It is currently Thu Mar 28, 2024 10:35 pm



Post new topic Reply to topic  [ 6 posts ] 
Author Message
 Post subject: Barnevernet = FOLKEMORD
PostPosted: Wed Apr 16, 2008 9:29 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen

Jeg har fått mye pepper for at jeg tidligere hevdet at

NORSK PRESSE SKJULER STATLIG FOLKEMORD
men, jeg hadde rett hele tiden, og nå først fant jeg igjen kilden bak min harde kritikk.

På side nummer 202 i Lars Fr. H. Svendsens bok, ONDSKAPENS FILOSOFI, leser du følgende:

"Folkemord" er definert i Konvensjonen om forhindring og avstraffelse av forbrytelsen folkemord (1948), der artikkel 2 sier:

I nærværende konvensjon betyr folkemord en hvilken som helst følgende handlinger som er begått i den hensikt å ødelegge helt, eller delvis, en nasjonal, etnisk, rasemessig religiøs gruppe som sådan:

a å drepe medlemmer av gruppen;

b å forårsake alvorlig legemlig eller sjelelig skade på medlemmer av gruppen;

c bevisst å la gruppen utsettes for levevilkår som tar sikte på å bevirke den fysiske ødeleggelse helt eller delvis;

d å påtvinge tiltak som tar sikte på å forhindre fødsler innen gruppen;

e med makt å påtvinge barn fra gruppen til en annen gruppe.


Samtlige av disse punktene oppfyller det norske barnevernet, velsignet som det er av staten. Jeg sier bare "sjakk matt". Er det noe mer du lurer på?



_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Last edited by Mona Lygre on Thu Apr 17, 2008 5:13 pm, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject: Et par eksempler
PostPosted: Wed Apr 16, 2008 10:03 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen

Her er et ørlite knippe av mine bevis som dokumenterer at barnevernet er en fullblods folkemordsorganisisasjon.

Mona Lygre wrote:
a å drepe medlemmer av gruppen;


Bevis: Barnevernet er direkte årsak til at barn og deres foreldre tar livet av seg.

Mona Lygre wrote:
b å forårsake alvorlig legemlig eller sjelelig skade på medlemmer av gruppen;


Bevis: Barn og foreldre får både legemlige og sjelelige skader av å bli overfalt av barnevernet.

Mona Lygre wrote:
c bevisst å la gruppen utsettes for levevilkår som tar sikte på å bevirke den fysiske ødeleggelse helt eller delvis;


Bevis: Dersom ikke barnevernsofre har dårlige levevilkår fra før av, så får de det ihvert fall når barna blir kidnappet av barnevernet.

Mona Lygre wrote:
d å påtvinge tiltak som tar sikte på å forhindre fødsler innen gruppen;


Bevis: Hva var det barnevernets psykolog, Svein Magnar Hansen sa til meg nå igjen? "Mitt personlige råd til deg er at du ikke bør få flere barn."

Mona Lygre wrote:
e med makt å påtvinge barn fra gruppen til en annen gruppe.


Bevis: Fosterhjem.



_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Litt til:
PostPosted: Wed Apr 16, 2008 10:34 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen


I mitt tilfelle har norske myndigheter og barnevernet brutt punkt b - c - d - e i konvensjonen om folkemord, samt Loven om sosiale rettigheter.

Livet mitt gikk rett i dass da barnevernet entret livet mitt. Istedet for å tildele meg mine soleklare rettigheter som er nedfelt i Lov om sosiale tjenester (Sosialtjenesteloven) har som formål å fremme økonomisk og sosial trygghet, bedre levevilkårene for vanskeligstilte, bidra til økt likeverd og likestilling og forebygge sosiale problemer.

fratok de meg det lille jeg hadde. Jeg hadde fysiske plager da jeg bad barnevernet om hjelp, men de tok ifra meg min lille sønn, med den begrunnelsen av at det var så skadelig for den lille "at mor var så avhengig av hjelpeapparatet"?

Om jeg ikke hadde "legemlige skader" fra før av, så fikk jeg ihvert fall det da de "påtvang" min sønn "fra en gruppe til en annen". Jeg har ennå ikke kommet meg til hektene igjen etter at han ble tvunget av barnevernet til å flytte fra meg.

Og så har du denne: Hva var det barnevernets psykolog, Svein Magnar Hansen sa til meg nå igjen? "Mitt personlige råd til deg er at du ikke bør få flere barn." Slike uttalelser har han som sakkyndig utreder for barnevernet ikke lov til å komme med. Og så har du den skrekkelige sakkyndige vurderingen som han leverte fra seg om meg, som han nok sikkert hadde håpet på at jeg ville gå og henge meg av.

Og sa du "levevilkår"? Se skatten min, Netto formue: 0, Inntekt: 263,- , Jeg ble nesten tvunget til å måtte flytte fra mitt hjem, fordi at jeg ble barnløs, nå er jeg på yrkesrettet attføring, og liksom som om jeg får meg en disent jobb da? Med alle mine fysiske plager, som også skyldes det stresset jeg ble utsatt for av barnevernet? Og nå får jeg ikke jobb fordi at arbeidgivere googler folk, og jeg har alt for mye saker og ting på meg som ennå ikke er helt stuereint, som også skyldes barnevernets overgrep mot meg og mine venner.


_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Last edited by Mona Lygre on Wed Apr 16, 2008 10:48 am, edited 3 times in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Apr 16, 2008 10:35 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Mer om folkemord finner dere her:
http://forum.r-b-v.net/viewtopic.php?p=19269#19269

Spesielt interessant er det at barne"verns"-arbeidet rettet mot den australske urbefolkningen, blir i en av lenkene, klassifisert under folkemord.

Når myndighetene gjør det samme overfor grupper i den norske befolkningen, hvorfor skal vi da ikke bedømme det som folkemord?

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Enda mer
PostPosted: Wed Apr 16, 2008 10:44 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen

Og her er enda litt til: Mona Lygre, folkemord

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Apr 16, 2008 12:56 pm 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Fri Aug 31, 2007 8:53 am
Posts: 304
Men de kan jo forsvare seg med at de ikke oppfyller kravet om at de må ha til hensikt å ødelegge. : "I nærværende konvensjon betyr folkemord en hvilken som helst følgende handlinger som er begått i den hensikt å ødelegge helt, eller delvis, en nasjonal, etnisk, rasemessig religiøs gruppe som sådan:"


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 6 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]