kjøper halve eienskapet av overstående hund.
Lena Synnøve Olsen forplikter seg til å levere hunden til Sten Tore Olsen når tispen har løpetid og skal parres.Om dette ikke blir overholdt, så er Lena Synnøve Olsen økonomisk erstatningspliktig for tapte inntekter på valper.
Lena Synnøve Olsen Forplikter seg til å levere tispen til Sten Tore Olsen en uke før termin. Fødselen skal skje hos Sten Tore Olsen, og tispen med valper skal tilbringe valpetiden (8uker) hos Sten Tore Olsen.
Valpe inntektene fordeles slik:
Etter betalt vaksinasjon og hellseattest på valpene, fordeles resten 50% på Sten Tore Olsen og 50% på Lena Synnøve Olsen.
Lena Synnøve Olsen har eneansvaret for de daglige utgifter som mat og vanlig stell av hunden. Nødvendige vaksinasjoner av hunden deles likt på partene. Evetuell forsikring dekkes av Lena Synnøve Olsen alene.
Hunden betales slik:
Ved første valpekull, skal Sten Tore Olsen ha sin halvpart, Lena Synnøve Olsen betaler det hun skylder Sten Tore med sin halvpart av kullet. Om dette ikke dekker allt Lena Synnøve skylder så blir dette betalt på neste kull.
Regnestykket ser slik ut:
Deanna Troy: 3000,-
Roza: 5000,-
Rex: 3000,-
Dekk: 1200,-
Hver valp etter Deanna Troy koster 6500,-
Om tispen da får 8 valper, ser regnestykket ut slik:
6500,- x 8 =52000,-
Sten Tore sin anndel er da 26000,-
Lena Synnøve sin anndel er 26000,-
Lena Synnøve skylder 12200,- Som hun betaler av sin del av valpepengene.
Vaksinasinasjon av valpene betales likt av begge parter.

Sten Tore Olsen Lena Synnøve Olsen
Skolev 5 2240 Magnor
2240 Magnor

Så nå når ulven i fåreklær er avslørt, (Venke Helen Libraaten og Lena Synnøve Olsen) er det på sin plass å be hele Eidskogen om unnskyldning for mine utsagn her inne.

Det viste seg at det var noen infløttere som hadde spredt disse løgnene om meg.

Men jeg er ikke så dum at jeg ikke har vett på å be om en stor UNNSKYLDNING til dere alle. Jeg tror ikke at dere er så ille alikevell.

Jeg vil mer enn gjerne bli kjent med dere alle og er det noen som ønsker en "tryne til tryne" unnskyldning, så er det bare å si ifra, så fikser jeg det. Jeg er ikke så fin på det, har jeg tatt feil og driti meg ut så har jeg det.

Når vi nå er inne på temaet, er det noen som syns at det trengs noe tilbud til ungdommen her i bygda? Det er jo for gæli om disse to kjærringene skal få lov til å ødelegge allt dette.

Jeg er åpen for forslag til hva ungdommen ønsker seg og så skal jeg se hva jeg får til.

Som dere ser, jeg har virkelig måttet krype til korset og be mange om unnskyldning på grunn av at jeg trodde på Lena. Hun er åpenbart meget forstyrret og jeg håper for hennes del at hun får hjelp med sine problemer. Livet hennes vil da bli betraktelig bedre, ikke det at det skal så mye til...

_________________
"Sjefen" på eidskogen


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Apr 17, 2009 11:56 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Oct 04, 2006 1:08 pm
Posts: 549
Location: Eidskog/magnor
Nå er jeg utestengt fra nettby pga Lena Olsen, hun har tydeligvis bestemt seg for å knuse meg, gjerne ta mitt liv, på grunn av denne innbildte konflikten hun har med meg. Det er meget synd at det blir sånn, for de eneste som tjener på interne konflikter mellom oss bv offre, er barnevernet. Dette må vi ha i hodet vi som driver med dette motstandsarbeidet, ikke la innbildte og reelle konflikter føre fokuset vårt vekk fra kampen.

Jeg er ikke sur på Lena, bare veldig skuffet over hennes måte å håntere konflikter på. Desverre så vil dette bare gå utover henne selv, da jeg lever et godt liv, selv om ungene ikke er her. Det er henne og hennes liv jeg er bekymret for, da hun vil bli meget ensom om hun fortsetter å behandle folk som bare vil henne vel, på denne måten.

Så til slutt vil jeg komme med en innstendig oppfordring til dere alle:
La oss alle være vel forlikt, da kampen mot bv er viktigere enn om man kansje blir litt såret eller tror man blir gjort narr av. Det er sannsynligvis bare innbildning og misforståelser. Det er desverre sånn at vi som har hatt med bv å gjøre i noen år, får mentale skader av de overgrep vi blir utsatt for av bv. Dette er desverre noe vi bringer med oss inn i vårt dagligliv, og som får fatale følger for vår livskvalitet. Dette må vi gjøres oppmerksom på, så vi ikke lar dette skje og jobber aktivt med oss selv på dette området. For når allt kommer til allt, vi har nok ting i livet som forringer vår livskvalitet pga bv, og da må vi være på vakt mot bivirkninger av den ufrivillige kontakten vi har med bv.

Det er nå snart 5 år siden jentene mine ble tatt, 5 år uten kontakt med bv.
Det har gjort underverker for psyken min, jeg har i den perioden IKKE mottatt noen form for psykriatisk behandling, så bedringen må skrive seg fra den manglende kontakten med bv. Selvsagt er savnet etter jentene stort, nesten ikke til å bære, men jeg har ikke de belastningene det er å ha disse bv damene hengende rundt meg, deres kritisering og nedtrykking er borte.
På en måte er jeg redd for å få jentene hjem, ikke misforstå, selvsagt er mitt høyeste ønske å få jentene hjem, men det er allt det som følger med jentene jeg ikke vil ha tilbake. Trakaseringen og kritiseringen fra bv, deres hjemmebesøk, deres såkalte hjelpetiltak som oftest er totalt uforståelige, deres rapportskriving som inneholder bare løgn og sårende beskrivninger av meg som menneske/mor.

Men nå er det jo slik at sjansen for å få mine søte små hjem er lik 0, men frykten for å gå tilbake til mitt gamle liv er der, dypt forankret i mange års undertrykking og trakasering fra bv....

_________________
"Sjefen" på eidskogen


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Apr 17, 2009 8:16 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Det er nødvendig å unngå disse personkonfliktene på RVB. Det er ikke TEMA her. Jeg forstår behovet for å "rense luften". Ber om at det tas annet sted.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Apr 17, 2009 10:33 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Oct 04, 2006 1:08 pm
Posts: 549
Location: Eidskog/magnor
Grunnen til at jeg tok med denne konflikten her inne er i tråd med temaet, det var for å vise hvor ødelagte vi blir av å leve under BARNEVERNETS evige trakasering og nedpsyking. Spørsmålet vi må stille oss er, hadde vi alle kansje hatt andre reaksjonsmønstre om vi ikke hadde vært utsatt for de massive overgrep som bv utsetter oss for. Jeg tror det.

Og til Bjørn Erik, er det bare din mening som teller eller kan vi andre få komme med vår? Det er menneskelig å feile, det er åpenbart at du er av en annen oppfattning, men vi er ikke alle sammen sånne overmennesker som det du er. Jeg jobber med bv motstand fordi jeg ønsker å gjøre det, og jeg har faktisk bidratt med mye her inne. Og jeg har virkelig vært villig til å stikke ut nakken min og jeg har gjort det ultimate offeret her inne. Så jeg annser at jeg har litt å si i noen sammenhenger. Men vil du at jeg skal slette hele bloggen og forsvinne så er det bare å gi meg beskjed, så forsvinner jeg ut herfra. Denne kampen er ikke min lengre da mine barn ikke er inne i dette systemet lenger. Men jeg kjemper for alle de andre barna som ennå ikke er satt fri fra sine fengsler. Og det koster meg mye som jeg godt kunne ha spart meg om jeg kun hadde tengt på meg selv.

_________________
"Sjefen" på eidskogen


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Apr 17, 2009 11:06 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Hvorfor har Bjørn Erik bare fjernet sitt innlegg mitt i en diskusjon. Det virker ødelegende og rotete på forumet. Nå som flere har svart. Svarene til Arild samt noe av Annettes blir da hengende i løse lufta. Det er jo ingen her som bare kan slette innlegg som de har skrevet.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 19 posts ]  Go to page 1, 2  Next

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]