It is currently Thu Mar 28, 2024 7:59 pm



Post new topic Reply to topic  [ 154 posts ]  Go to page Previous  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sun Jun 21, 2009 11:35 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Oct 04, 2006 1:08 pm
Posts: 549
Location: Eidskog/magnor
....

_________________
"Sjefen" på eidskogen


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Jun 21, 2009 11:36 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Oct 04, 2006 1:08 pm
Posts: 549
Location: Eidskog/magnor
Det var da siste bestillingsverk fra spådamen LYNUM. Hovedkonklusjonen hennes er vel ganske enkelt at pga fars psyke så må mor holde seg vekk. Hviss ikke mor gjør det, så må barna i fosterhjem igjen da fars omsorgsevne er så marginal. Makan til "bullshit"! Jeg mener helt klart at ungene, far og mor hadde hatt det mye bedre om bv hadde forsvunnet ut av våre liv. Da kunne far og mor samarbeidet om ungene og fått til delt bosted med 50% hver. Dette ville gjort omsorgssituasjonen til ungene OPTIMAL da hver av foreldrene hadde hatt mulighet til å vile ut når barna var hos den andre. Da situasjonen til BÅDE mor og far er av en sånn art at de begge er uføretrygdet og derfor noe redusert, så er i dette tilfellet, delt omsorg det beste for barna. Men dette ser ikke bv, for ungene SKAL holdes unna mor, da mor er en kjent bvmotstander og skal derfor straffes for hennes meninger.

_________________
"Sjefen" på eidskogen


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Sep 23, 2009 8:19 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Oct 04, 2006 1:08 pm
Posts: 549
Location: Eidskog/magnor
Siste utvikling i saken.

Siste samvær ble nesten avlyst, da bv ikke kunne stille opp og kjøre ungene fra skotterud til magnor/mor. Bv damen ringte meg og ville at jeg skulle "frivillig" gå med på å utsette samværet i 2 uker, følgen av det ville ha vært at det ville ha gått 10 uker mellom siste samvær og dette. Det er IKKE akseptabelt og selvsagt så var det KUN nei i min munn. Jeg ga klar beskjed om at dette fikk de bare fikse, og at samværet skulle gå som planlagt og etter samværsavtalen. Jeg kom med forslag til løsning på problemet deres, men dette falt ikke i god jord. Jeg foreslo at Sten, min EKTEMANN, skulle hente de på skotterud, eller være den sm kom ut og mødte ungene om far bare kunne kjøre ungene til gaten utenfor mors hus. Dette var en så horibel tanke at bv dama ikke var villig til å vurdere dette. Hun kunne sågar opplyse meg om at bv tjenesten hadde reagert sterkt på at min samboer (EKTEMANN) hadde mødt de da de kom på samvær gangen før. Dette var visstnok veldig skadelig for barna. Nå hører det til historien at jeg og min ektemann traff hverandre i 2003, ETT ÅR før ungene ble kidnappet av bv. Vi har også, selv om bv insisterer på det motsatte, vært gift siden 20.08.2005, så jeg vil nok annta, med god grunn, at ungene kjenner Sten godt og er trygg på han.

Jeg kan vel med god grunn bare konstantere at dette fungerer ikke. Så desverre så må jeg nok gå den tunge veien til rettsapparatet igjen. I første omgang så gjelder saken sammvær, men jeg er redd det ikke vil stoppe der....

Hadde bare bv kunnet gi seg med dette tullet og la ungene komme hjem til en fullt oppgående mor, som uten problem kan samarbeide med barnas far.....

_________________
"Sjefen" på eidskogen


Top
 Profile  
 
 Post subject: Fant denne på tryneboka.
PostPosted: Fri Jan 15, 2010 6:31 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Oct 04, 2006 1:08 pm
Posts: 549
Location: Eidskog/magnor
Dette er ganske interesant og ganske avslørende for de lovbrudd som faktisk bv bedriver.

http://www.hra-n.no/versions/ver/docs/5 ... _og_bv.pdf

_________________
"Sjefen" på eidskogen


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 154 posts ]  Go to page Previous  1 ... 7, 8, 9, 10, 11

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]