It is currently Thu Mar 28, 2024 9:32 am



Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 
Author Message
 Post subject: Slettede innlegg fra mine gjestebøker parkerer jeg her:
PostPosted: Tue Jul 15, 2008 7:06 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen


Slettede innlegg i mine gjestebøker parkerer jeg her, for jeg vil ikke ha dem stående der som om gjestebøkene mine er en alminnelig chatte-plass.

Jeg får beskjed på min mail-adresse hver gang en eller annen legger ifra seg en visitt.

Og i dag har jeg bestemt meg for å fjerne de upassende innleggene som står der og så parkerer jeg dem heller her inne, slik at vi kan ha det litt gøy med dem!


_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Last edited by Mona Lygre on Tue Jul 15, 2008 7:49 pm, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject: Sjokkert:
PostPosted: Tue Jul 15, 2008 7:11 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen


Fra Mona Lygre

Sjokkert. 25-Jun-08. ip 80.203.143.x wrote:
Hvordan kan dere seriøst mene at BV gjør sitt ypperste for å ødelegge dere? De prøver å hjelpe barna deres. Feil kan begås, men dette er ikke måten å rette opp i det på.

Apropos, svartelisten din er helt syk. Må si jeg kjenner en person knyttet dit svært godt, og kan ikke for mitt bare liv se for meg at denne hører hjemme der.

Fint om du legger ut GRUNNLAGET for svartelisten din, noe sier meg at den er basert på rimelig løst grunnlag.



_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Last edited by Mona Lygre on Tue Jul 15, 2008 8:07 pm, edited 2 times in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject: Smily:
PostPosted: Tue Jul 15, 2008 7:46 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen


Fra GFSR-Bergen

smily. 19-Mar-08. ip 10.0.16.x wrote:
Kvitte seg med barnevernet?
Hvem skal da faktisk beskytte de barna som vokser opp under ekstremt vanskelige forhold?
Hvem skal tale disse barnas sak?
Hvem skal hjelpe disse barna når mor og far ikk er i stand til det?
Hvor hadde unge som meg vært i dag uten hjelp fra barnevernet?
Det er grusomt å bli tatt bort fra mor og far uansett hvor ille forholdene har vært.
en slutter aldri å gråte å si at en lengter hjem, når en egentlig har fått det veldig bra i det nye hjemmet.
Men mor og far vil alltid være de beste, kanskje ikke til å passe på.
Jeg kunne ønske mine foreldre hadde sluttet å kritisere og heller se på seg selv. De er da voksne. det er ikke jeg




_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Student:
PostPosted: Tue Jul 15, 2008 8:06 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen


Fra Advarsel: Barnevernet Dreper!

Student. 18-Jun-08. 81.26.51.x wrote:
Del I: Jeg hørte for første gang om den såkalte svartelisten gjennom radioen i dag, og jeg ble veldig opprørt. Hva er det egentlig dere ønsker å oppnå? Ved å kikke litt på denne siden så virker det for meg som at målet er å legge ned hele barevernet. Men du og dine tilhengere kan vel ikke seriøst mene at barn som vokser opp i hjem med rus, vold eller seksuelle overgrep har best av å bli boende med familien?! Men jeg har ikke problemer med å skjønne at barnevernet har gjort mange feil gjennom årene, de er jo tross alt bare mennesker de også. Men jeg er sikker på at de aller aller fleste av de som arbeider i barnevernet har barnets beste i tankene og gjør et så godt arbeid som de bare kan ut fra de ressursene som finnes. Hvis jeg var en av dere - en som føler seg overkjørt av systemet, ville jeg ha engasjert meg politisk for å få mere ressurser inn i barnevernet slik at de kan gjøre enda bedre undersøkelser i de fremtidige sakene, og gi barna som blit tatt fra foreldrene sine ett bedre tibud enn det som er i dag. Det å henge ut enkeltpersoner og å gi dem negative karakteristikker, tror jeg bare vil føre til at folk flest vil vende seg mot dere og ikke engasjere seg den saken dere kanskje faktisk har.


Student. 18-Jun-08. 81.26.51.x wrote:
Del2:
Det at noen barn skilles fra sine foreldre synes jeg er helt fryktelig. Det må være en stor sorg for alle innvolverte. Men i noen tilfeller kan det å la barn vokse opp i et overgreps-miljø føre til enda mere vont for barnet og da er det at vi som samfunn må reagere og få barnet ut av denne situasjonen og å prøve å lage et bedre liv for det.

Det å få et barn og følge det gjennom livet er et privilegium ikke en rettighet. Heldigvis vet de fleste foreldre å sette pris på dette privilegiet.



_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Nala:
PostPosted: Tue Jul 15, 2008 8:11 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen


Fra Advarsel: Barnevernet Dreper!

nala. 20-Jun-08. ip 88.89.81.x wrote:
Jeg er veldig veldig glad for at det finnes noen der ute, som faktisk har et øye med på barna våre, og gjør sitt beste for at våre kjære små skal ha det bra.

Det skal mye til for å få barnevernet på nakken. Og det er INGEN som vil skille barn fra foreldrene sine, UTEN at det ligger en UTROLIG god grunn der.

Jeg skulle gjerne stått som barnevernssympatisør, fordi jeg med hånden på hjertet, er utrolig glad for at de er der.

Barnevernet REDDER liv!!



_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]