It is currently Thu Mar 28, 2024 7:00 pm



Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: Orientering til danskene på borgerdebatt.dk
PostPosted: Fri May 23, 2008 10:16 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen


[face=Comic Sans MS]*** danskene denne gangen *** klikk meg ***[/face]


Mona Lygre på Borgerdebatt wrote:


Hei på dere alle sammen!

Jeg tenkte at jeg bare skulle legge ifra meg en orientering til dere om hva vi gjør i Norge for å bli kvitt barnevernet.

Først og fremst bruker vi nettet flittig og får på den måten tak i flere barnevernsofre. Vi lager våre egne nettsamfunn og nettaviser og grupper "over alt" på nettet.

Her er mine hotteste tips til dere, og det hadde jo selvfølgelig også vært fint dersom du vil legge deg til som min venn der hvor du kan det.

Vi har et tilsvarende nettsamfunn som dette, REDD VÅRE BARN FRA DESTRUKTIVT BARNEVERN! Dette er det frieste nettstedet vårt hvor vi også legger ut navn på folk som vi ikke kan anbefale.

Her har jeg vært så heldig å få min egen blogg, den kan beskues på to måter, som vist på forumsiden og bloggen til Mona Lygre.

Mine venner administrerer også et annet supert nettsted, det heter BarnasRett.

Barnasrett finner du de første opplysningene om den gruppen som jeg startet i 2002, den heter Gruppen til Familiens Selvstendige Rett, se etter GFSR. Og her finner du også våre MÅLSETNINGER.

Redd Våre Barn fra destruktivt barnevern har vi også vært så heldig å få vår egen seksjon, se
Gruppen til Familiens Selvstendige Rett her.

Det første jeg bad folk om da de henvendte seg til meg i 2002, det var å få navn på personer vi ikke kan anbefale. I dag blir denne navnelisten kalt for SVARTELISTEN. Tidligere lå svartelisten ute på et annet nettsted, men i januar i år flyttet vi den til en ny adresse.

Som sagt, så rabalderer vi høyt og lavt, og på et sosialt nettsamfunn kalt Nettby, har vi i løpet av et år fått 3000 medlemmer. Denne gruppen heter Vi som ikke liker barnevernet. PS: Nicket mitt er "missjones".

Vi har også innvadert Facebook. Om enn bare i startfasen ennå. Søk på navnet mitt - Mona Lygre - og legg deg til som min venn.

Vi legger også ut våre egne videoer på YOUTUBE og treffer nye venner der, hovedsakelig fra USA og Canada som har det like ille som oss. De har også laget grupper på Facebook, du finner frem til de på mine grupper. Meld deg inn, både her og der.

Vi legger også ut videoer på Metacafe. Det er enklere å legge ut lange videosnutter der (30 min.) enn på Youtube (10 min.).

Du finner også meg og mine venner på Tagged og Netlog.

Vi lager også våre egne hjemmesider hvor vi legger ut sakene våre. Her er min; Advarsel: Barnevernet Dreper! og så har jeg en til: Mona Lygre. Og her er mine venners hjemmesider.

Her i Bergen har vi også vår egen hjemmeside, den heter GFSR-Bergen.

Freewebs.com ruler hjemmesidene våre, det samme gjør også ning.com, hvor vi har laget flere små nettaviser. Her er ett av dem: Kristin Bratas'. Ning er drit-enkelt å administrere, så vet du det.

Og så lager vi opprop, altså underskriftskampanjer på nettet som folk kan signere enten via mail eller sms. Her er vårt mest populære: Opprop mot barnevernet!

Vi vil også gjøre alt vi kan for å legge ned fylkesnemnda, som er en spesialdomstol hvor foreldre blir dømt nedenom og hjem av barnevernet. Her er vår PORTAL og vårt FORUM og OPPROP.

Dette var alt for denne gang. Tusen, tusen takk for meg, med vennlig hilsen Mona Lygre.

Du kan også sende mail til meg: mona.lygre@gmail.com

Og en ting til, du finner også meg og mine venner på SPACE!


_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]