It is currently Thu Mar 28, 2024 5:50 pm



Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 
Author Message
 Post subject: Mail til Hege Storhaug, Human Rights Norway
PostPosted: Tue May 06, 2008 12:35 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Oct 04, 2006 1:08 pm
Posts: 549
Location: Eidskog/magnor
http://www.rights.no/publisher/publisher.asp?id=1

Hei.
Jeg var på landsmøtet i demokratene, der jeg så ditt fordrag om invandring.
Jeg kjøpte også 2 av dine bøker,
"men størst av alt er friheten"
og " Tilslørt.Avslørt"
Jeg har nå straks lest ferdig den første boken, "men størst av alt er friheten"
Det er en meget god bok,
men jeg har ett spørsmål om en uttalese du kommer med på side 232, avsnitt 4, der du hevder at
" å skille barn fra mor er en praksis vi i Norge kun tyr til når barnet lider under omsorgssvikt".
Kan jeg be om en redgjørelse for hva du bygger den påstanden på?
Jeg er aktivt medlem i en frivillig organisasjon som heter "Gruppen til Familiens Selvstendige Rett" der vi setter søkelyset på de brudd på menneskerettighetene og brudd på Norsk lov samt alvorlige overgrep som er daglig praksis i norskt barnevern. Den erfaringen vi sitter med er at det i svert få tilfeller der barnevernet skiller barn fra mor/far er det påvist omsorgssvikt på et reelt grunnlag.
I absolutt de fleste sakene er det oppkonstruerte "bevis" som brukes, korrupte "sakkyndige" som setter "psykriatiske diagnoser" på foreldrene, da serlig mor, med den hensikt å få fjernet barna fra familien.
Små barn som blir fjernet fra foreldrene med hjelp av uniformert politi. Små barn som blir plassert hos ikke offesielt godkjente fosterhjem, jeg vet om et tilfelle det det er en mann som er fradømt all kontakt med egne barn på grunn av vold, som nå i dag er fosterfar for 2 mindreårige gutter. Det florerer med slike saker, der foreldre som lett kunne ha blitt avhjulpet med noe støtte i hjemmet, blir fratatt barna og barna opplever grove overgrep i barnevernets "omsorg"
Det er vell og bra å engasjere seg i brudd på menneskerettighetene for våre invandrere, men da må man også være åpen for at det også skjer overgrep mot egen befolkning.

Håper du er villig til å se på denne siden av saken om brudd på menneskerettighetene også
mvh
Annette Olsen
Skolev 5
2240 Magnor
62830229/45292103

_________________
"Sjefen" på eidskogen


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Mail til Hege Storhaug, Human Rights Norway
PostPosted: Wed May 07, 2008 8:53 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Annette Olsen wrote:
Jeg har nå straks lest ferdig den første boken, "men størst av alt er friheten"
Det er en meget god bok,
men jeg har ett spørsmål om en uttalese du kommer med på side 232, avsnitt 4, der du hevder at
" å skille barn fra mor er en praksis vi i Norge kun tyr til når barnet lider under omsorgssvikt".


Hege Storhaug er helt på jordet når hun trekker frem norsk praksis som et eksempel til etterfølgelse. I Islam er det forbudt å skille barn fra moren før de er syv år gamle. Dette fordi det er anerkjent at det er skadelig å adskille mor og barn. I Norge skiller "barnevernet" nyfødte spebarn fra moren på grunnlag av grunnløse antagelser om "omsorgssvikt".

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Oct 29, 2008 1:59 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Oct 04, 2006 1:08 pm
Posts: 549
Location: Eidskog/magnor
Jeg har ikke ennå fått noe svar, men det bare beviser at dama er helt hjernevasket av norske myndigheter

_________________
"Sjefen" på eidskogen


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]