It is currently Thu Mar 28, 2024 10:38 am



Post new topic Reply to topic  [ 19 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sat Apr 18, 2009 12:55 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Fri Dec 22, 2006 1:40 pm
Posts: 978
Location: Vefsn
Nå bør fru Holta forsøke å følge med hvem som fjerner hva og i hvilke sammenhenger og forsøke å holde dette adskilt.

Her er det kun Annette Olsen som fjerner (innlegg) beskrivelsene av hva som VIRKELIG har skjedd til fordel for fremme av det bildet og det inntrykket hun selv synes seg tjent med når hun nå ønsker seg tilbake i "det gode selskap", det samme selskapet som hun uten å blunke dolket ubønnhørlig og brutalt i ryggen mens de sov i trygg forvissning om at hun ville passe på.

Fy skam på deg Annette, du snakker om skuffelser!
Du snakker også om "ultimate offer" .. . .joda du har jaggu ofret noen også, slik at det skulle du nok vite et og annet om.

Husker du noe av det siste jeg sa til deg- på svareren din, siden du da hadde sluttet å ta telefonen, husker du det?

- jeg er så skuffet over deg Annette at jeg har ikke ord for å beskrive det, sa jeg.
Siden hørte jeg ikke mer fra hverken deg eller noen av dine medløpere.
Forutenom noe ynkelige forsøk fra noen av dere på å diskreditere meg ovenfor Mona.

Her kan dere lese GFSR`s offisielle uttalelse om dette som har foregått:
http://gfsr.origo.no/-/bulletin/show/279742_advarsel

_________________
B.E.Bjorbekkmo
[size=75][color=red]
Gjør ALLTID og uten unntak opptak av møter, telefonsamtaler o.l. med BV etc[/color]
Dette har du lovlig og full adgang til iht [url=http://www.lovdata.no/all/tl-19020522-010-017.html#145a]straffelovens § 145a[/url], så lenge du selv deltar i samtalen.[/size]

[url=http://barnevernet.origo.no]Barnevern[/url]


Last edited by B. E. Bjorbekkmo on Thu Apr 23, 2009 1:34 pm, edited 8 times in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Apr 18, 2009 1:01 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Forstår det har vært konflikter,men Annette har jo bedt om unnskyldning. Saken jeg nevnte var at du fjernet ditt innlegg da Arild sa dere måtte finne et annet sted for konflikten. Ser du skriver at det var Annette som slettet innlegget,slik at det blir hengende svar i lufta. Noe hun heller ikke bare kan gjøre.

Når du ikke vil at flere skal blande seg så ta det opp et annet sted dette er et forum for brukerne.

Forøvrig er mitt bruker navn Turid Holta. Det er jo ikke sikkert alle utenforstående vet hvem Fru Holta er.(Kjenner til noen missforståelser der.) Det gjør jo ikke noe om man skriver fru Holta, imidlertid later det til at du skriver det nettopp forde det er et problem for deg (av uforståerlige årsaker.)

Har nok lest\fått med meg bra mye av den konflikten.

Ble nok og veldig enkelt for Annette og bryte med Lena når Lena og begynte ( i følge Annette og legge seg etter hennes mann.)Da blir det raskt sterke følelser i sving. Og vanskelig og samarbeide. Å stadig slite med å leve med det rundt seg ble nok tungt for Annette. Stadig forsøkte Lena og sette Annette i et negativt søkelys overfor hennes mann og kritiserte henne overfor han. Dette nettopp forde Lena var så intresert i mannen hennes og helst ville overta Annettes liv som hun skrev.

Men det er jo typisk når kvinner er intresert i en gift mann eller opptatt, og sette kvinnen i et negativt søkelys overfor mannen for på den måten selv forsøke vinne han.

Du bør og få med at Annette har bedt om unnskyldning og også fått tilgivelse av rette vedkomede. Da passer ikke det du skriver her. Enten hun hadde fått tilgivelse eller ikke så har ho gjort sitt med å bedt om unnskyldning.


Last edited by Turid Holta on Mon Apr 20, 2009 8:02 am, edited 16 times in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Apr 18, 2009 1:05 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Fri Dec 22, 2006 1:40 pm
Posts: 978
Location: Vefsn
Noen ganger gjør ikke det saken bedre og noen ganger blir det bare utidig når "utenforstående" blander seg med sine bruddstykkebaserte oppfatninger.

Turid Holta wrote:
Saken jeg nevnte var at du fjernet ditt innlegg da Arild sa dere måtte finne et annet sted for konflikten.


Nei, det er ikke "saken"- det er det noe helt annet som er her, og NEI- jeg har ikke fjernet noe- det er din misforståelse og din påstand.

_________________
B.E.Bjorbekkmo
[size=75][color=red]
Gjør ALLTID og uten unntak opptak av møter, telefonsamtaler o.l. med BV etc[/color]
Dette har du lovlig og full adgang til iht [url=http://www.lovdata.no/all/tl-19020522-010-017.html#145a]straffelovens § 145a[/url], så lenge du selv deltar i samtalen.[/size]

[url=http://barnevernet.origo.no]Barnevern[/url]


Top
 Profile  
 
 Post subject: Tilgivelse er effektuert.
PostPosted: Sat Apr 18, 2009 10:01 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen

Jeg og Annette har skværet opp med hverandre, og nå er vi gode venner igjen og vel forlikt - og det er jeg veldig glad for!

Jeg husker en historie min mor fortalte meg for mange herrens år siden, sikkert 20, da traff hun på en mann hun kjente da hun var yngre, nå var han plutselig blitt så mye blidere på sine gamle dager, og han sa til henne følgende at;

dersom han kunne levd livet sitt omigjen - så ville han ikke ha tatt allting så alvorlig.

Jeg merker også at livet har satt sine spor i meg; jeg er blitt mye mer avslipt i kantene og "rundere" i formen både fysisk og mentalt, og det beste av alt: Jeg er lykkeligere enn noensinne før!

Åh!, det er en ren nytelse å legge dumme ting i fortiden og heller se fremover!

En dame sier: "Ikke se deg tilbake - du skal ikke den veien!"

Jeg husker bare ikke hvor jeg har gjort av den skjønne historien, om to duder som gikk på en strand hvor den ene først druste til den andre... Men, lærdommen sier: "Skriv dine skuffelser i sanden og hugg dine seire inn i steinen."

Dumme ting vil kunne skje igjen, det har faktisk vært sånn helt ifra børjan av, uansett hvor hen du snur deg, det blir litt sånn som Murphys lov: Hvis noe kan gå galt og en eller annen finner ut en måte å koble ting feil på, så vil han gjøre det.

Jeg vil ikke være med på å bringe mere hat inn i verden, det er nok hat som det er fra før av, så, jeg vil heller være med på bringe inn mere kjærlighet og forstålelse for hverandre, og derfor så er jeg på utkikk etter BROENE som kan føre oss sammen, jeg får mye pepper for det, ja, men sjitt på det, imellomtiden er jeg sikker på at jeg har det mye gøyere enn dem som kritiserer meg!

Det største vi som jobber mot barnevernet kan finne ut av, det er en felles vei å gå på. Og for at vi skal kunne komme der, må vi aller først mestre kunsten å si unnskyld og å tilgi hverandre.


_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 19 posts ]  Go to page Previous  1, 2

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]