It is currently Fri Apr 19, 2024 2:25 am



Post new topic Reply to topic  [ 154 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Mon May 07, 2007 12:38 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Mar 21, 2007 7:17 pm
Posts: 288
Annette Olsen wrote:
Eventuelle hjelpetiltak

Fylkesnemnda anser ikke at hjelpetiltak kan skape en forsvarlig omsorgssituasjon for barna ved eventuell tilbakeføring til mor. Eventuelle hjelpetiltak måtte være av kompenserende art, slik at andre omsorgspersoner måtte være tilstede i hjemmet for å sikre at barna ble ivaretatt på det følelsesmessige og psykiske plan. Fylkesnemnda mener at mor vil komme til kort i forhold til dette, jf ovenfor. Fylkesnemnda mener at hjelpetiltak, hvor andre personer må ivareta omsorgen for barna i mors hjem, ikke er hensiktsmessig verken for barna eller mor.

En kan nesten begynne å lure på om disse fylkesnemndene har et standard formular som de fyller ut.
Be via din advokat om få den epikrisen barnevernet fikk da de "selvfølgelig" må ha fått barna undersøkt av en barnelege med god kunnskap om sen utvikling av grovmotorikk av barn. Samt denne barnelegens anbefalinger. Denne epikrisen skal være av dato ikke senere enn ca 6 mnd fra de tok barna dine. Somatiske lidelser skal faktisk utelukkes før de kommer med "psyko"bable sitt. Send også gjerne et brev til fylkesmannen/helsetilsynet med vedlagte kopi av brevet fra advokaten din, eller din advokat kan gjøre det for å sørge for at denne epikrisen blir utlevert snarest mulig. Har ikke barnevernet en slik epikrise så har de faktisk et problem.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon May 07, 2007 12:55 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Mar 21, 2007 7:17 pm
Posts: 288
Annette Olsen wrote:
Vedr barnas tilknytning i fosterhjemmet

Fylkesnemnda ønsker å signalisere et behov for "status qou" i saken. Det viktigste nå er at barna får fortsette sin utvikling og tilknytning hos fosterforeldrene, for der i gjennom å etablere en trygghet og kontinuitet i omsorgen som er avgjørende for deres stabilitet og forankring i tilværelsen.

Slutning:

Krav om opphevelse av vedtak om omsorgsovertakelse vedr. S og E, jf fylkesnemndssak 05/002, tas ikke til følge.

Ja de uttrykker ganske bra hva som er det viktigste. Utvikle tilknytning hos fosterforeldrene.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed May 09, 2007 4:15 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Oct 04, 2006 1:08 pm
Posts: 549
Location: Eidskog/magnor
En epikrise fra noen som helst undersøkelse av ingene, eksisterer ikke. Bv hadd absolutt ikke noe gant å si om ungene før de hadde vært i fosterhjem en stund, da var det på bakgrunn av beredskapsmors uttalelser om at ungene var livredde under bading/dusjing, at bv begynte å fable om at ungene hadde blitt utsatt for noe i forbindelse med bading. De har ikke utredet ungene i så måte ennå, de har nå, 2,5 år etter omsorgsovertakelsen søkt ungene inn på bup. Det jeg finner merkelig i den sammenhengen, er at det virker som at det er viktigere for bv å utrede barna for psykiske problemer enn å utrede barna for Ehlers- Danlos syndrom, som faktisk i enkelte tilfeller er en dødelig sykdom. Jeg har gudsjelov ikke den varianten, men det er ikke dermed sagt at ungene ikke har den. En annen side ved dette er at symptomene ved EDS, er veldig lett å forveksle med symptomer på omsorgssvikt, dette er det mye literatur om på nettet, samt annen informasjon. Men bv er ikke under noen omstendighet interisert i den informasjonen, de har bestemt seg for at det er omsorgssvikt som feiler ungene, selv om de i følge loven er pliktige til å utelukke eventuelle fysiske problemer først.

At tilknytningen til fosterforeldrene er mye viktigere enn noe annet, har vi mange bevis for, bare se på saken om min sønn på 14år.

_________________
"Sjefen" på eidskogen


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed May 09, 2007 5:30 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Mar 21, 2007 7:17 pm
Posts: 288
Grunnen til at du skal henvende deg til fylkesmannen/fylkeslegen og be de skynde på med å utlevere epikrisen (som vi vet ikke eksisterer), er at Helsepersonelloven kommer inn her, hva denne psykologen bedriver her er kvakksalveri. For det de i prinsippet har gjort er å hindre at barn som har, kan ha (dette er generelt) en somatisk lidelse, blir hidret i å få den hjelp de har krav på. En psykolog har ingen medisinsk-faglig kompetanse. Vet du hva som er en leges viktigste analyse vertøy? Det er diffrensialdiagnoser og korrelasjoner. En lege som ikke behersker det verktøyet har ingen ting i yrket å gjøre. En psykolog som ikke vet sin begrensing har heller ingen ting i yrket å gjøre. I den tid barna har vært i barnevernets klør så har det vært barnevernets oppgave å sørge for at barna har blitt undersøkt av en barnelege. Krev å få være tilstede ved undersøkelsen. Barnevernet kan ikke komme med noen som helst begrunnelse for slik ansvars unnlatelse.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Epikrise
PostPosted: Wed May 09, 2007 6:03 pm 
Offline
Superposter

Joined: Wed Sep 27, 2006 2:53 pm
Posts: 1149
Location: Danmark
Epekrise er nok ikke utlevert deg ennå, tross for at du har bedt om innsyn i egne papirer.

Skriv et nytt brev der du ber om innsyn i henhold til §§ 18 og 19 i helseloven, med forvaltningslov og send det i kopi til samtlige offentlige og private institusjoner inkludert legevakt mm.

Dersom du ikke mottar svar fra samtlige innen 6 uker, kan du sende purring og leg vedlegg av begge og send det videre til fylkesmannen med brev der du forklarer at du er blitt frattatt omsorg for dine barn uten å få innsyn i egne saksdokumentasjon, herav en epikrise som har erklært deg sinnsyk.

_________________
AMA

Skriver på en bokserie under tema "Når barnevernet dreper med loven i hånden"...
Internettside der saksdokumentasjon som benyttes oppdateres regelmessig:

http://www.freewebs.com/amasbvt/


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Jul 08, 2007 12:09 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Oct 04, 2006 1:08 pm
Posts: 549
Location: Eidskog/magnor
Nå er det veldig lenge siden jeg har vært her å oppdatert, det har en veldig god grunn, barnevernssaken min er pr i dag "lagt på is" av kommunen. Jeg har ikke noen saksbehandler på saken da det er ingen som vil ha saken min i barnevernet her på eidskogen. De er vell pisserdde for at jeg skal omtale de her inne :lol: :lol: :lol: Jeg var i en samtale med sjefen for helseetaten i kommunen da han også er den som har ansvar for at barnevernet gjør jobben sin. Han, Frode Bråten, kunne da opplyse meg om at han jobbet med saken for å gi meg en saksbehandler på saken min, ukene gikk og ble til en måned, da ringte jeg til fylkesmannen i hedmark og jeg sa hva jeg mente om at det ikke er en saksbehandler på saken min. Jeg mener at barnevernet ikke kan opprettholde omsorgsovertakelsen om det ikke er en som har ansvaret for saken, ergo ungene skal hjem!!! Fylkesmanns saksbehandleren sendte en mail til Frode Bråten, og han svarte at han straks skulle få en til å ta saken. Jeg gir han ut juli, så klager jeg igjen til fylkesmannen. Slik jeg ser det er det totalt uansvarlig at barnevernet skal føre sak mot meg i retten når de ikke har en saksbehandler på saken. Nå har jo ikke denne saken vært så veldig godt håntert fra før med gamle og uriktige opplysninger, men å ha en barnevernssak gående og ingen som verken oppdaterer eller har ansvar for saken må da være totalt galskap? Men som jeg "blogget" på msn siden min i dag, mine jenter og jeg er rett og slett offret på pengeguden Mammons alter, Eidskog kommune er konkurs,så de må spare penger og en helt ny saksbehandler vil vel ha lønn og å leie en har de ikke råd til lenger, Fredrikke Lynum var ute etter lettjente penger og vikarierende lege Gustav Tham fikk vel noen slanter for å skrive en falsk legeerklæring på min påståtte psykiske sykdom. Kommunen leide inn Eva Brungodt til fylkesnemndsbehandlingen, hun var hjemme her en gang og i det referatet etter det besøket sto det ikke noe negativt men heller ikke noe konkret, hun var vel bare ute etter lettjente penger hun og. Eva Brungodt driver eget konsulentfirma for barnevernet og har tilholdssted i drøbakk tror jeg. Hun imponerte ikke meg med sin unnlatenhet og litne vilje til å komme med en uttalelse. Men her er det jo også snakk om at om hun ikke gjør slik som barnevernet i den kommunen hun er leid inn av, så setter hun firmaet sitt på bar bakke. Hennes levebrød er jo nettopp å opprettholde dette vannvittige systemet vi har i dag og attpåtil tjene penger på å splitte og ødelegge barn og deres familier.

_________________
"Sjefen" på eidskogen


Top
 Profile  
 
 Post subject: tiden etterpå
PostPosted: Mon Jul 09, 2007 9:49 pm 
Offline
Superposter

Joined: Wed Sep 27, 2006 2:53 pm
Posts: 1149
Location: Danmark
Tiden etterpå omsorgovertagelsen hvor bvt "henlegger" saken, blir umulig å komme i dialog med og er konstant "sykemeldt" og generelt ikke tilstede er normalt. Slik opplever jeg det også.

Da jeg ba om innsyn i egen saksakt var det som det hele var henlagt etter fylkesnemda i 2004 - ingen møter, ingen samvær, ingen tilsynsfører som sjekker hvordan min sønn nå har det - ikke at jeg tror det ville endret situasjonen hans noe videre - men det er som sagt, kun kommet en henvendelse om møte med barnefjerntjenesten i Fana og det var 3 år etter omsorgovertagelse. Dette var et brev der de ba om møte og ville la meg ha samvær med min sønn mot at jeg straks sluttet å offentligjøre egen sak på lett tilgjengelige steder over internett (dette forum)...noe jeg har valgt å ikke gjøre.

Jeg tenker på deg og dine og vet det er en tung tid du nå går gjennom. Selv tok det over et år før jeg var i stand til å slutte å identifisere meg som mor for min sønn og heller bli et menneske igjen - dvs identifisere meg selv som et menneske av kjøtt og blod - i dag finner jeg styrke i å skrive hele den groteske historie ned via avskrift fra innhentet saksdokumenter og jeg vet jeg er et menneske, ikke kun en barnevernsak lenger.

_________________
AMA

Skriver på en bokserie under tema "Når barnevernet dreper med loven i hånden"...
Internettside der saksdokumentasjon som benyttes oppdateres regelmessig:

http://www.freewebs.com/amasbvt/


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Jul 13, 2007 4:36 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Oct 04, 2006 1:08 pm
Posts: 549
Location: Eidskog/magnor
Nå har jeg fått et tilsvar til tingretten, forfattet av vår "kjære" advokat Tore Tulling.Jeg legger det ut for å vise hvor langt bv og advokatene deres er villige til å gå i sine løgner og bedrag for å sverte biologiske foreldre og holde barna fortsatt fanget.

Jeg viser til begjæring om rettslig overprøving av Oppland og Hedmark fylkesnemnds vedtak av 23.04.07.

Begjæringen er mottatt fra retten den 29.06.07, og forkynnelse er vedtatt 02.07.07. Dette tilsvar er således rettidig innkommet til retten.

Barneverntjenesten forholder seg til fylkesnemndas vedtak som anses å være riktig både hva gjelder bevisbedømmelse og lovanvendelse. De samme anførsler fra barneverntjenestens side som ble fremsatt under fylkesnemndsbehandlingen vil bli gjort gjeldende ovenfor tingretten.

Bv vil altså fortsette å bruke sine gamle og feilaktige påstander. Her er det jo ikke barnas beste som er i fokus, det er utelukkende barnevernets beste og barnevernets behov for videre maktmisbruk som er det viktigste

Psykolog(spådamen)Lynums konklusjoner i forhold til at mor fortsatt ikke er i stand til å gi barna en omsorgssituasjon som fullt ut vil gi dem en trygg og stabil tilværelse og god voksenkontakt både materielt og følelsesmessig er på nytt bekreftet av psykolog (spådamen) Lynum. Hvordan spådamen Lynum kan bekrefte noen ting som helst er for meg en gåte, men hun har vel sett dypt inn i krystallkulen sin og tatt seg ett par "rever" og kommet frem til at min situasjon er slik hun "ser" det i krystallkulen sin, ja, for her har hun ikke vært.

En tilbakeføring av barna nå vil kunne påføre dem ubotelig skade. Det barna trenger, og som de nå får i fosterhjemmet, er en trygg og stabil tilværelse, noe barna iflg. loven har krav på iht. sin alder og utvikling.

Psykolog (spådamen) Lynum karakteriserer mors psykiske fungering som "stabilt ustabil".

Her kommer det noe som er så til de grader idiotisk at det bare viser hvor stor tulling advokar Tore Tulling er.Mor har selv "friskmeldt" seg. Dette viser en total mangel på selvinnsikt.Her feier advokat Tore Tulling, psykolog Edmund Lyles psykologerklæring til side og begår dermed mened, det er så vidt jeg vet straffbart å lyve retten rett opp i trynet på denne måten men barnevernet og barnevernets advokater kan vist tillate seg det meste her i norge uten å risikere noen reaksjon fra rettsystemet. Den eneste reaksjonen de risikerer er at vi foreldre legger bevisene ut på internett og på den måten får informert allmenheten om deres falske spill og viljen til å gå over lik for å opprettholde sitt nedverndigende og maktmisbrukende system. Jeg har ikke friskmeldt meg selv, det har psykologen. Jeg var interisert i å fortsette behandlingen hos psykolog Edmund Lyle, men jeg fikk klar beskjed om at "friske mennesker hadde ikke han kapasitet til å ha på sine behandlingslister" Dette er meget godt dokumentert i min sak, men det "passer" ikke bv og advokat Tore Tulling, så de tar da og "gjemmer" unna de bevisene som ikke passer de for å vinne saken. De burde hatt en god gammeldags omgang med juling slik de bevisst ødelegger barn og deres foreldre.

Barnas tilknytning til saksøker er karaktisert som grunn og lite utviklet iflg. psykolog (spådamen)Lynum. Dette kom hun frem til etter å ha oppservert meg og ungene sammen i fosterhjemmet den første gangen ungene så meg etter at bv overtok omsorgen 6 måneder tidligere.

Det har formodningen mot seg at mor i løpet av tiden som er gått har evnet å forandre seg. Dette kom klart frem av psykolog (spådamen) Lynums forklaring i fylkesnemnda.Og det har spådamen Lynum oppservert tydelig igjennom den fortreffelige krystallkulen sin

_________________
"Sjefen" på eidskogen


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Jul 13, 2007 5:11 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Oct 04, 2006 1:08 pm
Posts: 549
Location: Eidskog/magnor
fortsettelse fra forrige innlegg

Barneverntjenesten vil konkludere med at en tilbakeføring nå vil påføre barna skader, idet mor ikke er i stand til å gi barna forsvarlig omsorg.Hvordan barneverntjenesten kan konkludere med det, er ganske rart da ingen fra den etaten har vært her på nesten 2 år. Bv har heller ikke hatt noen annen form for kontakt med meg på like lang tid, på grunn av barnevernets manglende vilje til å følge norsk lov og saksbehandleren, Monica Gressberg, manglende psykiske fungering og sykmelding på dette grunnlag, samt at jeg pr i dag ikke har hatt saksbehandler på saken i snart 4 måneder

Når det gjelder spørsmålet om oppnevnelse av ny sakkyndig, overlates det det til retten å avgjøre om den ser behov for det. I så fall mener jeg det er riktig at retten selv foretar et valg og oppnevner en sakkyndig som den mener har den nødvendige kompetanse og habilitet i forhold til alle parter i saken.Nå skal det vel ikke tas hensyn til andre parter enn barna?

Dersom sakkyndig oppnevnes, forutsettes det at det også gis en frist for å komme med forslag til mandat for den sakkyndiges arbeid.

Jeg viser for øvrig til mottatt prosesskrift fra advokat Kildahl av 5. ds. med forslag til sakkyndige. Barneverntjenesten kan ikke godta noen av disse, og ber som ovenfor nevnt retten på fritt grunnlag oppnevne en ny sakkyndig, dersom den ser behov for det.

Når det gjelder vitneførsel vil det fra barneverntjenestens side bli ført følgende vitner:
1. Irene Ottesen, fostermor.
2. Maria Holtet, tilsynsfører.
3. Anne Birgit Sandli, styrer ved Furunabben barnehage.

Det er foreløpig uklart hvem som skal være partsrepresentant for Eidskog kommune. Dette vil jeg komme tilbake til når det er klart.

Idet jeg tar forbehold om ytterligere anførsler, bevis i form av vitner og dokumentason, nedlegges slik

påstand:
Fylkesnemnda for sosiale saken i Oppland og Hedmarks vedtak av 23.04.07 stadfestes.

De sakkyndige advokat T. Tulling her refererer til er Joar Tranøy og en dame som han anbefalte meg, selvsagt tør ikke bv og advokaten å godta disse da disse ikke lar seg kjøpe, slik de såkalte sakkyndige som bv insisterer på å bruke, gjør. Dette er et klart bevis for at barnevernet ikke er det mindste interisert i å få frem den virkelige sannheten og den virkelige versonen av hvordan min omsorgsevne er, barnevernet er kun opptatt av å opprettholde sitt terror velde og sykelige makt over de norske barnefamiliene. Dette er et så sykt og farlig system så jeg sverger på min døde mor at jeg skal bruke resten av mitt liv på å bekjempe, samt opplyse menneskene i norge om disse daglige overgrepene som den norske stat i regi av barnevernet utfører på sin befolkning. Norge er der ute i verden og megler i stridigheter samt veldig flinke til å kritisere andre land og styresmakter som driver med overgrep på egen befolkning og bryter menneskerettighetene, jeg syns at norge med statsministeren i spissen burde "feie for egen dør" for overgrepene er mange her i norge og det er ikke bare barnevernet som driver med overgrep på befolkningen, det skjer i mange andre etater også. For å ha en viss troverdighet, må forholdene og overgrepene her til lands stoppes før vi prøver å redde verden.

_________________
"Sjefen" på eidskogen


Top
 Profile  
 
 Post subject: Hei Anette
PostPosted: Fri Jul 13, 2007 7:01 pm 
Offline
Superposter

Joined: Wed Sep 27, 2006 2:53 pm
Posts: 1149
Location: Danmark
Rettsystemet er pillråttent - desom en dommer velger å si at sadokumentasjon er feilaktig, ja så blir han erklørt inhabil av kommunen - så ingen våger å granske deres drittslengning og løgner. Stå på og fortsett å publiser hele saken din - sørg for å innhente all sakdokumentasjon fra alle offentlige etater - deres løgner og tverrfagelige sammarbeid tåler i dagens lys, og siden dette fortsatt er den eneste måte vi kan vise at vi er mennesker og individer med rett å bli hørt - så er dette veien å gå. Den store ball er begynt å rulle og den blir større for hver dag som går. I øyeblikket taper alle via det korrupte "rettsystemet" barnefjernindustrien tåler foresten ikke dagen lys - så regn med en anmeldelse eller to fordi du velger å bruke din ytringsfrihet - men husk at vi er mange som nå går denne veien - og vi blir lagt merke til. Hadde dette ikke vært tilfelle så hadde de heller ikke startet med å sende anmeldeser i hytt og pine til både norge og danmark (der jeg nå har valgt å bosette meg), her i kommunen har de i øvrig valgt å lage asyl ordning for forfattere som kjemper mot systemsvikt og offentlig korrupsjon - så det er ikke alle steder de når frem med sin svada propaganda. Krystallkulen som psykobablere bruker bør renses fri for negativ energi før de ser in i fremtiden - det betyr at det de leser her neppe vil være korrekt fremtidsprognose. Kanskje man også burde gå etter disse i skattelisten og se hva årslønn de mottar for å ødelegge livet til barn og foreldre...

_________________
AMA

Skriver på en bokserie under tema "Når barnevernet dreper med loven i hånden"...
Internettside der saksdokumentasjon som benyttes oppdateres regelmessig:

http://www.freewebs.com/amasbvt/


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Aug 03, 2007 7:22 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Oct 04, 2006 1:08 pm
Posts: 549
Location: Eidskog/magnor
At rettsystemet i norge er "pill rottent" er å underdrive det stort!!!! Det beviser det brevet jeg mottok i idag, gjengitt her.

GLÅMDAL TINGRETT

Advokat Jan Kildahl
Advokatfirmaet Brandstad, Kildahl & Storberget AS
Karl Johansg. 12

0154 OSLO

Oversendesesbrev
Annette Olsen - Frank Erling Kjær m.fl.

Det vises til rettidig tilsvar fra adv. Tore Brænden.

Tingretten finner at det ikke er behov for ny sakkyndig, men vil be psykolog Fredrikke Lynum oppdatere seg i saken.

Det vises til at Frank Kjær har reist sak etter barneloven mot Annette Olsen vedrørende foreldreansvar og formelt omsorgsansvar for barna. Barnevernstjenesten i Eidskog har her gitt uttalelse.

Retten vil komme tilbake til eventuelt forberedende møte.

Glåmdal tingrett

For Lars Mæhlumshagen

Helga Svarttjernet

Man kan jo spørre seg om spådamen Fredrikke skal se i krystallkulen sin denne gangen også eller om hun ivertfall prøver å gjøre en tilnermet ordentlig jobb? Men sjansen for at hun gjør en ordentlig jobb på den ene eller andre måten er vel å sammenligne med å vinne i lotto. Vi får se hva jeg finner på.......... :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

_________________
"Sjefen" på eidskogen


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Sep 14, 2007 7:07 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Oct 04, 2006 1:08 pm
Posts: 549
Location: Eidskog/magnor
Jeg har nå fått utskrift av journalen min der lege Gustaf Tham har notert:

26/10/2004

Skrevet av: Gustaf Tham
Diagnose (r): P80 Personlighetsforstyrrelse

Konsultasjon
Dr Batoutis pas. Monica Gressberg ringer fra barnevernet.
Man tar nå pas tre barn (2, 3 og 6 år) fra henne. Hun har truet Gressberg og truet med suisid.
Forteller om en plagsom oppvekst, fyll, incest mm.
Aldrig arbeidet. en periode med narkotika (ikke injicert).
Plages av minnen, misslykkenden og dårlig ekonomi.
Eier et hus som hun er redd for å miste da hun nå mister alle inntekter.
Status: Adekvat, lei seg. Ingen suicidplaner, trussler bære som reaksjon.
Vurd: Alltså ikke suicidal. Vurderer som pers forstyrrelse, vilket hun benekter.
Går ukentlig hos psykolog Lyle. Ska til Sannerud dom dagpas i mai.
Kontakt der er Ranveig tel 62581400
Lyle ska ha sagt at hun bør få uførepens, og det er nog det eneste.
Får vallergan, hjem.


-------------------------------------------------------------------------------------

11/02/2005
Skrevet av: Gustaf Tham
Konsultasjon


Denne annmerkningen er noe merkelig da jeg ikke har vært der ved det tidspungtet, og det står kun "konsultasjon" og ikke mer enn det.

-------------------------------------------------------------------------------------

07/03/2005

Skrevet av: Gustaf Tham
Diagnose (r): P80 Personlighetsforstyrrelse

Tlf. samtale med komm. helse mm.


-------------------------------------------------------------------------------------
Dette er det hele min barnevernssak bygges på og den eneste "grunnen" bv har til å nekte mine barn å vokse opp her hos meg. Dette er i mine øyne ett godt bevis på at lege Gustaf Tham er blitt godt betalt for å hjelpe bv å ødelegge livet til mine barn. Bare tanken på at livet til mine barn er ødelagt på grunn av en grisk lege i kooparason med en sinnsyk barnevernsannsatt, Monica Gressberg, er nesten nok til å ha lyst til å ta hevn på disse griske, sinnsyke mennesker. Jeg sier "nesten", da jeg annser disse menneskene som så lite verdt at jeg ikke gidder å sitte i fengsel for å ha gjort noe mot de. Jeg annser at Gud eller en annen høyere makt, gjør at de får som fortjent en dag, og da vil jeg stå og applaudere!! De fortjener all dritt de får.

_________________
"Sjefen" på eidskogen


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Sep 14, 2007 8:13 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Fri Dec 22, 2006 1:40 pm
Posts: 978
Location: Vefsn
Du sier noe du, men de er da altså å anse som asosiale skadedyr.
Hva med å henvende seg til den lokale skadedyrkontrollen :)

_________________
B.E.Bjorbekkmo
[size=75][color=red]
Gjør ALLTID og uten unntak opptak av møter, telefonsamtaler o.l. med BV etc[/color]
Dette har du lovlig og full adgang til iht [url=http://www.lovdata.no/all/tl-19020522-010-017.html#145a]straffelovens § 145a[/url], så lenge du selv deltar i samtalen.[/size]

[url=http://barnevernet.origo.no]Barnevern[/url]


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Sep 15, 2007 12:10 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Annette Olsen wrote:
-------------------------------------------------------------------------------------
Dette er det hele min barnevernssak bygges på og den eneste "grunnen" bv har til å nekte mine barn å vokse opp her hos meg. Dette er i mine øyne ett godt bevis på at lege Gustaf Tham er blitt godt betalt for å hjelpe bv å ødelegge livet til mine barn. Bare tanken på at livet til mine barn er ødelagt på grunn av en grisk lege i kooparason med en sinnsyk barnevernsannsatt, Monica Gressberg, er nesten nok til å ha lyst til å ta hevn på disse griske, sinnsyke mennesker. Jeg sier "nesten", da jeg annser disse menneskene som så lite verdt at jeg ikke gidder å sitte i fengsel for å ha gjort noe mot de. Jeg annser at Gud eller en annen høyere makt, gjør at de får som fortjent en dag, og da vil jeg stå og applaudere!! De fortjener all dritt de får.


Enig med deg der,

jeg gidder ikke å kaste vekk min verdifulle tid med å hevne meg på disse forbryterne ved å ta "loven i egne hender",

de er ikke verdt det, dessuten er det bortkastet tid for meg å sitte i fengsel for å ha kverket en av dem, for jeg vil heller bruke min dyrebare tid på å legge ut, og legge ut og legge ut, osv.

men, jeg ser med glede frem til den dagen da jeg kan pisse de i ørene.....
(altså når de sitter på knærne og ber om nåde....L)

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Sep 15, 2007 4:26 pm 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Fri Aug 31, 2007 8:53 am
Posts: 304
Ja, jeg bruker å si; "Det vil komme en dag da englene vil gråte av glede"


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 154 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Next

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]