It is currently Fri Mar 29, 2024 12:17 am



Post new topic Reply to topic  [ 22 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject: Passion and Power
PostPosted: Sun Oct 19, 2008 4:34 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
KONKURRANSE:

Førstemann som klarer å lage en video etter min oppskrift og som legger ut en link til den her, vinner en pose Twist.
Passion and Power - Jürgen Schlachter and Andreas Moch

Jepp, når jeg lager videoer så LEKER jeg meg og har det GØY, derav den teatralske-TRYLLE-musikken som jeg har lagt til.

Her finner du mer orientering om min fremgangsmåte:

Instruksjonsvideo for hvordan lage dine egne videoer!

PS: Dersom du likevel skulle stå helt fast, så vil jeg være behjelpelig, bare send meg en pm eller mail, eller ring meg mellom 16.00 - 20.00.

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: helt normal
PostPosted: Sat Oct 25, 2008 5:04 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Jeg trenger ikke å late som om jeg er helt normal, for det er jeg, og jeg har helt normale sunne interesser, som f.eks. å lage bilde- og musikk-videoer på YouTube. Visste du f.eks. også det at jeg er dyktig til å lage kinda vevde perlearmbånd, og ar jeg er en kløpper til å lage mat og pulsvarmere?


Her er et par nye videoer som du ikke må gå glipp av:


Ghosts - Llewellyn

PS: Headingen over er klikkbar selv om den er helsvart!

Sorry, men jeg tror da heller ikke på spøkelser, kunne ikkje falle meg inn i halvsøvne, jeg er ikke nysgjerrig engang, men musikken på denne CDen er uforfattelig vakker, perfekt gjennomført fra A til Å.

o0o0



Her er:

Birdman - Rabbit Sungura. "Ville" og frie: *Mona*

1Q=)



Og enda en til:
Forever - Nicholas Gunn

Min hittil beste og mest vellykkede video, den handler mest om kjærlighet og sånt, også med herlig humor i, me like it!

|-}



Denne må du heller ikke gå glipp av:

In Papas Garden - Kim Menzer

B-E-A-U-T-I-F-U-L music, meg, min sønn, og den bidunderlig snille, gamle voffsen vår Nala, som fylte 13 år nå på torsdag, handlingen er lagt til Fjellveien og tema er vår, sommer, høst, og da aller mest høst.

|-} |-} |-}



Og for ikkje å glemme det aller beste stuntet mitt den siste denne uken;

The Brig - Elton John

Gøy trylle-trylle musikk, fra filmen The Road to El Dorado, har CDen, jeg får aldri nok av den, men tema er først og fremst: HVORDAN DU LAGER KLIKKBARE LINKER I MAILER, ja, du har ingen ide om hvor hjelpeløse enkelte av oss er, med denne instruksjonsvideoen håper jeg at de får blod på tann og sender linker til den store gullmedaljen! *Link-link*

:mrgreen: :mrgreen:

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Last edited by Mona Lygre on Thu Oct 30, 2008 9:19 am, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject: Believe
PostPosted: Wed Oct 29, 2008 12:12 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Jeg fant ikke stygg nok musikk som jeg ville skjemme ut med bilder av Anniken Huitfeldt, så derfor fant jeg ut at jeg måtte gjøre det helt annerledes,

om musikken hadde vært ufyselig å lytte til, så ville heller ingen ha giddet å sett på videoen, derfor "ofret" jeg heller en av mine fineste lydspor, Believe av Lars Alsing, fra albumet The Omen, til denne videoen:

Krav om at Anniken Huitfeldt må gå av!

PS: Mitt personlige budskap til deg om å holde ut all dævelskapen fra denne nazi-nisse-moren og hennes småjævler, kommer helt på slutten!

NB: Jeg er spent på hvor lenge denne videoen får ligge før nissene klarer å stoppe den...

Og en ting til, selv om du ikke "tror" på noe som helst, så kan faktisk TRO FLYTTE FJELL - den slags umuligheter har skjedd mange ganger før, som f. eks. da slavene fikk sin frihet i USA, da de "svarte" fikk stemmerett, da kvinner fikk stemmerett i Norge, da India ble løsrevet fra det Britiske samveldet, da de innfødte fikk tilbake Sør-Afrika, da Australierne sluttet å deportere aboriginals, da muren ble revet, m.m..

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Diverse:
PostPosted: Thu Nov 06, 2008 11:30 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Slik bruker du PRINTSCREEN-knappen. Ny instruksjonsvideo som viser deg steg-for-steg hvordan du kopierer skjermbildet ditt over til et word-dokument. Det forutsetter selvfølgelig at du har installert office-pakken på din maskin. -Og jeg har selvfølgelig lagt til litt tørr-vittig Mona-humor - enjoy:


Spor 7 & 8 - Serge Douw


Dersom du syns musikken er digg og vil høre mer av samme komponist, så kan du klikke deg inn på en video jeg laget for 5 måneder siden, og den låten er faktisk enda bedre!


Serge Douw - In Touch With Light

Å ta bilder og lage musikkvideoer er blitt min "medisin" når livet butter meg imot, da føler jeg meg "i ett med den kraften som skapte meg", for ikke å snakke om når jeg og voffsen rusler rundt på tur i mine vakre omgivelser, her er nydelige høstbilder fra Skuteviken, og selvfølgelig til snadder musikk, nyt'an:


Vega of the Milky Way - Lars Trier


PS: Om sommeren, så bader Skuteviken i sol! Og solen står på like til den synker i havet. Det er uforfattelig vakkert og nostalgisk der, så neste gang du er på besøk i Bergen, må du huske på å stoppe i Skuteviken - kart her!

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Sverresborg, Hegreneset og om fotografen:
PostPosted: Sat Nov 08, 2008 10:19 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Det er terapi å lage videoer, og nå går det unna som fot-i-hose, i denne videoen har jeg overgått meg selv, den er fra Sverresborg, eller Festningen som den også heter:

Flight over North Rime - Nicholas Gunn


Og så et par rusleturer til Hegreneset i Sandviken, jeg har faktisk lagt sammen to turer, nyt'an her:
Everlasting Road - Kitaro


Den siste i denne runden er lun med luni-lure-musikk og handler om:


Fotografens verste mareritt!


Ha en fortsatt god helg, dere!

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Ka va det eg sa?
PostPosted: Wed Dec 10, 2008 11:17 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Lun humor:

JEG SA JO DET - at vi skal dukke opp som paddehatter over alt!

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Mariakirken
PostPosted: Wed Jan 21, 2009 8:47 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Jeg har feiret min utmelding av den norske statskirken (utmeldingsattest datert 8. januar) med 3 fantalastiske videoer av Mariakirken i Bergen (det syns nå ihvert fall jeg).

Mariakirken er Bergens eldste bevarte bygning som ble påbegynt ca. år 1130 - 1170, og her er link til den mest populære av dem (husk: watch in high quality):


Resurrection - Terry Oldfield

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 22 posts ]  Go to page Previous  1, 2

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]