It is currently Thu Mar 28, 2024 1:16 pm



Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 
Author Message
 Post subject: Foreldre som ruser seg kan fungere OPTIMALT
PostPosted: Tue Jun 03, 2008 1:00 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen


[face=Arial]EN GANG FOR ALLE - FORELDRE SOM RUSER SEG KAN FUNGERE OPTIMALT - DERSOM DE BLIR BEHANDLET SOM OM DE HADDE EPILEPSI ELLER DIABETES - FÅ DET INN I NØTTEN.[/face]

Denne skal ligge her, for jeg leiter meg skvett ihjel etter den hver gang jeg trenger den. Denne artikkelen kom jeg over første gang for 7 år siden, og når du blander sammen all den nyere forskningen som jeg og mine venner presenterer for deg, så vil det også muligens gå opp for deg at vi SLETTEST OVERHODET IKKE TRENGER NOE BARNEVERN.

Dersom du likevel ikke klarer å få dette fulle og hele bildet inn i nøtten din, så har du et stort problem, for da mangler du en bråte med kontaktpunkter i hjernen din, neadertalerne hadde det på samme måte... de er altså ikke udødd, men lever ennå i beste velgående, og de fleste av dem trives aller best blant sine egne, i barnevernet.


_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Jun 06, 2008 3:31 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
  
Hehe, ja, det er jo også et spørsmål hvorvidt neandertalerne egentlig var en annen art enn homo sapiens (oss), eller om de bare var en annen rase. Hvis vi var samme art, kunne (kan) vi også parre oss med hverandre og produsere fruktbart avkom. Produksjon av avkom er et godt kriterium på hva som er samme art. Hester og esler kan produsere avkom med hverandre, for de er nær nok i slekt til at arvestoffet greier den biffen, men avkommet: muldyr og mulesler, er ikke selv fruktbare.

  

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
 Post subject: Intelligent
PostPosted: Sat Jun 07, 2008 1:46 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen


Neandertalerne var ikke direkte uintelligente - men - de overlevde IKKE.

Barnevernsfolkene er ikke dumme, de vet hvordan de skal lure seg til pengeskapet, og overbevise folket til å tro at de behøves. Om de vil overleve evolusjonen, tja, se det er et helt annet spørsmål.


_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Jun 07, 2008 3:01 pm 
Offline
Superposter

Joined: Thu Oct 26, 2006 9:47 am
Posts: 1293
Location: Stjørdal
Dette med evolusjonsperspektivet er litt morsom synes jeg. Du finner det igjen i begrepet "samfunnsutvikling" og innenfor dyre og planteavl.

Men, det er et stort MEN her: Evolusjonsteorien har som forutsetning at naturen selv tar hånd om dette og at alle forsøk på å styre dette gjennom menneskelig inngripen er dømt til å mislykkes/slå tilbake.

Det er jo en av grunnene til at vi står i fare for å utrydde oss selv.

_________________
Don't hate the media, become the media!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Jun 07, 2008 3:14 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Anne Brit Raaen wrote:
Det er jo en av grunnene til at vi står i fare for å utrydde oss selv.


-og de eneste som kommer til å overleve forurensingen er de menneskene som står for en støyt og tåler litt sjitt, som f. eks. de narkomane o0o0

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Jun 10, 2008 2:37 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
MH Skånland wrote:

Hehe, ja, det er jo også et spørsmål hvorvidt neandertalerne egentlig var en annen art enn homo sapiens (oss), eller om de bare var en annen rase.
(...)


Påstått 0,1% forskjell i arvemateriale er visst mye, og en korreksjon av tidligere teorier.

0,1% er et stykke fra menneske og sjimpanse, hvor forskjellen er en plass under 2% (om jeg husker rett).

Litt løst tippet vil jeg tro at forskjellen mellom oss og sosionomer ligger litt over 2%, og at barnevernspedagoger er nærmere 3% genetisk forskjellig fra oss mennesker. Det er den manglende evnen til å tenke logisk og prinsipielt som avslører dem. Prøv bare å forklare dem at de ikke snakker sant, så skjønner de ikke noe som helst, og kommer med et "Jamen, vi føøøler...". :D

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Jun 10, 2008 8:45 am 
Offline
Superposter

Joined: Thu Oct 26, 2006 9:47 am
Posts: 1293
Location: Stjørdal
Mona skrev:

Quote:
og de eneste som kommer til å overleve forurensingen er de menneskene som står for en støyt og tåler litt sjitt, som f. eks. de narkomane


Drude Beer skrev for et års tid siden en kronikk i Nationen der hun konkluderte med at de narkomane og resten av gatefolket var de eneste i Norge som var i nærheten av å leve bærekraftig (i forhold til forbruk og miljøbelastning).

Jeg er av den oppfatning at de som overlever ute på gata må være på toppen av evolusjonspyramiden, det er også en av grunnene til at jeg forsto at jeg ikke ville klare det.

De lever i krigen hver dag og det er en krig som de ikke har bedt om - den er skapt for å ta livet av de som ikke underkaster seg det gjeldende regimet.

_________________
Don't hate the media, become the media!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Jun 11, 2008 3:14 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker
User avatar

Joined: Wed Mar 01, 2006 10:40 pm
Posts: 58
Location: Oslo
Arild Holta wrote:
Påstått 0,1% forskjell i arvemateriale[/b][/url] er visst mye, og en korreksjon av tidligere teorier.
..Litt løst tippet vil jeg tro at forskjellen mellom oss og sosionomer ligger litt over 2%, og at barnevernspedagoger er nærmere 3% genetisk forskjellig fra oss mennesker.

     :D

Anne Brit Raaen wrote:
Jeg er av den oppfatning at de som overlever ute på gata må være på toppen av evolusjonspyramiden, det er også en av grunnene til at jeg forsto at eg ikke ville klare det.

     :lol:


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]