It is currently Thu Mar 28, 2024 12:29 pm



Post new topic Reply to topic  [ 20 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
 Post subject: Anonym i min gjestebok: Jeg har tipset politiet nå
PostPosted: Fri Feb 01, 2008 11:37 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen

Altså, jeg gidder ikke å skrive på nettet bare for å bli oversett... nåja, jeg likte virkelig det siste innlegget i gjesteboken min, forfattet av en pingle:

anonym wrote:

Anonym:
Dette er den verste siden jeg noen gang har sett... men det gjør ikke så mye.
Gleder meg til å se reaksjonen din når politiet får stengt den. Nyt det så lenge det varer. Jeg har tipset politiet nå.




Men altså, det er det beste komplimentet jeg noensinne har fått: "den verste siden", hoho, jeg er så glad, det betyr så ufattelig mye for meg, jippi!

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Last edited by Mona Lygre on Wed May 21, 2008 12:34 pm, edited 8 times in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Anonym i min gjestebok: "Jeg har tipset poliltiet n
PostPosted: Sat Feb 02, 2008 9:06 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Mona Lygre wrote:
Altså, jeg gidder ikke å skrive på nettet bare for å bli oversett... nåja, jeg likte virkelig det siste innlegget i gjesteboken min, forfattet av en pingle:

Quote:
[url=http://www.freewebs.com/barnevernetdreper/gjesteboken.htm]anonym:
Dette er den verste siden jeg noen gang har sett... men det gjør ikke så mye.
Gleder meg til å se reaksjonen din når politiet får stengt den. Nyt det så lenge det varer. Jeg har tipset politiet nå.
[/url]


Men altså, det er det beste komplimentet jeg noensinne har fått: "den verste siden", hoho, jeg er så glad, det betyr så ufattelig mye for meg, jippi!


"Anonym" kan ikke ha sett så veldig mye, hvis han mener siden din er "den verste jeg noen gang har sett". Folk lar seg sjokkere av at foreldre tar til motmæle mot barnetraffickerne men at barnetraffickerne daglig bortfører barn fra foreldrene, det sjokkeres visst ikke. Det er normalt, det - i Bakvendtland (les: Norge) kan jo alt gå an.

Tenk, "Anonym" har tipset politiet om at du ikke liker det såkalte "barnevernet". Ja, det må jo være en alvorlig forbrytelse å ikke digge "barnevernet". Hvor mange år i fengsel risikerer du, mon tro? Det er nesten som majestetsfornærmelse å regne å snakke stygt om barnetraffickerne. De har krav på vår ydmyke underkastelse og absolutte underdanighet, å gi uttrykk for noe annet er visstnok straffbart, ifølge "Anonym".

Hvis politiet skal følge opp alle tips de får fra gærninger, så er det ikke rart de ikke har tilstrekkelig ressurser til å etterforske, patruljere gatene og holde lov og orden. Tipper "Anonym" er en aktiv angiver til det såkalte "barnevernet". Kanskje får han provisjon for hver "bekymringsmelding" han klarer å produsere. Alle familiene i gangen hvor "Anonym" bor er meldt til "barnevernet". Hver gang han hører barnetraffickernes tunge skritt i oppgangen, skoggerler han bak entrédøren mens han legger øret mot døren for å få med seg mest mulig action. - Vi vil bare se hvordan barna har det, hører han en av barnetraffickerne si. Deretter hører han mor hulke høyt mens barna skrikende blir båret ut til en ventende politibil. "Anonym" setter en ny strek i oversikten over antall barn han har besørget plassert.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Feb 02, 2008 11:51 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Tue Apr 03, 2007 3:48 pm
Posts: 207
Vil oppfordre Anonym til å melde alle som har hjemmesider av denne typen til politiet |-D

Det kunne jo blitt skikkelig morsomt og vi får en bra "reklame" for det arbeidet vi har lagt ned i dette. :roll:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Feb 02, 2008 6:57 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
 
Og stadig kommer det nye hjemmesider – som paddehatter over alt ! Og noen av dem handler til og med om barnevern!
  

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
 Post subject: :)
PostPosted: Sat Feb 02, 2008 8:03 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker
User avatar

Joined: Tue May 22, 2007 9:48 am
Posts: 82
Lurer på hvorfor alle som truer, er anonyme:)


Top
 Profile  
 
 Post subject: RE
PostPosted: Sun Feb 03, 2008 12:08 am 
Offline
Superposter

Joined: Wed Sep 27, 2006 2:53 pm
Posts: 1149
Location: Danmark
Signerer anonym mener du vel, det er fullt mulig å finne personen via IP adressen.

_________________
AMA

Skriver på en bokserie under tema "Når barnevernet dreper med loven i hånden"...
Internettside der saksdokumentasjon som benyttes oppdateres regelmessig:

http://www.freewebs.com/amasbvt/


Top
 Profile  
 
 Post subject: :)
PostPosted: Sun Feb 10, 2008 10:08 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker
User avatar

Joined: Tue May 22, 2007 9:48 am
Posts: 82
Selvfølgelig er det det jeg mener. De tror jo at de er annonyme:)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: :)
PostPosted: Tue Feb 12, 2008 10:08 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Lena wrote:
Lurer på hvorfor alle som truer, er anonyme:)


Vel, det gjør de også i et forsøk på å spre frykt og å oppnå MAKT. Og det funker.

Men, den eneste "anonyme" personen jeg vet om som har gjort noe konstruktivt for andre mennesker, er vedkommende som skrev dette her:

Anonym wrote:
Et veloppdragent menneskes kvalitet kan man som regel vurdere ut fra den måten det omgås uoppdragne mennesker på

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: sjitt
PostPosted: Wed May 07, 2008 6:30 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen

Sjitt, her sitter jeg og venter og venter og venter og venter og det går både vinter og vår, men har jeg fått en slem konvolutt fra politiet? Niks og atter nei. Himla så lang tid de bruker da?

Jeg har til din orientering lov til å legge ut mine egne saksdokumenter og kommentere dem i henhold til Lov om Ytringsfrihet. Og ja, den strekker jeg til det ytterste. Selv om jeg føler meg litt snytt og forbigått... selvfølelsen min takler det dårlig *himler med øynene*... over ikke å få store avisoverskrifter slik som alle de andre... *snufs* (dette må leses i en humoristisk ironisk tone)

Nevermind 96 - videoene mine gjorde i hvert fall susen, sånn at pressen ble oppmerksom på oss igjen! :D

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Om en bestefar...
PostPosted: Mon Dec 08, 2008 12:13 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen


En anonym "bestefar" klikker helt mongo i gjesteboken min, han skriver at jeg må sperres inne for livstid og at han skal rive ut eggstokkene mine og bla-bla-bla-bla,

jeg sletter konsekvent alle kritiske innlegg der, men ikke først uten å ha tatt en printscreen av dem, så du får ikke sett dem (riktig ennå),

ja, også har han jo anmeldt meg til politiet igjen da, han også, er han riktig heldig så treffer han på en nyttig idiot der som ser det som sin livsoppgave å få hjemmesiden min fjernet fra nettet,

I couldn't have care less, eg sittar no her og ventar eg då,


_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Dec 08, 2008 1:03 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Hadde vært veldig fint om en kunne prøve la være bruke "mongo" som skjelsutrykk, dette er veldig snilde mennesker og passer dårlig. Siden rbv. bør ikke vise seg som noe som trår på de aller svakeste. Flere steder bruker samme person utrykket mongo som skjelsutrykk, vær så snild å finn et bedre egnet utrykk. Mongoloide barn er rene kjærlighetsbarn og dette blir for vondt for mange. Det er og barnevernsofre som har mongoloide barn. Dette blir mobbing på mongoloide og det passer ikke. Har selv en mongoloid bror.
Verdens kjekkeste mann.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Dec 08, 2008 1:56 pm 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Fri Aug 31, 2007 8:53 am
Posts: 304
Vet du hva, Turid, jeg syns du går for langt i å vise din antipati mot Mona. Slutt med det er du snill.

Mongo som Mona bruker det spiller ikke på ordet mongoloid.
Det er et uttrykk som har flere betydninger. Det er også et uttrykk som er vanlig brukt i Bergens-området....


Tillegg sent på kveld:
Slik Arild har endret Turids innlegg virker mitt innlegg noe malplassert og i luften hengende. Hennes originale innlegg ligger på min maskin.....


Last edited by Bestemamma on Mon Dec 08, 2008 10:48 pm, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Dec 08, 2008 3:52 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
I mosjøen tas det opp som ren mobbing mot mongoloider og skolene bemerker slike utrykk. det var ikke Mona som person ,men utrykket. Og mener fortsatt det ikke passer. Mantreng jo ikke bruke de forsvarsløse og svake som sjelsutykk. Og jeg sa fra på en pen måte. Jeg hadde i min ungdom god kontakt med en dame fra Bergen og hun reagerte kraftig på at noen slengte mongo etter min bror. Håper dette forstås nå hva jeg mener. Syns jeg må få lov å forsvare de svakeste, jeg vet det tas opp som mobb mot mongoloider. Da kan man vel prøv vis litt hensyn. Det finns da langt bedre utrykk som passer bedre. dette var ikke mot Mona men jeg sa fra på en fin måte ,hvor jeg ba henne være så snild å bruke andre utrykk. Syns gjerne dere og kan forsøke forstå andre, som skrevet får barn i skolene her refs om de bruker det sjelsutrykket, og skolene reagerer på at mongoloider blir brukt. Finn på et mye kulee r heller. Bruk heller et utykk som passer på noen inteligente ondskapsfulle om personen som var stygg i din gjestebok, for da er det å mye værre når en med inteligens slenger skitt enn en person som har lavere inteligens som mongoloide.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Dec 08, 2008 5:21 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:13 am
Posts: 1063
Turid Holta wrote:
Hadde vært veldig fint om en kunne prøve la være bruke "mongo" som skjelsutrykk, dette er veldig snilde mennesker og passer dårlig. Siden rbv. bør ikke vise seg som noe som trår på de aller svakeste. Flere steder bruker samme person utrykket mongo som skjelsutrykk, vær så snild å finn et bedre egnet utrykk. Mongoloide barn er rene kjærlighetsbarn og dette blir for vondt for mange. Det er og barnevernsofre som har mongoloide barn. Dette blir mobbing på mongoloide og det passer ikke. Har selv en mongoloid bror.
Verdens kjekkeste mann.

La vær med å gå etter Mona, Turid. Vi har hatt evig nok av det der!

Man må tillate at andre skriver at de "klikker mongo" (som er et mer og mindre fast uttrykk) eller at man karakteriserer barnevernere som sinnsyke - uten at det blir oppfattet som mobbing av svake grupper.


Last edited by Nina on Mon Dec 08, 2008 5:27 pm, edited 2 times in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject: klikke mongo
PostPosted: Mon Dec 08, 2008 5:31 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen


- Nå må ikkje du være vanskelig, Turid...

For det første, så er ikke dine kommentarer i tråd med denne trådens tema, og vil du følge opp en debatt om uttrykket mongo må du ta det opp et annet sted, meg bekjent er det ennå ingen lov som forbyr meg å bruke det uttrykket mot barnevernssympatisører,

dessuten så kunne vel ikke jeg lukte at du ville ta deg så personlig nær av mitt slæng-uttrykk, jeg har likevel besluttet meg å for å beklage det, men altså;

jeg er født og våt i Bergen, og her har vi alltid sagt å "klikke mongo" om udisiplinerte og påståelige folk som ikkje vil ta hintet når de har fått et "nei",

jeg har ikke på noen som helst måte ment å kritisere/mobbe folk med downs syndrom, eller "mongoloide" som de voksne folkene omtalte dem da jeg var liten,

sjøl kjenner jeg flere foreldre som har barn med downs syndrom, som ikke føler seg mobbet av det uttrykket, i tillegg er de utstyrt med en god prosjon humoristisk sans og selvironi,

min sønn på 20 år og hans kompiser bruker også det slæng-uttrykket, og spesielt da i forbindelse med slike "reptiler" som vist her:

Og så over til denne trådens tema igjen, en digresjon: Liksom som om jeg, en voksen dame på snart 50 år, er interessert i å sette flere barn til verden?, det hadde jo bare blitt enda mer næring til barnevernet og ris til min egen r*v. At kvinner på min egen alder som ikke har barn, har et ønske om å få beholde eggstokkene sine inntakt i håpet om at det er en liten gnist igjen i de, kan jeg godt forstå, men sorry, jeg skjønner bare ikke hva den "mongo-bestefaren" sikter til når han har så lyst til å tvangssterilisere meg bare fordi han mener at jeg aldri mer må få flere barn...

Dessuten så finnes det en lov mot å forby tvangssterilisering, den ligger under folkemordparagrafene.

At han forsøker å skremme meg til å få viljen sin med meg er helt opplagt, men SORRY igjen, "liksom" som om jeg lar meg true til taushet?

De får no først hoste opp den anmeldelsen da... - og så fortsetter alle dere andre i samme sporet, og holder dere til denne trådens tema.


_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 20 posts ]  Go to page 1, 2  Next

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]